1,90 a kadar yolu var. hızlanmasını tahmin bile edemezsin. 66 nm TORK
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
Arka tekeri hep 36 psi sisiriyorum ertesi gun 25 falan oluyo 2. gun sisirmezsem 20lere dusuyo. patlak midir acaba? jantta egiklik vuruk izi falan gorunmuyo. Bu halde 5 litre civariyakit tuketimim var. sanirim biraz dusuk hava fazla yaktiriyor.
eğer lastik 3-4 yıllık ise;
lastiği makro çekim yapn bir makineyle fotoğraflayın... sonra da güzel monitörlü bir bilgisayarda fotoğrafa zoom yapın. eğer lastik eskiyse, gözle göremediğiniz kılcal çatlakları göreceksiniz. işte bu yüzden kaçırıyor
ya da yama falan yapıldıysa ondan kaynaklanabilir. ya da supaptan kaçırıyor olabilir. supapın üstünü (sanayi işi olacak ama) tükürüklerseniz ve kabarcık yapıyorsa, supapı 1 liralık bir aparatı var, sıkın gitsin
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
hocam motor 2011 model 15000km'de sanirim lastik stok lastik. bridgestone var 15000 km zaten omrunun sonuna yakin ama idare eder durumda. sibop aklima geldi yaptim zaten oyle ama bi sey goremedim. Yama olayi olabilir ona baktiracam ilk zaman buldugumda. Hava cikisi cok yavas oldugundan siboptan cikiyorsa gorememis de olabilirim.
iyi günler tecrübeli arkadaşlara bir şey soracagım. 2006 f var 2009 dan sonra biliyorsunuz kasa değişti. 2009 gorunumu seneye yapmak istesem ebayda baya parcaları mevcut sadece kafa grenajı + far ile elde edebilirmiyiz altta grenaj farkı az gibi uyum saglarmı birde dijital gosterge taksak calısırmı beyin uyumlumu tskler
2006-2008 arası er6 ların hava filtreleri ne kadar ve nerelerde bulabilirim acaba zmoto dışında ?
ANGARAJ
Herkese selamlar,
Mondial macit ve sonrasında Hyosung GV250 ile başladığım motor serüvenine çoook uzun zamandır aklımda hatta göynümde olan, resmen aşık olduğum ER6 N ile devam ediyorum, daha dün aldım 2006 model gri renkli. 250 lik gv den sonra o hep bahsedilen düşük devirlerdeki tork var ya, remen mest etti beni, yolda sürekli devir saatine bakıp durdum, çünkü inanamıyordum, gv de 7-8 bin de aldığım ivmelenminin daha fazlasını 3-4 bin devir arasında görünce bu devir saati bozuk heralde falan diye düşünmeye başladım bir ara Bir günlük tecrübemle, motordan inanılmaz memnunum, daha uzun yol yapamadık tabii ama, ön camımla gvden daha az rüzgar yiyeceğim kesin, dün 12-130 falan yaptım, gv de resmen dayak yerken, bunda çok daha rahattım, ön cam sağolsun
Bu topiğin tek kötü tarafı, uzun zamandır okuyorum, çok cansız, sanırım çok er6 kullanan kimse yok, olanlar da buralarda çok takılmıyor gibi geldi bana. Mesela Soykanın sorduğu gibi hava filtresini Z moto dişında bir yerden bulabilir miyiz? Kimse cevaplamamış, ben de dün biraz baktım ama bulamadım. Yok mu buralarda bir bilen abimiz Topaçımızın daha renkli ve canlı olması dileklerimle, hepinizin bayramı kutlu olsun beyler.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-N...item2322611ce9
ya hersey var kafa demirini tutan parcada var. İyi çalısma ile araştırıp bazı parçalar 2. el olma koşulu ile (sensorler dahil) 1000 tl civarı yapabiliyorsun gosterge dahil. suan degilde seneye dusunuyorum görunumunu yukseltmeyi. egzos sesinden benim için daha onemli : )
arkadaşlar soru için bence erken ama önümüzdeki yaz er6n yada er6f almayı düşünüyorum aslnda nc700 düşünüyordum ama er6 serisi daha cok hosuma gitti.2005 yılından beri motosiklet kullanıyorum.Şuan kullandığım motor kymco granddink scooter yaklaşık 30000 km şehir içi ve uzun yol tecrubem var manuel vites tecrubem ise yaklaşık 1000 km falandır er6 larda bunla ılgılı sıkıntı yasarmıyım? kullanım kolaylıgı nasıl acaba?
Metehan Akçakaya B rh(+)
Bülent Abi bu topik hiç canlı değil beraber çözeceğiz artık bazı şeyleri.Mesela geçen bi giriştim hava filtresini söküp temizledim.Fakat idare eder bir yöntem değiştirmek lazım.Bu arada bu nasıl bir heyecandır yahu Valla şu sevincini kıskandım ben alırken bu kadar sevinemedim Valla abi Erhan'da dedi kafanı devir saatinden ayırmıyor diye.İnsan küçük motordan sonra mest oluyor o torka. Fazer'da felan bu torku bulamazdın.O hızlanması beni de çok mest ediyor.
ANGARAJ
250 lik gvden sonra ki 250 cc makinaların içinde kawa 250r ı saymazsan en kuvvetlisi, bu aletin torku harbiden insanı şaşırtıyor, 5i viteste bile gazı çevirince gvden fazla tork veriyor alet her viteste çekiyor, fazer gibi hızlanmak için yüksek devire ihtiyacın yok, Fazeri tokatlar, geçer gibi bir iddiası yok ama 2 silindir 650 cc ile bence çok başarılı bir makina, şehiriçi için de bence daha uygun fazer a göre torku çok düşük devirden itibaren vermeye başlaması sebebiyle. Valla çok memnunum, havalr inşallah çok bozmaz da daha binerim, özleyecem keratayı kışın
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
soruma cevap gelmedi tekrarlıyım:
arkadaşlar soru için bence erken ama önümüzdeki yaz er6n yada er6f almayı düşünüyorum aslnda nc700 düşünüyordum ama er6 serisi daha cok hosuma gitti.2005 yılından beri motosiklet kullanıyorum.Şuan kullandığım motor kymco granddink scooter yaklaşık 30000 km şehir içi ve uzun yol tecrubem var manuel vites tecrubem ise yaklaşık 1000 km falandır er6 larda bunla ılgılı sıkıntı yasarmıyım? kullanım kolaylıgı nasıl acaba?
birde 2 silindir olmasından dolayı titreşim varmı? tabi bahsettiğim 2012 modellerde?
Metehan Akçakaya B rh(+)
Ben 2006 er6n alalı 2 gün oldu, devir arttıkça biraz titreşim oluyor tabii ki ama bu öyle rahatsız edici seviyede falan değil, gayet rahat bir makina, eminim ki 2012 modeller bu konuda daha başarılıdır, kawasakinin er6 serisi ile ilgili bütün testlerinde genel olarak söylenen söz şu, kawasaki bu modelde eğer bozuk değilse değiştirme, tamir etmeye çalışma mantığıyla motorda sadece küçük değişiklikler yapıyor. Yani alet zaten başarılı bir alet, onlar da ufak tefek iyileştirmeler yapıp tekrar piyasaya sürüyorlar ama 2012 modelde şasi tamamen değişti, yani daha büyük değişiklikler var, motordaki tork daha geniş bir devir bandında veriliyor, yani daha kullanışlı. Viiteslerle ilgili sıkıntı yaşamazsınız, ben daha önce çin malı mct ve de hyosung gv 250 kullandım, her ikisinde de boş vitesi bulmak problemdir, bu makina da kesinlikle öyle birşey yok, soğukken biraz daha gürültülü vites geçer, ısındıkça daha da yumuşar ama genel karakteristiği biraz kemikli olmasıdır. Kullanım kolaylığı ile ilgili olarak da söyleyebileceğim tek şey var, çok ağır bir bisiklet düşünün, o derece yani hiç bilmeyen biri bile bence düzgün bir eğitim ile ve de bileğine hakim olursa bu makinayı kullanabilir ama yine de daha önce hiç motor kullanmamış kişilere tavsiye etmem, çünkü kuvvetli makina. Sizin tecrübenize sahip biri için hiç sorun olmayacaktır, gayet keyifli bir makina kesinlikle tavsiye ederim
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
çok teşekkür ederim cevabın için nc700x düşünüyordum ama er6f cezbetti beni direk.sanırım önce 2 sinide kullanmam gerekecek
Metehan Akçakaya B rh(+)
NC700x endurovari bir alet, hiç kullanmadım ama günümüz şartlarında gözardı edilemeyecek kadar büyük bir artısı var ki o da sakin kullanım ile 100 km de 3.5 litre yakıt tüketmesi, en az yakan er6 bile 4 ün altına inmez diye düşünüyorum ki o da uzun yolda, bu 3.5 litre nc700 ün sakin kullanım şehiriçi verileri, nc700x den ziyade nc700s er6 nın sınıfına giriyor en azından er6n ile aynı sınıf diyelim, f ile 700x arasında oturma pozisyonu olarak da biraz fark var, x de daha dik oturuyorsunuz. Valla tamamen zevke kalmış bir seçim, hatta kağıt üzerinde 700x hem yakıt tüketimi hem de honda olması açısından bir adım önde ama (kawasaki parça tedariği ve fiyatları pek hoş değil) yine de er6 bana göre daha güzel bir motor
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
arkadaşlar hepinizin bayramını en içten dileklerimle kutlarım.. umarım en kısa zamanda bende er 6 f me kawuşup sizlerin arasına katılacağım..
almak istediğim mtor budur sahibiyle fiyatta anlaşırsak motoru alıcam insllh 2 ay sora
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5867629/detay/
elit motogaraj
ARKADAŞLAR ARANIZDA MOTORUNU SATMAYI DÜŞÜNENLER WARMI ACABA ?
elit motogaraj
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)