Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Eylül 2010, 19:51
#2321
Er6inbay çok teşekkür ederim. Şimdi bu değerlerle karşılaştırınca "ben bunca yıldır yanlış mı biliyorum acaba" diye düşünmeye başladım. Komple sistem modellerle, sadece son susturucu modeller arasında çok bi güç farkı olmuyor galiba? öyleyse komple sisteme iki kat fiyat vermenin tek farkı ağırlık avantajı mı acaba?
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Reklamlar
-
05 Eylül 2010, 00:37
#2322
son 10 gündür biraz devirli kullanıyorum ve yağım baya düşmüş.
yağ göstergesi full doluydu bugun baktim ki alttaki cizginin oraya gelmiş.
park yerimde falan damlama bilmemne yok kaçak yok.
yakmış sanırım ama bu kadarı normalmidir ?
yeni yağ aldım üstüne ekleyeceğim ama bu durum normalmidir ?
-
05 Eylül 2010, 00:58
#2323
Yağ olarak ne kullanıyorsun? 10w-40 mı?
-
05 Eylül 2010, 01:00
#2324
evet costrol power 1 4t 10-40
-
05 Eylül 2010, 01:07
#2325
damlatma falan yoksa yağ yakıyordur diyeceğim ama eksoz gazına falan dikkat ettin mi?
gazın renginde falan dikkatini çeken bişey oldu mu?
-
05 Eylül 2010, 01:10
#2326
hyr gayet normal siyah duman falanda atmiyor. çekiş normal hatta gayet başarılı : )
-
05 Eylül 2010, 01:13
#2327
Üzerine ekleme yap ve iyi gözlemle bence.
Tekrar eksiltme yaparsa iyi bir ustaya göster bence
-
05 Eylül 2010, 01:23
#2328
forumda böyle bi yazı buldum.
Benim motorda ve çiftimin motorunda oluyor. İkimizinki de ER6. Ben 1500 km de yarım litre yağ eksilttiğini biliyorum. Yakmıyor ama sanırım basınçtan dolayı buharlaşıyor.
Zaten en fazla 2000 de bir yağ ve filtreyi değiştirdiğim için bana dert olmuyor. Bence siz de sık aralıklarla değiştirin.
-
05 Eylül 2010, 01:28
#2329
ER6 lara has bir durum mu bilemiyorum ama benimki henüz 800km de
Bugün daha ilk bakımını yaptırdım.Yağ ve yağ filtresi değişti.
2000 km de bir yağ değiştirmek pek normal gibi gözükmedi bana.En az 5000km gitmesi lazım.
-
05 Eylül 2010, 01:45
#2330
seninkinin yakmaması normal çünkü rodaj da şu an sienin motorun sen devirli kullanmıyosundur. ben 8 binlerde dğeiştiriyorum bviteslerimi son 10 gündür : )
yakıyosa ondan yakıyodur ama bu kadar yakması normalmi 10 günde ibrenin en üstünden en altina inmis.
-
05 Eylül 2010, 01:50
#2331
Bende de 2006 er6f var. 2000-3000 km de 1 litre yağ ya yakıyor ya da buhar oluyor gidiyor. Kronik arıza mı nedir anlamadım. Ama sanırım er6 ların hepsinde var bu sorun en azından 2006 larda. Ben 5000 er km bakımları gelmeden yağ ekliyorum.
Aklıma gelmişken şöyle bir sorum var. Motor ısınıp fan açtıktan sonra durduğumda hala fan çalışmaya devam ederken kontağı kapatınca fan duruyor. Soğutmaya devam etmiyor. Bu durum normal mi? Mesela arkadaşta er-5 var, kontağı kapatınca fan soğutmaya devam ediyor.
-
05 Eylül 2010, 01:58
#2332
bendede 2006 er6n var benimkide kontagi kapatinca duruyor.
-
05 Eylül 2010, 02:09
#2333
biteme adlı üyeden alıntı
bendede 2006 er6n var benimkide kontagi kapatinca duruyor.
o zaman sorun yok eyvallah. bende haftaya z-moto ya bakıma götürüceğim motoru. Sorun var da fatura şişer diye tırsmıştım. Normali böyleymiş.
Ama başka bir yerde şöyle bi sorun var. bilmiyorum kimsenin başına geldi mi... Mesela kontağı açıyorum arka plaka ışıgı ve stop yanmıyor. Ama ön freni sıkınca kırmızı yanıyor. kontağı yağladım biraz baya düzeldi. Sonra tekrar başladı. Sonradan farkettim ki kontağı OFF konumundan ON konumuna geçirirken biraz bastırarak geçirirsem sorun çıkarmıyor. Arka tüm ışıklar geliyor. Zaten karanlık ortamda baktığım zaman kontak açıkken arka ışıklar çalşır durumdayken kontakla biraz oynuyorum(bastırıp çekip bastırıp az yukarı çekiyorum.) ve arkadaki ışıklar böyle bi titriyor. Şu an çok bi sorun yok ama artık her kontağı açtığımda arkayı kontrol etmek zorunda kalıyorum acaba yanmadı mı diye? Bakalım bakıma gidince göstereceğiz.
-
05 Eylül 2010, 02:16
#2334
motorun kaç km de servis ne tutacak burdan bizleride bilgilendirirsen sevinirim. z-moto korkusunu yenmek istiyorum : )
-
05 Eylül 2010, 02:29
#2335
biteme adlı üyeden alıntı
motorun kaç km de servis ne tutacak burdan bizleride bilgilendirirsen sevinirim. z-moto korkusunu yenmek istiyorum : )
şu an 33000 küsürlerde. 23000 den beri bende makina bundan önce Suleyman memnun da bakım yaptırmak zorunda kaldım. işi cumartesi ye bıraktım bakımı geçmiş sayılırdı. pazar günü uzun yol yapacagımız için burak ustadan cumartesi açık olan servislerin numarlarını aldım, Suleyman Memnun a gittim. Servis kalitesi adına pek bir şey yok açıkcası. Bana servis formu(!) diye excel formatında doküm verdiler, hatta yazıcıları çalışmadı onu da veremediler sağolsunlar mail attılar. şöyle ki:
Z-moto dan sonra bilgi veririm.
-
05 Eylül 2010, 02:32
#2336
Bugün 800km bakımı için yağ+yağ filtresi değişikliği yapıldı.
Daytona'da 140TL verdim.(işçilik dahil)
Hamama giren terler dedim kendi kendime, sonra düşündüm daha bu ilk bakım, 5000km de neler olacak bakalım
-
05 Eylül 2010, 02:41
#2337
ben yağımı kendim değiştiriyorum. her değişimde filtrede değiştiriyorum. gayet basit iş. şimdi bujileirmide kendim değiştireceğim hatta hava filtresinide. basit bunlar.
ama sizde şu an garanti kapsamında olduğu için ampul bile değiştiremezsiniz kötü yanı bu aslında.
-
05 Eylül 2010, 12:02
#2338
sizin motorlar ucuz etin yahnisi olmasın sakın..er6 da yağ yakma sorunu olmaz hatta kawanın en sorunsuz motoru er6 şuan fan olayına gelincede hatırladığım kadarı ile kontağı kapatınca doğal olarak fan duruyor..ben her zaman castrol kullanırım filtre ile birlikte 1.9 yazar yağı koyarım 3000km sonra boşaltırım gene aynı miktar çıkıyor yağ yağması falan yok ama motorla takla falan atarsanız belki tahliyeden dışarı atar.........
-
05 Eylül 2010, 17:01
#2339
Di Daktır46 adlı üyeden alıntı
sizin motorlar ucuz etin yahnisi olmasın sakın..er6 da yağ yakma sorunu olmaz hatta kawanın en sorunsuz motoru er6 şuan fan olayına gelincede hatırladığım kadarı ile kontağı kapatınca doğal olarak fan duruyor..ben her zaman castrol kullanırım filtre ile birlikte 1.9 yazar yağı koyarım 3000km sonra boşaltırım gene aynı miktar çıkıyor yağ yağması falan yok ama motorla takla falan atarsanız belki tahliyeden dışarı atar.........
iyi günler kardeşim bende bumotora merak sardım acaba bu motor hakkında bana bilgi verir misin kullanıcıynışsın zaten aslında fazer ile ern6f ile kararsısız ım fazere ii dyen de var kötü diyen frnlri biraz zayıf miş fazeerin aslında gönlümde kawa var ama öyle bir bilgi sahibi degilim sadece kawa nın 2slndir fazern de4 oldunu biliyorum acaba saglamlık konusunda sürüş zevki olsun güvenlik,ikiciel hangi kararsızım lütfen yarlarınızı bekliyorum.....
-
05 Eylül 2010, 17:24
#2340
ketchup adlı üyeden alıntı
Er6inbay çok teşekkür ederim. Şimdi bu değerlerle karşılaştırınca "ben bunca yıldır yanlış mı biliyorum acaba" diye düşünmeye başladım. Komple sistem modellerle, sadece son susturucu modeller arasında çok bi güç farkı olmuyor galiba? öyleyse komple sisteme iki kat fiyat vermenin tek farkı ağırlık avantajı mı acaba?
komple sistemde ağırlık avantajı yok bence, çünkü er6 larda tek susturucu var, içinde katalitik falan hepsi tek kutuda, o yüzden zaten onu değiştirince bütün ağırlığı almış oluyorsun. başka da birşeye gerek olmaz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler