Suzuki Hayabusa Gsx1300RA Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Eylül 2010, 19:37
#141
ya bırakın alsın doğal seleksiyonun sağlanması lazım
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
Reklamlar
-
30 Eylül 2010, 19:39
#142
cg 125 al az yakıt yüksek performans
-
30 Eylül 2010, 19:45
#143
Hay.alper.est adlı üyeden alıntı
ya bırakın alsın doğal seleksiyonun sağlanması lazım
alın verin ekonomiye can verin :D :D :D
hatta alabiliyosa 0 km alsın ikinci el fiyatları düşer
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
30 Eylül 2010, 20:09
#144
potito adlı üyeden alıntı
ninja 250 nin fiyatı pahalı gibi diyosun hayabusa ya niyetleniyorsun...
Motosikletin yakıtı var, bakımı var. bunlarıda hesaba katmak lazım. Eğer paranın arkası yoksa daha uygun yakıtı ve bakımı ucuz bir motosiklet bak. Bende şuan bisiklet sporu ile uğraşıyorum ve onun bile göze görünmeyen masrafları oluyor.
Herşeyi dikkate al. Zengin bir ailenin çocuğu isen ve illede hayabusa diyorsan al bir hayabusa koy bahçeye ninja yı da al kullan. böylece ne yar dan vaz geçersin nede diyardan...
Öncelikle şunu belirteyim zengin bir ailenin çocuğu değilim orta halli bir ailenin çocuğuyum. Zaten zengin olsam önüme konulan hedef bu derece yüksek olmazdı alır koyardım motoru kenara dediğin gibi. Fakat Ninja dediğimiz alethayabusanın 3te biri fiyatına ve onun özelliklerinin çeyreğine sahip değil. Sırf bu yüzden fiyatı karşılaştırıp pahalı olduğu kanısına vardım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------
lagax adlı üyeden alıntı
oncelikle forumu acan benzer düşüncedeki abilere ablalara kardeşlere hem gaz hem nacizane uyarı mahiyetinde yazmak niyetindeyim.34 yaşındayım.şu anda b12 kullanıyorum.ancak busa çok kısa zamanda ellerimde olacak.yüksek cc bir hastalık gibidir.tıpkı motosiklet işinin kendisi gibi.yaş olayına çok fazla takılmak gereksiz bence.supersport,superbike,moto gp hep gençlerle doluç18 yaş 20 yaş.demekki yaş ile alakalı değil.ancak bu da demek olmuyor ki asıl gorevi başka olan organlar havalansın.zira max biaggi gibi 40 yaşında bir adam çıkıp bütün bebelere hadlerini de bildirebilir.ders niteliğindeki en son koşolan imola yarışını seyrediniz.carlos checa abimiz de 38den gün alır.motorsiklet ve güç konusunda yaş olayı bence gereksiz.ancak bu demek değil ki 17 yaşında busaya hükmet.bir kere cüsse lazım kontrol için.motor seni kontrol ediyorsa o motora binme.boyuna kilona uygun olmalı.depoya yattığında da farları goruyorsan bi boy büyüğünü al.öncelikle fiziğine uygun olmalı.zira havalı renklere aldanan herkes bu konuyu atlar.sonra tecrube.ki işte bu zamanla olur.başa ne kadar çok gelirse diğer bir deyişle ne kadar motor üzerinde kalırsan o kadar tecrube sahibi olursun.150 ile yattığın sol virajda sol şeride park etmiş çim sulama vidanjörü gördün mü hiç.yada daracık bir sokakta üzerine atlayan bir kangaldan kaçmak için tam gaz açtın mı.yada sağa bakan ama soldan gelen seni görmeyip yola atlayan kadına çarpmamak için yatık vaziyette panik fren denemen oldu mu.sayacak çok şey varken bunları bir de busayla yaşadığını düşün.özellikle köpekli olanı
motorsiklet kullanıcıları aslında reflekslerini en çok kullanan insanlar.ama bazı şeylerin refleks haline gelmesi zararsızca atlatılan tehlikelere bağlı.125 ile başla.yetmiyormu? 250 yada 500 yap?sonra 600 750.sonra nereye gidersen git.unutma ki bir üst sınıfta her zaman bir alt sınıfın sana yaşatamayacağı şeyleri yaşayacaksın.neyse cc =tecrube olmalı.yaşadığın sürece bir üst sınıf şansın daha da önemlisi motorsiklete binme keyfini yaşama şansın var.zamanla busan da olur r1in de.ölürsen busaya zebanilerin ardında binersin.eminim çok deli gidiyorlardır
ama en kısa zamanda asya 125 t,piaggio x9 500,suzuki gs 500,kawa z 750,zx 636,gsr 600,suzuki b 12 ile edindiğim tecrubelerin sayesinde busa alacağım.ahan da buradan duyurulur.
Soluksuz okuduğum yazın beni etkiledi gerçekten bu arada forumdaki yardımlaşma olayı da aşırı derecede gelişmiş bu daha çocuk boşver geç bunları deyip cevap vermeme durumunuzun olmaması beni foruma bağladı sağolun varolun.
-
30 Eylül 2010, 20:12
#145
sen akıl fikir ihsan eyle yarabbim
-
30 Eylül 2010, 20:15
#146
remzi_39 adlı üyeden alıntı
Al güzel kardesim...
Ne istiyorsan ondan al.
Haya mi alican ne yapicaksan git al..
SEn buradaki yorumlara bakma..
Süremessin falan demislerdir kesin..
Öleceksin demislerdir.. (yorumlari okumadim ama yazilanlari düsünebiliyorum)
SEn onlara bakma..
Al bir Hayabusa gör ebenin fotografini...
Baska ne denirki bilemiyorum...
Hocam o yazıdan ne anladığınızı bilmiyorum ama tabirlerinizde seviyeyi korursanız sevinirim. Ben elimden geldiğince saygılı konuşmaya çalıştım ve sonuçta anlaşabildim buradaki üstadlarla.
Eğer o alıntı yazımı yazmamış olsaydım espriler dalga geçmelerle başlık kirlenip bende cevapsız kalabilirdim ve büyük bir hatanın kucağına düşebilirdim. Ama sağolsun bir kaç abim beni anlayıp ufak ufak gerçekleri anlatınca ben, ne dediğimin, ne istediğimin ve nasıl yapacağımın farkına vardım.
-
30 Eylül 2010, 20:15
#147
hell_rideRR adlı üyeden alıntı
sen akıl fikir ihsan eyle yarabbim
amin.......
-
30 Eylül 2010, 20:16
#148
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
30 Eylül 2010, 20:17
#149
Yusuf Ziya adlı üyeden alıntı
Sevgili yeğenim,
Öncelikle eğitim hayatında sana başarılar diliyorum. Umarım bu anlamda ideallerini gerçekleştirisin.
Ben 1984 yılında mopet sürerek bu keyfin tadına baktım. 86 yılında 250 Jawa ceylanım oldu ve bu kyif tutkuya dönüşmeye başladı. 89 Yılında Mz. motor sahibi oldum ve artık motor kullanmak benim için bir ayrıcalık olarak hayatıma yerleşti. Daha sonra 250 cc. Regal marka bir chooper motor aldım. Artık tarzımı belirlemeye çalışıyordum. Bu modelin bana uygun olmadığı kanaati ile Honda Transalp kullandım. Bunun uzun mesafe turlarda serii olmadığı düşüncesi ile Honda VFR 800 aldım ve uzun gezilere katıldım. Daha sonra gücün kontrolünü hissetmek için hayabusa binicisi oldum. Şu an 45 Yaşındayım. Motor, gücü kendinde hissetmenin ve özgürlüğün simgesi diye düşünüyorum. Hayabusa öyle bir makina ki; Km. halatını çıkarıp " Gayet ideal hızda gidiyorum. Motor hiç zorlanmıyor, bende bu durumdan rahatsızlık hissetmiyorum, hemde daha 3 vitesdeyim" dediğin anda km. halatını o an takıp süratini görsen keşke. Ama emin ol minumum 180 - 190 ile gidiyorsundur. Şimdi bu gücün tadının damağımda kalmasını istiyor ve hayabusamı satıp yeniden TA almayı düşünüyorum.
Senin yaşlarında bir oğlum var, oda bir motor kullanıcısı. Ama Scooter ile bu işe başladı ve şu an benim denetimimde sınırlı süre ve mesafelerde hayabusa kullanmasına izin veriyorum.
Umarım faydam olmuştur.
Tabiki faydanız oldu bu değerli deneyimleri paylaştığınız için teşekkürler
-
30 Eylül 2010, 20:22
#150
ZevkLer ve RenkLer TartışıLmaz...
-
30 Eylül 2010, 20:24
#151
-
30 Eylül 2010, 20:25
#152
Yusuf Ziya adlı üyeden alıntı
Sevgili yeğenim,
Öncelikle eğitim hayatında sana başarılar diliyorum. Umarım bu anlamda ideallerini gerçekleştirisin.
Ben 1984 yılında mopet sürerek bu keyfin tadına baktım. 86 yılında 250 Jawa ceylanım oldu ve bu kyif tutkuya dönüşmeye başladı. 89 Yılında Mz. motor sahibi oldum ve artık motor kullanmak benim için bir ayrıcalık olarak hayatıma yerleşti. Daha sonra 250 cc. Regal marka bir chooper motor aldım. Artık tarzımı belirlemeye çalışıyordum. Bu modelin bana uygun olmadığı kanaati ile Honda Transalp kullandım. Bunun uzun mesafe turlarda serii olmadığı düşüncesi ile Honda VFR 800 aldım ve uzun gezilere katıldım. Daha sonra gücün kontrolünü hissetmek için hayabusa binicisi oldum. Şu an 45 Yaşındayım. Motor, gücü kendinde hissetmenin ve özgürlüğün simgesi diye düşünüyorum. Hayabusa öyle bir makina ki; Km. halatını çıkarıp " Gayet ideal hızda gidiyorum. Motor hiç zorlanmıyor, bende bu durumdan rahatsızlık hissetmiyorum, hemde daha 3 vitesdeyim" dediğin anda km. halatını o an takıp süratini görsen keşke. Ama emin ol minumum 180 - 190 ile gidiyorsundur. Şimdi bu gücün tadının damağımda kalmasını istiyor ve hayabusamı satıp yeniden TA almayı düşünüyorum.
Senin yaşlarında bir oğlum var, oda bir motor kullanıcısı. Ama Scooter ile bu işe başladı ve şu an benim denetimimde sınırlı süre ve mesafelerde hayabusa kullanmasına izin veriyorum.
Umarım faydam olmuştur.
Size baba diyebilirmiyim?
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
30 Eylül 2010, 20:26
#153
bir şarkı vardı mezarımı derinde kazın tırırımtırırım diye biri paylaşsa burda
-
30 Eylül 2010, 20:27
#154
Mersin İl Temsilcisi
KuweytLi adlı üyeden alıntı
1 2 hafta 125 lik bir makina kirala sonrada al hayalbuysanı. banada cok nasihat verdiler
şuan r6 ya biniyorum hiç tecrubem yoktu
bindikten sonra herşey yoluna giriyor zaten
len volkan sen misin?
bak yaa, bir de tecrübem yok diyor. siz değil misiniz sıfır km hyo gtr250 yi ilk haftasında yatırıp parçalayan???
ayrıca, seninle ben ve hüceyn'de ilgilendik. en azından bir 150cc çinli geçmişin var yahu. bari sen yapma. sana bir sürü teorik bilgi aktarmadık mı?
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
30 Eylül 2010, 20:30
#155
yürekçe adlı üyeden alıntı
len volkan sen misin?
bak yaa, bir de tecrübem yok diyor. siz değil misiniz sıfır km hyo gtr250 yi ilk haftasında yatırıp parçalayan???
ayrıca, seninle ben ve hüceyn'de ilgilendik. en azından bir 150cc çinli geçmişin var yahu. bari sen yapma. sana bir sürü teorik bilgi aktarmadık mı?
abicim doru cok detaylı nasihat veriliyor. ben 1 ay çini sürdüm hyoyuda sürdüm 1 ay kadar bence 1 hafta çalışması yeter. abicim bu arada çok özleniyorsun öksüz kaldık mersinde kimse sahip çıkmıyor senin gibi.
ZevkLer ve RenkLer TartışıLmaz...
-
30 Eylül 2010, 20:31
#156
-
30 Eylül 2010, 20:35
#157
hell_rideRR adlı üyeden alıntı
bir şarkı vardı mezarımı derinde kazın tırırımtırırım diye
biri paylaşsa burda
http://www.youtube.com/watch?v=rjAQq...eature=related şarkı size güzel birinin başlangıcı ile:
kemal sunal abimizi saygıyla anıyoruz
-
30 Eylül 2010, 20:36
#158
jesse adlı üyeden alıntı
alın verin ekonomiye can verin :D :D :D
hatta alabiliyosa 0 km alsın
ikinci el fiyatları düşer
geçin bakalım dalganızı siz geçin ben aldım alacağım bilgiyi, ileride ghost rider olursam başınıza görürsünüz zaten alıcak olsaydım 2. el almazdım ne olduğu belli değil adam 36 milyarlık motoru 13e satıyor sen hiç 50 milyarlık passatı 20ye veren gördün mü
-
30 Eylül 2010, 22:51
#159
Mersin İl Temsilcisi
KuweytLi adlı üyeden alıntı
abicim doru cok detaylı nasihat veriliyor. ben 1 ay çini sürdüm hyoyuda sürdüm 1 ay kadar bence 1 hafta çalışması yeter. abicim bu arada çok özleniyorsun öksüz kaldık mersinde kimse sahip çıkmıyor senin gibi.
estafurullah be volkanım, benim yaptığım tek şey bildiğimi paylaşmaktı.
sen de terübelenip senden sonrakilere yol açacaksın inşallah...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
kardeşim merhaba.18 yaşındayım 12 yaşından beri illegal olarak motosikletim var.sırasıyla honda today,asya 150,jinlun 250,yamaha fazer kullandım.fazer dan sonra çukurova motordan(reklam olmaz umarım) ileri eğitim aldım ve 2007 model bir busa aldım.4 ay kullanabilmek nasip oldu gerçi.tecrübelerime dayanırsak sadece çok tehlikeli bir alet olduğunu söyleyebilirim.ama bence super sportlara göre daha güvenli(frenleri,viraj kabiliyeti...vb) sana tavsiyem 50-100-125 cc arasında bir motosiklet ile başlıyıp benim gibi step step yükselmen.eğitim almayı sakın ihmal etme! 600 lük fazerdan sonra hayabusaya bindiğimde apışıp kalmıştım.sandığımdan çok daha ivmeli bir makinaydı...(motosikletimi aldığımda bir başlık açtım burda,linç edildim buda cabası) inşallah birgün yollarda karşılaşırız.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler