Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Aralık 2010, 19:21
#2481
arkadaşlar honda magna yı sattım alana hayırlı olsun tertemiz magna gitti vee gelsin er6 diyorum tavsiyeleriniz e acığım tarz değişikliği için sattım sadece yoksa magna da hız da vardı görüntüde bilenler bilir mannayı ama değişiklik iyidir beni er6 hakkında detaylı bilgilendirirsenız sevinirim şu an iki tane er6 yı kestirdim gözüme biri f diğeri n bana farketmez n yada f ama bilmediğim bir makina ve tavsiyelerinize ihtiyacım avar sağolun şimdiden
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
Reklamlar
-
05 Aralık 2010, 02:39
#2482
arkadaşlar motorun ön tekerını askıya almak ıcın aparatlar nereye takılıyo?
-
06 Aralık 2010, 00:23
#2483
selam arkadaşlar bu ilanla ilgilenen oldumu aranızda ???http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34146661/detay
-
07 Aralık 2010, 03:28
#2484
arkadaslar bu ön radyator e yoldan gelen kucuk taşlar bukme ve mınık yamultmalar yapıyor her er6 da vardır sorun cıkartırmı? bıde radyator suyuna bakınca anlasılmıyor dolu olup olmadıgı bunlar hakkında bılgısı olan varmı
-
11 Aralık 2010, 01:30
#2485
tutku1982 adlı üyeden alıntı
hayırdır arkadaşım neden sordunnnn
köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.
-
11 Aralık 2010, 02:53
#2486
zugo adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorun ön tekerını askıya almak ıcın aparatlar nereye takılıyo?
Ön tarafa herhangi bir aparat takmıyorsunuz. Ama motora uyumlu bir ön sehpa kullanmanız gerekli. Eğer ön çataldan kaldıran sehpa kullanacaksanız tutucu uçların konik tipte ve farklı yükseklikte olması gerek. Konik uçlar ön çatalın ucundaki (aşağı doğru bakan) deliklere girecek. KTM RC8'ler, Yamaha XJ6'lar, Suzuki Gladiuslar ve ER-6'lar bu bahsettiğim tip sehpa ile kaldırılırlar. Diğer tip ön sehpalar uymaz.
Ama eğer gidon milinden kaldıran profesyonel tip sehpalardan kullanacaksanız her tip sehpa uyar sanırım. Bu sehpalar tek uçludur ve bu uç gidon milinin alt deliğinden girer. Çatallarla bir alakaları olmadığı için tekerin sökülebilmesine de izin verirler. Daha büyük ve karmaşıktırlar ama çok daha kullanışlıdırlar.
Bu arada ön sehpa kullanırken motorun mutlaka arka sehpa ile de kaldırılmış olası gerek yoksa motor devrilir. Yani önce arkayı, sonra önü kaldırıyoruz.
-
11 Aralık 2010, 11:09
#2487
-
12 Aralık 2010, 18:08
#2488
Ben de ER6 dan sonra Suzuki yi de sattım
Ne alsak
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
13 Aralık 2010, 01:19
#2489
cakalaz adlı üyeden alıntı
Ben de ER6 dan sonra Suzuki yi de sattım
Ne alsak
oh oh maşallah biz daha bir tane bile bulamazken cakalaz kardeş corap degiştirir gibi motor degiştiriyon hadi hayırlısı bak bence seni hayabusa paklar gerisi teferruattır daha yeni almıstın suziyi ne olduda degiştirdin ha bide kardeşim motor alıp satmak bu kadar kolay mı ya ben bir tane er6f bulamadım mesala 7.5 8 herkes nazlanıyor bakalım yok mu bildigin yerde temiz bir kawa sen kawa kullandın nasıl aslında fazer ile kararsız kadım ama kısmet artık kawanın sürüş rahatlıgı ferenlemesi daha iii diyorlar fazerinde sesi far birazda ikinci eli daha iii hayırlısı artık
köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.
-
14 Aralık 2010, 15:04
#2490
sıfır bir er 6 n alsam mutlak almalısın dediginiz aksesuarlar nelerdir arkadaşlar? koruma takozu vs... bide bunlar için ne kadar bütçe ayırmam gerekir? (kask mont korumalar hariç sadece motor için olmazsa olmaz olan ) birde motora alışana kadar koruma demiri takamazmıyız? Sagı solu çizilmesin ilk günden.
Yardımcı olursanız sevinirim ona göre planlar yapmalıyım.Bahar gelmeden mutlak motor alcam ama niyetim bu ay sonu bidahaki ay ortalarına dogru..
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
-
15 Aralık 2010, 01:10
#2491
arifziyaar adlı üyeden alıntı
sıfır bir er 6 n alsam mutlak almalısın dediginiz aksesuarlar nelerdir arkadaşlar? koruma takozu vs... bide bunlar için ne kadar bütçe ayırmam gerekir? (kask mont korumalar hariç sadece motor için olmazsa olmaz olan ) birde motora alışana kadar koruma demiri takamazmıyız? Sagı solu çizilmesin ilk günden.
Yardımcı olursanız sevinirim ona göre planlar yapmalıyım.Bahar gelmeden mutlak motor alcam ama niyetim bu ay sonu bidahaki ay ortalarına dogru..
bence n yerine biraz daha bütce ayırsan f alsan daha iiiiiii olur neden bir motorda grenaj olacak rüzgardan düşmelerden vsvsvsvsvs iiiiiiiiiiiiiiiii olr ffffff tabiki bece seni bilmem kişisel vezkindir saygı duyarız sadece fikrimi sundum....
köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.
-
15 Aralık 2010, 01:23
#2492
adanalı01 adlı üyeden alıntı
hayırdır arkadaşım neden sordunnnn
ninja satarsam almayı düşünüyorum
-
15 Aralık 2010, 09:30
#2493
adanalı01 adlı üyeden alıntı
bence n yerine biraz daha bütce ayırsan f alsan daha iiiiiii olur neden bir motorda grenaj olacak rüzgardan düşmelerden vsvsvsvsvs iiiiiiiiiiiiiiiii olr ffffff tabiki bece seni bilmem kişisel vezkindir saygı duyarız sadece fikrimi sundum....
F bana çok itici geliyor.Nakedları daha çok begeniyorum.Bütçem çok olsaydı kesinlikle ducati monster 696 alırdım.
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
-
15 Aralık 2010, 12:54
#2494
tutku1982 adlı üyeden alıntı
ninja satarsam almayı düşünüyorum
bende ninja alacaktım ama vazgectim şöyle bir düşündüm ki ooo parayla f alınıyo ben de onu yapcam kısmetse
köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.
-
15 Aralık 2010, 13:16
#2495
arifziyaar adlı üyeden alıntı
sıfır bir er 6 n alsam mutlak almalısın dediginiz aksesuarlar nelerdir arkadaşlar? koruma takozu vs... bide bunlar için ne kadar bütçe ayırmam gerekir? (kask mont korumalar hariç sadece motor için olmazsa olmaz olan ) birde motora alışana kadar koruma demiri takamazmıyız? Sagı solu çizilmesin ilk günden.
Yardımcı olursanız sevinirim ona göre planlar yapmalıyım.Bahar gelmeden mutlak motor alcam ama niyetim bu ay sonu bidahaki ay ortalarına dogru..
Koruma takozu mutlaka al. Zaten takozlar enteresan şekilde bir hayli şeyi koruyor. Düz zeminde yatırırsan gidon uçları, manetler ve aynalar dışında yere temas eden bir yer olmuyor. Onlar da çizilme hariç başka bir zarar görmüyor kolay kolay. Ayrıca demir almana gerek yok aslında ama alırsan da zararı olmaz. ER-6n'ler için bütün grenajı koruyan demirler görmüştüm eBay'de. Hem de çok çirkin değildi.
Bunun dışında hem motoru sehpaya almak, hemde arka maşayı olası düşüşlerden korumak için M10 bobin al (sehpa kaldırma aparatı). Ben tornamda kendim yapmıştım ama piyasada makul fiyatlarda var.
İlk motorun olacak sanırım. ER-6n (ve diğer 2 silindirli orta sikletler) düşük beygire sahip olmasına rağmen oldukça yüksek alt devir torkuna sahiptir. Gaz tepkisi 4 silindirlilere göre daha serttir. O yüzden dikkatli ol. Ama alıştıktan sonra bu sert gaz en sevidiğin şey olabilir.
Monster 696'ya gelince. Bence ER-6n'in tırnağı bile olamaz. Benim iki ayrı arkadaşım da sıfır 2010 model 696 almışlardı, ikisi de 6 ay içinde zararına sattılar. Ben de üzerine oturdum. Bu kadar saçma bir oturuş pozisyonu olamaz. 4000 devir altında verimsiz olması, zırt pırt stop etmesi, düzgün start almaması gibi sorunları da vardı. Korlas'a sorunca da "rodajda normaldir" diye bir yanıt alıyorsun. Ama nedense bu "normal" durum hiç bir japon motorunda yok. Yani teknik olarak ER-6'lardan hiç bir üstünlüğü yok. Hatta mühendislik olarak japonlar daha iyi. Ama malzeme kalitesi ve marka imajı Ducati'de daha iyidir. Monster gene de çok seksi motor, büyük bir imajı var. Tutkunuysan OK ama mantık olarak sorarsan ER-6n daha iyi,.. Suzuki Gladius çok çok daha iyi.
-
15 Aralık 2010, 13:50
#2496
kench adlı üyeden alıntı
Koruma takozu mutlaka al. Zaten takozlar enteresan şekilde bir hayli şeyi koruyor. Düz zeminde yatırırsan gidon uçları, manetler ve aynalar dışında yere temas eden bir yer olmuyor. Onlar da çizilme hariç başka bir zarar görmüyor kolay kolay. Ayrıca demir almana gerek yok aslında ama alırsan da zararı olmaz. ER-6n'ler için bütün grenajı koruyan demirler görmüştüm eBay'de. Hem de çok çirkin değildi.
Bunun dışında hem motoru sehpaya almak, hemde arka maşayı olası düşüşlerden korumak için M10 bobin al (sehpa kaldırma aparatı). Ben tornamda kendim yapmıştım ama piyasada makul fiyatlarda var.
İlk motorun olacak sanırım. ER-6n (ve diğer 2 silindirli orta sikletler) düşük beygire sahip olmasına rağmen oldukça yüksek alt devir torkuna sahiptir. Gaz tepkisi 4 silindirlilere göre daha serttir. O yüzden dikkatli ol. Ama alıştıktan sonra bu sert gaz en sevidiğin şey olabilir.
Monster 696'ya gelince. Bence ER-6n'in tırnağı bile olamaz. Benim iki ayrı arkadaşım da sıfır 2010 model 696 almışlardı, ikisi de 6 ay içinde zararına sattılar. Ben de üzerine oturdum. Bu kadar saçma bir oturuş pozisyonu olamaz. 4000 devir altında verimsiz olması, zırt pırt stop etmesi, düzgün start almaması gibi sorunları da vardı. Korlas'a sorunca da "rodajda normaldir" diye bir yanıt alıyorsun. Ama nedense bu "normal" durum hiç bir japon motorunda yok. Yani teknik olarak ER-6'lardan hiç bir üstünlüğü yok. Hatta mühendislik olarak japonlar daha iyi. Ama malzeme kalitesi ve marka imajı Ducati'de daha iyidir. Monster gene de çok seksi motor, büyük bir imajı var. Tutkunuysan OK ama mantık olarak sorarsan ER-6n daha iyi,.. Suzuki Gladius çok çok daha iyi.
kench bilgilendirmen için çok teşekkür ederim.Ben 30 yaşındayım 13-14yaşımdan 20 yaşında üniversiteye başlayana kadar ulaşım için sürekli motor kullandım.Tabi o zaman bu tarz bi motor hayal bile edebilecek bütçemiz yoktu.1966 model postacı jawası vardı 250 cc kaç km yol yaptın diye soranlara cevap veremiyorum çünkü km saati hiç olmadı motorumun ama 6-7 yıl bir fiil kullandım karda yagmurda.
Şuan tek korkum motoru aldığım gün yatırıp bi tarafını çizmek.Takozlar çok küçük geldi gözüme sinyallerin oldugu grenajları korumak amacıyla bende o bahsettigin demirin fotografını gördüm bu konunun en başlarında sanki demir daha bi güvenli.
Daytona 2011 model er 6 n lerin ay sonuna kadar mutlaka geleceğini söyledi.Konu hakkında bilgisi olan varmı?
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
-
15 Aralık 2010, 14:19
#2497
arifziyaar adlı üyeden alıntı
kench bilgilendirmen için çok teşekkür ederim.Ben 30 yaşındayım 13-14yaşımdan 20 yaşında üniversiteye başlayana kadar ulaşım için sürekli motor kullandım.Tabi o zaman bu tarz bi motor hayal bile edebilecek bütçemiz yoktu.1966 model postacı jawası vardı 250 cc
kaç km yol yaptın diye soranlara cevap veremiyorum çünkü km saati hiç olmadı motorumun
ama 6-7 yıl bir fiil kullandım karda yagmurda.
Şuan tek korkum motoru aldığım gün yatırıp bi tarafını çizmek.Takozlar çok küçük geldi gözüme sinyallerin oldugu grenajları korumak amacıyla bende o bahsettigin demirin fotografını gördüm bu konunun en başlarında sanki demir daha bi güvenli.
Daytona 2011 model er 6 n lerin ay sonuna kadar mutlaka geleceğini söyledi.Konu hakkında bilgisi olan varmı?
O zaman bence ER-6n tam sana göre. Ben de 30 yaşında başladım gerçek anlamda motora. Eğer bir de Honda'dan GS-2 ve GS-4 eğitimi alırsan çok iyi olur. Dar alanlarda, düşük hızlarda motosiklet hakimiyetin inanılmaz gelişir. Çok daha fazla keyif alarak binersin motoruna. Hem de motoru yatırma olasılığın çok ciddi oranda düşer. Ben en son bu yaz GS-4 aldım ve bundan sonra antreman için her sezon başı bir GS-3 almayı düşünüyorum. Verdiğin parayı kuruşuna kadar hakeden bir eğitim.
2011 modelleri en kötü ihtimal fuarda görürüz. Ama ben renklerini pek sevemedim. Mat koyu yeşil, Sedefli beyaz ve Siyah renklerde olacak. Beyazın enteresan bir tonu var gibi. Z-Moto getirir de fuarda görürüz umarım. 2010 turuncusunu görmek nasip olmadı maalesef. Bence ER-6n'in hatlarını en iyi gösteren renk turuncu. Ama Z-Moto satılmaz diye getirmiyor o renkten. 2007'de de sadece birkaç tane gelmişti, zaten bir tanesi de bende.
-
15 Aralık 2010, 17:18
#2498
kench adlı üyeden alıntı
O zaman bence ER-6n tam sana göre. Ben de 30 yaşında başladım gerçek anlamda motora. Eğer bir de Honda'dan GS-2 ve GS-4 eğitimi alırsan çok iyi olur. Dar alanlarda, düşük hızlarda motosiklet hakimiyetin inanılmaz gelişir. Çok daha fazla keyif alarak binersin motoruna. Hem de motoru yatırma olasılığın çok ciddi oranda düşer. Ben en son bu yaz GS-4 aldım ve bundan sonra antreman için her sezon başı bir GS-3 almayı düşünüyorum. Verdiğin parayı kuruşuna kadar hakeden bir eğitim.
2011 modelleri en kötü ihtimal fuarda görürüz. Ama ben renklerini pek sevemedim. Mat koyu yeşil, Sedefli beyaz ve Siyah renklerde olacak. Beyazın enteresan bir tonu var gibi. Z-Moto getirir de fuarda görürüz umarım. 2010 turuncusunu görmek nasip olmadı maalesef. Bence ER-6n'in hatlarını en iyi gösteren renk turuncu. Ama Z-Moto satılmaz diye getirmiyor o renkten. 2007'de de sadece birkaç tane gelmişti, zaten bir tanesi de bende.
turan güneş bulvarında sürekli bir turuncu er-6n görüyorum o siz misiniz yoksa?
-
15 Aralık 2010, 17:27
#2499
kench adlı üyeden alıntı
O zaman bence ER-6n tam sana göre. Ben de 30 yaşında başladım gerçek anlamda motora. Eğer bir de Honda'dan GS-2 ve GS-4 eğitimi alırsan çok iyi olur. Dar alanlarda, düşük hızlarda motosiklet hakimiyetin inanılmaz gelişir. Çok daha fazla keyif alarak binersin motoruna. Hem de motoru yatırma olasılığın çok ciddi oranda düşer. Ben en son bu yaz GS-4 aldım ve bundan sonra antreman için her sezon başı bir GS-3 almayı düşünüyorum. Verdiğin parayı kuruşuna kadar hakeden bir eğitim.
2011 modelleri en kötü ihtimal fuarda görürüz. Ama ben renklerini pek sevemedim. Mat koyu yeşil, Sedefli beyaz ve Siyah renklerde olacak. Beyazın enteresan bir tonu var gibi. Z-Moto getirir de fuarda görürüz umarım. 2010 turuncusunu görmek nasip olmadı maalesef. Bence ER-6n'in hatlarını en iyi gösteren renk turuncu. Ama Z-Moto satılmaz diye getirmiyor o renkten. 2007'de de sadece birkaç tane gelmişti, zaten bir tanesi de bende.
Mantığım fuara kadar bekle diyor ama arabam bugun satılsa motorda vitrinde olsa bugun gider alırım sanırım.
Bende şahsen ya beyaz ya siyah düşünüyorum ama görmeden almakta istemiyorum.İnternette bakarken kırmızı renklerini gördüm çok hoşuma gitti ama hiç üretilmemiş sanırım zewkine göre boyatmış insanlar.
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
-
17 Aralık 2010, 01:02
#2500
adanalı01 adlı üyeden alıntı
bende ninja alacaktım ama vazgectim şöyle bir düşündüm ki ooo parayla f alınıyo ben de onu yapcam kısmetse
hayırlısı olsun kardeşim aslında ninjadan cok memnunum sadece uzun yol gezilerin de topcase takılmayaşı artcılıda yorucu olması sebebiyle böle bir karar aldım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler