Hayabusa ile 200 KM/H üzerinde yolculuk yaptıgımda 7 Litreyi gecemiyordum. Ama RR ile 200 KMH ile yolculuk yaptıgımda yaklasık 8 litre görüyor
Hayabusa ile 200 KM/H üzerinde yolculuk yaptıgımda 7 Litreyi gecemiyordum. Ama RR ile 200 KMH ile yolculuk yaptıgımda yaklasık 8 litre görüyor
cakalaz bahsettıgım cruıse speed ler degıl. sehırıcı performanslı kullanım.
10 veya uzerı yakar orası net ama ne kadar daha fazlası oluyor,bunu merak edıyorum.ya da baska deyısle.depodan depoya ort. kac yaktın en fazla?
RR ile maximum Son çizgi yanıp sönerken 270-290 KM yapabiliyorum. Yani bitene kadar dsek 320 KM felan yapar heralde. SAkin kullanımda yani ortalama 90-120 km/h aralıgında 100 KM 'de 4.3 Litre gibi bir deger yakalamıstım gecenlerde fullediğimde...
Hayabusa ile de 350 KM yapıyordum bir depo ile. ortalama 140 ile seyrettğimde 5.2 yakmıstım 100 KMDE
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...40526767/detay bu motor hakkında bilgisi olan var mı yarın bakmaya gideceğim.
Hayabusa 'm Çok Güzeldi
Uploaded with ImageShack.us
olurda lıtrelık s.tourıng e gecmeyı dusunursem 260kg lık bu dev de goz kırpıyor. mutant suzukı
1100xx de kullandın mı? karsılastırma sansın oldu mu?
bu akşam kullanma fırsatım oldu,2000 model
kullandığım fj1200 gibi gerçekten rahat bir motosikletten daha rahat.600lük racing ayarında giden motosikletimden çok çok hızlı,1. ve 2. viteste tekere gelmesin diye sert gazlayamadım ama hızlanma çok acayip,ve insan anlayamıyor hızını.ibrede 150 mil yazıyor ama o hızın 240 küsür olduğuna inanamıyor insan.290a kadar çıktım ki marifet değil, 290ı görmek zaten anlık olay neredeyse.kendi motorumla 260 kadranı devirdim derken göğsüm kabarır ama hayabusa ile 290 yaptım demek hayabusa kullananların olduğu ortamda komik kaçar heraldebunu kullanınca anladım.
sert fren denemedim yorum yapamıycam ama şanzıman benim yamahadan sonra çok rahat.hatta gevşek,laçka olmuş bir şanzıman gibi.bende boştan bire takınca şarakkk diye motoru ileri atıyorken bunda ne ses var ne silkelenme.iyi birşey tabi ama böyle bir makinenin şanzımanının yumuşak olması şaşırtıcıfrenler ve debriyajda yumuşak.13 yaşında makine olmasına rağmen.
ben nefret ederdim hayabusadan,tipini sevmediğim için ama kullanınca bakışım bile değişti.
ya üste koy yeni kasa ile, ya kafa kafaya eski kasa ile takasa gir derim o derece.seni cezbeden 100-200 hızlanmaları onda daha konforlu bir şekilde güle oynaya yaparsın hatta 100-200 değil 200-300 çevirip durursun.
enduro kulllanan arkadaşlar 1000lik racinge biniyorum,götü başı oynuyor,korkutuyor, hayabusaya biniyorum aynı hızlanma ama çok daha rahat ve anlayamıyosun hızı diye.o kadar farkedermi yaa diyordum ama çok farklı abi.bul birinden dene bi.sen rr kullandığın için daha iyi anlarsın farkı.hızlanma çok farklı
tek sıkıntım hantal ve agır kasası.ıse gıt gel vs adamı bezdırır yahu. rr benım sınek gıbı. onla kuryelerı takıp edemezsın :D
kilolu motorlar öyle hissettirmiyor Barış.benim motor 260 kilo,hergün çarşı içindeyim işte hemde 4000kmlik tecrübemle.hiçte sıkıntı olmuyor.ama hayabusa benim makineden çok daha kıvrak.kıyas kabul etmez.
yani öyle bir korkun olmasın,2 günde alışırsın,öyle devrilecek yatacak durmaz dönmez bir hali yok kesinlikle
Yeni Kasa ABS 'li bir Hayabusayı hiçbir motora değişmem ...
alıp almama konusunda kararsızım hala heran gaza gelebilirim
Eski model Hayabusaları pek tavsiye etmiyorum. Piyasa ÇAKAL kaynıyor
2005-2006 Olmalı en düşük ki Yarın bir gün rahatca satabilesiniz...
Ama sunu da belirtmeliyim ki, Hayabusalar Kolay kolay ölmezler Orjinal 50-60 BİN KM ler Hayabusalar için Motorun yeni alışması demektir
Bildiğim birinden bildik bi motor alıcam olursa eğer.2000 model 35000 binde,çakal çukal değil arkadaşımdan
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)