Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Nisan 2013, 10:39
#341
Megelli yi İstanbul' da Çakırca motor da getiriyor. Küçükçekmece, Cennet mah. tarafında. Aklınızda soru işareti falan varsa Mustafa abi ye danışın, arkasında durmayacakları motorlarla zaten işleri olmuyor. Megelli nin bayiiliğini almışsa bu motorlar kendini ispatlamıştır zaten. Servis konusunda da sıkıntınız olmaz.
Reklamlar
-
30 Nisan 2013, 10:56
#342
Ana distribütörünü boşverip bayi güveniyle mi hareket etmek gerekiyor çok anlayamadım.
Zaten gelmeyen motorların 1.000 TL'lik indirimleri de iptal edilmiş!
-
30 Nisan 2013, 11:52
#343
Zamanında 125'lik naked modelini incelemiş ve çok beğenmiştim. Servis olayını çözerlerse çok güzel motor. 8550 TL 250 cc su soğutmalı ve enjeksiyonlu bir motor için gayet uygun.
-
30 Nisan 2013, 14:36
#344
megelli adlı üyeden alıntı
Özellikleri etkileyici görünüyor Su soğutma, Full enjeksiyon 26 beygir güç
Yalnız Motor OHV mi OHC mi onu göremedim hiç bir yerde...
"DÜZELTME" OHC miş
-
01 Mayıs 2013, 18:22
#345
Fuelling System : Carburrettor ???
Bu motorlar karbüratörlü mü?
Ben bayiyi aradım bana full enjeksiyon dediler.?
-
01 Mayıs 2013, 18:30
#346
doktoturk adlı üyeden alıntı
Fuelling System : Carburrettor ???
Bu motorlar karbüratörlü mü?
Ben bayiyi aradım bana full enjeksiyon dediler.?
Türkiyeye gelen megelli 250'ler enjeksiyonlu ve su soğutmalı.
-
02 Mayıs 2013, 10:35
#347
Salı günü Çakırca Motora uğrayıp konuştuk biraz, Megelliyi arayıp telefonla bilgi aldı. Sanırım Mayıs 16 gibi bayilerde görme şansımız olacakmış.
-
05 Mayıs 2013, 13:50
#348
Ağırlık 123 kg sınıfındaki diger makinalara kıyasla 40-50 kg daha hafif hyosung 170 cbr 160 kg civarında hafif olması son süratini de etkileyecektir çok merak ediyorum şu aleti çıksada baksak
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------
doktoturk adlı üyeden alıntı
Fuelling System : Carburrettor ???
Bu motorlar karbüratörlü mü?
Ben bayiyi aradım bana full enjeksiyon dediler.?
Parantez içinde Efi Optionel yazıyor yani hem karbirator hem injeksiyonlu modeli varmış
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------
-
05 Mayıs 2013, 13:55
#349
Motor oldukça hafif ancak alüminyum şasi yani özel bir durum yok diğer markalarda yapabiliyor fakat aliminyum şasi kaza durumunda direk çöp oluyor tamiri yok şasideki en ufak eğilme durumunda o motor kısaca çöp oluyor avrupa da insanlar değiştirir ancak bizde böle imkanlar yok iyi düşünüp almak lazım.
-
05 Mayıs 2013, 14:26
#350
Motorun ağırlığı son süratinden çok hızlanmasına etki eder. Örneğin 180 kg'lık Inazuma'dan çok daha iyi hızlanacaktır.
-
06 Mayıs 2013, 14:56
#351
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Motor oldukça hafif ancak alüminyum şasi yani özel bir durum yok diğer markalarda yapabiliyor fakat aliminyum şasi kaza durumunda direk çöp oluyor tamiri yok şasideki en ufak eğilme durumunda o motor kısaca çöp oluyor avrupa da insanlar değiştirir ancak bizde böle imkanlar yok iyi düşünüp almak lazım.
Direk çöp oluyor da ne demek? Adam o kadar para verip motor alacak kaza yaptı şase eğildi at çöpe... Alüminyum şase ama vardır bir dalgası T6 alüminyum şase titanyum alüminyum alaşım bildiğim kadarı ile ama emin değilim, ingiliz öyle kıytırık bişey yapmaz inşallah çünkü bu motor ikinci motorum olacak parayı bulursam
-
06 Mayıs 2013, 20:00
#352
megelli ingiliz malı mı ki?
-
06 Mayıs 2013, 20:04
#353
doganmizrap adlı üyeden alıntı
Direk çöp oluyor da ne demek? Adam o kadar para verip motor alacak kaza yaptı şase eğildi at çöpe... Alüminyum şase ama vardır bir dalgası T6 alüminyum şase titanyum alüminyum alaşım bildiğim kadarı ile ama emin değilim, ingiliz öyle kıytırık bişey yapmaz inşallah çünkü bu motor ikinci motorum olacak parayı bulursam
Yeni şase alırsın, yedek şase de getirecekler türkiyeye, kaza yapınca çöp olması üreticinin suçu olmamalı, adamlar yedek parça olarak şase satıyor yani. Yeter ki sen çöp olma kazada.
-
06 Mayıs 2013, 20:30
#354
Bence alüminyum şasi bu sınıftaki bir motor için gayet özel bir durumdur. Kırılır, yamulursa düzeltilmez, çöp olur
-
06 Mayıs 2013, 22:50
#355
megellinin şasi fiyatı 700 liraydı galiba ama sanayi çevresi geniş biri olarak şunu söyleyebilirm alüminyum şasiyi öyle bir tamir ederler nerden kırılmış nerden yamulmuş anlayamazsınız
-
08 Mayıs 2013, 12:42
#356
Hazirandan önce 250lik lerin geleceğine inanan var mı? (bir yoklayım dedim )
-
08 Mayıs 2013, 13:20
#357
ağırlığının az olması son süratte pek fark etmez ivmelenmede fark eder bence düşük güçteki bu tarz motorlarda hafiflik, seri olması açısından çok büyük avantaj.
Max hız açısında bakarsak belli bir hızdan sonra ağırlık avantaj bile sağlayabiliyor. Çünkü rüzgarın negatif yöndeki kuvvetine karşı, moment ( ağırlık*hız ) arttığı için son hız artabiliyor bile ama 150-160 km civarı max hız yapan motorlarda çok farkedeceğini sanmıyorum.
-
13 Mayıs 2013, 12:52
#358
gazetelerde reklamları basladı
-
16 Mayıs 2013, 10:58
#359
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
16 Mayıs 2013, 11:11
#360
Sazan.avi durumları oldu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler