Suzuki Hayabusa Gsx1300RA Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
vala ben cbf 150 kullanırken niğdeden hayabusa (2005 kırmızı siyah)getirme şerefine eriştim tabi yanımda biriyle hareket etmek hızlanmak çook kolay ama gel gelelim durmak gerektiğinde nası duracak bu koca dev die kendimi paraladım yaw çok bi zormuş kilo kaybettiriyo insana.125 ciler pek heves etmeyin kullanmaya artçı olarak neyse de....saygılar
YETER Kİ İSTE O SENİ BULUR :cat:
Reklamlar
-
buda Osman abimin hayabusası
buda videosu (iyi seyirler)
http://www.youtube.com/watch?v=-fFRZNtzJSg
-
ya bende ybr 125 kullanıyorum EGOS USTA AMA BENDEKİ HAYABUSA HASTALIĞI DAHA DOĞRUSU YÜKSEK CC HASTALIĞI SADECE ARTÇILIK KIVAMINDA YANİ KULLANMAK GİBİ Bİ ŞEY YOK AKLIMDA ZATEN YEMİN EDERİM ADAMLAR AL KULLAN SENİN OLSUN DESE BİLE KULLANAMAM BEN SADECE ARKADA O HEYECANI İSTİYORUM BİNDİĞİM EN İYİ MAKİNE 660 TENERE 48 BEYGİR BİR MAKİNEYDİ AMA İNDİKTEN SONRA 1 HAFTA YBR YE BİNEMEDİM BİSİKLET GİBİ GELDİ BANA.oNDAN BİRİSİ BENİ ARKAYA ALSADA 2 TUR ATTIRSA DİYE BAKIYOM...:D
-
tr100a adlı üyeden alıntı
evet bu motoru kullanan arkadaşlar bu motora hangi yağı kaça koyursunuz filitresi kaça ne zaman değişiyor kronik arızaları lastik zincir dişli fiatları motorun bakımları alan-kullanan kişilerin bakması gereken yerler neler ben bu makinadan almayı düşünüyorum fakat çorluda bilgi alabileceğim yer yok bir sezonda ne kadar para harcadınız bakımına ben ticaretle 5000-10000tl kazanmıyorum sizin yazdığınız veriler neticesinde karar vericem
Valla motoru daha yeni aldığım için ben birşey diyemeyeceğim.Ama eski bir model olduğu için parçaları çok ve fiyatı da yüksek değil.Tecrüben varsa ben öneririm.
trendy83 adlı üyeden alıntı
hayabusası olupta hız tutkum yok diyen KEMALETTİN acaba en yüksek kaç km çıktın abi ?:D
Arkadaşım gsr'yi satıp busa'yı almamdaki en büyük etmen rüzgar faktörüydü.Yani kesinlikle hız için almadım.Peki niye 1300cc aldın diyecek olursan,sürüş pozisyonun rahatlığını ve az yaktığını bildiğim için aldım.Bu arada çıktığım son hız 5.vites 180 km/h'dı.Ama gsr'yle görüğüm son hız ise bir kaç saniyeliğine 235'di.
egos adlı üyeden alıntı
vala ben cbf 150 kullanırken niğdeden hayabusa (2005 kırmızı siyah)getirme şerefine eriştim tabi yanımda biriyle hareket etmek hızlanmak çook kolay ama gel gelelim durmak gerektiğinde nası duracak bu koca dev die kendimi paraladım yaw çok bi zormuş kilo kaybettiriyo insana.125 ciler pek heves etmeyin kullanmaya artçı olarak neyse de....saygılar
VALEO adlı üyeden alıntı
Çok güzel.Topiği aktif tuttuğunuz için de teşekkürler arkadaşlar.
-
180 hee way be hakkatten hız tutkun yokmuş usta..
-
-
Hayabusa Da Hemen Hemen Nerdeyse Hiçbir Değişiklilik Yapılmamış 10 Yıl Boyunca
-
trendy83 adlı üyeden alıntı
180 hee way be hakkatten hız tutkun yokmuş usta..
Dediğim gibi.
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
Paylaşım için teşekkürler.
drezar adlı üyeden alıntı
Hayabusa Da Hemen Hemen Nerdeyse Hiçbir Değişiklilik Yapılmamış 10 Yıl Boyunca
Büyük bir değişiklik dediğin gibi olmadı.
-
-
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
hayabusada zaman içinde mekanik aksamda bir çok iyileştirme yaptı,
gözle görülür farklılıklar yapılması için ise kendisine rakip çıkması gerekiyor,
2008 yılında kendisine rakip kawazaki zzr1400 çıkınca kendisini yeniledi.
ne mükemmel motosiklet ki!!! 9 yıl boyunca rakip çıkmadı, rakip motosiklet üretmeye cesaret edemediler.
HAYABUSA
Aynen de öyle.
Bu arada service manuel isteyen arkadaşlar için link-http://www.carlsalter.com/aaman/Suzu..._1999-2003.pdf
-
-
kemalettin,
10 yıl önceki hayabusa merakımı görüyorum sayende
-
600 ve 1000cc racelerden hariç , hayabusayı bir kere fırsatım oldu ...
1)kesinlikle klasik bir racing gibi rahatsız edici değil , oturuş pozisyonu vs.. daha rahat
2)ağırlığı nedeniyle çok çok stabildi
3)gücü her devirde hissettiren bir yapısı var
4)fren sistemi gayet güzeldi
** racing tarzı bir makina alacak olsam tercihim hayabusa olurdu ... ve yakınlarda sadece 1 kereliğine racing makinaya kaçamak yapacağım , yani 1 sezon için (2000-2003 model)hayabusa alırım
-
[IMG][/IMG]
bu resimle ilgili topik açılmıştı, işte yeni tasarıma aldığım hayabusa modeli
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:48 ----------
ufuktan adlı üyeden alıntı
600 ve 1000cc racelerden hariç , hayabusayı bir kere fırsatım oldu ...
1)kesinlikle klasik bir racing gibi rahatsız edici değil , oturuş pozisyonu vs.. daha rahat
2)ağırlığı nedeniyle çok çok stabildi
3)gücü her devirde hissettiren bir yapısı var
4)fren sistemi gayet güzeldi
** racing tarzı bir makina alacak olsam tercihim hayabusa olurdu ... ve yakınlarda sadece 1 kereliğine racing makinaya kaçamak yapacağım , yani 1 sezon için (2000-2003 model)hayabusa alırım
düşüncelerini paylaştığınız için teşekkür ederiz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:49 ----------
bilmeyen arkadaşlarımız için,
vites/hız oranları standart
1-135
2-195
3-235
4-290
5-320
6-340 km. hız
bu yazdıklarım standart hayabusa kesiciye düştüğü andaki maximum hızıdır,
bizzat defalarca denedim
üzerinden geçtiğim arkadaşlar
-
18 Aralık 2009, 04:26
#55
benim en çok merak ettigim yakıt konuşundaki degerleri 1 depoyla uzun yolda otalama 160-170 km hızla kaç km gidiyor
-
19 Aralık 2009, 12:43
#56
Dogin adlı üyeden alıntı
benim en çok merak ettigim yakıt konuşundaki degerleri 1 depoyla uzun yolda otalama 160-170 km hızla kaç km gidiyor
Ortalama 100 km hızla 15 krş yakıyor.Bunu ben hesaplamıyorum,gösterge kendisi hesaplıyor.
-
23 Aralık 2009, 04:38
#57
Eminmisin kemalettin bukadar az yaktıgına yani gerçekten şaşırdım bende düşünüyorum bu yaz almayı ama yakıt konusu düşündürüyodu beni bide antalyada hava çok sıcak basacak fazlada yol yok hararetlenirmi acaba küçük cc alsammı die düşünüyorum ama gönlüm hayabusadan yana
-
23 Aralık 2009, 04:45
#58
slm bütün hayabusacılara haya 1300cc 200hp idi değilmi. ne güzel bu arada unutmadan yeni zx10r larda 200hp ne gariptir zx10r 1000cc
-
23 Aralık 2009, 11:24
#59
Dogin adlı üyeden alıntı
Eminmisin kemalettin bukadar az yaktıgına yani gerçekten şaşırdım bende düşünüyorum bu yaz almayı ama yakıt konusu düşündürüyodu beni bide antalyada hava çok sıcak basacak fazlada yol yok hararetlenirmi acaba küçük cc alsammı die düşünüyorum ama gönlüm hayabusadan yana
100 km hız,6 vites 2500-3000 devir civarına denk geliyor.Bu devirde sabit hızda 15 krş yakması da bence gayet normal.Ancak şehir içinde 2000-3000 devirde dahi vites değiştirsen 30 krş'a yakın yakıyor.Ve hayabusa'lar 600 cc bir motor kadar bile hararet yapmıyor.Öyle ki daha hiç hareret ışığının yandığını görmedim.Oysa eski motorum olan gsr 600'de sıcaklık 100-102 derecelere kadar çıkıyordu.Bu arada hayabusa'lar kesinlikle hızı belli etmiyor ve anı gaz açmalarda da tabir yerindeyse çok kötü kıç atıyor.
kwsk-boy adlı üyeden alıntı
slm bütün hayabusacılara haya 1300cc 200hp idi değilmi. ne güzel bu arada unutmadan yeni zx10r larda 200hp ne gariptir zx10r 1000cc
'99-'07 hayabusalar 175 beygir '08-'10 hayabusalar ise 200 beygir.
-
23 Aralık 2009, 18:29
#60
kwsk-boy adlı üyeden alıntı
slm bütün hayabusacılara haya 1300cc 200hp idi değilmi. ne güzel bu arada unutmadan yeni zx10r larda 200hp ne gariptir zx10r 1000cc
aslında beygir gücüne pek fazla takılmamak lazım önemli olan tork benim 1.6 105bg aracım var 94 model 2000 motor 95 bg arabayı geçemiyo evin önünde dik bi yokuş var ben 2. vites zorzoruna çıkarken diger araç yarım gaz çıkıyo diger bişeyde ben son 220 yaparken o 240 la beni solluyo önemli olan bence CC
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler