Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

XF-125 10 V Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Yok mu bu motoru alıp ta kullanan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Bu motoru kullanan varsa yorumlarınız lütfen arkadaşlar..

  3. #3

    Üyelik
    10 Eylül 2009
    bende 2006 modeli var memnunnum motorumdan çekim ve son hızda ybr den çok çok iyi ama kalite bakımından geride yakıtı çok az masraf çıkarmayan bir motor yedek parça sorunu yaşamazsın ama biraz pahalı

  4. #4
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Şekil olarak çok hoşuma gidiyor.. Ancak güvenemedim.. Diğer 125 cc liklerin parçaları uymaz mı? !00 km de ne kadar yakar..
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  5. #5
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı acikgoz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 2006 modeli var memnunnum motorumdan çekim ve son hızda ybr den çok çok iyi ama kalite bakımından geride yakıtı çok az masraf çıkarmayan bir motor yedek parça sorunu yaşamazsın ama biraz pahalı

    Kalite bakımından derken ne açıdan dedin.. Yedek parça neye göre pahalı netten baktım öyle gözükmüyor...
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  6. #6
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Ya Ankarada Yıba çarşısının önünde 2 tane kuryede bu motordan gördüm.
    Çankayada çoğu kuryede bundan var dediler... Bitanesi 12 binde diğeri 20 binde idi..
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  7. #7
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    ben 2009 kasımda aldım. şu an 4000 kmde. maksimum hız düz yolda 100-110 km. Yol hafif meyilli olsa 120ye kadar rahatlıkla çıkıyor. yakıt tüketimi km başına yaklaşık 10 kuruş.performans olarak bir sıkıntısını yaşamadım.hiç yolda kalmadım.
    ama kullanılan malzame kaliteli değil.bir kaç örnek vereyim:
    1-kontak anahtarını tutan parça 2 vidayla tutturulmuş.sıkıştırması neredeyse imkansız.yeterli düzeyde sıkışmıyo.o yüzden hep gevşedi vidalar kayboldu. yani şu an direksiyonu kitleyemiyorum(bu sorun motoru çoğu kez engebeli arazide kullandığımdan olabilir)
    2-zincir çok çabuk gevşiyo.
    3-hava filtresinden gelen havayı karbüratöre veren plastik borunun karbüratöre girişi paramparça olmuş.
    4-iki kişi binince daha doğrusu 150 kilodan vazla yükte arka dişli biraz boşluk yapıyor.içindeki plastik parçanın değişmesi gerekiyor.
    Elhasıl: sürekli bakım isteyen bir motor.
    5-

  8. #8
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    bu forumda bu motoru kullanan sadece iki kişi mi

  9. #9

    Üyelik
    05 Temmuz 2006
    Şehir
    dağ deniz kulübem
    Motosikleti
    RaMiZ 100 karacay&Mondi Macit 150
    Alıntı fusuy364 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 2009 kasımda aldım. şu an 4000 kmde. maksimum hız düz yolda 100-110 km. Yol hafif meyilli olsa 120ye kadar rahatlıkla çıkıyor. yakıt tüketimi km başına yaklaşık 10 kuruş.performans olarak bir sıkıntısını yaşamadım.hiç yolda kalmadım.
    ama kullanılan malzame kaliteli değil.bir kaç örnek vereyim:
    1-kontak anahtarını tutan parça 2 vidayla tutturulmuş.sıkıştırması neredeyse imkansız.yeterli düzeyde sıkışmıyo.o yüzden hep gevşedi vidalar kayboldu. yani şu an direksiyonu kitleyemiyorum(bu sorun motoru çoğu kez engebeli arazide kullandığımdan olabilir)
    2-zincir çok çabuk gevşiyo.
    3-hava filtresinden gelen havayı karbüratöre veren plastik borunun karbüratöre girişi paramparça olmuş.
    4-iki kişi binince daha doğrusu 150 kilodan vazla yükte arka dişli biraz boşluk yapıyor.içindeki plastik parçanın değişmesi gerekiyor.
    Elhasıl: sürekli bakım isteyen bir motor.
    5-
    zaten taş çatlasa 150 kilo tasıyr tabiki normal yazmıs adamlar azami ağırlık diye ayrıca o direksiyon kilidi konusunda haklısın nerdeyse butarz motorların hepsinde düsüyor zincirin kalitelileri var pahalı değil alabilirsin ayrıca zincirin özel bakım yağları var ve yağlaman önemli eger zorlarsan uzaması normal adamın 2005 mondial ft aldı ve hç bir parcasını değiştirmdi yan komsumuz üzerine örter güneste bırakmaz gereken hızda gider motoru zorlamaz zincirine suyuna yani anlıyacağın adam bakıyor sonuc çizik yok sende bakarsan sende de olmaz diye düşünüyorum
    [COLOR="Blue"][B][I]Bize motorsiklet tamirini öğreten ayda 5 dolara çalışıp günde 3 öğün prinç yiyen çinlilere kucak dolu teşekürler...:bounce:[/I][/B][/COLOR]

  10. #10
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    Alıntı libyali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten taş çatlasa 150 kilo tasıyr tabiki normal yazmıs adamlar azami ağırlık diye ayrıca o direksiyon kilidi konusunda haklısın nerdeyse butarz motorların hepsinde düsüyor zincirin kalitelileri var pahalı değil alabilirsin ayrıca zincirin özel bakım yağları var ve yağlaman önemli eger zorlarsan uzaması normal adamın 2005 mondial ft aldı ve hç bir parcasını değiştirmdi yan komsumuz üzerine örter güneste bırakmaz gereken hızda gider motoru zorlamaz zincirine suyuna yani anlıyacağın adam bakıyor sonuc çizik yok sende bakarsan sende de olmaz diye düşünüyorum
    evet. iyi baktığınız zaman aslında pek bir sıkıntı çıkarmaz. ben çok zorladım. iki kişi felan dağ bayır çıktık. o yüzden böyle oluyor.

  11. #11

    Üyelik
    07 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr 125
    Arkadaşlar ben bu motoru 4 ay önce aldım ve şuan 5000 kmde.Sürekli uzun yol yaptım Bolu,Ankara,Eskişehir günlük en azından 50 km binerim (EN AZ) ben tüm işlerimi bununla yaparım oldukca rahat konforlu bi motor verilen paranın hakkını veriyor.ÖZELLİKLE TİTREŞİM 0.Ve benim yaşadığım yer kasaba yolları dandik hep bozuk o halde tık yok.Burda bizim arkadaşlarda 3 tane daha var bu motordan.2si 2000 küsür kmde krank milini kırdı ama yobaz gibi kullandılar motoru vurdurdu,yığdırdı vs. basit bi dilde motoru yapamıcakları iş yaptırdılar yük sardılar felan benimki 5000 de Allah'a şükür daha tık demiyor 125 cc motosikletin verebileceği konforun,hızın,yol tutuşunu fazlasıyla veriyor.amortisörler özellikle ön ybr gibi yola kendini ayarlar çok hassas amortisörleri var.Ben temiz bakarım motoruma zincir yağı,motor yağı vs çok dikkat ederim benim bu 2.motorum daha önce motoran etna vardı deli gibi titriyordu.Bunda öyle bişey yok.Arkadaşımda ybr var bazen onunla geziyorum benim motordan hiç bi farkı yok konfor bakımı olsun sesi olsun çok benzer ikisi.Uzun lafın kısası herkese öneriyorum bunu Ramzey %100 türk malıdır inanmayan sitesine girip baksın.Ben bu motoru çok araştırdım alırken bi daha kazık yememek için.Diğer markalar gibi yurt dışından getirip toplamıyor bu şirket şasesine kadar kendi üretiyor sitesine girip bakın.Bu motor hakkında daha çok bilgi isteyen punqboyss@hotmail.com ulaşabilir.

  12. #12
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    Alıntı RmzXF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben bu motoru 4 ay önce aldım ve şuan 5000 kmde.Sürekli uzun yol yaptım Bolu,Ankara,Eskişehir günlük en azından 50 km binerim (EN AZ) ben tüm işlerimi bununla yaparım oldukca rahat konforlu bi motor verilen paranın hakkını veriyor.ÖZELLİKLE TİTREŞİM 0.Ve benim yaşadığım yer kasaba yolları dandik hep bozuk o halde tık yok.Burda bizim arkadaşlarda 3 tane daha var bu motordan.2si 2000 küsür kmde krank milini kırdı ama yobaz gibi kullandılar motoru vurdurdu,yığdırdı vs. basit bi dilde motoru yapamıcakları iş yaptırdılar yük sardılar felan benimki 5000 de Allah'a şükür daha tık demiyor 125 cc motosikletin verebileceği konforun,hızın,yol tutuşunu fazlasıyla veriyor.amortisörler özellikle ön ybr gibi yola kendini ayarlar çok hassas amortisörleri var.Ben temiz bakarım motoruma zincir yağı,motor yağı vs çok dikkat ederim benim bu 2.motorum daha önce motoran etna vardı deli gibi titriyordu.Bunda öyle bişey yok.Arkadaşımda ybr var bazen onunla geziyorum benim motordan hiç bi farkı yok konfor bakımı olsun sesi olsun çok benzer ikisi.Uzun lafın kısası herkese öneriyorum bunu Ramzey %100 türk malıdır inanmayan sitesine girip baksın.Ben bu motoru çok araştırdım alırken bi daha kazık yememek için.Diğer markalar gibi yurt dışından getirip toplamıyor bu şirket şasesine kadar kendi üretiyor sitesine girip bakın.Bu motor hakkında daha çok bilgi isteyen punqboyss@hotmail.com ulaşabilir.
    katılıyorum. ben de daha bu gün 110 km yaylaya gidiş geliş yaptım. 30 km si çakıl, kum,taş,çukur,tümsek ne ararsan var öyle geçti. ama motor tık bile demedi.hiç şişmedi.biraz boğulur gibi oldu ama o da yükseklikten. şu an 4600 km de. bunun bir çoğu arazide,toprak yollarda geçti. çok hor kullanmama rağmen ufak tefek sorunlar dışında pek bir sorunu olmadı.ama bakımını yaptırıyorum. rodajı istenilen standartlara yakın olarak tamamlamıştım.performansı da çok iyi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:44 ----------

    bunlar da motorumla yapmış olduğum geziler.
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...-fotolari.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...n-fotolar.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...-fotolari.html

  13. #13

    Üyelik
    10 Eylül 2009
    Alıntı fusuy364 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 2009 kasımda aldım. şu an 4000 kmde. maksimum hız düz yolda 100-110 km. Yol hafif meyilli olsa 120ye kadar rahatlıkla çıkıyor. yakıt tüketimi km başına yaklaşık 10 kuruş.performans olarak bir sıkıntısını yaşamadım.hiç yolda kalmadım.
    ama kullanılan malzame kaliteli değil.bir kaç örnek vereyim:
    1-kontak anahtarını tutan parça 2 vidayla tutturulmuş.sıkıştırması neredeyse imkansız.yeterli düzeyde sıkışmıyo.o yüzden hep gevşedi vidalar kayboldu. yani şu an direksiyonu kitleyemiyorum(bu sorun motoru çoğu kez engebeli arazide kullandığımdan olabilir)
    2-zincir çok çabuk gevşiyo.
    3-hava filtresinden gelen havayı karbüratöre veren plastik borunun karbüratöre girişi paramparça olmuş.
    4-iki kişi binince daha doğrusu 150 kilodan vazla yükte arka dişli biraz boşluk yapıyor.içindeki plastik parçanın değişmesi gerekiyor.
    Elhasıl: sürekli bakım isteyen bir motor.
    5-
    -----------------------------
    sen bu motoru kullanmayı bilmiyorsun o zaman ben bu motorla düz yolda 130 km gördüm tek sorunu motor seri değil kalkışı hantal ama son hız gayet tatmin edici önceden yedek parca sıkıntısı vardı artık onuda aştılar va fiyatlarıda düşürmüşler bence hem tip olarak hem performans olarak hemde fiyat olarak alınacak bi motor ...

  14. #14
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    Alıntı acikgoz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -----------------------------
    sen bu motoru kullanmayı bilmiyorsun o zaman ben bu motorla düz yolda 130 km gördüm tek sorunu motor seri değil kalkışı hantal ama son hız gayet tatmin edici önceden yedek parca sıkıntısı vardı artık onuda aştılar va fiyatlarıda düşürmüşler bence hem tip olarak hem performans olarak hemde fiyat olarak alınacak bi motor ...
    130 yapması için nasıl açtınız motoru.en fazla bayır aşağı kaç yaptınız. kaç devir
    Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
    Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali

  15. #15

    Üyelik
    07 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr 125
    Arkadaşlar kısacası kullanabilene YBR gibi motor gözümde YBR gibi allaha şükür ybr yi aratmıyor iyikide almamışım 4 milyara son anda usta bu motoru önerdi bana 2. motorum bu benim uzun yol yapıldığında evet ilk basışta gaz yemez gibi oluyor ama 2-3 deviri geçtimmi köpek gibi yiyor gazıı herkese öneririm bu motoru olupta kullanan asla bu motoru kötülemez kötülenecek bi motor değil ben gerçekleri konuşurum kötü olsa yemin ederim kimseye önermem.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:47 ----------

    Alıntı fusuy364 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    katılıyorum. ben de daha bu gün 110 km yaylaya gidiş geliş yaptım. 30 km si çakıl, kum,taş,çukur,tümsek ne ararsan var öyle geçti. ama motor tık bile demedi.hiç şişmedi.biraz boğulur gibi oldu ama o da yükseklikten. şu an 4600 km de. bunun bir çoğu arazide,toprak yollarda geçti. çok hor kullanmama rağmen ufak tefek sorunlar dışında pek bir sorunu olmadı.ama bakımını yaptırıyorum. rodajı istenilen standartlara yakın olarak tamamlamıştım.performansı da çok iyi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:44 ----------

    bunlar da motorumla yapmış olduğum geziler.
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...-fotolari.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...n-fotolar.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...-fotolari.html
    evet haklısın kardeş motor parasının hakkını veriyor fazlasıyla.....ve yedek parça sıkıntısı kesinlikle yok........'!!!!!

  16. #16
    işçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2009
    Şehir
    karacabey
    Motosikleti
    rks 150 titanic
    merhaba arkadaşlar bendede var bundan birtane 2006 da aldım şuan 12500km deyim 11 000 km kadar bir sorn çıkarmadı bu yaazın başında çanakkaleye gitmek için bakım yaptırmak üzere tamirciye bıraktım, bırakmaz olaydım sübap ayarı yapıp topladıktan sonra motoru toplarken saplamayı kırdı adam sonrada bana malzemesi çok zayıfmış dedi tabi tekrar saplama yaptırdık falan oldu tamirden alıp direk yola vurdum, bir günde 345 km yaptım sorun yok. ama sorunsuz bir motor diyebilirim

  17. #17
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    Alıntı işçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar bendede var bundan birtane 2006 da aldım şuan 12500km deyim 11 000 km kadar bir sorn çıkarmadı bu yaazın başında çanakkaleye gitmek için bakım yaptırmak üzere tamirciye bıraktım, bırakmaz olaydım sübap ayarı yapıp topladıktan sonra motoru toplarken saplamayı kırdı adam sonrada bana malzemesi çok zayıfmış dedi tabi tekrar saplama yaptırdık falan oldu tamirden alıp direk yola vurdum, bir günde 345 km yaptım sorun yok. ama sorunsuz bir motor diyebilirim
    siz bayağı bi km yapmışsınız.bu zamana kadar bir sorun çıkmaması çok iyi. bizim önyargılarımız bu motora bakış açımızı çok değiştiriyo.çok şeyler söyleniyor bunlarla ilgili. ama yaşananlar da ortada.
    Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
    Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali

  18. #18

    Üyelik
    07 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr 125
    Alıntı fusuy364 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz bayağı bi km yapmışsınız.bu zamana kadar bir sorun çıkmaması çok iyi. bizim önyargılarımız bu motora bakış açımızı çok değiştiriyo.çok şeyler söyleniyor bunlarla ilgili. ama yaşananlar da ortada.
    Aynen her kafadan bi ses çıkar.Benim motosiklet tecrübem var 125 150 200 çok kullandım tüm markalar honda yamaha hariç en konforlu motor diyebilirim 125 serisinin içinde ve en dayanıklısı ben kendi bildiğimi okudum aldım 5500 şuanda 3-4 ayda yapılan bi km güzel 1 günde 500 km yaptığım günlerde oldu tavsiye ederim fiyat biraz pahalı ama verdiğine değiyor.

  19. #19
    ozturkkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2010
    Şehir
    Avcılar
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma GW250 F
    Arkdaşlar yazdıklarınızı okudumda çok güzel süper bir motor zanneder insanlar...

    Titreşim yok diyen olmuş nasıl yok !! 90 ı geçince aynalar dönmeye başlıyor.

    Uzun yoldan sonra motor düşük devirde boğuluyor demişsin, haklısın .. Ama uzun yol dediğin 10 km bile değil ki trafik ışığı falan denk gelipte durduğunda hemen hissediyorsun kalkışta...

    Evet zinciri çabuk bollaşıyor ve zincir dişli takozunu bozuyor...,

    Artçı alındığında kesinlikle denge kaybı oluyor motorun kapasitesi zayıf... Hatta ara ara sürtünmeler oluyor iyi dinleyin motoru...

    Ayrıca bu motosikletin yağ tapası çıktı E-5 te seyir halindeyken.. yaklaşık 80 km gibi bir hızla gidiyordum.

    İlk önce boğulmalar oldu bir iki kısa kısa ama ben bu klasik boğulmalar oluyor zannederek üstünde durmadım söylenirken yağın boşalması ve motorun yağsız kalması ile motor kilitlendi ve kaza yaptım. Motorda pert oldu bende halen izlerini taşıyorum 24.05 te oldu kaza.

    Bu boğulma olayı için çok uğraştık serviste karbüratörümü söküp takmadık hava filtresi ilemi uğraşmadık neler neler ama neden olduğu anlaşılamadı. Sonunda da beni yanılttı ve kaza yaptım ...

    Böyle bir boğulma sorunu olmasa kesin kenara çekerdim ve kontrol ederek kazadan kurtulabilirdim.

    Çok dikkat edin bu motosiklete arkadaşlar... Benden söylemesi..

    Motosikletsiz kaldığım yetmiyormuş gibi ailemden motosiklete binmemem konusunda yediğim baskıda cabası , korkuyorlar tabi...
    You Shook Me All Night Long ..... Kıyamet gelsede kopsak

  20. #20
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    Alıntı ozturkkaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkdaşlar yazdıklarınızı okudumda çok güzel süper bir motor zanneder insanlar...

    Titreşim yok diyen olmuş nasıl yok !! 90 ı geçince aynalar dönmeye başlıyor.

    Uzun yoldan sonra motor düşük devirde boğuluyor demişsin, haklısın .. Ama uzun yol dediğin 10 km bile değil ki trafik ışığı falan denk gelipte durduğunda hemen hissediyorsun kalkışta...

    Evet zinciri çabuk bollaşıyor ve zincir dişli takozunu bozuyor...,

    Artçı alındığında kesinlikle denge kaybı oluyor motorun kapasitesi zayıf... Hatta ara ara sürtünmeler oluyor iyi dinleyin motoru...

    Ayrıca bu motosikletin yağ tapası çıktı E-5 te seyir halindeyken.. yaklaşık 80 km gibi bir hızla gidiyordum.

    İlk önce boğulmalar oldu bir iki kısa kısa ama ben bu klasik boğulmalar oluyor zannederek üstünde durmadım söylenirken yağın boşalması ve motorun yağsız kalması ile motor kilitlendi ve kaza yaptım. Motorda pert oldu bende halen izlerini taşıyorum 24.05 te oldu kaza.

    Bu boğulma olayı için çok uğraştık serviste karbüratörümü söküp takmadık hava filtresi ilemi uğraşmadık neler neler ama neden olduğu anlaşılamadı. Sonunda da beni yanılttı ve kaza yaptım ...

    Böyle bir boğulma sorunu olmasa kesin kenara çekerdim ve kontrol ederek kazadan kurtulabilirdim.

    Çok dikkat edin bu motosiklete arkadaşlar... Benden söylemesi..

    Motosikletsiz kaldığım yetmiyormuş gibi ailemden motosiklete binmemem konusunda yediğim baskıda cabası , korkuyorlar tabi...
    0- bol bol geçmiş olsun
    1-motor süper değil zaten.böyle bir iddia yok.
    2-benimkinde titreşim var doğru
    3-bir seferinde ben bir saat durmaksızın 90 km hızla gittim. boğulmadı
    4-zinciri çabuk gevşiyor doğru
    5-artçı alımlarına dikkat. zaten kapasitesi 150 kilo diye belirtilmiş
    6-tıpasının çıkması bence çok özel bi durum.genellenemez.önlem için arada sırada tüm vida ve ve somunları sıkıştırmakta fayda var.
    7-motorlu günlere kavuşmanız dileğiyle
    8- saygılar
    Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
    Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler