Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Temmuz 2010, 22:16
#541
Reklamlar
-
12 Temmuz 2010, 00:21
#542
CanTR yorumun için teşekkür ederim benim için kullanım rahatlığı ön plandaydı stilden çok yani racing ya da cruiser fark etmiyordu ama gsr gerçekten tam aradığım motormuş. Türkiye ye geldiğimde mutlaka ustanın telefonunu alırım
-
12 Temmuz 2010, 00:44
#543
GSR ın oturuşu ducati monster, kawa veya yamahadan daha dik az biraz enduro gibi.. şehir içinde yormuyor.. istediğin zaman özelden msj atabilirsin..
-
12 Temmuz 2010, 01:15
#544
Blackvolky,
maçtan dolayı baya mutsuzum ama kısa yorumum
saydıgın motorlar arasında gsr türkiye için en mantıklısı
hyoyu baştan ele
600f sevemedim bi türlü
kawalar iyi süper ama bi gsr değil ki burada enginer6 nın er6 sı vardı
o daha iyi yorumlar..
gsr ise bambaşka..ben satıyorum ama motosiklete ara vermem gerektiğinden dolayı..
yoksa şu anda hayatta satmam zorunda kalmadıkça..
motor hala satılmadı saçma teklifler geliyor..bakalım kısmet..
1 2 araba yakaladım ama elim kolum baglı beklıorum yapçak bişi yok..
neyse cok konustum ya... ıyı geceler
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
12 Temmuz 2010, 02:15
#545
praetorian adlı üyeden alıntı
Blackvolky,
maçtan dolayı baya mutsuzum ama kısa yorumum
saydıgın motorlar arasında gsr türkiye için en mantıklısı
hyoyu baştan ele
600f sevemedim bi türlü
kawalar iyi süper ama bi gsr değil ki burada enginer6 nın er6 sı vardı
o daha iyi yorumlar..
gsr ise bambaşka..ben satıyorum ama motosiklete ara vermem gerektiğinden dolayı..
yoksa şu anda hayatta satmam zorunda kalmadıkça..
motor hala satılmadı saçma teklifler geliyor..bakalım kısmet..
1 2 araba yakaladım ama elim kolum baglı beklıorum
yapçak bişi yok..
neyse cok konustum ya... ıyı geceler
Hemen yorumlayım
GSR'yi; Fazer ve Kawasaki er6'dan ayıran en önemli özellik kesinlikle denge... GSR'de; bizler gibi standart kullanıcıların bile anında fark edebileceği bir denge var motorda. Örnek olarak Fazer'da 170-180 km gibi hızlarda ön taraf fark edilir biçimde hafifliyordu ve güven vermiyordu. Er6'nın da arkası çok hafif olduğundan ani gaz açmalarda ve frenlemelerde fazla kıvırıyordu.
Ancak GSR'de, düşük ve yüksek hızda inanılmaz bir denge söz konusu. araç hızlandıkça adeta yola yapışıyor. Şahsen sadece dengesi için bile bu motor tercih edilir.
Amaa... Megan'a da kulak vermek lazım. Yakıt tasarrufuna önem veren biri için uygun bir motor değil. Bu böyle biline
FZ6'lı arkadaşımla yaptığım tempolu bir otoban sürüşünde 100 km'de 1 litreye yakın daha fazla yakmıştı.
-
12 Temmuz 2010, 10:16
#546
Zaten yakıt tasarrufu için alınacak motor değil 4 silindirler..
o yüzden o bir kriter olmamalı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
12 Temmuz 2010, 10:28
#547
bu forumda bir iki kez daha yazdım GSR birazda devirli kullanırsan 100kmde 7lt yakar. fabrika değerleri 5,5-6 lt arası diyor.
zaten 14bin devir çeviren bir aleti kaç devirde vites değiştirerek kullanıcaksınız ki?
en basidinden 3-4 bin arası vites değiştirsen 600cc ve 4silindir olması aletin karakterini yaşatamıycak.
ortalama 6-8 bin arasında vites atar olucaksınız.
naked olduğu için uzun yol ve çok yüksek süratta uzun mesafeler gidemiyceksiniz, 6. vitesi çok kullanmıycaksınız.
sonuç olarak GSR alıyorsanız 180-200 km arası en iyi şartlarda 17lt lik deponun büyük kısmını bitireceksiniz. 200 kmde 15lt biterse buda bize kafadan 7,5 lt verir zaten 100kmde
Zaten yakıt tasarrufu için alınacak motor değil 4 silindirler..
o yüzden o bir kriter olmamalı..
budur...............
-
12 Temmuz 2010, 10:46
#548
Praetorian su anda turkiye de olsam mutlaka motoruna bakmak isterdim gerci onumuzdeki ay ordayim kismet isi bunlar belli olmaz
enginer yorum icin tesekkurler gercekten cok ise yaradi. Yakit olayina da gelince 600cc 98hp lik bir makinanin 100km de 3lt yakmasini beklemek saflik olur sanirim o yuzden yakiti sorun degil benim icin.
-
12 Temmuz 2010, 12:16
#549
Blackvolky kısmet işi hakkaten,
ilan duruyo nihayetinde halen:D
her litresini haketmesi de ayrı bir konu zaten
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
12 Temmuz 2010, 13:00
#550
yineliyorum uzun yolda 18 kurus yakıyor yoshimura eksoz olmasına rağmen. bu hem kullanıcıya hemde o gereksiz gördüğüm camın çok etkisi var
-
12 Temmuz 2010, 16:28
#551
inceledigim motorlarin hepsi zaaten 5.5-7lt arasinda yakiyor. ama bu motor gordugum kadari ile ve sizlerin yorumlarindan da anlasilacagi uzere gercekten bunun hakkini veriyor.
-
12 Temmuz 2010, 16:39
#552
Blackvolky adlı üyeden alıntı
Praetorian su anda turkiye de olsam mutlaka motoruna bakmak isterdim gerci onumuzdeki ay ordayim kismet isi bunlar belli olmaz
enginer yorum icin tesekkurler gercekten cok ise yaradi. Yakit olayina da gelince 600cc 98hp lik bir makinanin 100km de 3lt yakmasini beklemek saflik olur sanirim o yuzden yakiti sorun degil benim icin.
Aynen öyle... Ulaşım aracı olarak kullansam yakıtı düşünürdüm ben de ama motosiklet benim için bir zevk. Yakıtı düşününerek bu zevki törpülemek de istemem.
-
12 Temmuz 2010, 18:41
#553
enginer6 ya katılıyorum.
ulaşım aracı olarak bu aletin masraflarına yetişemezsiniz(benzin bakım lastik vs) ama haftasonları mutlu olmaya ihtiyacınız varsa aradığınız bu
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
12 Temmuz 2010, 22:21
#554
Aslında Türkiye de araç olarak honda civic kullanıyorum 1.6 ve şehir içinde 8-9 litre yakıyor sanırım hele bide basarsam 10lt civarında yakıyordur. Buna ramen gsr600 şehir içinde 7lt yakıyor diyorsunuz. ben ulaşım aracı olarak bile kullansam yine karlıyım
-
13 Temmuz 2010, 03:14
#555
Selamlar, ben dün gsr 600A satın aldım. Her ne kadar 10000 km lik scooter tecrübem olsa da ilk defa bir vitesli motor kullanıyorum. Ama iyi derecede şoförlüğüm olduğundan ve çabuk kavramamdan çok şükür çok rahat kullanabiliyorum tabi temkinli olarak. Zincirli ve vitesli bir motoru ilk kez kullanmamdan dolayı, günlük, haftalık bakımı, servisi vs.. hiçbir konuda fikrim yok bu konuda kaynak veya bilgi paylaşırsanız çok sevinirim. (Eğer yanlış yere yazdıysam özür dilerim.)
-
13 Temmuz 2010, 04:50
#556
Hayırlı olsun Maximilyan. Kazsız, güle güle kullan motorunu.
Zincirli motorun 500 km'de bir temizlenip yağlanması tavsiye edilir. Ancak kullanılan yol şartlarına göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir.
Zincir temizliği için çeşitli markaların spreyleri var ama gazyağı bu konuda en uygun temizleyici. Ama bulunması zor birşey olduğundan ben genellikle mazot kullanıyorum.
Zinciri temizledikten sonra iyi marka bir zincir yağıyla zincirin dişli ile temaz eden kısmından olacak şekilde, yani içeriden, yağlamalısın. Zaten bir kaç turdan sonra zincirin tümüne dağılır yağ.
Onun dışında bir de genel bakımları var. Kullanıcı kitabında 6 bin kilometrede yapılması yazar ancak bazı ustalar kendi ekonomik kaygıları nedeniyle bu sürenin 3 bin olmasını söyler.
GSR ile ilgili bilmek istediğin her şeye bu başlıktan ulaşabilir aklına takılanları sorabilirsin. Ben öyle yaptım şahsen
Hee bir de unutmadan... Motorun kilometresi, modeli, aksesuarları, fiyatı hakkında bilgi ver de adet yerini bulsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:47 ----------
praetorian adlı üyeden alıntı
enginer6 ya katılıyorum.
ulaşım aracı olarak bu aletin masraflarına yetişemezsiniz(benzin bakım lastik vs) ama haftasonları mutlu olmaya ihtiyacınız varsa aradığınız bu
Tabii ulaşım aracı olarak kulanınca yalnızca benzini düşünmemek gerek... Fazla kilometre yapılacak olması bakım, lastik vs masraflarını da beraberinde getiriyo...
-
17 Temmuz 2010, 22:36
#557
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
25 Temmuz 2010, 17:02
#558
herkes uçmuş yine motoru satmaktan biraz vazgeçtim(açıklıcam bi dakka)
2 haftasonudur sürekli kullanıyorum şile kilyos vs vs.. mutluyuz mesuduz kendisiyle
zaten ciddi bi alıcı da gelmedi henüz ondan mütevellit satış işini erteliyorum biraz, ilan yine duracak arayan olursa konuşucam ama "satılsın ya hadi hadi" modum yok
bakımını ertelemiştim onu yaptırayım yağ değişimi daha dogrusu..
eger satmazsam da 18 bin bakımında kn taktırıcam hava filtresi..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
25 Temmuz 2010, 17:46
#559
praetorian GSR ı satarsan yerine aynı fiyatlardan birşeyler bulamazsın, bulacakların seni üzer, inan bana........
satıp üstüne para koyup başka birşeyler alıcaksan ayrı tabi ama eğer paraya sıkışmadıysan satma o makineyi benden tavsiye
-
25 Temmuz 2010, 17:49
#560
yok zaten motosiklet bakmıyorum hiç:( biraz birikmişim var kenarda onu da koyup ufak sınıf araba bakıyorum..
bu arada street triple mi aldın
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler