berkantcan16 senmisin yavrum
Cumartesi gezmeye gideceğiz kimler geliyor desek kimse yüzümüze bakmaz.
hayabusa başlığına 12 saatte içinde 633 görüntüleme yapılmış 48 cevap yazılmış
şuanda da Konuyu Toplam 8 Üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Sevgili yeğenim,
Öncelikle eğitim hayatında sana başarılar diliyorum. Umarım bu anlamda ideallerini gerçekleştirisin.
Ben 1984 yılında mopet sürerek bu keyfin tadına baktım. 86 yılında 250 Jawa ceylanım oldu ve bu kyif tutkuya dönüşmeye başladı. 89 Yılında Mz. motor sahibi oldum ve artık motor kullanmak benim için bir ayrıcalık olarak hayatıma yerleşti. Daha sonra 250 cc. Regal marka bir chooper motor aldım. Artık tarzımı belirlemeye çalışıyordum. Bu modelin bana uygun olmadığı kanaati ile Honda Transalp kullandım. Bunun uzun mesafe turlarda serii olmadığı düşüncesi ile Honda VFR 800 aldım ve uzun gezilere katıldım. Daha sonra gücün kontrolünü hissetmek için hayabusa binicisi oldum. Şu an 45 Yaşındayım. Motor, gücü kendinde hissetmenin ve özgürlüğün simgesi diye düşünüyorum. Hayabusa öyle bir makina ki; Km. halatını çıkarıp " Gayet ideal hızda gidiyorum. Motor hiç zorlanmıyor, bende bu durumdan rahatsızlık hissetmiyorum, hemde daha 3 vitesdeyim" dediğin anda km. halatını o an takıp süratini görsen keşke. Ama emin ol minumum 180 - 190 ile gidiyorsundur. Şimdi bu gücün tadının damağımda kalmasını istiyor ve hayabusamı satıp yeniden TA almayı düşünüyorum.
Senin yaşlarında bir oğlum var, oda bir motor kullanıcısı. Ama Scooter ile bu işe başladı ve şu an benim denetimimde sınırlı süre ve mesafelerde hayabusa kullanmasına izin veriyorum.
Umarım faydam olmuştur.
İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.
17 yaşımda zx-12r kullnıyordum .. hayabusa alma ölürsün kardeşim
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Maksat şekil yapmaksa Yamaha YZF125R, sınıfının güçlülerinden Aprilia RS125 veya Derbi 125 almanı öneririm inan bunlarda görünümleri havalı motorlardır. Hayabusa motor değil mübarek kocaman bişi.. biraz bunları kullandıktan sonrada Hyo GT250R alırsın sonra 600lük sonra 1000lük sonra lük lük lük gidersin
işte tam beklediğim cevap.
hayabusa ne zamandır prestij motoru oldu? arabada bu dediğiniz geçerli olabilir de motosiklet de durum öyle değil. birincisi, hava atmak istediğin etrafındaki insanların çoğu hayabusa'nın ne olduğunu bilmiyor olacaklar, onlara tek tek anlatman gerekecek. ikincisi, o aletin üstünden düşsersen (ki mutlaka düşeceksin) ve sağ kalırsan, atmak istediğin havadan eser kalmaz bunu da bilmek lazım.
artı, bilenlere hava atacağım dersen de, bilmen gereken başka bir şey var ki, genelde hava atmak için süpersport'lar tercih edilir. sen ise touring bir motorla hava atmaya çalışıyor olacaksın.
son olarak, hayabusa'nın en önemli özelliği son hızının yüksek olmasıdır. sen o hızları insanlara gösterip hava atmayacak, sadece sokakta tın tın gezerek hava atacaksan bunu daha küçük ve daha akıllı bir motorla daha etkili yapabilirsin...
yine de para senin, hayat senin, tercih de senin... hani sonra, "yok ben bilmiyordum, yok bana kimse bir şey demedi" durumu olmasın yani...
1. Viteste 110 km hiz yapan bi motordan bahsediyoruz.
Iyi düşün..
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
vay bu lafın üstüne ne denilebilir
istersen gel bu cumartesi http://www.istanbulderealabalikevi.com.tr/ gidelim size balık ısmarlayayım...
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
selamlar,
africa twin kullanıyorum 750 cc lik bir enduro..geçenlerde bir arkadaşımın ducati monster 'ını süreyim dedim..ilk kavşakda dönüp vazgeçtim..korktum çünkü..MOTOR BENDEN GÜÇLÜYDÜ...devirirm kontrol edemem kırarım motoru da kendimide
burada sorun ne?..hayabusa sürmek mi..o kolay..üstüne otur..kontağı aç..start..debriyaj kolunu çek..vitesi indir aşağıya..gazı açarken debriyaj kolunu yavaşça bırak..bu...bütün motorlar böyle kullanılır...dimi???şimdi X motorun üzerinde giderken, viraja yaklaştın ve tecruben zayıf olduğu için girdiğin hıza göre motoru yatıramadın ve çizgiyi kaçırdın..ya yolun dışına doğru kayacaksın yada viraj içinde abuk subuk frenleyip yatrıcaksın motoru..o durumda kaldım bir kaç kez..eğer doğru giremezsen inan düşersin..bu motora göre değişmez motrun boyutu ve gücü önemli değil..tecrube burada lazım mesela..eğer düştüğün motor hayabusa olursa yazık olur..tekrar toplaman bir ton masraf....tabi toplayacak halin kalırsa....kaldıki hayabusa çok çabuk hızlanan bir makine aynı şekilde çabukda durabilir hünerli bir elde...sen şu sorunun cevabını ver..ben motorsiklete hakimiyet kurabiliyormuyum..kontra basmayı,virajlarda yatmayı,ileri bakmayı,frenleri ve gaz kolunu kullanmayı biliyormuyum...cevabın evtse..şu soruyu sor BEN HAYABUSADAN GÜÇLÜ VE HIZLIMIYIM..hayabusadan hızlı isen al durma ..AMA HAYABUSAYA SAYGI GÖSTERMEZSEN BEDELİNİ ÖDETİR..bilgine
saygılarımla
KAFADAN KASK VE AKIL EKSİK OLMASIN!!!
Acikcasi bu ise senelerini vermis biri olarak kendini yeni baslayan bir pilot adayi gibi dusun.
Okul sana once tek motorlu basit ve icinde altimetre,pusula ve hiz gostergesinden baska bir sey olmayan bir ucak verir. Bununla her turlu alana ve egitime seni sokar. Ancak mezun olduktan , belli bir ucus saatini doldurduktan ve o ucagin egitimini aldiktan sonra seni buyuk bir ucaga yonlendirir.
Iste motosiklette boyledir. Hayabusa 1300 cc bir makina ve 200 kg uzeri. Acemiligin verdigi bir anda durdugun yerde bile dengeni kaybedip motor ile yere yigilabilirsin. Sonunda canin cok yanar
Ama kucuk cc bir motor hafiftir. Gaz kolunu cok yada az cevirmenin hatalarini tolere eder. En fazla oldugun yere dusersin. Hafif oldugundan o dusmen bile en az hasarla sonuclanir.
Birde isin su kismini dusun. Hayabusa guzel bir motor ve ust noktalarda ama kucuk bir cc motorla kendini egitir iken hayalin hep hayabusa olur ve bu amaca ulasmak icin kendini cok daha ii egitmek istersin. Ilk andan hayabusa elinin altina gecse o motor gozunde o kadar efsane olmaz.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Bu birazda kisiyle alakali bir durum bence, hayabusa alip 3. vitese hic atmamis cok adam var, iste hava atmak amacli almis, gozunde gunes gozlugu ile aheste aheste gidiyor arada debriyaji cekip gaz veriyor milletin dikkatini cekiyor falan. Boyle kullanacaksan kafayada kask takarsan cok bir tehlikesi olacagini sanmiyorum.
Ama ben olsam mutlaka daha ilk gunden lastik yakma denemelerine baslar, olmezsem ikinci gun drag denemelerine baslar, yine olmezsen 2-3 hafca icinde whelie ve stoppie dener, ve maks surat denemesi yaparim. Zaten mutemelende ilk bir kac gun icinde mefta olurum.
yok abi. ilk önce mopedim vardı . sonra honda hero motorum vardı şahane bişeydi . 100lük ... ikişer sene bunları kullandım daha sonra bi gs 500 üm oldu sattım speedfight2 aldım daha sonraları palazlandım .. r1ler 600 f ler kullandım .. baktım askerlik yaklaşıyo dedim paramı biriktiriim asker dönüşü 2003 R1 aliim , kısmet olmadı askerden döndüm araba kazası yaptım kaskosuz oldugu içinde motor parasını hoop arabaya gömdüm .. napalım kısmet :D sonra x-11 ile tanıştım güzel günler geçirdik sonrada zx-12r aldım
bi nevi hayabusayla başlamış gibiyim ..
arkadaşta başlicakya o yüzden yazdım :D
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
sen hıc ucak kullandınmı hemen hemen benzerler tek eksık kanatları.....
bence al bı hyosung gt250r bak keyfıne zaten ılk bındıgınde butun motorlar hayabusa gıbı geliyor...
bnde 18 yaşındayım ama genel goruş olarak sunu şöyleyebilirim 250 cc yeterde artar bile dostum yarışlara girmeyimi düşünüyorson ya motoru yatırırsan nasıl kaladırmyı düşünüyorsun hadi onu geçtim yakıt kask vb nasıl alacaksın hadi aldın diyelim başın birşey geldiği zmn motoru hemen sattırcaklar Hevesin kursagında kalacak ( Tabi Kazadan sonra Hala Yaşıyorsan) Motoru altından kaçıran cok gördum virajda gazı ayalayamıp yeri öpen bence 250 iyi ama tercih snn ilerde satar 600 alırsın 250 ile 3-4 yıl idare ettikten sonra nasılsa iş hayatında olacaksın bu arada okurkende para biriktirebilirsin 4yıl üni sürüyor zaten tercih senin Kazasız belasız sürüşler
Home Made Kastino Qm 50 Mini Chopper
kurtuluşu yok motor tutkun gerçekden varsa ve hayabusayla başlarsan Allah korusun ama ölrsün kardeş 200-250 kişiden 1 tanese sağ kalıyor direk 1000cc ile başlayanlardan sen bide hayabusa diyorsun illa hayabusa alcaksan bari git hayabusa turbo alda ölümün tadı çıksın ; )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)