Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Eylül 2010, 22:24
#2401
cakalaz adlı üyeden alıntı
Merhaba;
Ben de ER6F kullanmıs birisi olarak bazı bilgileri paylaşayım. 2ooo KM de; 1 Litre yağ eksiltme olayı bariz yağ yakma olayıdır. Ben 2ooo km de 1oo gr yağ ekledim veya 150 gr dir. ama kesinlikle 200 gr olmamıstı. Ki zaten 3-4000 arası km de bir yağ değiştiren birisiyim.Şu an ki motorumda da 3ooo km de bir değişim yapıyorum
Ki yağ eksilmesi normal kullanımda olmuyor. Aşırı yüklenmelerde ve devirli kullanımlarda; dediğim oranda yağ eksiltmesi oluyor. Bunu bizzat gördüm; ve önceki sayfalarda da paylastım
o zaman şöyle bir durum çıkıyor ortaya yeni bir motor yağ eksiltiyor ve kawasaki firması buna önlem almıyorsa vay diyorum.12 bin lira verip motor alacağım yağ eksiltecek Honda'nın durumuna benzedi bu iş
gözünü seveyim O zaman suzukinin duymadım yağ filan eksiltiğini,senin suzuki mesela yağ eksiltiyormu.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
Reklamlar
-
29 Eylül 2010, 16:06
#2402
-
30 Eylül 2010, 11:07
#2403
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
hiç bir araçta yağ yakma ve hararet yapma olayını istemem,en kral araç dahi olsa almam
zamanında benim alfadan çok çektim yağ ve hararet kronik sorun'du.
demekki bu er 6 larında hastalıgı varmış
bir aralar er 5 i verip er 6 alayım diyordum z-motoya kızsamda
ama 2000 km de 1 lt yağ eksiltiyorsa vay halimize.er 6 kaç bin km de bir yağ değişimi yapıyor merak etmedim desem yalan olur.bizim gibi4-5000 km arası değiştirmeye kalsan motorda gram yağ kalmıyacak ve pistonlar alttan el sallıyacak o zaman.bir motor yaptırmaya kalksan olmayan parçalar yüzünden ne kadara çıkacağını sormak bile istemiyorum
vaz geçtim gitti almaktan.
ya bu yağ yakma işi nerden çıktı, ben ve 3 arkadaşım da da vardı er6 dan, hiç birimizde yağ yakma problemi ile karşılaşmadım helede 2000 km de 1 lt inanılmaz bir rakam. Ben inanmıyorum bu işe, kendim 1 sene kullandım ve her türlü koşulda kullandım devirli devirsiz hiç bir zaman karşılaşmadım, 6000 km de birde yağ değiştirdim hiç birisinde yağda eksiltme görmedim.
er6 ların hastalığı falan da yok, gerçekten çok sağlam bir motor.
-
30 Eylül 2010, 11:19
#2404
Yağ Yakma değil de; Belli ararlıklarla Hafif miktarda Yağ eksiltme diyelim
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
01 Ekim 2010, 13:39
#2405
Acill selamlar
ARKADAŞLAR ÇOK ACİL KAWASAKİ R6 N TAKOMETRE GÖSTERGE PANELİ VE ÖN FAR LAZIM İKİNCİ EL SAĞLAM... YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
-
01 Ekim 2010, 20:00
#2406
uzun bi süre er6 kullandım kafam rahattı adam akıllı kullanınca sorun olmuyor tabiki motorunuz leşş değilse...
-
02 Ekim 2010, 14:15
#2407
sadece far camı çatlak kibrit gibi makina...
-
03 Ekim 2010, 09:44
#2408
arkadaşlar aylık 1000tl geliri olan biri bu motorun bakım ve yakıt masraflarının altından kalkabilir mi? tabi ayda 150tl kadar kredi borcu ödüyor olucam ama ailemle yaşadığım için başka bir masrafım yok. yoksa 250cc bir motor mu bakmalıyım? ninja250r'da alabilirim fakat çanta takılamıyor olması ve iki kişiyle konforlu bir seyahat mümkün değilmiş gibi gorunmesi yüzünden farklı bir arayış içine girdim.
alırsam en az 40 - 45bin km kullanmayı planlıyorum. kawasaki'nin evladiyelik motorlar yaptığını biliyorum ama sormadan edemiyeceğim, yağını suyunu eksik etmeyip hor kullanmadıkça 60 - 70bin kilometerelere kadar sorun yaşamadan kullanmak mümkün olabilir mi? bu kilometreye gelene kadar (tahmini söyluyorum) debriyaj ve zincir dışında ekstra bir bakım masrafı çıkartıyor mu?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
03 Ekim 2010, 20:09
#2409
overcloud adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aylık 1000tl geliri olan biri bu motorun bakım ve yakıt masraflarının altından kalkabilir mi? tabi ayda 150tl kadar kredi borcu ödüyor olucam ama ailemle yaşadığım için başka bir masrafım yok. yoksa 250cc bir motor mu bakmalıyım? ninja250r'da alabilirim fakat çanta takılamıyor olması ve iki kişiyle konforlu bir seyahat mümkün değilmiş gibi gorunmesi yüzünden farklı bir arayış içine girdim.
alırsam en az 40 - 45bin km kullanmayı planlıyorum. kawasaki'nin evladiyelik motorlar yaptığını biliyorum ama sormadan edemiyeceğim, yağını suyunu eksik etmeyip hor kullanmadıkça 60 - 70bin kilometerelere kadar sorun yaşamadan kullanmak mümkün olabilir mi? bu kilometreye gelene kadar (tahmini söyluyorum) debriyaj ve zincir dışında ekstra bir bakım masrafı çıkartıyor mu?
periyodik bakımlarını yaptığın müddetçe çok uzun ömürlü kullanırsınız o maaşla kullanabilirsiniz tabi er6 cbf250 ile neredeyse aynı yakıyor pek fark yok önemli olan ne kadar yol yaptığınızdır ortalama 5lt re yakıyor balatalar debriyaj ve zincir kolay kolay istemez sadece yağ su..no problem..
-
04 Ekim 2010, 01:11
#2410
cevabınız için teşekkürler. günlük ulaşım için kullanıyor olucam, arada birde gezi yapicağım tabiki. cbr 125'imi aldığım süre içersinde (9 ayı doldurdum) 7000km yaptım şehir içi ve şehir dışı. haftada 150km yol yapıyorum işe gidip gelmelerle, eğer söylediğiniz kadar ekonomikse bütçemi sarsmaz gibi görünüyor.
yağ olarak ne kullanıyorsunuz, hangi markayı tavsiye edersiniz?
cbr 125 için ipone kullanıyorum tabi sadece 1lt olunca fiyatı fazla sarsmıyor. fakat 3lt'si 90tl bu meretin.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
04 Ekim 2010, 15:59
#2411
Ben castrol; 10-50 kullanmıstım Vites geçişlerinde kendisini hissettiriyor; sesi azaltıyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
04 Ekim 2010, 18:49
#2412
motoruma bugun puig arka camurluk taktim gayet basarili oldu : )
bunlarda yeni manetlerim : )
-
04 Ekim 2010, 18:52
#2413
biteme adlı üyeden alıntı
motoruma bugun puig arka camurluk taktim gayet basarili oldu : )
bunlarda yeni manetlerim : )
Çamurluk çok güzel olmuş, yağmurlu havalarda çok faydalı olacağı kesin.
Acaba nereden temin ettin?
Manetlerde markalımı yoksa oem ürünlerdenmi acaba?
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
04 Ekim 2010, 19:21
#2414
teşekkür ederim saolun.
çamurluğu yunanistandan getirttirdim. 175 euro ya mal oldu ama sorunsuz geldi.
manetlerde yunan bi marka sanirim oem diyelim biz ama er6 ya olanini turkiyede bulamazsin.
onlarda 200 tl ye geldi.
-
04 Ekim 2010, 19:58
#2415
biteme adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim saolun.
çamurluğu yunanistandan getirttirdim. 175 euro ya mal oldu ama sorunsuz geldi.
manetlerde yunan bi marka sanirim oem diyelim biz ama er6 ya olanini turkiyede bulamazsin.
onlarda 200 tl ye geldi.
aksesuarlariniz cok yakismis. koruma takozlarini nerden ve ne kadara temin ettiniz ogrenebilir miyim?
guvenli surusler.
-
04 Ekim 2010, 20:23
#2416
takozlar ben aldigimda vardi zaten ama orjinal sanirim kawasaki yaziyo ustunde.
simdi z-motoya yeni takozlar gelmis cok hosuma gitti yatay takozlar..
egzost umdada oynama var zaten baya yüksek ve güzel bir ses veriyo bunun içinde yrn dynojet power commander taktirmayi planliyorum.
-
04 Ekim 2010, 20:40
#2417
overcloud adlı üyeden alıntı
cevabınız için teşekkürler. günlük ulaşım için kullanıyor olucam, arada birde gezi yapicağım tabiki. cbr 125'imi aldığım süre içersinde (9 ayı doldurdum) 7000km yaptım şehir içi ve şehir dışı. haftada 150km yol yapıyorum işe gidip gelmelerle, eğer söylediğiniz kadar ekonomikse bütçemi sarsmaz gibi görünüyor.
yağ olarak ne kullanıyorsunuz, hangi markayı tavsiye edersiniz?
cbr 125 için ipone kullanıyorum tabi sadece 1lt olunca fiyatı fazla sarsmıyor. fakat 3lt'si 90tl bu meretin.
er6 filtre değişimi ile birlikte 1.9lt filtresiz 1.7 lt yağ alıyor ben hep filtre ile değiştirdim ben castrolden şaşmam 10-40 uygun 10-50de olur..100km 106 km lerde gittim zaman zaman dibi gördüm 6ltre yakıyor ama normal kullanım 5lt civarı yani yağ az alıyor yüksek km li olsa buji vs değisse 2 adet buji ee ne kaldı başka bişi yok yeterki motor temiz olsun ben sattım hala motor arıyorum ama kendi motorumdan temiz motor göremedim daha elinizde temiz motor her zaman en iyisidir heleki bu piyasada...
-
04 Ekim 2010, 21:28
#2418
biteme adlı üyeden alıntı
takozlar ben aldigimda vardi zaten ama orjinal sanirim kawasaki yaziyo ustunde.
simdi z-motoya yeni takozlar gelmis cok hosuma gitti yatay takozlar..
egzost umdada oynama var zaten baya yüksek ve güzel bir ses veriyo bunun içinde yrn dynojet power commander taktirmayi planliyorum.
Hmmm... sanırım bu ER-6 geçen cuma akşamı Beşiktaş Akaretler yokuşunda park halinde gördüğüm motor?
Bahsettiğin yatay takozlar 2007 model ER-6'lar için tasarlandı diye biliyorum. Çünkü 2006'dan sonra şasenin o kısmındaki motor bağlantılarında ufak bir değişiklik yapılmıştı. Bu yatak takozlar da sanırım bu değişikliğe uyumlu olanlar. Benim motor 2007 model ve bu yatay takozlardan var.
Bu arada Power Commander konusunu ben de düşünüyorum. LeoVince slip-on tüp var ama 3000-3500 devirlerde fakir (yani fazla hava, az yakıt) çalışmaya neden olduğu için söküp orijinalini geri taktım. Ama sesini özledim bi yandan. Bu yüzden PC alıp LeoVince'e dönsem mi diye düşünüyorum. Aradaki farkı buradan yazarsan sevinirim.
-
04 Ekim 2010, 23:33
#2419
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Arkadaşlar Allah ihtiyaç duyurmasın ama sol grenaj var elimde siyah renk.
İlan numarası 32361657
Sizlere daha uygun bir rakama vermeyi düşünüyorum.
ilan linki
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32361657/detay
-
05 Ekim 2010, 12:31
#2420
kench adlı üyeden alıntı
Hmmm... sanırım bu ER-6 geçen cuma akşamı Beşiktaş Akaretler yokuşunda park halinde gördüğüm motor?
Bahsettiğin yatay takozlar 2007 model ER-6'lar için tasarlandı diye biliyorum. Çünkü 2006'dan sonra şasenin o kısmındaki motor bağlantılarında ufak bir değişiklik yapılmıştı. Bu yatak takozlar da sanırım bu değişikliğe uyumlu olanlar. Benim motor 2007 model ve bu yatay takozlardan var.
Bu arada Power Commander konusunu ben de düşünüyorum. LeoVince slip-on tüp var ama 3000-3500 devirlerde fakir (yani fazla hava, az yakıt) çalışmaya neden olduğu için söküp orijinalini geri taktım. Ama sesini özledim bi yandan. Bu yüzden PC alıp LeoVince'e dönsem mi diye düşünüyorum. Aradaki farkı buradan yazarsan sevinirim.
evet gecen cuma ordaydim : )
PC benimkine kesin takilmali diye dusunuyorum cunku 3000 devirlerde benzini cok az aliyo sanirim o yuzden kafam takiliyo. cunku ben gecenlerde benzin pompasi degistirdim. benzin pompam bozuldu. bunla ilgili olabilecegini dusunuyorum herseyin : )) ama sesi muhtesem. 4 silindir gibi ses aliyorum.
bugun korlastan cengiz bey ile görüşeceğim. elimde 1000 rr dan çıkma bi PC var onu sorucam buna takilabilirmi o diye ve gereklimi takmalimi artilari eksileri bana ne olur diye mantikli gelirse onu taktirip ayarlarini yaptiricam DYNO a sokulacak sanirim.
durumu burdan detayli aciklarim.
bu ön taraftaki krom egzost a giden borulari nasil bir boya ile boyayabiliriz bilgisi olan ?
kac dereceye dayanikli sprey boya bulmali acaba. altin sarisina boyamayi dusunuyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler