Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555 ... SonuncuSonuncu

Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #81
    ozanbursa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2005
    harıka bişey yaa... Allah herkese nasip etsin böyle bişey


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    burik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2005
    Şehir
    balıkesir merkez
    Motosikleti
    haojin as125t yaza inşallah ybr olacak
    arkadaşlar bi arkadaşımız motorun fiyatını sormuş 14,250 ytl ben bu motora hasta oldum ama daha şu anda sadece rüyalarıma girse yeter rüyama bile girmiyo en güzel tarafı bence vites göstergesi ben çok şaşırıyorum kaçıncı viteste olduğumu özellikle 6 vitesli motorda kaçıncı viteste olduğunu anlamak zor yada ben pek anlamıyorum bikaç ay vitesli motor kullanmışlığım war cbf 250 binmişliğim war bi racing motor kullanmadım.... ama bence gerekli bir özellik ayrıca GSX-R600 modelindede vites göstergesi olan tek racing motor..

  3. #83
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Gençler sömürün, megabaytlar dolusu resimler canımmm (Şelale Hanım)

    http://www.suzuki-gb.co.uk/downloads...s=&x=0&y=12&l=

    Örnek resim:


    Ve iki harika GSR videosu canımmm... (Rigth Click, Save As)
    http://stream.mediaktion.ch/gsr_mtv.wmv

    http://stream.mediaktion.ch/GSR-spot.wmv
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  4. #84
    eXelanCe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    granajsız motor hastaları için güzel bi motor ama ben sevmedim

  5. #85
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Kişiliksiz bir makine bence.Bir de yamaha nın bu tip neo-klasik motorlardaki atılımını kıskanıp yola çıkmışlar bence,ama onlarla kıyaslanamaz.

  6. #86

    Üyelik
    22 Nisan 2006

    Gsr 600

    Arkadaşlar ben yeni bir kulanıcı olarak aciz ane bir iki araştırma yaptım.. ekteki linlte detaylı anlatım ve test var..


    http://www.superevariders.com/html/m...ewtopic&t=1766





    Si Vis pacem para bellum

  7. #87
    tororosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    drz 400
    arkadaşlar makine çok hoş sesi yoltutuşu herşeyıyle muhteşem gercı üstatlarvardır aramızda onlar test etme şansı olursa paylaşırlarsa seviniriz hasta olmamak elde değil makineye fıyatı 1645 ytl

  8. #88
    bikehoper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HYOSUNG GT-250(zeki,çevik ve ahlaklı)
    çok mükemmel bir naked bence;tıpkı benimki gibi, benimkinden bir iki yeri farklı okadar.
    motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.

  9. #89
    Ralf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Mulhacén 659
    Herkes fiyatını sormuş buna da ben cevap vereyim; 01/07/2006 ya kadar 16,450.-YTL


  10. #90
    budoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2005
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Yok artık ama olacak en güzelinden...
    FZ6 nın taklidi gibi geldi bana ama bilemem. Belki de geliştirip daha iyi bir model sunup FZ6 nın yalebini çalmak için sunulmuştur piyasaya.
    Kullananlara Allah kaza bela vermesin..
    Everything is ONE...

  11. #91

    Üyelik
    15 Temmuz 2006
    tek kelimeyle muhteşem

  12. #92

    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    arkadaslar ben gsr,i kullandim gercekten harika bir makina türkiye yollari icin ideal bir makina

  13. #93
    velespit-cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir-Küçükyalı
    Motosikleti
    09` cbr 125
    hoş olmus motor idere eder

  14. #94
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS

  15. #95
    bende_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    hocam guzel ama motor cok cıplak duruyo yaa beratx'e katılıyorum.
    benım tarzım deıl az daha yanları fılan kapalı olsa ıııı olur yaa

  16. #96
    hector81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Çıplak olsa da güzel bence...
    Çırpınırdı Karadeniz,bakıp Türkün Bayrağına

  17. #97
    eralpt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Motosiklet, kamp, bilgisayar
    Bu motoru mayıs ayında ayrıntılı testini yapmıştım.. aşağıya koyuyorum


    Selamlar.
    Motosiklet testimiz bu ay Suzuki GSR 600 ile devam ediyor. Uzun bir bekleyişten sonra GSR 600 e kavuştuk. Motosikletin etrafında dolaştığımda, çok modern bir stili oldugunu farkettim. Sinyallerin önde depo ile birlikte olması , arkada ise motorun hatlarını takip ediyor olması çok sade ve hoş bir görünüm kazandırmış.




    Yeni model naked motosikletler ben bulldog köpeklerine benzetiyorum.. Test motorunu teslim aldıgımda 2097 km de idi. İlk gözüme takılan ayrıntı kontagın direksiyonda değil, depoda olması idi ve oldukça hoşuma gitti.



    Kontagı açtıgınızda bir turuncu zemin üstüne siyah rakamlar cümbüşü yaşıyorsunuz 2 saniye boyunca.



    . Check işlemi bittiğinde gösterge panelinde herşey yerine oturuyor. Oldukça sade okunaklı ve işlevsel bir gösterge paneli var. Ortada buyukce bir devir sati mevcut. Devir saatinin her iki yanında LCD bilgilendirme var. Sol kısımda 5 kademeli bir benzin göstergesi, odometre, iki adet tripmetre, saat, yağ basıncı uyarı ikazı ve onun hemen yanında da derece olarak sogutma sıvısı sıcaklığı bilgisi mevcut. Yağ basıncı uyarı ikazı o kadar güçlü ki, gunduz dahi yansa fark etmemek mümkün değil. Sağ kısımda ise hız, digital bir vites göstergesi uzun far ikazı, boş vites ikazı, enjeksiyon ve immobilizer ikazı mevcut. Herşey çok sade ve okunaklı. Vites göstergesi alışılmışın dışında bir olay ben pek kullanmadım. Ama kullanacak, viteste unutacak kullanıcılar veya performasnlı kullanıcılar için oldukça yararlı olabilir.



    Motosikletin gidonundaki kontrol düğmeleri bilindik motosikletlerle tamamen aynı. Sağ kolda engine run/off switchi ve marş düğmesi mevcut. Sol kolda ise sinyal, uzunkısa hüzmeli farlar, dörtlü flaşör ve korna mevcut.

    Motosikletle birlikte Bridgestone Battlax lastikler geliyor. Ön lastik ölçüsü 120/70 ZR 17 ve arka lastik ise 180/55 ZR 17 ölçülerine sahip. Lastikler kuruda ve ıslakta fazlasıyla yeterli limit virajlarda dahi ön hiç bırakmadı.



    Motosikletin 183 kilo boş ağırlığı kullanımı oldukça kolaylaştırıyor. Yani kendimi hiç 600 cc bir motosikletteymişim gibi hissetmedim. Sanki 250 lik bir naked gibi kıvrak bir motosiklet.



    Motosikletin oturuş pozisyonu tam bir naked oturuş pozisyonu. Ne race kadar yatık ne de enduro kadar dik. Uzun boylu olmama ragmen oturuş pozisyonu beni hiç rahatsız etmedi. Ne şehir içinde ne de çevreyolunda. Oturuşla ilgili rahatsız oldugum nokta ise gidon dönüş açısı çok dar. Şehir içi manevralarında kendimi supersport makinede gibi hissettim.140 üstü süratlerde rüzgar ciddi rahatsızlık veriyor. Henüz yeni bir motosiklet oldugu için 3. parti firmalar (givi, ermax vb.) daha ön cam çıkarmamış olabilirler ama mutlaka 2-3 aya bu motosiklete uygun bir cam çıkacaktır. Güzel dizaynlı bir cam motosikleti daha farklı bir görünüme sokabilir ve daha güzel olabilir.




    Fren hissiyatı ne çok iyi ne çok kötü. Dozajlama tam olması gerektiği gibi. Önde 310 mm lik çift piston kaliperli TOKICO marka iki adet disk frenleme görevini yerine getiriyor.



    Arkada ise tek piston kaliperli 240 mm lik bir disk görev yapıyor.



    Ön fren süratli ve agresif kullanımda ısınınca biraz hissizleşiyor ama çok çabuk eski haline dönüyor. Arka fren de siz istemedikçe blokaj yapma eğiimi yok. Frenler genel olarak geçer not alıyor. Ama gözüm ABS aradı dogrusu.

    Motosikletin dizaynı göreceli bir kavram fakat modern dizaynları ben çok begendiğim için dizaynı ve detayları çok hoşuma gitti. Detay işçiliğide gayet başarılı. Farın yuvarlak olmaması, arka stopların ledli olması, eksozun sele altında olması ve sinyallerin depoda olması çok güzel ve modern detaylar. Artık alışmamız lazım bir çok firma boyle yeniliklere gidecek önümüzdeki yıllarda.







    Far aydınlatması gayet yeterli. Hatta fazla bile diyebilirim. Uzun ve kısa hüzmeli farlar görevini başarıyla yerine getiriyor. Yarı oval aynalar, arakayı gayet güzel gösteriyor fakat rahatsızlık duydugum bir başka ayrıntı ise, 6000 devrin üzerinde iken aynalarda arkayı net göremiyorsunuz. Ellerde, selede veya peglerde vibrasyon hissedilmezken maalesef aynalar vibrasyonu fazlasıyla hissediyor ve arkayı net gösteremiyorlar.

    Kullanıcı da arkada oturan kişi de motosikletin selesinde oldukça rahat. Çift renkli sele çok yumuşak değil ama konfor olarak rahatsızlık vermiyor. Zaten fazla yumuşak bir sele motosikleti sportiflikten çıkartırdı.



    Amortisörler bozuk ve stabilize yol ve asfaltta da hiç sorun çıkamardı. İstanbulun derin çukurlarında dahi ön amortisör vurmadı ve sertliği hiç rahatsız etmiyor. Saportif ve konfor kullanımını bir arada rahatlıkla sunabiliyor. Gercekten optimum bir sertlik secilmiş.
    Ön amortisör 43 mm çapında ve ayarlı.





    Motosiklet boşta dahi olsa bir Suzuki klasiği olarak mutlaka debriyaja basmanız gerekiyor marşa basıp motoru çalıştırmak için. Sırası gelmişken konjektörün yerinden hiç hoşlanmadım. Her türlü dış etkene maruz kalabilecek bir yerde motor blogunun hemen önünde, ön tekerlegin attıgı tüm suları ve çamurları yiyecek bir konumda. Oysa sıcak konjektöre yoldaki çamurlu soğuk su gelince birşey olmaması lazım. Herhalde Suzuki mühendisleri düşünmüştür diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.



    Bir başka kafama takılan sorun ise enjeksiyondaki program hatası. Motosiklet ısındıktan sonra, rölantide çalışırken ani gaz verip bırakınca stop ediyor. Buyuk ihtimalle yeni versiyon program gelecektir ve servislerce yüklenince sorun ortadan kalkacaktır diye düşünüyorum.

    Motosikletin benzin sarfiyatı ortalama 5.6 litre civarı. Agresif kullanımda 7 litrelere kadar çıkabiliyor. 16.5 litrelik benzin deposunun menzili ~250 km civarında.



    Motosikletin karakteristik özelliklerine gelince, 599 cc lik 38 mm enjeksiyona sahip motorumuzun alt devirleri gayet canlı. 6. viteste 2000 devirde hiç sorunsuz alıp götürebiliyor.
    Vites gecişleri çok rahat ve vites kolu kursu oldukça kısa. Fakat ben 6. vitesi biraz kısa buldum. Yani rakiplerine oranla daha uzun olabilirdi. Performans kullanımında keyfili oluyor ama 100-120 giderken ben birkaç kere keşke 7. vites olsaydı diye düşündüm. 6. vites 6000 devirde 110 ile gidiyor.

    Motorun torku kagıt üzerinde düşük görünse de kullanınca öyle olmadıgını farkediyorsunuz. Zaten motor GSX-R 600 motorunun biraz ehlileştirilmiş hali.





    Özellikle 7500 devirden sonra ses ve güç olarak oldukça keyifli bir hale geliyor. 14.000 devirde redline a girmesine ragmen devir kesici 13800 de devreye giriyor ve hiç bir şekilde motoru redline a sokamıyorsunuz. Gaz tepkisi ise mükemmel diyebilirim. Özellikle tork egrisi çok başarılı ve kararlı, hiç bir devirde aniden koparıp götürme eğilimi veya yıgılma yapmıyor. Motorun sesi alışık oldugumuz 4 silindirli 600 cc lerden biraz daha tok. Hatta standart eksozuyla bile insanı gaza getirebiliyor. Ne peglerde, ne selede ne de gidonda en ufak bir vibrasyon belirtisi yok. Sadece aynalarda görüntü bozukluğu oluyor 6000 devirden sonra. Bir süre sonra kullanıcılardan gelen feedbackler dogrultusunda bu sorunda giderilecektir. Ne de olsa yeni bir model ve bazı aksaklıkların olması gayet normal.

    Sonuç olarak alışılmışın dışında, oldukça modern bir dizayna ve teknolojiye sahip bir naked motosiklet Suzuki GSR 600. 2006 yılında revaçta bir motosiklet olacağını tahmin ediyorum. Zira Avrupa piyasası da modeli oldukça begenmiş durumda. Türkiye'de de iyi bir satış grafigi çizeceğini umuyorum. Tabiki her aracın kendine has + ve - leri oldugu ibi bu motorunda eksileri var. Bunların başında da 6000 devriden sonraki ayna vibrasyonu geliyor. 6. vitesin kısa olması göreceli bir kavram ama beni rahatsız etti. Ön cam şart uzun yol için.


    Ayrıca Suzuki TR nin acele ile motoru istemesi sonucu kafamdaki gibi bir test yapamadım ve videoları çekemedim. Sözde gecen hafta videolar için vereceklerdi ama ses çıkmadı. Bende aramadım. Bu seferki biraz sönük bir test oldu kusura bakmayın.








    TEKNIK OZELLIKLER

    Motor: Sıralı 4 silindirli DOHC 16 supaplı, sıvı soğutmalı.
    Yakıt sistemi: 38 mm elektronik enjeksiyon
    Çap: 67.0 mm
    Strok: 42.5 mm
    Max Güç: 98 HP @ 12.000 RPM
    Max Tork: 68 NM @ 9600 RPM
    Silindir hacmi: 599.4 cc
    Kompresyon Oranı: 12,5 : 1
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Zincir
    Vites kutusu: 6 ileri vites
    Ön çatal açısı: 25,5 derece
    Akü: 12V 12 Ah
    Ön lastik: 120/70 ZR 17
    Arka lastik: 180/55 ZR 17
    Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 310 mm çapında çift disk.
    Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 240 mm çapında tek disk.
    Uzunluk: 2,090 mm
    Genişlik: 775 mm
    Yükseklik: 1,075mm
    Aks aralığı: 1,400 mm
    Yerden yükseklik: 130 mm
    Sele yüksekliği: 785 mm
    Kuru ağırlık: 183 Kg
    Yakıt deposu: 16,5 litre
    Eralp TEREM
    motogiyim.com
    motoregitim.com

  18. #98

    Üyelik
    12 Ağustos 2006
    Ahhhh Ulan Ahhhhhhhh Böyle Motorum Olsa Varya Türkiyede Gitmediğim Yer Kalmaz Heleal Olsun Bu Motoru Yapana Sanki Bir çanavar Yapmiş Yahuuuuuuuuuu......

  19. #99
    YeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2006
    Şehir
    ankara-izmir
    Motosikleti
    Daelim History 125 fişne rengi
    Ya ayıp böle şeyler yapmak ya..
    Yapmayın böle motorlar artık, alamıyoz işte üff

  20. #100
    velespit-cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir-Küçükyalı
    Motosikleti
    09` cbr 125
    gerçekten hoşş...


5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler