Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2481
    regal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    kahraman maraş
    Motosikleti
    bmw650gs kawasaki er6 n
    arkadaşlar honda magna yı sattım alana hayırlı olsun tertemiz magna gitti vee gelsin er6 diyorum tavsiyeleriniz e acığım tarz değişikliği için sattım sadece yoksa magna da hız da vardı görüntüde bilenler bilir mannayı ama değişiklik iyidir beni er6 hakkında detaylı bilgilendirirsenız sevinirim şu an iki tane er6 yı kestirdim gözüme biri f diğeri n bana farketmez n yada f ama bilmediğim bir makina ve tavsiyelerinize ihtiyacım avar sağolun şimdiden
    05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2482

    Üyelik
    06 Kasım 2010
    Şehir
    TRABZON
    Motosikleti
    FAZER 600
    arkadaşlar motorun ön tekerını askıya almak ıcın aparatlar nereye takılıyo?

  3. #2483
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    selam arkadaşlar bu ilanla ilgilenen oldumu aranızda ???http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34146661/detay

  4. #2484
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    arkadaslar bu ön radyator e yoldan gelen kucuk taşlar bukme ve mınık yamultmalar yapıyor her er6 da vardır sorun cıkartırmı? bıde radyator suyuna bakınca anlasılmıyor dolu olup olmadıgı bunlar hakkında bılgısı olan varmı

  5. #2485
    adanalı01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    yamaha xj6 diversion f 2013
    Alıntı tutku1982 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar bu ilanla ilgilenen oldumu aranızda ???http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34146661/detay
    hayırdır arkadaşım neden sordunnnn
    köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.

  6. #2486

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı zugo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorun ön tekerını askıya almak ıcın aparatlar nereye takılıyo?
    Ön tarafa herhangi bir aparat takmıyorsunuz. Ama motora uyumlu bir ön sehpa kullanmanız gerekli. Eğer ön çataldan kaldıran sehpa kullanacaksanız tutucu uçların konik tipte ve farklı yükseklikte olması gerek. Konik uçlar ön çatalın ucundaki (aşağı doğru bakan) deliklere girecek. KTM RC8'ler, Yamaha XJ6'lar, Suzuki Gladiuslar ve ER-6'lar bu bahsettiğim tip sehpa ile kaldırılırlar. Diğer tip ön sehpalar uymaz.

    Ama eğer gidon milinden kaldıran profesyonel tip sehpalardan kullanacaksanız her tip sehpa uyar sanırım. Bu sehpalar tek uçludur ve bu uç gidon milinin alt deliğinden girer. Çatallarla bir alakaları olmadığı için tekerin sökülebilmesine de izin verirler. Daha büyük ve karmaşıktırlar ama çok daha kullanışlıdırlar.

    Bu arada ön sehpa kullanırken motorun mutlaka arka sehpa ile de kaldırılmış olası gerek yoksa motor devrilir. Yani önce arkayı, sonra önü kaldırıyoruz.

  7. #2487

    Üyelik
    06 Kasım 2010
    Şehir
    TRABZON
    Motosikleti
    FAZER 600
    teşekkürler saygılarla

  8. #2488
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Ben de ER6 dan sonra Suzuki yi de sattım

    Ne alsak
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  9. #2489
    adanalı01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    yamaha xj6 diversion f 2013
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de ER6 dan sonra Suzuki yi de sattım

    Ne alsak
    oh oh maşallah biz daha bir tane bile bulamazken cakalaz kardeş corap degiştirir gibi motor degiştiriyon hadi hayırlısı bak bence seni hayabusa paklar gerisi teferruattır daha yeni almıstın suziyi ne olduda degiştirdin ha bide kardeşim motor alıp satmak bu kadar kolay mı ya ben bir tane er6f bulamadım mesala 7.5 8 herkes nazlanıyor bakalım yok mu bildigin yerde temiz bir kawa sen kawa kullandın nasıl aslında fazer ile kararsız kadım ama kısmet artık kawanın sürüş rahatlıgı ferenlemesi daha iii diyorlar fazerinde sesi far birazda ikinci eli daha iii hayırlısı artık
    köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.

  10. #2490
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    sıfır bir er 6 n alsam mutlak almalısın dediginiz aksesuarlar nelerdir arkadaşlar? koruma takozu vs... bide bunlar için ne kadar bütçe ayırmam gerekir? (kask mont korumalar hariç sadece motor için olmazsa olmaz olan ) birde motora alışana kadar koruma demiri takamazmıyız? Sagı solu çizilmesin ilk günden.
    Yardımcı olursanız sevinirim ona göre planlar yapmalıyım.Bahar gelmeden mutlak motor alcam ama niyetim bu ay sonu bidahaki ay ortalarına dogru..
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  11. #2491
    adanalı01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    yamaha xj6 diversion f 2013
    Alıntı arifziyaar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfır bir er 6 n alsam mutlak almalısın dediginiz aksesuarlar nelerdir arkadaşlar? koruma takozu vs... bide bunlar için ne kadar bütçe ayırmam gerekir? (kask mont korumalar hariç sadece motor için olmazsa olmaz olan ) birde motora alışana kadar koruma demiri takamazmıyız? Sagı solu çizilmesin ilk günden.
    Yardımcı olursanız sevinirim ona göre planlar yapmalıyım.Bahar gelmeden mutlak motor alcam ama niyetim bu ay sonu bidahaki ay ortalarına dogru..
    bence n yerine biraz daha bütce ayırsan f alsan daha iiiiiii olur neden bir motorda grenaj olacak rüzgardan düşmelerden vsvsvsvsvs iiiiiiiiiiiiiiiii olr ffffff tabiki bece seni bilmem kişisel vezkindir saygı duyarız sadece fikrimi sundum....
    köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.

  12. #2492
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    Alıntı adanalı01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırdır arkadaşım neden sordunnnn
    ninja satarsam almayı düşünüyorum

  13. #2493
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    Alıntı adanalı01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence n yerine biraz daha bütce ayırsan f alsan daha iiiiiii olur neden bir motorda grenaj olacak rüzgardan düşmelerden vsvsvsvsvs iiiiiiiiiiiiiiiii olr ffffff tabiki bece seni bilmem kişisel vezkindir saygı duyarız sadece fikrimi sundum....
    F bana çok itici geliyor.Nakedları daha çok begeniyorum.Bütçem çok olsaydı kesinlikle ducati monster 696 alırdım.
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  14. #2494
    adanalı01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    yamaha xj6 diversion f 2013
    Alıntı tutku1982 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja satarsam almayı düşünüyorum
    bende ninja alacaktım ama vazgectim şöyle bir düşündüm ki ooo parayla f alınıyo ben de onu yapcam kısmetse
    köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.

  15. #2495

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı arifziyaar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfır bir er 6 n alsam mutlak almalısın dediginiz aksesuarlar nelerdir arkadaşlar? koruma takozu vs... bide bunlar için ne kadar bütçe ayırmam gerekir? (kask mont korumalar hariç sadece motor için olmazsa olmaz olan ) birde motora alışana kadar koruma demiri takamazmıyız? Sagı solu çizilmesin ilk günden.
    Yardımcı olursanız sevinirim ona göre planlar yapmalıyım.Bahar gelmeden mutlak motor alcam ama niyetim bu ay sonu bidahaki ay ortalarına dogru..
    Koruma takozu mutlaka al. Zaten takozlar enteresan şekilde bir hayli şeyi koruyor. Düz zeminde yatırırsan gidon uçları, manetler ve aynalar dışında yere temas eden bir yer olmuyor. Onlar da çizilme hariç başka bir zarar görmüyor kolay kolay. Ayrıca demir almana gerek yok aslında ama alırsan da zararı olmaz. ER-6n'ler için bütün grenajı koruyan demirler görmüştüm eBay'de. Hem de çok çirkin değildi.

    Bunun dışında hem motoru sehpaya almak, hemde arka maşayı olası düşüşlerden korumak için M10 bobin al (sehpa kaldırma aparatı). Ben tornamda kendim yapmıştım ama piyasada makul fiyatlarda var.

    İlk motorun olacak sanırım. ER-6n (ve diğer 2 silindirli orta sikletler) düşük beygire sahip olmasına rağmen oldukça yüksek alt devir torkuna sahiptir. Gaz tepkisi 4 silindirlilere göre daha serttir. O yüzden dikkatli ol. Ama alıştıktan sonra bu sert gaz en sevidiğin şey olabilir.

    Monster 696'ya gelince. Bence ER-6n'in tırnağı bile olamaz. Benim iki ayrı arkadaşım da sıfır 2010 model 696 almışlardı, ikisi de 6 ay içinde zararına sattılar. Ben de üzerine oturdum. Bu kadar saçma bir oturuş pozisyonu olamaz. 4000 devir altında verimsiz olması, zırt pırt stop etmesi, düzgün start almaması gibi sorunları da vardı. Korlas'a sorunca da "rodajda normaldir" diye bir yanıt alıyorsun. Ama nedense bu "normal" durum hiç bir japon motorunda yok. Yani teknik olarak ER-6'lardan hiç bir üstünlüğü yok. Hatta mühendislik olarak japonlar daha iyi. Ama malzeme kalitesi ve marka imajı Ducati'de daha iyidir. Monster gene de çok seksi motor, büyük bir imajı var. Tutkunuysan OK ama mantık olarak sorarsan ER-6n daha iyi,.. Suzuki Gladius çok çok daha iyi.

  16. #2496
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koruma takozu mutlaka al. Zaten takozlar enteresan şekilde bir hayli şeyi koruyor. Düz zeminde yatırırsan gidon uçları, manetler ve aynalar dışında yere temas eden bir yer olmuyor. Onlar da çizilme hariç başka bir zarar görmüyor kolay kolay. Ayrıca demir almana gerek yok aslında ama alırsan da zararı olmaz. ER-6n'ler için bütün grenajı koruyan demirler görmüştüm eBay'de. Hem de çok çirkin değildi.

    Bunun dışında hem motoru sehpaya almak, hemde arka maşayı olası düşüşlerden korumak için M10 bobin al (sehpa kaldırma aparatı). Ben tornamda kendim yapmıştım ama piyasada makul fiyatlarda var.

    İlk motorun olacak sanırım. ER-6n (ve diğer 2 silindirli orta sikletler) düşük beygire sahip olmasına rağmen oldukça yüksek alt devir torkuna sahiptir. Gaz tepkisi 4 silindirlilere göre daha serttir. O yüzden dikkatli ol. Ama alıştıktan sonra bu sert gaz en sevidiğin şey olabilir.

    Monster 696'ya gelince. Bence ER-6n'in tırnağı bile olamaz. Benim iki ayrı arkadaşım da sıfır 2010 model 696 almışlardı, ikisi de 6 ay içinde zararına sattılar. Ben de üzerine oturdum. Bu kadar saçma bir oturuş pozisyonu olamaz. 4000 devir altında verimsiz olması, zırt pırt stop etmesi, düzgün start almaması gibi sorunları da vardı. Korlas'a sorunca da "rodajda normaldir" diye bir yanıt alıyorsun. Ama nedense bu "normal" durum hiç bir japon motorunda yok. Yani teknik olarak ER-6'lardan hiç bir üstünlüğü yok. Hatta mühendislik olarak japonlar daha iyi. Ama malzeme kalitesi ve marka imajı Ducati'de daha iyidir. Monster gene de çok seksi motor, büyük bir imajı var. Tutkunuysan OK ama mantık olarak sorarsan ER-6n daha iyi,.. Suzuki Gladius çok çok daha iyi.
    kench bilgilendirmen için çok teşekkür ederim.Ben 30 yaşındayım 13-14yaşımdan 20 yaşında üniversiteye başlayana kadar ulaşım için sürekli motor kullandım.Tabi o zaman bu tarz bi motor hayal bile edebilecek bütçemiz yoktu.1966 model postacı jawası vardı 250 cc kaç km yol yaptın diye soranlara cevap veremiyorum çünkü km saati hiç olmadı motorumun ama 6-7 yıl bir fiil kullandım karda yagmurda.
    Şuan tek korkum motoru aldığım gün yatırıp bi tarafını çizmek.Takozlar çok küçük geldi gözüme sinyallerin oldugu grenajları korumak amacıyla bende o bahsettigin demirin fotografını gördüm bu konunun en başlarında sanki demir daha bi güvenli.
    Daytona 2011 model er 6 n lerin ay sonuna kadar mutlaka geleceğini söyledi.Konu hakkında bilgisi olan varmı?
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  17. #2497

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı arifziyaar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kench bilgilendirmen için çok teşekkür ederim.Ben 30 yaşındayım 13-14yaşımdan 20 yaşında üniversiteye başlayana kadar ulaşım için sürekli motor kullandım.Tabi o zaman bu tarz bi motor hayal bile edebilecek bütçemiz yoktu.1966 model postacı jawası vardı 250 cc kaç km yol yaptın diye soranlara cevap veremiyorum çünkü km saati hiç olmadı motorumun ama 6-7 yıl bir fiil kullandım karda yagmurda.
    Şuan tek korkum motoru aldığım gün yatırıp bi tarafını çizmek.Takozlar çok küçük geldi gözüme sinyallerin oldugu grenajları korumak amacıyla bende o bahsettigin demirin fotografını gördüm bu konunun en başlarında sanki demir daha bi güvenli.
    Daytona 2011 model er 6 n lerin ay sonuna kadar mutlaka geleceğini söyledi.Konu hakkında bilgisi olan varmı?
    O zaman bence ER-6n tam sana göre. Ben de 30 yaşında başladım gerçek anlamda motora. Eğer bir de Honda'dan GS-2 ve GS-4 eğitimi alırsan çok iyi olur. Dar alanlarda, düşük hızlarda motosiklet hakimiyetin inanılmaz gelişir. Çok daha fazla keyif alarak binersin motoruna. Hem de motoru yatırma olasılığın çok ciddi oranda düşer. Ben en son bu yaz GS-4 aldım ve bundan sonra antreman için her sezon başı bir GS-3 almayı düşünüyorum. Verdiğin parayı kuruşuna kadar hakeden bir eğitim.

    2011 modelleri en kötü ihtimal fuarda görürüz. Ama ben renklerini pek sevemedim. Mat koyu yeşil, Sedefli beyaz ve Siyah renklerde olacak. Beyazın enteresan bir tonu var gibi. Z-Moto getirir de fuarda görürüz umarım. 2010 turuncusunu görmek nasip olmadı maalesef. Bence ER-6n'in hatlarını en iyi gösteren renk turuncu. Ama Z-Moto satılmaz diye getirmiyor o renkten. 2007'de de sadece birkaç tane gelmişti, zaten bir tanesi de bende.

  18. #2498

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman bence ER-6n tam sana göre. Ben de 30 yaşında başladım gerçek anlamda motora. Eğer bir de Honda'dan GS-2 ve GS-4 eğitimi alırsan çok iyi olur. Dar alanlarda, düşük hızlarda motosiklet hakimiyetin inanılmaz gelişir. Çok daha fazla keyif alarak binersin motoruna. Hem de motoru yatırma olasılığın çok ciddi oranda düşer. Ben en son bu yaz GS-4 aldım ve bundan sonra antreman için her sezon başı bir GS-3 almayı düşünüyorum. Verdiğin parayı kuruşuna kadar hakeden bir eğitim.

    2011 modelleri en kötü ihtimal fuarda görürüz. Ama ben renklerini pek sevemedim. Mat koyu yeşil, Sedefli beyaz ve Siyah renklerde olacak. Beyazın enteresan bir tonu var gibi. Z-Moto getirir de fuarda görürüz umarım. 2010 turuncusunu görmek nasip olmadı maalesef. Bence ER-6n'in hatlarını en iyi gösteren renk turuncu. Ama Z-Moto satılmaz diye getirmiyor o renkten. 2007'de de sadece birkaç tane gelmişti, zaten bir tanesi de bende.
    turan güneş bulvarında sürekli bir turuncu er-6n görüyorum o siz misiniz yoksa?

  19. #2499
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman bence ER-6n tam sana göre. Ben de 30 yaşında başladım gerçek anlamda motora. Eğer bir de Honda'dan GS-2 ve GS-4 eğitimi alırsan çok iyi olur. Dar alanlarda, düşük hızlarda motosiklet hakimiyetin inanılmaz gelişir. Çok daha fazla keyif alarak binersin motoruna. Hem de motoru yatırma olasılığın çok ciddi oranda düşer. Ben en son bu yaz GS-4 aldım ve bundan sonra antreman için her sezon başı bir GS-3 almayı düşünüyorum. Verdiğin parayı kuruşuna kadar hakeden bir eğitim.

    2011 modelleri en kötü ihtimal fuarda görürüz. Ama ben renklerini pek sevemedim. Mat koyu yeşil, Sedefli beyaz ve Siyah renklerde olacak. Beyazın enteresan bir tonu var gibi. Z-Moto getirir de fuarda görürüz umarım. 2010 turuncusunu görmek nasip olmadı maalesef. Bence ER-6n'in hatlarını en iyi gösteren renk turuncu. Ama Z-Moto satılmaz diye getirmiyor o renkten. 2007'de de sadece birkaç tane gelmişti, zaten bir tanesi de bende.
    Mantığım fuara kadar bekle diyor ama arabam bugun satılsa motorda vitrinde olsa bugun gider alırım sanırım.

    Bende şahsen ya beyaz ya siyah düşünüyorum ama görmeden almakta istemiyorum.İnternette bakarken kırmızı renklerini gördüm çok hoşuma gitti ama hiç üretilmemiş sanırım zewkine göre boyatmış insanlar.
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  20. #2500
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    Alıntı adanalı01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende ninja alacaktım ama vazgectim şöyle bir düşündüm ki ooo parayla f alınıyo ben de onu yapcam kısmetse
    hayırlısı olsun kardeşim aslında ninjadan cok memnunum sadece uzun yol gezilerin de topcase takılmayaşı artcılıda yorucu olması sebebiyle böle bir karar aldım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler