Suzuki Hayabusa Gsx1300RA Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Kasım 2013, 20:55
#341
Reklamlar
-
23 Kasım 2013, 21:38
#342
-
23 Kasım 2013, 21:54
#343
Anneme dedim 220 yapıyp diye, eski motor gibi mil gösteriyo olmasın o dedi
Sağol
-
23 Kasım 2013, 22:18
#344
sanırım cc yükseldikçe foruma giriş azalıyo
-
09 Aralık 2013, 00:33
#345
-
09 Aralık 2013, 01:08
#346
-
09 Aralık 2013, 01:26
#347
wolrath adlı üyeden alıntı
lokasyon? ...
sahil,bizim buralar istanbul yok bu hafta :D
-
09 Aralık 2013, 15:36
#348
Hayabusaya Dikkat edin ; Hızlandığı gibi Durmaz. Üstünden Atmaya çok meyillidir
Tecrübe Konusuyor ...
Uploaded with ImageShack.us
-
09 Aralık 2013, 16:34
#349
daha önce hayabusa tecrübem olmamasına rağmen frenlerinin daha iyi olması gerektiğini düşünüyorum bende.disklerim balatalarım iyi durumda ve çelik fren hortumlarına rağmen
yalnız hızlandığı gibi durmamasında problem frende değil çok çabuk hızlanmasında :D
-
09 Aralık 2013, 17:45
#350
Arkadaşlar kimse üzerine alınmasın da sorun da bu işte. Motosiklet sahipleri genelde motoru nasıl güçlendirebilirim kısmıyla ilgileniyor. Tonla para verilip egsoz alınıyor, hava filtreleri, power commanderlar havada uçuşuyor. Bi tanesi de gelsin desin ki ben şunu yaptım da artık frenlerim zınk diye tutuyor, ya da şunu yaptım da virajlar acayip düzeldi gibi. Önce durmayı dönmeyi öğreneceksin sonra gitmeye bakacaksın.(ben öyle düşünüyorum kimseye ders vermek amaçlı falan söylemiyorum yanlış anlaşılmasın lütfen) Kime sorsan ben 250 yaptım ben 300 yaptım ben 300ü geçtim. 250 ile giderken set fren yaptın mı-yapabilir misin diye soruyorum, ne kadar mesafede durabiliyosun gık yok. Herkes hava filtreleri-power commander vs.ler hakkında pek çok şey biliyor ama çoğu fren balataları çeşitleri hakkında pek şey bilmiyor. Neyse ne demek istediğim anlaşılmıştır sanırım. Gelelim hayabusa frenlerine.(ben de aynı konu da tatmin olmadığım için faydası olabilir diye yazıyorum)
Radial master cylinder takılması lazım öncelikle radyal ön fren merkezi yani.19mm olursa çok iyi olur. Örnek
http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-NI...688936&vxp=mtr
Yalnız gaz kolunun kablo çıkışıyla kesişirse oraya da bi değişiklik gerekir. Çelik fren hortumları şart zaten. Kaliperler yeterli. Fren balataları kesinlikle değişecek. Örnek(şiddetle önerilir)
http://www.ebay.com/itm/Brembo-Motor...item5d41123ee2
Sonuç olarak ilk kasa hayabusa fren merkezi, balata ve fren hortumları desteğiyle inanılmaz olur, gerçekten inanamazsınız.
Ben motorumda kaliperler,fren merkezi,balatalar ve fren hortumlarını değiştirdim ve halen inanamıyorum. Verdiğim parayı sonuna kadar hakediyor.Ön fren adına motosiklette orjinalinden hiçbir şey kalmadı, öyle gerekiyordu çünkü. Ön fren merkezini (cbr1000RR ) ve kaliperleri(2002 gsxr1000-sadece onun kaliperleri direkt bana oluyor) ebaydan ikinci el, balataları ve çelik fren hortumlarını yine ebaydan sıfır aldım. Neyse uzadıkça uzuyor umarım yardımcı olabilmişimdir.
-
09 Aralık 2013, 18:59
#351
ben orjinal olmayan süspansiyon ayarlarımı değiştirdim,lastik aldım,çelik hortum var ama aynı kasa stock hayabusa kullanmadığım için farkı anlayamıyorum iyimi kötümü
-
12 Aralık 2013, 12:09
#352
initial-D adlı üyeden alıntı
ben orjinal olmayan süspansiyon ayarlarımı değiştirdim,lastik aldım,çelik hortum var ama aynı kasa stock hayabusa kullanmadığım için farkı anlayamıyorum iyimi kötümü
yaptığınız şeyler(doğru tercihler kullanıldıysa tabi ki) kesinlikle stock durumundan daha iyi performans verecektir.
Şunu da belirtmekte fayda var, piyasada söz sahibi olan bir çok motor kullandım(600f , gsxr 600 , 1000 rr , r1 , vfr 800 ). Denge ve fren konusunda VFR 800( ABS!!) dışında hayabusa üstüne tanımam, sizde belirtmişsiniz önceki yazdıklarınızda hayabusa cüssesi şehir içide olsa farketmez 600 cc motora donusuverir alışılınca.
Bu arada daha çok fren performansı için benim size önerim; hakkına bir balata. İstediğinizi sağlayacaktır.
-
arkadaşlar merhaba şu ilan ilgimi çekti,kazasız boyasız olduğunu söylüyor fiyatı da diğer ilanlara göre uygun gibi geldi siz ne düşünürsünüz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8653876/detay/
-
-
-
14 Şubat 2014, 16:08
#356
Eski Günleri YAAD edelim
-
08 Nisan 2014, 20:57
#357
Yeni model ABS li Busa kullanan var mı aramızda ?
-
08 Nisan 2014, 22:00
#358
Cakalaz sence kombine abs li hornetten. 2006 model hayabusa alirsam frenlemede sıkıntı yasarmiyim ?
-
08 Nisan 2014, 22:27
#359
engin_deniz adlı üyeden alıntı
Cakalaz sence kombine abs li hornetten. 2006 model hayabusa alirsam frenlemede sıkıntı yasarmiyim ?
horneti bilmem ama güzel balata ve çelik fren hortumlarıyla bence sıkıntı yaşamazsın.tamam fren kötü ama okadarda değil
birde hornetle 150 ile giderkenki konforun ve rahatlığınla,hayabusanın 250km ile gitmesine eşdeğer olacağından ordan da bir garip hissedebilirsin fren konusunda,çok kötüymüş gibi hissettirebilir psikolojik olarak :Dhornette çok rahat bir şekilde sert fren yapabildiğin hızların üzerine 100km/h koy hayabusa o rahatlığı hissettirecek ama hornet 100le gittiği için duracak, hayabusa 200le gittiği için durmayacak o mesafede:D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
cakalaz adlı üyeden alıntı
Yeni model ABS li Busa kullanan var mı aramızda ?
kullanmadım ben kullansakta kullanmasakta insanın canı dönüp dolaşıp hayabusa çekiyor dimi?
-
13 Nisan 2014, 00:06
#360
Abs li bir motordan Abs siz motora gecseniz dahi motoru kaydirma oranimiz cok yüksektir... Bu da kaza riskini artirmaktadir. Hele ki eski kasa busalarin fren hassasiyetini düşünürsek kesinlikle sikinti yaratabilecegi dusuncesindeyim. Tabi bu durum 100 kmh ile kullanirim diyenler icin gecerli degil...
Hayabusa lastigi kilitlerse bir dahadurdurulamaz unutmayin ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler