Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
10. sayfa BirinciBirinci ... 891011122060 ... SonuncuSonuncu

Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #181
    kasvet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA 535, SUZUKI GSR 600
    ben yeni aynalarımı spariş ettim bile garantiden halledeceklermiş korlas cadde
    bu hafta sonuna kadar yeni aynaları takarım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    hocam ryangt nickli arkadaş Suzukı Ana bayisidir...

    gerçek bir SS cidir...anlamadığı makina yoktur...alanında uzman bir kişiliktir...efendi bir çocuktur...


    Saygılar rynagt üstad. Gerçekten çok mütevazisiniz. Sizinle yazışabilmek bir onur. Geçmiş, şimdi, ve gelecekteki yardımlarınız için çok teşekkürler.

    bende kralın soytarısı...

    Estağfirullah hocam. Yazdıklarınızı zevkle okuyorum.
    Üç boyoz bir kola

  3. #183
    ERGENE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    B-King
    GSR'nin dengesi çok başarılı,çok stabil virajda'da aşırı hızlarda'da gerçi bu bir suzuki karakteristiği zannedersem Suzuki SS binicileri bunu daha iyi hissediyorlardır;ayna konusunda gerçekten önemli bir gelişme.
    THRACE

  4. #184
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    Rigel: Estağfurullah sayın abim,ne demek.. Ben naçizhane fikirlerimi ve size yardımı dokunabileceğini düşündüğüm bilgilerimi paylaştım.. Her ne kadar bazı konulara hakim olsamda her geçen gün yeni bir şey öğreniyor ya da değerli bir insanla tanışıyorum bu forumlar sayesinde.Bilgi alışverişinde bulunmak benim için gerçekten de çok büyük bir keyif

    Metehan: Abi deme öyle gözünü seveyim yaa sen olmasan çekilirmi bu forum.En az iki günde bir bilgisayar başında mutlaka kopuyorum senin yazdığın bir yazıya

  5. #185

    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2008 1000-RR KIRMIZI ŞEYTAN
    bende kırmızısı vardı gecenlerde sattım cok güzel makine bide ilk vitesli motorumdu şimdi 600RR-GSXR600-diyorum 2008 1000RR''düşünmüyoda değilim ama fiyat konusunda biraz endişeliyim 2007'ler20000ytl'ye var 2008 kac olur bilinmez.
    ::evil::

  6. #186
    ERGENE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    B-King
    GSR güzel bir motor hatta senin almak istediklerinden daha kullanışlı bir motor,
    umarım istediğin motoru alırsın.
    THRACE

  7. #187
    canavar_hk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ/Merkez
    Motosikleti
    Çok YaKıNDa GeliYooo !!!
    z 750'yle kıyaslansa hangisi onde olur... neden ??

  8. #188

    Üyelik
    12 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara-Çukurambar-
    abi tabiki z750.En büyük neden daha güçlü daha çok motor hacmi daha çok hp ve daha estetik
    :bestmt:

  9. #189
    ERGENE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    B-King
    Estetik göreceli bir kavram. bence GSR daha estetik,motor gücü daha fazla Z 750'nin haliyle ama kalkışta çiğ çiğ yer GSR
    THRACE

  10. #190
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    Alıntı canavar_hk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    z 750'yle kıyaslansa hangisi onde olur... neden ??
    teknik veriler listesi aşagıda,inceleyiniz umarım faydası olur......................



    General information
    Model: Kawasaki Z750
    Year: 2007
    Category: Naked bike
    Rating: 73.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Engine and transmission
    Displacement: 748.00 ccm (45.64 cubic inches)
    Engine type: In-line four
    Stroke: 4
    Power: 106.00 HP (77.4 kW)) @ 10500 RPM
    Torque: 78.00 Nm (8.0 kgf-m or 57.5 ft.lbs) @ 9300 RPM
    Bore x stroke: 68.4 x 50.9 mm (2.7 x 2.0 inches)
    Fuel system: Injection. Keihin 32mm x 4
    Valves per cylinder: 4
    Fuel control: DOHC
    Ignition: Digital
    Starter: Electric
    Lubrication system: Wet Sump
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: 6-speed
    Transmission type
    final drive: Chain
    Clutch: Multiple wet plate manual
    More details Consult a Kawasaki repair manual.
    Physical measures
    Dry weight: 207.0 kg (456.4 pounds)
    Front percentage of weight: 51.0
    Rear percentage of weight: 49.0
    Seat height: 815 mm (32.1 inches) If adjustable, lowest setting.
    Ground clearance: 155 mm (6.1 inches)
    Wheelbase: 1,440 mm (56.7 inches)
    Chassis and dimensions
    Frame type: Backbone tubular highend steel
    Rake (fork angle): 24.5°
    Trail: 103 mm (4.1 inches)
    Front suspension: 41 mm upside down frontfork
    Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
    Rear suspension: Bottom-link Uni-Trak
    Rear suspension travel: 124 mm (4.9 inches)
    Front tyre dimensions: 120/70-17
    Rear tyre dimensions: 180/55-17
    Front brakes: Double disc. 2 piston calipers wave brakes
    Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches)
    Rear brakes: Single disc. single caliper wave brakes
    Rear brakes diameter: 250 mm (9.8 inches)
    Exhaust system: 4-1 exhaust system
    Speed and acceleration
    Top speed: 230.0 km/h (142.9 mph)
    0-100 km/h (0-62 mph): 3.800 seconds
    Power/weight ratio: 0.5121 HP/kg
    Other specifications
    Fuel capacity: 18.50 litres (4.89 gallons)
    Color options: Black, Silver, Green
    Modifications compared to previous model: Euro 3


    General information
    Model: Suzuki GSR 600
    Year: 2007
    Category: Naked bike
    Rating: 76.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Engine and transmission
    Displacement: 599.40 ccm (36.58 cubic inches)
    Engine type: In-line four
    Stroke: 4
    Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 12000 RPM
    Torque: 64.70 Nm (6.6 kgf-m or 47.7 ft.lbs) @ 9600 RPM
    Max RPM: 16000
    Compression: 12.5:1
    Bore x stroke: 67.0 x 42.5 mm (2.6 x 1.7 inches)
    Fuel system: Injection. 38 mm
    Valves per cylinder: 4
    Fuel control: DOHC
    Ignition: electronic ignition (transistorized)
    Starter: Electric
    Lubrication system: wet sump
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: 6-speed
    Transmission type
    final drive: Chain
    Clutch: wet multi-plate
    More details Consult a Suzuki repair manual.
    Physical measures
    Dry weight: 183.0 kg (403.4 pounds)
    Seat height: 785 mm (30.9 inches) If adjustable, lowest setting.
    Overall height: 1,075 mm (42.3 inches)
    Overall length: 2,090 mm (82.3 inches)
    Overall width: 795 mm (31.3 inches)
    Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
    Wheelbase: 1,440 mm (56.7 inches)
    Chassis and dimensions
    Frame type: aluminum frame
    Rake (fork angle): 21.2°
    Trail: 104 mm (4.1 inches)
    Front suspension: telescopic, 43 mm, adjustable
    Front suspension travel: 130 mm (5.1 inches)
    Rear suspension: link type, single coil, adjustable
    Rear suspension travel: 134 mm (5.3 inches)
    Front tyre dimensions: 120/70-17
    Rear tyre dimensions: 180/55-17
    Front brakes: Double disc. 4-piston calipers
    Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
    Rear brakes: Single disc. 1-piston caliper
    Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
    Exhaust system: underseat
    Speed and acceleration
    Top speed: 225.0 km/h (139.8 mph)
    Power/weight ratio: 0.5355 HP/kg
    Other specifications
    Fuel capacity: 16.50 litres (4.36 gallons)
    Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 6.50 litres (1.72 gallons)
    Color options: black or red
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  11. #191

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Z750 ile kıyaslanamaz bile. Z750'e boşuna 600cc killer demiyorlar!
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  12. #192
    ERGENE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    B-King
    Evet haklısın bencede boşuna diyolar
    THRACE

  13. #193
    dolapçııı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    düzce-akçakoca
    Motosikleti
    bmw k1100lt,bmw f650,royalstar 1300,xl 600,xt 600,
    Alıntı ERGENE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor gücü daha fazla Z 750'nin haliyle ama kalkışta çiğ çiğ yer GSR
    bunu neye dayanarak söylüyorsunuz

  14. #194
    ERGENE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    B-King
    arkadaşım takılıyorum sadece kağıt üstünde Z750 daha kuvvetli tabi iyi bir kullanıcısı var ise
    THRACE

  15. #195
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Son gelişmeler:

    Bu haftasonu birçok arkadaşımın tavsiyesini dinleyerek motorumun Bridgestone Battlax lastiklerini, Metzeler Sportec M3'lerle değiştirdim. Henüz lastikler rodajda olduğu için limitleri denemiyorum. Yol tutuşu zaten en iyi motorlardan birisi olan GSR için ABS+Metzeler=güvenlik..

    ABS'li GSR ile 4000 km tecrübe sonunda söyleyebileceğim: ABS olağanüstü bir sıçrama olmuş! Frenaj artık çok daha rahat. Fren yapmaktan korkmuyorum. Arabalardaki palavra ABS sistemiyle hiç ilgisi yok. Suzuki'nin ABS konusunda en başarılı tasarımı yaptığını birkaç yabancı makaleden de okudum. DL650'de de aynı ABS sistemi mevcut ve onlar da çok memnunlar.

    Birçok VStrom'cu arkadaşım da lastiklerini Metzeler (modelini bilmiyorum) ile değiştirdi. Dağlar kadar fark olduğunu söylüyorlar.

    Metzeler+SuzukiABS >> Yere sağlam basan bir motor..


    İşte Suzuki ABS video linkleri:

    http://www.brightcove.tv/title.jsp?t...nel=1125929446

    http://www.suzuki-gb.co.uk/_code/mod...abs/video0.php
    Üç boyoz bir kola

  16. #196
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ryangt nickli arkadaş Suzukı Ana bayisidir...

    gerçek bir SS cidir...anlamadığı makina yoktur...alanında uzman bir kişiliktir...efendi bir çocuktur...


    Saygılar rynagt üstad. Gerçekten çok mütevazisiniz. Sizinle yazışabilmek bir onur. Geçmiş, şimdi, ve gelecekteki yardımlarınız için çok teşekkürler.

    bende kralın soytarısı...

    Estağfirullah hocam. Yazdıklarınızı zevkle okuyorum.

    Sevgili RIGEL bende senin teknik yazılarını dikkatle takip ediyorum...Bir motor herhalde anlattığın gibi yaşanabilir...yani yemek tarifi verir gibi anlatıyorsun...insanın motoru alası geliyor...lastik ve güvenlik konusunda düşüncelerine katılıyorum ama yağmurda inan katlanamıyorum motora...sabah kalktığımda ilk yağtığım şey ne bilirmisin...hemen perdeyi açıp hava durumuna bakmak yerler ıslakmı değilmi diye sanki dünyayı yeniden keşfediyor gibi büyük bir heyecanla pencereden bakıyorum...ve ıslak oluyor bu aralar...bazen Küresel Isınma diye birşeyin varlığına seviniyorum...Dünya hep sıcacık olsun vs diyorum...Kışlar gelmesin istiyorum ama nafile...doğanın dengeleri bu...ne kadar istesekde bu dengeyi 50 yıl geçmeden bozamayız...o zamanda ben 80 yaşımı görürsem tüm araclar artık uçar muhtemelen...Troposferde motoru sürmenin bir anlamı yok...yani bulutların üzerinde herhalde zevkli olmaz bu iş...illede asfalt...

    Alıntı kasvet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben yeni aynalarımı spariş ettim bile garantiden halledeceklermiş korlas cadde
    bu hafta sonuna kadar yeni aynaları takarım

    Eğer RYANGT Erayı tanısaydın bir daha Korlasa uğramazdın...bana 2005 yılında 1000 km de diye Pıaggıo Lıberty satmışlardı...meğer motura pinmeyen bir ben kalmışım...bende son sahabı oldum iyimi...düldül test sürüşlerinde kullanılan tahminen binlerce km yi devirmiş yıpranmış bir motor çıktı...Bunu yapan kişilerle(bağdat cad korlas)her fuarda gözgöze geliyorum...haşin bakıyorum...

    Suzukı markası Erayla özdeşleşir...profesyonel hizmet ve satışı Yenikapıda bulabilirsin...bu benim tercihim olurdu..



    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rigel: Estağfurullah sayın abim,ne demek.. Ben naçizhane fikirlerimi ve size yardımı dokunabileceğini düşündüğüm bilgilerimi paylaştım.. Her ne kadar bazı konulara hakim olsamda her geçen gün yeni bir şey öğreniyor ya da değerli bir insanla tanışıyorum bu forumlar sayesinde.Bilgi alışverişinde bulunmak benim için gerçekten de çok büyük bir keyif

    Metehan: Abi deme öyle gözünü seveyim yaa sen olmasan çekilirmi bu forum.En az iki günde bir bilgisayar başında mutlaka kopuyorum senin yazdığın bir yazıya
    Erayım valla milleti sana yönlendiriyorum...ara gazı veriyom ama bende Honda cbf sahabıyım...komik olan kısım bu...


    abi 2 aylık cevaplarınızı şimdi farkettim saygılarımla...Suzukı RYANGT dan alınır...bunu bilir bunu söylerim...

    başka yerlerden sadece motor alırsın...servisde seni bir güzel öperler...

    ama Tekay motodan alırsan 2 dostun olur...

    Biri motorun...Biri ERAY...(beleş teknik danışman )
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  17. #197

    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Alıntı ozaktasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hilkat garibesi gibi bişey CBR 600 ün yanında Aysun Kayacıyla --- Ayşen Guruda gibi.

    al bendende o kadarını
    brindar der ki bezen motosiklet hız tutkunlarına hayat, yalnızlığada ilaç gibidir.

  18. #198
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Honda CBR600 (RR?) ile Suzuki GSR600 arasında sadece motosiklet olmaları ve 600 cc olmaları ortak nokta. Başka hangi ortak özelliklerini saptadınız ve karşılaştırıyorsunuz anlayamadım.
    Üç boyoz bir kola

  19. #199
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son gelişmeler:

    Bu haftasonu birçok arkadaşımın tavsiyesini dinleyerek motorumun Bridgestone Battlax lastiklerini, Metzeler Sportec M3'lerle değiştirdim. Henüz lastikler rodajda olduğu için limitleri denemiyorum. Yol tutuşu zaten en iyi motorlardan birisi olan GSR için ABS+Metzeler=güvenlik..

    ABS'li GSR ile 4000 km tecrübe sonunda söyleyebileceğim: ABS olağanüstü bir sıçrama olmuş! Frenaj artık çok daha rahat. Fren yapmaktan korkmuyorum. Arabalardaki palavra ABS sistemiyle hiç ilgisi yok. Suzuki'nin ABS konusunda en başarılı tasarımı yaptığını birkaç yabancı makaleden de okudum. DL650'de de aynı ABS sistemi mevcut ve onlar da çok memnunlar.

    Birçok VStrom'cu arkadaşım da lastiklerini Metzeler (modelini bilmiyorum) ile değiştirdi. Dağlar kadar fark olduğunu söylüyorlar.

    Metzeler+SuzukiABS >> Yere sağlam basan bir motor..


    İşte Suzuki ABS video linkleri:

    http://www.brightcove.tv/title.jsp?t...nel=1125929446

    http://www.suzuki-gb.co.uk/_code/mod...abs/video0.php
    Rigel paylaşım için çok tşk. Ekledigin videolarda oldugu gibi birçok yönden çekim yapılan abs test videoları arıyordum bu videolar ilaç gibi geldi

    Ekledigin 2. likleteki sayfada birçok abs testi var. O sayfada 2. videoda abs'li motor ile abs'siz motorun arasındaki fark net bir şekilde anlaşılıyor. Özellikle ıslak zeminde fren yapıldıgında abs'siz motor saga sola yalpalıyor abs'lide ise dengeli bir şekilde duruyor üstelik daha kısa mesafede.Bence herkesin izlemesi gereken videolar .
    Bu arada bahsettigim videonun linki:
    http://www.suzuki-gb.co.uk/_code/mod...abs/video2.php

  20. #200
    megadeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2007
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    bir motorum bile yohhh
    offf abii göstermeyin böyle makineleri içim gidiyo yaaulan şu paranın gözü çıksın


10. sayfa BirinciBirinci ... 891011122060 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler