normal değil bence
bende çok yakıyorum yüksek devirli kullandığımdan ama kilometrede 20 kuruşa geliyor yakıtım.
birader o fazer gerçek fazermi? yahu yoksa hiç 100km yi geçmiyormusun.. benzini damıtıp mı yakıyor ne iş anlamadım??
..uçuyoruzz DEDE
2 hafta önce, 2010 model bir er6 sahibi oldum. bu 2 haftalık kullanım sonucu kısaca deneyimlerim:
- oturuş pozisyonu, gidon konumu ve nispeten geniş olmayan yapısından dolayı kullanımı ve hakimiyeti çok kolay ( neredeyse 125 cclik makine kolaylığında)
- Gaz tam açıldığında 6000 devirden sonra beklenmedik şekilde çok çabuk hızlanıyor ( bu hem olumlu hem de olumsuz olarak yorumlanabilir) genel olarak 3000 - 6000 arası gaz nispeten tepkisiz. bu durumdan memnun olmayan kullanıcılar için power commander V'i önermişler %20- %25 civarı gaz açıldığında daha fazla beygir gücü üretilmesini sağlayan eksta bir ünite)
- Efsanevi bir şekilde bahsedilen benzin tasarrufunu henüz göremedim. En son 50 tl ile şehir içi kullanımda 190 km yola yaptım ( trafik gereksinimleri doğrultusunda gaz açarak ve çok nadiren tam yüklenerek) Bu hafta tamamen sakin kullanarak ne kadar yol gidebilecegime bakıcaz.
- Şu ana kadar yaşadığım en büyük problem, süspansiyonların gerçekten inanılmaz sert olması. özellikle ön tekerden gelen bilgiyi anlamak çok çok zor. Size adeta yolla ilgili hiç bi sey söylemiyor. Düz yolda giderken elbette çok fazla bir sey hissedilmiyor fakat nispeten ufak çaplı çukur- tümsek vs.lerde rahatsızlık hat safhada.. bu süspansiyon ile keyifli viraj yapmak çok olası görünmüyor. ( acaba benden mi kaynaklanıyor diye düşünüp 3 tane yabancı Er6 forumunu araştırdım ve maalesef aynı problemin orda da yaşandıgını gördüm.( http://www.kawiforums.com/ninja-650r...k-springs.html, http://www.topix.com/forum/motorcycl...1FH025LE4O6LB1 )
çözüm olarak şunu önermiş, uygulamışlar: http://shanetp.110mb.com/Upgrading%20Suspension.pdf
Şimdilik deneyimlerim bunlar
Arkadaşlar merhaba, http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...58516396/detay
İlandaki motor ile ilgileniyorum fiatı sizce nasıl.Alına bilecek bir motormudur.Yada ankara da motor satan bir tanıdığınız varmıdır.Herkese hayırlı geceler...
öncelikle hayırlı olsun. Kullanım kolaylığı ve süspansiyon olayında haklı olabilirsiniz ama hızlanma kısmına pek katılamayacağım. Ben çukur tumsek vs . lerden geçerken genelde ayağa kalkarım böylece hem motorun hoplamasını hemde amortisörlerın zarar gormesını en aza indirgerim.Tavsiye ederim.
Bundan önce ne kullandınız bilmiyorum .Benim gözlemlerime göre oldukça çabuk hızlanan 100+ hızlara ulaşan bir makine.3,7 sn de 100/kms ulaşıyor. Zaten bir diğer özelliğide düşük devirlerde yüksek tork üretmesi.
50 tl yakıtla rezerv ışığı yanana kadar mı 190 km yoksa motor stop edene kdr mı? kullandınız? Gerçi ben bir kere test ettim 60tl benzın alıp, çantamda da5 litre benzın ile motor stop edene kadar kullandım. Sabit hızda kullanmadım Şehir içinde ,kimi gün trafik oldu kiminde bomboştu, yeri geldi hızlı gittim , bazende trafık geregı dur kalk. Yanı bu karma kullanıma karşın 250 km yol kat ettim. Bir kere de aynı testi şehir dışında yaptım. minimum hızım 130-140 max hızım 190 olmasına ragmen bir depo ile 350 km yol gitti. Belkı sabıt 120 km/s ile gitsem 400 km bile yol kat edebilirdim ama altımda bu makıne varken sürekli dürtülüyorsunuz :D Artık ekonomik mi yoksa cok yakan bir 650 cc lik bir makıne mı siz karar verin.
o modele gore eğer gerçekse çooook az kullanılmış bir makıne. benım motorum 1 yılını bile doldurmadı ama 9bin km de :D sana 2011 model verelim
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
Yavaş hızlarda giderken elbetteki kullanılabilir ama hız 80 vs'yi geçince çukurlar küçük bile olsa tepkiler fazla sert.
kastettigim şey, hızlanmasının yavaş olduğu değildi, 6000 devirlere kadar hızlanması 6000-8000 devir aralıgına(ki max torque'u ürettigi aralık) göre daha yavaş. Kawasaki'de bunu farketmiş olacak ki şu degisikligi yapmış: http://www.indiancarsbikes.in/wp-con...Dyno-Curve.jpg Yoksa ön tarafı saglam kontrol altında tuttugunda 3,5 sn'nin bile altında 100 km'ye ulaşılabilir
bizim makinelerde ki durum: http://image.motorcyclistonline.com/...er-6n+dyno.jpg
Benzin uyarısı yandı, benzinciye girip km'yi 0'layıp 50 tl lik benzin aldım, tekrar uyarı verdiginde 190 küsür km'de idi fakat dedigim gibi çok da benzin tasarrafu için kullanmadım. Önümüzdeki hafta daha dikkatli şekilde incelemeyi düşünüyorum. Tekrar buraya ne kadar gittigimi yazarım
selam kawacılar
Görkem nasıl gidiyor ;
2007 ve üzeri er 6 f varmı satılık arkadaşlar,temiz az km de olması iyi olur.
tekeriniz düz bassın
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Fiyatlarda pek indirim olmamasının sebebi; malum vergi ve eurodan kaynaklı olabilir. Motorlar yine iyi ,araba fiyatlarını görseniz resmen uçmuş durumda. İlanım bu Tamer abi http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4483310/detay/ eğer düşünürseniz sizin için tabiki birşeyler yaparım. En azından tanıdık birine gitmesi benı mutlu eder. İlanda Beşiktaş yazar (işyerim) ama aslında Bulgurlu'da oturuyorum bu hafta gececiyim yani gündüz müsaitim. yarın yada öbür gün kadıköye eldiven bakmaya gideceğim. Eğer görmek isterseniz hasanpaşa da bulusuruz Tamer abi. Saygılar.
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
gördüm ilanı hayırlı satışlar dileyim sana,ama er 6 benim altımda küçük kalır abi diyip duruyor.cbf 1000 veya TDM düşünüyor gibi.cumartesi benim yanıma hasanpaşa'ya gelicekler motoplus'tan birşeyler almaya olmadı telefonlaşırız belki tercihini değiştirir .eğer yarın gelirlerse sende bu tarafta olursan telefon açarım sana,görüşürüz.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)