Herhangi iyi bir usta yağını ve filtreni değiştirebilir...
Diskteci ses bende de oluyor; sprey ile geciyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
http://www.sahibinden.com/2500_kmde_...XQQdisplayitem selam arkadslar bu ılana kafayı taktım ama yerım uzak daha önce bu ilanla ilgenen arkadaslar olduysa yardımlarını beklıyorum tesekurler...
[/QUOTE]
Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin bu yağı. Castrol'ün racing sersinde 10-40, 10-50 ve 10-35 i var yanlış hatırlamıyorsam. Yağ filtresi manifoltun oraya bakarsan aşağıda görürsün. Orjinali siyah renkte ama ben her filtre değişiminde şasi rengine boyuyorum, neden bilmem daha güzel görünüyor gözüme.
Sırf trafikte daha rahat duyulayım diye bir hevesle taktırdığım LeoVince egzozu abartılı sesi beni ve komşularımı rahatsız ettiği için satmaya karar verdim. İlgilenen arkadaşlar olursa ilan bu linktedir:
http://www.sahibinden.com/leovince_s...XQQdisplayitem
Yağ ve filtremizi değiştirmek için grenajları sökmek gerekiyor mu ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
dostum sen istanbuldasın motor sivasta insanı biraz çelişkide bırakır doğrusu durumu nedir ne değildir yol mesafesi yinede iyi araştır derim..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------
hayır dostum yağ filtesi için sadece alt sakal sökülüyor..hava filtresi içinse deponun gidona bakan kısmında vidasını aç depoyu geriye doğru kaldır race lerdeki gibi olay tamam..biraz zahmetli ama büyük makinaların hepsi böyle..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 ----------
motorda kaza vs.. yoksa disk zaten yamuk değildir hafif ses se her motorda vardır bi miktar disk ve balatalar tozlanmıştır balata temizleme spreyi kullanırsan olayı çözersin..
er6 demek hayat demek!..
fiatta anlastık buayın 25 almaya gıtcem 600cc ılk tecrubem olucak nelere dıkkat etmem gerekır yola cıkmadan yagınıda degıstırcem yag fıltresını degıstırmem gerekırmı yag tapasınında degısmesı gerekırmı devırsıs kullanımda cabuk hareret yaparmı yag kac lıtre alıyo yag olarak ne tavsıye edersınız tesekurler
*Her yağ değişiminde Filtrenin de değişmesi motor için daha sağlıklıdır. Fakat büyük motorlarda genellikle 2 yağ değişiminde bir yağ filtresi değiştiriliyor. Benim Yağ yağ filtresi 1000 km önce değişti; 1000 km sonra yine değiştireceğim
*Yağ tapasının değişmesine gerek yoktur.
*Sıvı soğutmalı motor olduğu için hararet olayı olmaz kolay kolay; fakat ısındığı durumlarda fan acıyor özellikle sehir içerisinde. Bu durumda anlaman gerekiyor ki rüzgar lazım
*Üzerinde; filtre değişirse 2 litre; değişmezse1.7 Litre yağ alıyor diye yazıyor
*Yağ olarak da ; Tavsiye ediliyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
merhaba tekrar,
bir süredir balatalarımı değiştirmem gerekiyor ama bir türlü temin edemedim.internetten nerde bulduysam önler var arka yok.ulusan 'da getiricez randevu vericez vs. sarkıttıkça sarkıtıyor.duyan gören bilen var mı uygun balata ? özellikle arka. Ankara'dayım.
Merhabalar Countdown;
Aşağıdaki linkte ön ve arka balata seti mevcut. Kawasaki kullanıcısı için Ebay gibi siteler mükemmel bir seçenek. Eğer yurtiçi parça sıkıntısını bile bile kawa er6 almayı planlıyorsam bunun tek sebebi ebayde kolay bulunabilir yedek parçalarıdır
Önde 2 set, arka fren için 1 set toplam 3 set balata takımı kargo dahil 92 TL civarına geliyor. Fiyat 100 usd altında olacağı içinde ortalama 1-2 haftada kapına kadar gelecektir.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWAS...Q5fAccessories
Galfer, EBC gibi kaliteli markaların balatalarıda var siteden araştırabilirsin.
(ER6-F'in Amerika'daki satılan model ismi Ninja 650R.)
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Teşekkürler Aydoğan değerlendirilebilir fiyat açısından ama araba için de ebaydan alıyorum hadi onun modeli eski ırt zırt da şunu da gidip bir servisten altı üstü fren balatasını hop diye değiştirememek canımı sıkmadı değil.Ankara gibi bir yerde fren balatası gibi basit bir elemanın bulunamaması (veya benim bulamamış olmam ) hiç hoş değil. Biraz daha zorlayıp ulusana motorla gidip yoklayacağım önce eğer burdan başka şehir içi tavsiye olmazsa o da yoksa artık dediğin gibi ebay yine yeniden : )).
ön lastigi 120 / 70 / 17 yerine ince yanak 120 /60 / 17 alsak sorun olurmu sizce daha iyi olmazmı arkası zaten 160 / 60 / 17 ?
Lastiğin yanak payının az olması lastik sırtının eğimini etkiler unutma.
Kaldı ki yolların durumu malum.
iyi geceler arkadaşlar,yeni bir iş okulun bitmesi gibi dünyevi bazı problemlerden dolayı yaklaşık bir senendir hem asfaltdan hemde forumlardan uzak kalmış bulunmakdayım,sezonda şöle yavaş yavaş kıpırdanmaya başlamışken,bende sahilyolundan geçen motorlara sulusepkin gözlerle bakarken artık canıma kanıma yetti değil iki teker tek tekere bile razıyım mahalle delisi misali . Forumu bir haftada zor bitirdim maşallah burdaki tanıdık tanımadık herkes motoruna aşık,inşallah nazar değmez. Yanlız kaç yazar kaç basar gibi klasik sorulardan ziyade burda bulamadığım yada gözden kaçırdığım nacizane bir kaç sorum olacak. Yanıt alırsam ne mutlu bana .
1-Birikmiş bir miktar param var söylemesi ayıp(3000) 6000 lira gibi; bi kredi mevzusu var kafamda,şimdi sıfır alıp kendimi borç ödemek için parçalasammı? ama içimmi rahat etse,yoksa ikinci elinimi koşturalım.
2-sahibinden.com da piyasası sanki sezonla beraber +1000 lira gibi oynamış cici makinamız yoksa yanlışımmı var?
3-Bakımlarda,yedek parçada masraflarını merak ediyorum(yedek parçada eksiklik değil,her motorda parça sıkıntısı yaşıyoruz malum marka çok önemli değil)
4-yetkili servis ustaları yeterlimi
5-İşte kafamı en çok kurcalayan yer! ben motora dört mevsim binerim hiç abartı değil. Beni yorarmı,üzermi kışın yağmurda full ekipmanla neleri eksi neleri artıdır.
rahatsızlık için özür dilerim hayırlı geceler
zavallı şeytan..bana ne verebilirsinki?-faust
Daimi bir ER6-F artçısı, bu motorla 2 kez kaza yapmışi uzun kmler tepmiş hemen her tarzda motora binmiş, Kawasaki'ye ilk başlarda sempatiyle birlikte korkuyla bakan biri olarak, ( aynı zamanda kısa mesafeli sürücüsü olarak ) şunları söyleyebilirim;
1- Bu makinalar genelde çok hırpalanmamış sınırları çok zorlanmamış makinalardır. ( Dikkat genelde ! Canından bezmişleri de mevcut) O yüzden temizini bulursan sıfırından çok farklı olacağını sanmam. Gerçi hepi tpon 20.000 km yaptık bu motorla ama arka fren müşürünün arızalanması dışında bir şey çıkarmadı.
2- Evet piyasası hava durumuna göre değişiyor ülkemizde. Ama hemen her makina için geçerli değil mi bu durum?
3- Yedek parça masrafları diğer Japonlarla aynı ortalamada. İtalyanlara göre ucuz sayılabilir. Ama zaten kolay kolay parça değiştirmek de gerekmiyor. Yağ filtresi Nissan'ın orjinal filtresiyle aynı 35 lira gibi bir şey.
4- Bu soruda Pas demek istiyorum, yanlış yönlendirmek istemem. Yetkili servise hiç gitmedim. Ama Z - Moto'nun servisinin iyi olduğunu duydum.
5- Biz de yaz kış aralıksız kullanıyoruz, kışın tek derdi kendini gazı çevirmemek için zaptedebilmekte. Torku fazla hiç şakalaşmaya gelmiyor.
( Bir de yakın arkadaşımızın ER6-N'inde de olan bir sorun var bilmem kronik midir, bazen yağmurda soketlerden biri ıslanıyor ( hangisi olduğunu bilmiyorum) arıza ışığı yanıyor, servis önemli bir şey olmadığını söylemişti. )
Oturuş pozisyonu herhalde spor bir makinadan alabileceklerinin arasında en konforlularındandır.
Başka soru?
Herkese selamlar,
2006 model bir ER 6F almak istiyorum. Sahibinden de bi tane ilan ile ilgileniyorum ancak yan grenajlarından bir tanesi kırık diğeri ise çok kötü çizik içerisinde. Bu iki grenajın fiyatı hakkında bilgisi olan var mı? Yada bu grenajlardan kırık olanını yapıştırtıp her ikisini de boyatsam sağlam olurmu ve bana ne kadara mal olur? Nerde yaptırabilirim.
Teşekkür ederim. Herkese kazasız sürüşler.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)