Dostum alt egzost nasıl birşey açıklar mısın? neden yaptırdın ne amaçla iyi birşey mi hiçbir fikrim yok.
Motorun maşallah ,Allah kaza bela vermesin dostum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------
Dostum arka lastik genişletilmiş mi ebatı nedir marka bahseder misin ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------
Arızalı konjektör fazla volt çıkarıyor saolsun gökhan abide yardımcı oldu kendi ustamda, arızalı parçamı gönderim antalyaya incelemeye alacaklar garantiden değişirler inşllah yoksa yeni parça bekleyeceğim dostum işte.
Orjinal lastigi ama dunlop 160 60 17 taktırcam yakın zamanda
lastiği büyütmenin ve bu şekilde artçılı kullanmanın bazı sıkıntıları var. Arka dişli rulmanı dağılabiliyor diablo rosso 2 kullanıyorum.
lastiğin büyümesi sürtünme ve fazladan yük getirdiği için top speed değişiyor. Bilginize...
Kardeşim motorda kullanılan rulmanın kalitesi tartışılabilir fakat arka teker miline ve zincire extra yük yüklemiş oluyorsun. Orginal lastiklere oranla daha ağır bir lastik kullanmış oluyorsun.Lastik hacim ve kütleleri farklı. Yüzey alanın artıyor.Böylece senin de dediğin gibi daha fazla sürtünme oluyor. Bu zaten spec dışı bir durum oluşturuyor. Yoldaki bozukluklar. Artçıdaki değişiklikler (kg bazında ) Sert gaz açıp kapamalarla dişliye de binen yük artıyor. Böylece rulmanlar yıpranmaya ve hatta bilye dağatmaya kadar gidebiliyor. Tabi bu worst case
Düzenli rulman kontrolü, gresleme falan belki sorunların önüne geçebilir. Ama ben bilye dağıttım..
dostum alt egzoz içi elyaflı ara egzoz diye geçiyo. yardımcı bi egzoz bu kaba sesi emer, aşırı sesi alır ve patırtıları yok eder arabalarda kullanılır esas. susturucu değildir motoru kasma gibi bi durumu yoktur bu yüzden. ben kendim aklıma geldi yaptım iyiki yapmışım
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
dostum bilye dağıtmanın sebebi bence kronik bi olay. arkadaşın motoruyla benim motordada oldu bi ara. galiba çok dandik bilye kullanmışlar fabrikada. en kalitelisini taktım tanesi 30-40 lira olanlardan ve 1 yıldır bi sorun yok. zaten en kalitelisi bile en fazla max 3-4 yılda bi değişmesi lazım sonuçta yürüyen aksam bu. zincir dişli nasıl eskiyosa aşınıyosa aynı şey bunun içinde geçerli.
dunlup marka lastiğin ağırlığı üzerindeki lastikle hemen hemen aynı ağırlıkta, ağırlıkları göz önünde bulundurmak gerekiyor yoksa motoru yorabilir şimdi kimileri içinden zemin teması daha çok diyebilir fakat dunlop'un zeminle teması cst marka ile aynıdır (lastik yakmadığınız takdirde) dunlop taktığımız motorlarda herhangi birinde bilya dağıtan olmadı bilya dağıtan bir arkadaşımız geldi o da istanbuldan gürcistana oradan gezerek adanaya gelen motor, haliyle 14000 km yapmış teker bakımları yapılmamış sadece yağ değişmişler arka teker bilya dağıtmış önde dağıtmak üzereydi sert kalıkışlar, lastik yakma bilyaların daha çabuk aşınmasına neden olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------
Ahmetcan sizi delimi öptü bu soğukta motora mı binilir, ben sabahları soğukta arabaya binmeye üşeniyorum, sıcak dolmuşa binesim geliyor valla pes
Gökhan abi motor tutkusu helede megelli tutkusu daha ayrı biliyon bende senide bi çıkartabilseydim hemen çekip atacam buraya :D
https://www.facebook.com/groups/3995...45674/?fref=ts arkadaşlar hepiniz gelin face te daha rahat haberleşiriz
beyler. uzun süredir bu başlığa giremiyorm. bazı tartışmalar olmuş. evet megellinin motoru dandik. parcaları cok kaliteli değil, işcilik kalitesi kötü olabilir ama motorun arkasında duran bi dokuyucu var ne olursa olsun. bilhassa gökhan abi goxel01 adlı üyemizin ilgilenmesi yardımcı olması motora hakim olması, bilhassa burda kullanıcılarınbir aile gibi kaynaşmasından dolayı bence megelli bir cok motordan daha kaliteli..
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------
@Goxel01
Tabanca gibi duruyor maşallah
Önde çift disk fren ile frenleme performanısı çok merak ediyorum. Kendimiz bu customizationı yapabilir miyiz ?
Yeni başlayan için uygunmudur arkadaşlar tavsiye edermisiniz motoru genel olarak
yeni başlayanlar için 125 lik daha uygundur. hiç tecrübesi yoksa yani daha önce hiç motor kullanmadıysa sıkıntı çıkabilir. 250 lik makineler torklu makinelerdir hiç bişey bilmeyen adam virajlarda yada yağmurlu havalarda falan kontrolsüz gaz açarsa yapışır direk. ama 125 likler daha yumuşak makinelerdir hata toleransı yüksektir. ama bu demek olmuyo ki megelli başlangıç motoru olamaz. başlayan başlar ama dediğim gibi sıfır tecrübe sıkıntı çıkarabilir baya seri makine çünkü şakaya ve salaklık yapmaya gelmiyo.
Bu sitede bütün marka modellerin tasarımı vardır http://mtrconceptindonesia.blogspot..../?view=classic megelli fabrikası kapandı haklısınız arkadaşlar ama ne hikmetse adamlar kasım 2015de piyasaya çıkarıyor 250 se ve diğer modelleri alla alla. :D:D:D:D Yok yok olamaz değil mi ? Megelli kapandı fabrika . :D:D Bizim millet neden böyle orasından burasından uydurup abartıp konuşur ki anlamıyorum. :S
o millet sanırım benim (ve bir kaç adet MEGELLİ kullanıcısı daha)....
keşke bütün markaların tasarımları var bu sitede gibi bilgi paylaşmadan önce siteyi inceseydiniz. paylaşılan bütün motorlar konsept yapım.
sergilenen motorların açıklamalarını okuduğunuz zaman bunların custom olduklarını yani kişilerin kendine özel eklentiler ile motorları üzerinde oynadıklarını göreceksiniz.
örnek ilk resim:
Kawasaki ER6-F City Tour
- Front Wheel Yamaha Fz1
- Upside Down Yamaha Fz1
- Exhaust by Two Brothers®
- Side Box Suzuki Gsx 1250
- Carbon another part
Megelli fabrikası hakkında ise.... o konuya girmeyelim başa dönmeyelim. Nasıl olsa hiç bir yerde resmi bir açıklama yok ...
Unutma fuarda görüşeceğiz murat kardeş.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)