Motoru satmayı düşünmüyorum çünkü daha yen aldım. Sadece seneye yurt dışına gitme ihtimalim var o gerçekleşirse satarım herhalde. İlk sahibinden tabiri caizse (bir iki çizik dışında) kız gibi makina aldım. Şimdiye kadar 220yi ( yani ben alana kadar
) geçmemişti. Öyle ki aldığım kişi acemi gibiydi debriyajı bırakmaya korkan tiplerdendi.
Zorunluluk olmazsa satmam yani. Pek bir fark yok iki makinayı da İzmit-İstanbul arası kullanıyorum. Zaten alt devirlerde ikisi de az yakıyor. Şehiriçinde Z'nin yakıt konusunda hayran bırakan bir yeteneği var. Yakmıyor içiyor. ER şehir içi dışı fark çok azdı. Hakikaten az yakan bir motordu. Ama şehiriçinde kulanmak için zaten çinli bir crossum var.
Boyut farkına gelince. Aslına küçük değil, tamamen zarif tasarlandığı için küçük görünüyor. Gerçekten ince ve kıvrak tasarlanmış. Özellikle deposunu 600Fle karşılaştırdığında "Bu ne oyuncak gibi?" diyebilirsin. Ama aslında kapasiteleri birbirlerine yakın. Zaten Z den de biiyorsundur Kawasaki genelde ince gelen depolar kullanır. Gerçi 2010 kasasının deposu eski 636 depolarına çok benziyor. Gayet geniş. Ben hep 2006 için konuştum. 2010 eski ksaya göre nispeten kaslı. Ankara'da motorumu almadan önce kontrol ettirmeye Kawasaki Bayi Ulusan'a gittiğimde inceledim biraz hani param olsa Z'yi bırakıp onu alacaktım. Herşeyden önce sesine hastayım 2 silindir.
Bir de unutmadan şu mevzu var, 600F ya daZ gibi bir ses bekleme. 2 silindir olduğu için böörtüden çok hırıltılı bir çığlık sesi gibi çıkıyor sesi. Ve eğer spor ekzoz taktırırsan 600F ile yanyana ara gazı çektiğinde 600f i duyamazsın bile.
Açıkçası bana göre sana sorun yaratabilecek tek durum boyun. Sanırım direksiyon yükseltici ve ayna yükseltici alman gerekecek. Ayna yükseltici inanılmaz işe yarıyor, ama bir dipnot aynanın kapanma mesafesi değiştiği için ayna kapalı ie sakın direksiyonu çevirme ayna kırılıyor. Pek pahalı parçalar değil, ebay'den çok kolay ve ucuz temin edilebiliyor.
Evet bir de bu güzelliği var, parçalarının neredeyse tamamı ebay'den gayet ucuza temin edilebiliyor.
Başka sorun varsa seve seve yanıtlarım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 ----------
Bu arada hiç fark ettiniz mi ER6'da da Z750'de de motor sağdan çıkık tasarlanmış, tam ortada değil.
Yoksa soldan mıydı? Sağdandı galiba.
Dikkatli bakına anlaşılıyor