mesaj yazarken başlık konusu dışına çıkmamaya özen gösterelim lütfen...
Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk
Genel Bilgiler
Renkler
Opak siyah, mavi, gümüş, kırmızı
Garanti
2 yıl veya 30.000km
Motor
Tipi
4-zamanlı, DOHC, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV, 4-silindir
Sübaplar
4, silindir başına
Soğutma sistemi
Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi
599 cm3
Çap
67,0 mm
Strok
42,5 mm
Sıkıştırma oranı
12,5 : 1
Maksimum güç
98 hp / 12000 dd
Maksimum tork
64,7 Nm / 9600 dd
Aktarma
Tipi
Zincirli
Şanzıman sıralaması
6-vites
Elektrik
Ateşleme tipi
Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi
Elektrikli marş, İmmobilizer
Ölçüler ve kuru ağırlık
Toplam uzunluk
2090 mm
Toplam genişlik
795 mm
Toplam yükseklik
1075 mm
Aks arası mesafe
1440 mm
Zeminden yükseklik
130 mm
Sele yüksekliği
785 mm
Kuru ağırlık
183 kg
Yakıt depo kapasitesi
16,5 Litre
Şasi
Ön süspansiyon
Sekme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon
Eklem tip, sıkıştırma, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ/gaz sıkıştırmalı
Ön fren
Çift disk, (ABS versiyonu da mevcut)
Arka fren
Disk (ABS versiyonu da mevcut)
Ön lastik ölçüsü
120/70ZR17 M/C (58W) Tubeless
Arka lastik ölçüsü
180/55ZR17 M/C (73W) Tubeless
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
benim gsr600 kullanıcısı olan bir arkadasımdan orendigim kadarıyla;
negatif yonleri yuksek hızda (dogal naked ozelligi)cok ruzgar alması ve yuksek hızda yine yan aynalarda vibrasyon oluşmasıymış.
pozitif yonlerinden benim en cok dikkatimi ceken ozelliği ise virajlarda cok yatabilmesi ve kullanımı rahat oluşu.
ama bence goruntu olarak ikisini kullanmadıgımdan sürüş yorumda bulunamıcam ama fazer daha şık bir motor..
Selam ;
1 yıldır scooter kullanıyorum ve artık vitesli motor kullanmaya karar verdim. Suzuki GSR 600 de kampanya yapmışlar ve 98 HP lik bu motoru çok beğendim. Öğrenmek istediğim acaba Top case takılır mı bu modele? Çünkü kaskımı montumu vs. motorda bırakmaya çok alıştım. (Scooter ın avantajı) Bir de Kawasaki KLE 650 Versys hoşuma gitti kararsızım yardımcı olursanız sevinirim..
takilir tabii ki. cirkin olur bence ama takilir, hic merak etme.
nasıl bir kampanya,paylaşırsan sevinirim.ayrıca bu motora topcase,side case,koruma demiri,ön cam gibi tüm aksesuarlar takılabiliyor,bir zamanlar bende çok heves etmiştim.ama nasip değilmiş fazer aldım
www.givi.it adresinden bakabilirsin, aksesuar seçenekleri var
kampanyadan bahsetseydin kesnke birazda belki baskalarıda faydalanır...
ben topcaseli gsr600 gordum cok guzel gorunuyodu ama on cam takınca hic yakısmıyo bence karizma sıfır oluyo..
gsr 600 hayranı biri olarak 250 cc çin işi cruiserdan er6 ya gectim , gsr gözümü korkuttu işin açığı , cok daha agresif bir makine , iyice düşün taşın geçmeden önce derim .. çanta manta takılır dert değil
Makina on numarada millet kafayı yemiş be kardeşim
Niyemi sorun fiyatı. Bu makinanı şuanki resmi satış fiyatı 17750 ytl.
Ama stokları eritmek için suziki kampanya yaptı fiyatı şuanda sıfır 2007 plaka ruhsat anahtar teslim bayii fiyatı 14700 ile 15000 ytl arası.
Bende niyetlendim birtane alayım diye parayı tam denkleştiremedim ikinci el alayım bari dedim şöle temizinden. araştırdım adamlar kafayı yemiş belki elli motor baktım 2006 model 5000 ile 10000 km arası ikinci ellerine adamlar 13500 ile 14000 ytl istiyor Adamlar şaşırmış birde bu fiyatın üzerine 300 - 500 de devir masrafını bindir bakalım busefer neredeyse sıfırının anahtar teslim fiyatını buluyor
Arkadaş ne esprisi kaldı 2. elin??? Şu anki sıfır motor fiyatları üzerinden 2.el fiyatları belirlenir ve doğal olarakta makul bir düşük fiyatla satılır bu makinalar demi? kural budur mantık budur yani.
Dolayısıyla sıfır bir gsr 600 ün 14700 ytlye satışı varsa bunun ikinci elinin fiyatıda maximum 11000 ytl civarında olması lazım demi yani makul olan da budur olması gerekende budur.
Bu amcamlar tabiki motorlarını kimisi 19000 ytl den kimiside 17750 ytl den almışlar o fiyatları baz alarak satıyorlar
Bunlar daha çok beklerler satmayı çooookkkkk
Ben 8 aydır kullanıyorum , şu olmasaydı diyebileceğim bir yönünü görmedim . Zamanla GSR ile ilgili tecrübelerimi paylaşabilirim . Bildiğim kadarıyla şu anda Adana'da bir tane var . Eğer yakınlarda bir yerlerde kullanıcısı varsa tanışmak isterim . GSR600 Suzuki'nin bu güne kadar ürettiği en iddialı motorlarından biridir .
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ; ama algılanan ne ise gerçek de odur ? Ben köpeklere gem vurdum ;onlar at zannettiler kendilerini ; ama köpekler suyundan içti diye denizler kirlenmez, it eniği it olur , kargalar içinde kartal ; çakallar içinde aslan huzursuz olur
Allah iyiliğini versin yaaa, Nereden denk getirdin Abi hayal gücün harika
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
bu makinayı kimler beğenmiyor ya abi bunu beğenmeyenler nsl bi makina kullanıyolar acaba???????
selam arkdaşlar 1 aydır gsr 600 kullanıyorum henüz rodajda makinem, şimdilik söyleyebileceğim çok rahat bir oturuş pozisyonuna sahip yüksek tork üretebilen ve çok eğlenceli bir makine ve şunu da belirteyim agresif bir makine bazı race die konuşulan makinelerden bile agresif naked hastalarına yeni bir hastalık daha.
THRACE
http://gsr-600.over-blog.com/
Tum GSR 600 severlerin hosuna gidecek bir site, harika modifiye ornekleri var!
Ah siyah GSR ah!
Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228
kamak kardeş ben alalı 2.5 ay oldu
......su an 2500km de
.....motor saglam ben cok arastırdım hondadan sonra en iyi teknolojiye sahip
......goruntu ,duruş,hava on numara,guc cok saglam
ruzgar tutmuyor degil ama normal
benim kaydettiklerim hız konusunda otobanda denedim
1.vites 13000 devir 110km
2.vites 13000 devir 150km
3.vites 13000 devir 195km
ondan sonra ruzgar nedeniyle 4.vitese gecemedim
viraj kabiliyeti cok cok iyi,yalnız 3dk dan sonra motora binmeye baslayınca lastikler ısınsın,ondan sonra yatır yatıra bildigin kadar korkma
1.viteste ani kalkıs yapınca arka teker savuruyor yuksk devirde hafif gaz kesince kıcı topluyor
sıkısık trafikte cok iyi hic yormuyor sankı bisiklet gibi altımda
motor guclu oldugu ıcın yuksek suratte zor duruyor
fren yaparken motor freniyle beraber kullanırsan daha iyi olur
tek yapman gereken onceleri sakın surus yap makınayı tanı bos yolda fren calıs bol bol zira bu makınanın gazında sorun yok ,onemlı olan durdurmak
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)