varmı 2007 gsr satan. lacvivert dışında bütün renler olabilir
satılık varsa özelden mesaj atın. istanbul'da tabi...
varmı 2007 gsr satan. lacvivert dışında bütün renler olabilir
satılık varsa özelden mesaj atın. istanbul'da tabi...
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
avadanlık selenin sol alt tarafındaki yan kapağı sökünce orda bir demir çubuk var onu da çıkarınca plastik muhafaza kapağının içinde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------
soğutma sıvısını motorunun sağ kısmında marş motoru kısmının üst tarafında beyaz plastik tankı var seviyesini orda görüyorsun
drift bilmem ne :P :queen::queen:
selamlar herkese..
15000 km oldu motorum yağı değişecek ilk defa servise götürecğim
altan motor dısında anadolu yakasında onerdıgınız servis var mıdır..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Dediğin gibi yaptım plastiği söktüm ama yusuf yusuf ya kırılırsa kem küm. Neyse çıkardık avadanlığı ama adamlar ne düşünmüş ayar çekmiş helal olsun! Motor sıvısının kutusunuda gördüm ama ayar derecesini göremedim, minicik bir kutu zatı. Ve tam çıplak değil önünde bişiler var görüşü engelleyen. Şimdiki ihtiyacım rahat zincir temizliği için bir çözüm. Sehpa için vida taktırmayı ve bir sehpa edinmeyi düşünüyorum.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Gelicekteki motorum ya gsr yada er6 olucak... Hayırlısı bakalım
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
zaten genelde aynı ikilemde oluyor ınsanlar er6n gsr 600 seçiminde
ben cok temız bır gsr bulunca gsr almıstım sartlarımı asırı zorlayarak
yoksa er6 da cok iyi bı motosıklet..
az yakması şehir içinde 2 silindirin bence daha avantajlı olması gibi + ları var..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
kawaların türkiyede servis ve ikici el sıkıntılarınıda göz önüne alın tercih sırasında bence...
Merhabalar.
Bir er6n kullanıcısı olarak motorumdan çok memnunum.Sesten çok performansa önem veriyorum şuan.4silindire nazaran tabiki cılız kalıyor ama küçümsenecek bir sesi yok
gsr600 ün orj. egzosundaki homurdanmayı seviyorum..
gsr600 üm olsaydı emin olun exhaust taktırmazdım ...
valla bende katılıyorum bu görüşe kesinlikle orjinal egzozun sesi diğerlerinden iyi bencede..
akro, devil, leo...... hepsini dinledim GSRlar üstünde..
birde GSRtürkiye.org 'da hep muhabbeti geçen konu var egzoz ne için takılıyor? performans içinse powercommander, hava filtresi, headers vs. değişmesi lazımki bir işe yarasın, ses içinse eğer yinede orjinali daha iyi bence......
Egzozun susturucuyu değiştirebilirim belki... İçinide boşaltırabilirim.
Komple devil tüpde takabilirim... Belli olmaz pek
Bu arada bugün arkadaşım 267 km gördüğünü söyledi. power-filtre-buji-headers+yazılım... Anlıyacağınız dolu bir makine
Ama bu sürate ulaşmasına çok şaşırdım. Bir başkası olsa belki inanmazdım fakat "lan" kelimesini kullanmıyacak kadar saygılı, dürüst birisi olduğu için...
er6 ile gsr arasında yakıt konusunda çok çok bir fark yok bildiğim kadarı ile.
4 silindir her zaman iyidir
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
er6 n için okuduklarımla ve gsr a yaktırdıklarımı dusununce fark oluyor
sehir içi gsr 6 6.5 litre yakarken er6n okuduğuma göre 4.5 litre yakıyormuş..
tabi performanslı kullanım vs. gibi faktörleri eşit değil ama yinede er6n az yaktığı bilinen bi gerçek..
ben motoru aldığımda üzerinde yoshi vardı ama belki bir dahaki bakımda orijinal egsozu takabilirim.
ancak ses ve farkındalığı arttırması açısından egsoz avantajlı bence
CanTR, bende yeni üye oldum gsrturkiye ye belki toplantılarda karşılaşırız..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
sadece farkındalık katıyor zaten tek takıldığı zaman... forumda bi iki kez yazmıştım, gerçekten performans için yapıldığında egzoz hariç PC, headers değişimi, buji, hava filtresi, PC için düzgün bi map atılması gerekli bunlarında dyno ile kontrolü gerekli kabaca 4bin TL idi zamanında tüm işlemler...
4 Silindir hayali hepppp büyüledi.
Hep 4 silindirlere arkadan baktım.
Ybr125 ile yol alırken teyyyyyyy dedim
Ybr250 aldım, sabır dedim,
GSR600 aldım. Heyttt be dedim
Homur homur devillen devillendim
Yakar dediler, masraflı dediler, bi takım lastiği şu kadar dediler,
bakımdan şu fiyattan aşağı çıkamazsın dediler,dediler, dediler...
dedim ki çooookkk arkadan baktım bennn
Hem aldığın makina belli, işine geliyor ise al, yakıtsa sorun ybr125 al, lastikse sorun ybr125 al, bakımsa sorun ybr125 al...
Aldım Gsr600 çok memnunum iyiki almışım, nakedin kralı şuan TR de GSR
Fz6 yanında nakavt duruyor. Fz8 bilemem ama GSR750 onuda bilemem
Yakar da kaçar da, gülü seven dikenine katlanırda....
Memnunum, tavsiye ederim, edecemde
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)