ben yeni aynalarımı spariş ettim bile garantiden halledeceklermiş korlas cadde
bu hafta sonuna kadar yeni aynaları takarım
ben yeni aynalarımı spariş ettim bile garantiden halledeceklermiş korlas cadde
bu hafta sonuna kadar yeni aynaları takarım
hocam ryangt nickli arkadaş Suzukı Ana bayisidir...
gerçek bir SS cidir...anlamadığı makina yoktur...alanında uzman bir kişiliktir...efendi bir çocuktur...
Saygılar rynagt üstad. Gerçekten çok mütevazisiniz. Sizinle yazışabilmek bir onur. Geçmiş, şimdi, ve gelecekteki yardımlarınız için çok teşekkürler.
bende kralın soytarısı...
Estağfirullah hocam. Yazdıklarınızı zevkle okuyorum.
Üç boyoz bir kola
GSR'nin dengesi çok başarılı,çok stabil virajda'da aşırı hızlarda'da gerçi bu bir suzuki karakteristiği zannedersem Suzuki SS binicileri bunu daha iyi hissediyorlardır;ayna konusunda gerçekten önemli bir gelişme.
THRACE
Rigel: Estağfurullah sayın abim,ne demek.. Ben naçizhane fikirlerimi ve size yardımı dokunabileceğini düşündüğüm bilgilerimi paylaştım.. Her ne kadar bazı konulara hakim olsamda her geçen gün yeni bir şey öğreniyor ya da değerli bir insanla tanışıyorum bu forumlar sayesinde.Bilgi alışverişinde bulunmak benim için gerçekten de çok büyük bir keyif
Metehan: Abi deme öyle gözünü seveyim yaa sen olmasan çekilirmi bu forum.En az iki günde bir bilgisayar başında mutlaka kopuyorum senin yazdığın bir yazıya
bende kırmızısı vardı gecenlerde sattım cok güzel makine bide ilk vitesli motorumdu şimdi 600RR-GSXR600-diyorum 2008 1000RR''düşünmüyoda değilim ama fiyat konusunda biraz endişeliyim 2007'ler20000ytl'ye var 2008 kac olur bilinmez.
::evil::
GSR güzel bir motor hatta senin almak istediklerinden daha kullanışlı bir motor,
umarım istediğin motoru alırsın.
THRACE
z 750'yle kıyaslansa hangisi onde olur... neden ??
abi tabiki z750.En büyük neden daha güçlü daha çok motor hacmi daha çok hp ve daha estetik
:bestmt:
Estetik göreceli bir kavram. bence GSR daha estetik,motor gücü daha fazla Z 750'nin haliyle ama kalkışta çiğ çiğ yer GSR
THRACE
teknik veriler listesi aşagıda,inceleyiniz umarım faydası olur......................
General information
Model: Kawasaki Z750
Year: 2007
Category: Naked bike
Rating: 73.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 748.00 ccm (45.64 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 106.00 HP (77.4 kW)) @ 10500 RPM
Torque: 78.00 Nm (8.0 kgf-m or 57.5 ft.lbs) @ 9300 RPM
Bore x stroke: 68.4 x 50.9 mm (2.7 x 2.0 inches)
Fuel system: Injection. Keihin 32mm x 4
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Ignition: Digital
Starter: Electric
Lubrication system: Wet Sump
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Clutch: Multiple wet plate manual
More details Consult a Kawasaki repair manual.
Physical measures
Dry weight: 207.0 kg (456.4 pounds)
Front percentage of weight: 51.0
Rear percentage of weight: 49.0
Seat height: 815 mm (32.1 inches) If adjustable, lowest setting.
Ground clearance: 155 mm (6.1 inches)
Wheelbase: 1,440 mm (56.7 inches)
Chassis and dimensions
Frame type: Backbone tubular highend steel
Rake (fork angle): 24.5°
Trail: 103 mm (4.1 inches)
Front suspension: 41 mm upside down frontfork
Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Rear suspension: Bottom-link Uni-Trak
Rear suspension travel: 124 mm (4.9 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-17
Rear tyre dimensions: 180/55-17
Front brakes: Double disc. 2 piston calipers wave brakes
Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches)
Rear brakes: Single disc. single caliper wave brakes
Rear brakes diameter: 250 mm (9.8 inches)
Exhaust system: 4-1 exhaust system
Speed and acceleration
Top speed: 230.0 km/h (142.9 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 3.800 seconds
Power/weight ratio: 0.5121 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 18.50 litres (4.89 gallons)
Color options: Black, Silver, Green
Modifications compared to previous model: Euro 3
General information
Model: Suzuki GSR 600
Year: 2007
Category: Naked bike
Rating: 76.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 599.40 ccm (36.58 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 12000 RPM
Torque: 64.70 Nm (6.6 kgf-m or 47.7 ft.lbs) @ 9600 RPM
Max RPM: 16000
Compression: 12.5:1
Bore x stroke: 67.0 x 42.5 mm (2.6 x 1.7 inches)
Fuel system: Injection. 38 mm
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Ignition: electronic ignition (transistorized)
Starter: Electric
Lubrication system: wet sump
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Clutch: wet multi-plate
More details Consult a Suzuki repair manual.
Physical measures
Dry weight: 183.0 kg (403.4 pounds)
Seat height: 785 mm (30.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,075 mm (42.3 inches)
Overall length: 2,090 mm (82.3 inches)
Overall width: 795 mm (31.3 inches)
Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
Wheelbase: 1,440 mm (56.7 inches)
Chassis and dimensions
Frame type: aluminum frame
Rake (fork angle): 21.2°
Trail: 104 mm (4.1 inches)
Front suspension: telescopic, 43 mm, adjustable
Front suspension travel: 130 mm (5.1 inches)
Rear suspension: link type, single coil, adjustable
Rear suspension travel: 134 mm (5.3 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-17
Rear tyre dimensions: 180/55-17
Front brakes: Double disc. 4-piston calipers
Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc. 1-piston caliper
Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
Exhaust system: underseat
Speed and acceleration
Top speed: 225.0 km/h (139.8 mph)
Power/weight ratio: 0.5355 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 16.50 litres (4.36 gallons)
Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 6.50 litres (1.72 gallons)
Color options: black or red
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Z750 ile kıyaslanamaz bile. Z750'e boşuna 600cc killer demiyorlar!
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
Evet haklısın bencede boşuna diyolar
THRACE
arkadaşım takılıyorum sadece kağıt üstünde Z750 daha kuvvetli tabi iyi bir kullanıcısı var ise
THRACE
Son gelişmeler:
Bu haftasonu birçok arkadaşımın tavsiyesini dinleyerek motorumun Bridgestone Battlax lastiklerini, Metzeler Sportec M3'lerle değiştirdim. Henüz lastikler rodajda olduğu için limitleri denemiyorum. Yol tutuşu zaten en iyi motorlardan birisi olan GSR için ABS+Metzeler=güvenlik..
ABS'li GSR ile 4000 km tecrübe sonunda söyleyebileceğim: ABS olağanüstü bir sıçrama olmuş! Frenaj artık çok daha rahat. Fren yapmaktan korkmuyorum. Arabalardaki palavra ABS sistemiyle hiç ilgisi yok. Suzuki'nin ABS konusunda en başarılı tasarımı yaptığını birkaç yabancı makaleden de okudum. DL650'de de aynı ABS sistemi mevcut ve onlar da çok memnunlar.
Birçok VStrom'cu arkadaşım da lastiklerini Metzeler (modelini bilmiyorum) ile değiştirdi. Dağlar kadar fark olduğunu söylüyorlar.
Metzeler+SuzukiABS >> Yere sağlam basan bir motor..
İşte Suzuki ABS video linkleri:
http://www.brightcove.tv/title.jsp?t...nel=1125929446
http://www.suzuki-gb.co.uk/_code/mod...abs/video0.php
Üç boyoz bir kola
Sevgili RIGEL bende senin teknik yazılarını dikkatle takip ediyorum...Bir motor herhalde anlattığın gibi yaşanabilir...yani yemek tarifi verir gibi anlatıyorsun...insanın motoru alası geliyor...lastik ve güvenlik konusunda düşüncelerine katılıyorum ama yağmurda inan katlanamıyorum motora...sabah kalktığımda ilk yağtığım şey ne bilirmisin...hemen perdeyi açıp hava durumuna bakmak yerler ıslakmı değilmi diye sanki dünyayı yeniden keşfediyor gibi büyük bir heyecanla pencereden bakıyorum...ve ıslak oluyor bu aralar...bazen Küresel Isınma diye birşeyin varlığına seviniyorum...Dünya hep sıcacık olsun vs diyorum...Kışlar gelmesin istiyorum ama nafile...doğanın dengeleri bu...ne kadar istesekde bu dengeyi 50 yıl geçmeden bozamayız...o zamanda ben 80 yaşımı görürsem tüm araclar artık uçar muhtemelen...Troposferde motoru sürmenin bir anlamı yok...yani bulutların üzerinde herhalde zevkli olmaz bu iş...illede asfalt...
Eğer RYANGT Erayı tanısaydın bir daha Korlasa uğramazdın...bana 2005 yılında 1000 km de diye Pıaggıo Lıberty satmışlardı...meğer motura pinmeyen bir ben kalmışım...bende son sahabı oldum iyimi...düldül test sürüşlerinde kullanılan tahminen binlerce km yi devirmiş yıpranmış bir motor çıktı...Bunu yapan kişilerle(bağdat cad korlas)her fuarda gözgöze geliyorum...haşin bakıyorum...
Suzukı markası Erayla özdeşleşir...profesyonel hizmet ve satışı Yenikapıda bulabilirsin...bu benim tercihim olurdu..
Erayım valla milleti sana yönlendiriyorum...ara gazı veriyom ama bende Honda cbf sahabıyım...komik olan kısım bu...
abi 2 aylık cevaplarınızı şimdi farkettim saygılarımla...Suzukı RYANGT dan alınır...bunu bilir bunu söylerim...
başka yerlerden sadece motor alırsın...servisde seni bir güzel öperler...
ama Tekay motodan alırsan 2 dostun olur...
Biri motorun...Biri ERAY...(beleş teknik danışman )
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Honda CBR600 (RR?) ile Suzuki GSR600 arasında sadece motosiklet olmaları ve 600 cc olmaları ortak nokta. Başka hangi ortak özelliklerini saptadınız ve karşılaştırıyorsunuz anlayamadım.
Üç boyoz bir kola
Rigel paylaşım için çok tşk. Ekledigin videolarda oldugu gibi birçok yönden çekim yapılan abs test videoları arıyordum bu videolar ilaç gibi geldi
Ekledigin 2. likleteki sayfada birçok abs testi var. O sayfada 2. videoda abs'li motor ile abs'siz motorun arasındaki fark net bir şekilde anlaşılıyor. Özellikle ıslak zeminde fren yapıldıgında abs'siz motor saga sola yalpalıyor abs'lide ise dengeli bir şekilde duruyor üstelik daha kısa mesafede.Bence herkesin izlemesi gereken videolar .
Bu arada bahsettigim videonun linki:
http://www.suzuki-gb.co.uk/_code/mod...abs/video2.php
offf abii göstermeyin böyle makineleri içim gidiyo yaaulan şu paranın gözü çıksın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)