Ön 38 arka 40 kullaniyorum
Arkadaşlar beyin fırtınası yapıyorum, aslında yazdan beri kafamda ama şu yeni kasa geyiğinden dolayıda çok çekimser kalıyorum. Gen2 '13 sarı olan iki tane var ilgilendiğim,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-suzuki-hayabusa-1300-244819226/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sahibinden-hatasiz-garaj-motoru-238060920/pasif-ilan
bunların alınması gereken doğru fiyat nedir sizce, bana sıfır olarak birkaç ay öncesi 50 teklif edildiğini düşündüğümde rakamlar yüksek gözüyor ( 35-38 lira hakkı gibi base olarak 3 yaşına gelen bir motora ) Böyle bir makinayı alıp, 2 sene sonra satıyorum desem çok süründürür mü satarken? Veya yeni kasa arefesinde böyle bir maceraya girilmezmi?
2.el motosiklet fiyatları oldukça yüksek aradaki fark çok az kār-zarar konusuna girersek konu HAYABUSA olunca ne yazikki sonuç cc yönünden zarar :(
Hayabusa her insanin tercih edebilecegi bir model değildir. Özellikle Supersport değil Supertouring bir makinedir. Yani görüntü itibariyle de pek genclere hitap etmiyor denebilir.
Bu nedenle 30 lu rakamlara aldığınız bir hayabusayi 25 lere kadar düşürüp verme ihtimaliniz yüksektir.
Ve satislari yavastir ...
Baskı balata set fiyatları hakkında bilgisi olan varmı ses gelmeye başladı avrupadan getirmeye değermi?
Servislerde oldukca pahali fakat internette bir 3 te 1 fiyatina farkli markalar bulup kullanabilirsiniz
17.000 - 20.000 aralığında 2000- 2006 modeller arası Hayabusalar internette bihayli çok km leride 30.000 -40.000 kmler arası sizinde daha önceden geçmişini bildiğiniz satılık hayabusalar varmı adamın kafası karışıyor 2015 MT 07 20.000 2005 Hayabusa 20.000 tl
Yakıt konusunda herkes felaket yakıyor diyor sakın yaklaşma diyenler oluyor ama sattıktan sonra herkes pişman olmuş ve çok enteresandır Hayabusanın hiçbir inceleme videosu yok türkler tarafından yapılmış.
Kısacası hangi modeldeki Hayabusa sıkıntısızdır,alırken nelere dikkat etmeliyim kısacası kafam karışık !
99-2000 aynı,2001de kadran kuyruk vs ufakufak tefek çoğu gözle görünmeyen değişiklikler var.sonrasında 2006-2007 olanlarda geçe ufak tefek değişiklikler vardı sanırım.2008 kasa motor hacmi vs değişiyor zaten.
Temiz hayabusa üzmez.motoru kolay kırılacak bir motor değil.aşırı yakıtı yok kesinlikle.hele 100-150hızda sabit uzun yolda 5,5 litre falan yakar.10-12 litreyi geçiremezsin nekadar basarsan bas.yakıt konusu tamamen alıp kullanmamışların yorumu,yada fazerdan inip busaya binince çok gelmiştir.
Nasıl bir motor olduğu konusında şunu söyliyim,ben nefret ederdim,abartıldığını düşünürdüm.istekli bile olmayarak 5-10km bi tur attım,ordanda notere gittik
20000tl'lik hayabusadan fazla birşey beklememek lazim ömrünün sonuna yaklaşmıştır alırım yavaş yavaş yaptırırım bu benim hobim diyorsan kolay gelsin
Nedeni, yakıt konusunda üzmeyen, gazı çevirdiğinde gitmem demeyen makinayı kolay kolay kimse satmaz sıfır makina fiyatları bu kadar pahalı iken
bilgin olsun
YAŞLANARAK DEĞİL YAŞAYARAK TECRÜBE KAZANILIR.
32..bin km de 2005 model hayabusami araba almak almak için sattım.
Samimi söylemek gerekirse çok pişmanım.
Keşke 5 milyara 124 alayımda hayabusam garajda duraydi.
Hayabusanin yerini doldurmak zordur.
Şimdi 20 binlerde bir bütçeyle benimki kadar temiz motor bulmam soz konusu değil.
600 cc bi makinaya 15 liradan yukarı vermekte işime gelmiyor açıkcasi.
Hayabusa ile birkaç bin km yol yapmış birisi kolay kolay başka motora binemez.
Yakıtına gelince 245 km yol yaptım 62 tl aldı 150 yi gecmedim.
Vidajlari Şasesi uzun olduğu için buraz zayıftır.
Ama iyi bir hayabusa kullanicisi için sorun teşkil etmez.
Arıza yapmaz sorun çıkarmaz kolay kolay.
Aşırı virajlı olmayan bi yolda onunla gidebilecek bi makina kainatta saha ureilmedi buna emin olun.
Yok şu var yok bu var yok söyle video var vs vs hepsi fasa fiso.
1000 rr 6 vites tapa gaz giderken yanından durur gibi geçtim gittim.
Ayrodinamik yapısı sayesinde sizleri diğer racing makinalar gibi uzul yolda yormaz.
Orjinal Full çantalı modellerini bulabilirsiniz.
20litre yakiti 180 km de bitirebilirsiniz.
Aynı yakitla rahatlikla 320.kmnin ustuunde yolda yapabilirsiniz.
Arkaya 190 yerine 200.lastik takmaniz önerilir.
Firenleri zayıftır, hele arka fren nerdeyse yoktur. (Eski kasa)
Tek Teker stopi vs gibi salak saçma kullanimlara uygun değildir, fakat tapa gaz giderken 1 den 2 ye geçişte kendi kendie on teker yerden kesilir ve yaklaşık 20 gidersin bazen teker yere dediğinde frkedersin bunu.
Çünkü 2 vites tapa gazda 180 lerı görmüşsundur.
Bunlarin dışında zincir dişli takimi yada debriyaj takımı 500 tl civarindadir. Bu birçok marka ve modelde bu fiyattir zaten...
Lastik tek kişi ön 36 arka 38 kullanıyordum ben,
Fabrika verileri 38-42 sanırım.
Mono kapakla sürüş farkını size yaşatan nadir motorlardan biridir.
Bakımlı bir hayabusa kolay kolay hararet yapmaz, ben şahsen hiç harareti sınırın üstüne cikartamadim.
Vites göstergesi yoktur, sonradan takılıyor galiba benimkinde yoktu.
Çift eksozdan teke düşürülmesi pek tavsiye edilmez, denke ve Ayrodinamik açısından uygun olmadığını yurt dışında uzman birinden öğrenmiştim.
Şimdilik aklima gelenler bunlar.
Kazasiz sürüşler dilerim
Ikisinide kullan, sonra bidaha yorum yap bence
Hayabusadaki gaz tapkimesi zzr de asla yok.
Kesinlikle Hayabusa Bu dünya uzerinde uretilmis en ivmeli ve haz veren motordur. 8 Bin km kullandim ve diyebilirim ki Hayabusa 200 KMH sonrasinda sanki sifirdan kalkan bir motosiklet, artik ivmeyi düşünün...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)