Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Şubat 2013, 00:33
#3641
Yag degisim araligi da uzunmus gerci her yil da demis ama ben yilda 5bin km falan yapiyorum :D En son 15binlerde yag ve filtre degisti ama buji degistirmemistim suan 16500 falan. insallah sorun olmaz cunku yaz sonuna kadar masrafsiz boyle devam diye dusunuyorudum.
Aslinda ben de aynalardan sikayetciyim hem gorus acisi dar hem de yarim kapaniyo tam kapansa guzel olurdu. Ama orijinal iste kirilana kadar dursun :D
Reklamlar
-
02 Şubat 2013, 00:47
#3642
Değişim aralığı uzun ama o listede hangisi daha önce biterse diye bir ibare var, yani yılda bir yağ ve filtre değiştir diyor ya da 12bin de bir, yani sen yılda bin km bile yapsan seneye yağı ve filtreyi değiştirmelisin. Bir de 12bin km. bence iddialı bir rakam, ben duruma göre 5-8bin arası değiştirmeyi düşünüyorum. Tabii bu arada kullanım tarzına bağlı olarak biraz yağ eksiltebilir, yağ seviyesini ara ara kontrol etmeyi alışkanlık haline getirmekte fayda var. Onun masrafından kaçma bence, 2 litre yağ ve filtre çok pahalı tutmaz.
F versiyonların aynalarından genel bir şikayet var, bunu uzatıcı parca takarak çözmüşler genelde, benimki naked gerçi ama ben motoru aldığımda üzerinde ayna yükseltici parçalar vardı, hiçbir şikayetim yok, ama çıkarırsam olur gibi duruyor
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
02 Şubat 2013, 01:06
#3643
Selamın aleyküm arkadaşlar,
Benim bi sorum olucak er6n (2006) için orjinal egzoz bulabilir miyim ve arka çamurluk ?
Şimdiden teşekkürler.
-
02 Şubat 2013, 01:14
#3644
arka çamurluk diye bişi yok Yani orjinalinde yok ama puig, pyramid plastics gibi markaların ürettiği aletler var, rear hugger diye geçer, genelde zincir korumasıyla birlikte oluyorlar, bende istiyorum ama fiyatları görünce vazgeçtim şimdilik, forumda gt250r için yapan bir eleman vardı aslında o da Ankara da, bir ara ona sorasım var olur mu, kaça olur gibisinden.
Yukardaki boyasız haliyle 66 sterlin, üstüne kargoyu da ekle, boyayı da ekle...
Bu da pyramid plastics, 165 dolarcık diyor...
Bunda zincir koruma yok, sadece arka hugger, ona da 140 dolarcık yazmıslar
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
02 Şubat 2013, 01:18
#3645
Bilgilendirmen için teşekkür ederim.
Yalnız fiyatlar bi hayli yüksek ya :D Benim motorun arka plakalığınıda sökmüştüm eski evin kömürlüğündeydi , geçen gün gidip baktım kömürlükte hiç birşey yok bu tarz yedek parçaları bulabilceğim bi yer var mı? Bilgilerinizden faydalanmak isterim .
-
02 Şubat 2013, 01:31
#3646
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=er6+plate&_osacat=0&_from=R40&_trksid =p2045573.m570.l1313&_nkw=er6+tail+tidy&_sacat=0
tail tidy şeklinde aratabilirsin, türkiye de var mı bilmiyorum valla ama fiyatları ucuz değil, olmadı ince bir saç levhadan falan kesip biçip bişiler de uydurabilirsin, maksat plakayı sağlam tutsun.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
02 Şubat 2013, 01:34
#3647
Yağmurlu havalarda sırtıma kadar çamur geliyo benim sorun ettiğim o .
-
02 Şubat 2013, 01:39
#3648
onu arka çamurluk da kesmez, plakalık biraz olsun kesiyor tabii, valla orjinaline bakıp onun gibi bişi yaptırabilirsin dediğim gibi ince sactan. Ya da alıcan internetten falan, daha ucuz olanları da var araştırmak lazım ama ben 50 dolar civarından daha aşağı görmedim açıkcası.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
02 Şubat 2013, 01:48
#3649
Son olarak bi maruzatım daha var sizi sıkmak istemem orginal egzoz bulabilir miyim veya 400 liraya kadar karbon bi egzoz var mı ?
İlginiz için teşekkür ederim Bülent Bey.
-
02 Şubat 2013, 02:03
#3650
Valla benim bildiğim yok, sahibinden de istanbulda muzzy egzoz satan biri var, 600 liraydı galiba, onu arayabilirsin ama pahalı bence, ebayde ucuz olanlar var, 120 dolar civarlarında, onlara bakabilirsin. Benim bir tanıdık leovince satıyodu 500 liraya, sattı. Satmasaydı belki olabilirdi.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
02 Şubat 2013, 02:09
#3651
Aynen abi pahallı ya , neyse bakalım hayırlısı bende uyduruk bi egzoz var muayne geldi geçmez diye korkuyorum :D
-
02 Şubat 2013, 04:30
#3652
Bence abartmaya gerek yok, sonuçta kitapçığa bi şeyler kanıtlamak, motor uzun ömürlü demek için yazmıyorlar. Gerekseydi 6bin kmde bir değiştirin denirdi bence. Söylediğiniz gibi ben yılda 1 değiştiririm yeter Masrafı önemli değil yılda 100 200 TL bi şey. Gönül istiyor ki şu motoru hakkını vere vere kullanmak, sende 30 40 bin km yapmak ama vakit yok.
Egsoz için de bi şşey diyeyim, motoru aldığımda tiger mi ne egsoz vardı, tamam sesi hoştu fakat çok gürültülüydü. Ayrıca bıraz da titreşim yapıyordu. Orjinalini geri taktırdım o egsozu da adama bıraktım 250 TL daha fiyat indiriştim, böyle daha iyi. Bence orjinal bulun. Hem orijinal egsozun 5bin devir civarı hızlanış sesi bence çok hoş. Corvette tarzı amerikan arabaları gibi gibi :D
-
02 Şubat 2013, 15:31
#3653
Kitapçıkların genel olarak hepsinde, kullandığınız şartlara göre bu periyodu daha kısaltabilirsiniz diyor, yani tozlu çamurlu ortamlarda kullanıyorsanız, ya da sürekli yüksek devirlerde kullanıyorsanız kitapçıkta belirtilenden biraz daha önce yağ değiştirmekte fayda var, biz genelde yılda 12bin km yapmadığımız için, yılda bir değiştirmek ideal olanı zaten.
Ben ne zaman motoru çalıştırsam ve rölantide birileri dinlese, abi senin motor vosvos gibi çalışıyor diyorlar Enteresan bir sesi var orası kesin.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
02 Şubat 2013, 16:38
#3654
oyle valla, siradan 2silindirlilerden iyi oldugu kesin :D en azindan motorun ustunde ben oyle duyuyorum kask ve surekli motora yakin olmak cok degistiriyor sesi. yani duydugumuz ses yoldan bakanlardan biraz farkli ama hic yanimdan hizlanarak gecen er6 sesi duymadim disardan nasil oldugunu bilmiyorum :D
Ben zaten cok agresif kullanmam simdiye kadar 7 bin deviri gectigim de olmamistir bi kere az hizlanayim dedim 180 oldu o ara 8,5 devir falan olmustur max. Hep asfaltta 3,5 - 6bin devir arasi ve yogun trafikten uzak kullanirim :D
-
02 Şubat 2013, 17:34
#3655
Motor yağını bende erken değiştiriyorum.Ne bileyim içim rahat etmiyor.Arabada genelde 10 000 civarı değiştiriyorlar,ben beş bin olduğunda filtrelerle birlikte değiştiriyorum.Motorda da aynı şekilde erken değiştirince insanın içi daha bir rahat oluyor.Sonuçta yaz zamanı yer yer motoru yüksek devirde koşturduğumuz oluyor.Dikkat ederseniz yağ değişiminden sonra motorun sesi bile değişiyor.Arabada da motorsiklettede makinede bir rahatlama oluyor.
-
02 Şubat 2013, 21:27
#3656
Bu arada hangi yagi kullaniyorsunuz? Benim motora oktay motor 15-40ti sanirim wurth koydu. 15-50 olmayacak mi kitapcik oyle yaziyo dedim, yok bu iyidir dedi. Isinin ehli olduguna inandigim biri olunca cok kurcalamadim.
-
03 Şubat 2013, 00:17
#3657
bugay adlı üyeden alıntı
Bu arada hangi yagi kullaniyorsunuz? Benim motora oktay motor 15-40ti sanirim wurth koydu. 15-50 olmayacak mi kitapcik oyle yaziyo dedim, yok bu iyidir dedi. Isinin ehli olduguna inandigim biri olunca cok kurcalamadim.
Sanırım önceki sayfalarda yazın 15-50 tavsiya ediliyordu,fakat yanlış biigilendirmek istemem er6 kullanan arkadaşlar daha iyi bilirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
engin_deniz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bi ara bi buluşmamı düzenlesek napsak.. ? kimler gelir kimler gelmez ? ortak bi nokta belirlesek
Abi ben fena şifayı kapmışım motoru kaldırdım bahara kadar daha binmeyeceğim.Motora binip bi tur atıyorum üç gün yatıyorum.Herhalde bünye zayıf biraz.Eğer bir toplantı falan olursa yinede haberleşelim olmadı motorsuz geliriz arkadaşlarla tanışmış oluruz.
,
-
03 Şubat 2013, 00:40
#3658
ömer2 adlı üyeden alıntı
Sanırım önceki sayfalarda yazın 15-50 tavsiya ediliyordu,fakat yanlış biigilendirmek istemem er6 kullanan arkadaşlar daha iyi bilirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
Abi ben fena şifayı kapmışım motoru kaldırdım bahara kadar daha binmeyeceğim.Motora binip bi tur atıyorum üç gün yatıyorum.Herhalde bünye zayıf biraz.Eğer bir toplantı falan olursa yinede haberleşelim olmadı motorsuz geliriz arkadaşlarla tanışmış oluruz.
,
valla kardeşim bende bugün amcaoğlunun ybr 250 si ile tüyap a gittik tekstil fuarına git gel 100 küsür km ve hala rüzgarın ve soğunun etkisindeyim :D parmak uçlarım hala hissiz :D yeni yeni kendime geliyorum gercektende hawalar soğuk.. bakalım fuarda kesin çıkarıcam er 6 yı .. fuara kadar toparla kendini :D
-
03 Şubat 2013, 01:44
#3659
Ben yağmur çamur pek sevmemekle birlikte en azından işe gidip geliyorum hergün. Kar yağarsa çıkarmıyorum. Onun dışında soğuk falan alıştım valla, bir de kolay üşüyen bir adam değilim, motor pantolonu yerine kayak pantolonu aldım, o kadar sıcak tutmasa da en azından idare ediyor.
Ben de şehir içinde genelde 7000 devire çıkmam, bazen yokuş yukarı ya da araba geçmem gerektiğinde 7000- 8000 arası devire çıkıyorum, şöyle söyleyeyim, bizim motorun max. torkunu 7000 devirde verdiğini resmen hissediyorum 6000 ile 7000 arasında rahatlıkla hissedebileceğiniz bir fark oluyor
Ben yağı motul 10-40 koydum, sezon kapanmıştı, sanırım 2 bilemedin 3 ay önceydi, yani kışlık yağ diyebiliriz. Eskiler iki yağ değiştirmede bir filtre değiştir derler ama bence her değişimde filtreyi de aradan çıkarmak en iyisi, pahalı bir alet değil sonuçta. Dediğim gibi kılavuzda 12bin yazıyor ama ben 7bin civarı değiştiririm içim rahat olur en azından. Eğer değşim zamanım yaza denk gelirse 15-50 düşünebilirim.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
03 Şubat 2013, 17:23
#3660
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler