Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Siyah kırmızı şasi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
Bilgisi olan varsa bi kaç sorum olacak cevaplarsaniz sevinirim
1.Benim bu zincir çok gevşek olduğundan herhalde şasenin yüzde 40 civarini yemiş bu bi sıkıntı yaratirmi(şuan gerdirdim zinciri)
2.Motor çok ısınıyor sürekli fan aciyor ben çok yuksek devirde kullaniyorum ondan olabilirmi?
3.140 ı geçmiyor ilk aldigimda motorla ilgili fazla bi fikrim olmadigindan korktum heralde 250 ilk diyip bana 125 ligini kakmislar dedim Sizinkiler ne kadar gidiyor yazarsaniz içim rahatlicak.
4.Egzozun daha iyi ses cikarabilmesi icin yapabilecegim veya tavsiye ettiginiz bisey varmi
sasenin %40 ini yemis derken bu buyuk bi sknti resim atarsan daha iyi olur o bolgenin.
rodaj i bitirmeden fazla basma derim motorun acilsin ben orginal disliyle 170 yaptim ama yokus asagi. düzde 150-155 max.
egzoza yapabilicegin bisey yok.
rodajdaki bi motoru zorlarsan cabuk isinabilir
bu yuzden fazla fan aciyo olabilir. belkide sen fazla fan aciyo saniyosundur bilen birinin bakmasi daha iyi olucaktir
1.için resim atarsan bişey diyebilirim sıkıntı olabilir çünkü
2.Şehir içinde vitesi düşük tutup deviri yüksek tutarsan ısınır şahsen ben uzun yolda vites 6 da 5-6 bin devir arası 60 km yol gittim ne giderken ne durdugumda fanı çalıştırma ihtiyacı duydu motor.
3.Rodajdayken sakın ama sakın basma ben acısını çektim rodajı sakince tamamla zamanı gelince degişicektir o 140 kafaya takma pek
4.Egzozun ne durumda bilmiyorum ama 250 lik bi motordan çok fazla beklenti içine girmemeni tavsiye ederim
Öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim
Motordan pek anlamam'da bu rodaj olayı nedir(bu motorun açılma olayı falanmı?)motor zaten 5000km de daha açılmamışmıdır abi bu adam 150 gordum dıyor ben yokuş aşşa 140 ı zar zor görüyorum içime oturdu bi pislik var heralde bunda
(Şaşenin resminide akşam atarım)
Motorun heryeri sıkıntı heryeri dert abi ben öyle uğraş sevmem bide ama yapacak bişe yok
5000km de hangi motoru aldın resmini at sana motorun genel durumu hakkında bilgi vereyim problem varsa çözeriz ay sonu adanaya gelecem.Motoru getirirsin test cihazına bağlar arıza varmı kontrol ederiz beyin arızaları hafızaya kayıt ediyor kodlardan bütün arızaları görünür.fan açma sebebi ya çok sıkıştırıyorsun veya yavaş gidiyorsundur bunun dışında fan açmaz uzun yolda fazla açmaz aldığı rüzgar soğumasına yeterlidir.Radyatör sıvısını kontrol et (öndeki depodan)eksikse antifiriz ekle.
Bence aldığın ilk sabihinin saçma sapan kullanmasından dolayı sıkıntılar yaşıyorsundur motorda bi sorun yok yani biniyoruz o konuda dikkatini çekmek isterim arka maşanın kesmesi normal sebebi zinciri ilk sahibinin gerdirmeden kullanmasından dolayı olmuştur . En garanti çozum değiştir zinciri rahat et Motorun 140ı geçmiyor diyorsun ruzgarlı havada çıkarsan geçmez ben duzde 160ı gordum ruzgarsız havada neyse bi ara görüşelim
Motordan tık tık tık ses geliyordur babamın tanıdığı bir motorcu vardı(akrabamız) ona götürdüm aldığımdan beri vardı o ses ama git gide artmaya başladı adam krank mili dedi servise ben götüremicem okul yuzunden istanbulda okuyorum babama dedim her ay sonları gelıyomus heralde bakan adam krank 500 tl onu deişecem in düzelir bide geçen bi yunus durdurdu o bındı motora ben anlamam fazla adam baskı balata(debryaj balatası) ölü bunun dedi aynı motorcu da zaten bu 250lı lık kalkıs ta parçalaması gerek baskı balata bitik dedi onuda deişecem 110 tl falan heralde yani abi anlicanız kaderimin mk elimi neye atsam kurutuyorum geçende kaza yaptım boyle adaleti s.k.m motora biniyorum motorla kaza arabaya biniyorum ışıkda duruken arkadan vururlar bıktım artık abi bu millet bana kafayı yedırecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
Abi siz heralde ay sonu Adana'ya gelen ustasınız babam getirecek motoru herşeyini baştan aşşağı bi düzene sokarsanız memnun olurum heryerinden ayrı ayrı ses geliyor şaşeyi kesmiş egzoz arka çamurluğa deyip baya bi eritmiş heryeri ayrı sorun bi bakarsan sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
Sorunlarımı tek tek yazma gereksinimi duydum foruma genel olarak baktığımda benim gibi fazla sorun yaşayan olmadığını gördüm
1.Öncededen de dediğim gibi motor sürekli fan açıyor.
2.Egzoz ile arka çamurluk arasında bi dünya mesafe var ama ne hikmet ise egzoz çamurluğu eritmiş az buz değil öyle baya erimiş yani.
3.Şaşe olayı(zincir şaseyi yemiş)(bu sorun zincirin gevşek olmasından ve zincir koruması olmadığından kaynaklanıyor şuan bunluk bir sıkıntı yok.
4.Arka amatisör ayarımı yanlış yoksa o damı sorunlu en ufak bir giriti çıkıntıda acayip sarsıyor ve koltukdan sekiyorum.
5.130 kmh'ı geçmiyorun bunun nedeni baskı balata olabilirmi kalkışta hantal ve arada sönüyor ve arka lastik 160 lık bu da etkiliyor olabılilirmi ?
hemende nasil anlamis krankın gidik oldgnu. acilip bakilinca belli olur.
arka camurlugn erimesine gelirsek egzozculari gez ve bu chopper larin egzoz borularina sardiklari o yanmaz bezden satin al siyah rengi varsa super olur. harley tarzi motorlarda hem sekil dursun hemde ayak bacak falan degdiginde erimesin diye kullanilir bu bezi egzoz borusuna sar camurlugu eriten bolgesine. sen 160 lik lastik takmissin e haliyle camurluguda yukari kaldirip takmis olman grkyo bu sekilde camurlugun erimesi kolaylasmis. camurluguda degistir yenisi bida yanmaz
amortisorude biraz yumusat nasi rahat ediyosan o sekilde ayarla. cok sarsinti var diyosun ins amortisor keceleri patlak degildir sadece biraz serttir yumusatirsan iyi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------
bu arada arkadaslar ondeki o kablo kirliligini yok etmek icin kablo borusu gecirdim kablolarin etrafina. ama boru yetmedi yarin biraz boru alip burun kablolari kaplicam. hem kotu goruntuyu biraz yok eder hemde kablolari korur. bu arada her zamanki gibi on taraf gosterge ve butun kablolar dahil camur icinde. sag olsun on camurluk hic bi ise yaramiyo onada bi parca takicam ama goruntu bozulucak napicam bilmiyorum daha baska bi fikri olan varmi ? on tekerlek butun suyu on panele firlatiyo
Merhaba,
Lastik önerisi olan varmı fabrika lastikleriyle surf yapıyorum adetaa )
Ebat olarak biraz kalın durmasını istiyorum tabi ne kadar iyidir kötüdür bilemiyorum avatajları veya dez avantajlarını yardımcı olursanız sevinirim.
İyi hafta sonları millet
Stop etme sorununu bir türlü gideremedim denilen talimatlari yaptim fakat tekrardan stop ediyor makine bu konu hakkinda iyileştirmesi olan varmı?
Anlamam aslinda ama gecen soktum beynini falan yok abi olmuyor yani akuyude denedim oda kurtarmadi sanirim bosta sasirmiyor ama viteste beklerken hemen stop ediyor velet biraz yabanci geliyor ama denerim bu islemi yaparken dikkat etmem gereken birsey varmi mesela iste 5 saniye bekleyip beyin soketlerini taktim ettim mesela kontak acik iken bundada yapmam onemli bir ayrinti varmi?
(Sanirim 2 gün sonra denicem olumlu olumsuz yazarim)
Arkadaşlar nedir bu megellide stop etme sorunu bunun illaki teknik açıklaması olmalı.Ben hiç böyle bi sorun yaşamadım ama gerçekten üzülüyorum sorun yaşayan arkadaşlar adına.Sadece uzun süre kullanmadığım zamanlarda ilk kalkış anında stop ettirdim birkaç defa onun haricinde 95 oktan benzinde kullandım 97 oktanda,hatta deli gibi yağan yağmurdada yolculuk ettim.Hiç böyle bi sorun olmadı.Bunun başka bi sebebi var bence Goxsel 01 bu işe bi el atsa diyorum.
beyin katalizörden gelen sinyallere karşılık veremiyor. yakıt hava karışımını iyi ayarlayamıyor ve haliyle stop ediyor. ahmetcan kardeşimiz sorunu toptan yok etmis helal olsun
Aynen öyle Burak kafam rahat şuan istop etme derdi yok
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)