Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mayıs 2012, 21:12
#141
arkadaşlar yurt dışındayım ama inanın son haliyle (arkada 3lü çanta seti taktım) fotolarını koycam ankaraya döünce birde bakımlarını ben kendim yaptım bakımderken zamanında yağını bujisini hava filtresini kendim değiştirdim sonuçta 0 aldım ve 1kez arızam oldu oda marş dişlisini kırmışım adanadan siparişle aldım burda ustama takdırdım ankaraya dönünce ankarada yaşayan arkadaşlarla görüşmek isterim hatta beraber gezi düzenleye biliriz.
Reklamlar
-
16 Mayıs 2012, 10:04
#142
MysticalRap adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yurt dışındayım ama inanın son haliyle (arkada 3lü çanta seti taktım) fotolarını koycam ankaraya döünce birde bakımlarını ben kendim yaptım bakımderken zamanında yağını bujisini hava filtresini kendim değiştirdim sonuçta 0 aldım ve 1kez arızam oldu oda marş dişlisini kırmışım adanadan siparişle aldım burda ustama takdırdım ankaraya dönünce ankarada yaşayan arkadaşlarla görüşmek isterim hatta beraber gezi düzenleye biliriz.
Ankaraya döndüğünde haberleşelim...
-
08 Ağustos 2012, 00:56
#143
-
08 Ağustos 2012, 01:46
#144
denizhan_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu motoru daha önce 100 150 cc vs. kullanmış başlangıç aşamasını aşmış olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye etmiyorum ben görüntüsüne tav oldum aldım artık yetmiyor ancak motora yeni başlayacak olan arkadaşlara tavsiye ederim motorun son hızı 110 km parça kalitesi olarak güzel bu motorlar 2010 yılında Türkiyeye geldi ve ben motoru 2011 şubatında aldım benzin hortumları çürümüş rolantide stop etmesi yüksek devirde gaz kesme sorunu vardı şehir içi kullandığım için önemsemedim taki benzin hortumu gümleyip bütün depo yere akana kadar
hortumları kendim değiştirdim motorun gidişi, çalışması herşeyi değişti onca zaman eşşek gibi binmişim motora.
gelelim camgöz motora bu motoru ülkemize getirecek pazarlayacak kapasitesi kesinlikle yok adamların motor hakkında hiç bir bilgisi yok camgöz değilde bu işi daha iyi yapan bir firma bu işe girişseydi şu an 250 cc modelleri eminim Türkiye'ye gelirdi. österge ayarları var bu motorlarda bir gün kurcalarken onları bozdum motor 3. vites 160 4 de 200 görüyor zaten sonu 200 ekran yanıp sönmeye başlıyor
adanayı aradım çıktı karşıma bi barzo kousmaktan aciz diyorum pulse değerlerini kaç girmem gerekiyor kurban ben bilmem onları diyor :@ neyse facebook sayesinde avustralyadan bu motorun satıcısını buldum değerlerini verdi girdim eskiden 110 görücem diye beli çıkan motor çok rahat hızlanmaya başladı bu değerleri ülkemizde bilen yok belki bi megelli kullanıcısı burayı okur ve görür çünkü bu ayarları camgöz motor yapmıyor olduğu gibi parçayı moneteleyip bize satıyor (ayarlar c 1950 pulse 9 r pulse 1 olmalı ) yedek parça olayı olarakda kesinlikle camgözden bana şu lazım bu lazım diye parça istemeyin aşırı pahalı satıyorlar ve duydugum kadarıyla geç teslim ediliyormuş bu motorlar yurt dışında gerçekten tutulmuş motorlar ebayde parçası yığılı hatta performans parçaları kitlerinide bulabilirsiniz. Sorun çıkaracağını pek sanmıyorum ama motorun herhangi bir parçası lazım oldu ve ebayden bulamadınız motor sym xs 125k modeli ile aynıdır sym servislerinden parçayı temin edebilirsiniz
uzun lafın kısası motor tecrübesi olan arkadaşlara bu motoru önermiyorum çünkü sizi tatmin etmeyecektir ama yeni başlayacak olan ve dikkat çekmek isteyen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim 2. elleri şu an 4000 lira civarı yani çin malı motor parası tercih sizin
saygılar
Hocam çok güzel bilgiler vermişsin. Ellerine sağlık.
Yanlız birşey sormak istiyorum. Gösterge ayarının neresini kurcalarken bozdun? Benim motorda ölçtüğüm kadarıyla %23 daha fazla gösteriyor km'yi. Yani hem yaptığım km'yi hem de sürati. Bunun ayarı gösterge cihazında mı yoksa cihaza veri aktaran tekere bağlı olan kabloda mı? Benim göstergede hiçbir şeyin ayarı yok. 2 tane tuş var ve bir işe yaramıyorlar desem yeridir. Göstergenin içini mi açmam gerek? O pulse ayarlarını oradan mı girebilirim yani? Bir de önceden zorlanan motor çok rahat hızlanmaya başladı demişsiniz. Gösterge ayarından sonra motorun performansı değişti gibi yazmışsınız sanki, öyle mi??
SYM XS 125k ile aynı olduğunu söylemeniz çok çok iyi olmuş ayrıca. Keşke bunların 250 liği de gelmiş olsaydı... Kazasız belasız sürüşler dilerim
-
08 Ağustos 2012, 15:04
#145
-
15 Ağustos 2012, 15:26
#146
Arkadaşlar yazılanların hepsini okudum gördüğüm kadarıyla dağıtıcı firma malına sahip çıkmamış fakat bu ürünün kötü olduğunu göstermez.Yazılanlardan makinanın kaliteli olduğu anlaşılıyor ayrıca avrupada önemli bir satış yüzdesine sahip.Zaten ebayda parçlaraını bulmak sıkıntı değil.Bi arkadaş SYM XS 125k aynı parçaları kullandığını söylemiş buda güzel haber.Eğer sağlam bi ustanız varsa parçaları en kötü ebayden sipariş edip işniiz görebilirsiniz.Bende bu motordan almayı düşünüyorum gerçekten görüntü olarak birçok markayı sollar.Şuan sahibindende 125s in fiyatı 4100 olarak gözüküyor,biraz daha bilgi toplayıp alabilirim.Alınca hemen sizlerle düşüncelerimi paylaşacağım.İyi günler..
-
16 Ağustos 2012, 23:13
#147
carmageddon adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yazılanların hepsini okudum gördüğüm kadarıyla dağıtıcı firma malına sahip çıkmamış fakat bu ürünün kötü olduğunu göstermez.Yazılanlardan makinanın kaliteli olduğu anlaşılıyor ayrıca avrupada önemli bir satış yüzdesine sahip.Zaten ebayda parçlaraını bulmak sıkıntı değil.Bi arkadaş SYM XS 125k aynı parçaları kullandığını söylemiş buda güzel haber.Eğer sağlam bi ustanız varsa parçaları en kötü ebayden sipariş edip işniiz görebilirsiniz.Bende bu motordan almayı düşünüyorum gerçekten görüntü olarak birçok markayı sollar.Şuan sahibindende 125s in fiyatı 4100 olarak gözüküyor,biraz daha bilgi toplayıp alabilirim.Alınca hemen sizlerle düşüncelerimi paylaşacağım.İyi günler..
dostum almayı düşünüyorsan ön arka dişlilerini ve zinciri komple değiştirmen lazım çünkü üstündekiler 250 cc için üretilmiş motorun torkunu ve gidişini olumsuz yönde etkiliyor orjinal haliylede gider ama seni çileden çıkarır çin malı scoterlar bile dumana boğar seni ben komple ön arka dişlileri ve zinciri takım olarak değiştirdim 1 haftadır kullanıyorum zıpkın gibi oldu maşallah
-
17 Ağustos 2012, 10:33
#148
Denizhan, dişli değerlerin kaçtı, kaç olarak yeniledin? Meraktan soruyorum, fikir edinmek için
-
17 Ağustos 2012, 14:28
#149
Denizhan teşekkür ederim bilgilendirmen için,hazır yakalamışken birkaç soru sorayım sana, bakım ve parça işlerini sen nasıl yapıyorsun, istanbulda oturduğum için adanaya gel-git yapmam mümkün değil, sahibindende bitane 125 s var pendikte satılık 3700 lira ,ilan açıklamasında sahibi megelli ve yamahanın tayvanda aynı fabrikada üretildiğini yazmış bu nedenle yamahayla uyuyormuş parçaları , gerçeklik payı varmıdır bunun, bi bilgin varmı bu konuda?
-
17 Ağustos 2012, 16:56
#150
Syanur adlı üyeden alıntı
Denizhan, dişli değerlerin kaçtı, kaç olarak yeniledin? Meraktan soruyorum, fikir edinmek için
dişli değerlerini bilmiyorum malesef sormadım ustama gidip motoru ruhsatı bıraktım dedim gez toz kendi motorun gibi bin 2 gun sonra aradı motorun hazır gel dene diye gittim yağ değişimi + dişli seti işçilik 110 lira verdim motoru aldım ama yolum düşerde o tarafa gidersem ön arka kaç dişli takmış öğrenip yazarım buraya
---------- Post added at 15:56 ---------- Previous post was at 15:44 ----------
carmageddon adlı üyeden alıntı
Denizhan teşekkür ederim bilgilendirmen için,hazır yakalamışken birkaç soru sorayım sana, bakım ve parça işlerini sen nasıl yapıyorsun, istanbulda oturduğum için adanaya gel-git yapmam mümkün değil, sahibindende bitane 125 s var pendikte satılık 3700 lira ,ilan açıklamasında sahibi megelli ve yamahanın tayvanda aynı fabrikada üretildiğini yazmış bu nedenle yamahayla uyuyormuş parçaları , gerçeklik payı varmıdır bunun, bi bilgin varmı bu konuda?
motorun yag değişimi filtrelerin bakımı ıvır zıvır işlerini kendim yaptım genelde sadece 1 kere parça ihtiyacım oldu o da buji ve benzin otomatiği ustam kendi almış onlarıda parça lazım olmadığı için sıkıntısınıda yaşamadım yani zırt pırt arıza çıkaran bir motor değil motorun tek sorunu orjinal dişlileri ile gitmiyor parçaların çoğu camgözde var http://www.camgoz.com.tr/asp/brands.asp?brand=MEGELL%DD şu an stokta var görünüyor ama teslimatı kaç günde yapıyorlar vs. bilmiyorum çünkü hiç parça lazım olmadı yamaha olayına gelince bende senden duydum ama üstündeki motor sym nin motoru parça sorunu olacağını sanmıyorum servis olayı iyi bir ustan varsa korkma ben 600 km civarında cikle teli takılı kaldıgından motor kendini kasıyordu cikle kolu normal konumda ama tele bakmadıgım için farkedemedim servisine göturdum usta değildi büyük ihtimal gneç bi eleman vardı abı sökerız bakarız falan dedi dedım neyı sökecen motoru dedim sen motor sökmeye devam et bı dahada motorun kendi servisine gitmedim ustama göturdum bı tur attı motor kısmına elını soktu teli düzeltti motor düzeldi yani işin özü iyi bir ustayla sıkıntı yaşamazsın
-
18 Ağustos 2012, 13:44
#151
Teşekkür ederim dostum , samimi bi arkadaşımın sağlam bi ustası var bayramdan sonra onunla konuşacağım eğer onay gelirse 125s modelini alıyorum hemen,söylediğin gibi önemli olan sağlam bi ustanın olması heralde.
-
18 Ağustos 2012, 22:07
#152
-
19 Ağustos 2012, 13:27
#153
Zaten ustamı yanımda götüreceğim pek anlamadığım konular bunlar ek olarak bu hortum dişli vs sana ne kadara patladı dostum?
Herkese iyi bayramlar bu arada.
-
19 Ağustos 2012, 16:19
#154
fotograflarla destekleyelım arkadaslar konuyu
-
19 Ağustos 2012, 19:10
#155
-
20 Ağustos 2012, 13:56
#156
Dostum gerçekten çok güzel motorun kazasız belasız kullanırsın umarım ,bende tam son hızı soracaktım dişlileri değiştirdikten sonra bi artış oldumu diye şöyle 120-130 görse gayet iyi olur
-
26 Eylül 2012, 00:57
#157
teşekkür ederim yalovadan bursaya dönerken son hızını denedim 135 gördü
-
26 Eylül 2012, 03:04
#158
resimler çok güzel, eline sağlık
-
denizhan_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu motoru daha önce 100 150 cc vs. kullanmış başlangıç aşamasını aşmış olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye etmiyorum ben görüntüsüne tav oldum aldım artık yetmiyor ancak motora yeni başlayacak olan arkadaşlara tavsiye ederim motorun son hızı 110 km parça kalitesi olarak güzel bu motorlar 2010 yılında Türkiyeye geldi ve ben motoru 2011 şubatında aldım benzin hortumları çürümüş rolantide stop etmesi yüksek devirde gaz kesme sorunu vardı şehir içi kullandığım için önemsemedim taki benzin hortumu gümleyip bütün depo yere akana kadar
hortumları kendim değiştirdim motorun gidişi, çalışması herşeyi değişti onca zaman eşşek gibi binmişim motora.
gelelim camgöz motora bu motoru ülkemize getirecek pazarlayacak kapasitesi kesinlikle yok adamların motor hakkında hiç bir bilgisi yok camgöz değilde bu işi daha iyi yapan bir firma bu işe girişseydi şu an 250 cc modelleri eminim Türkiye'ye gelirdi. österge ayarları var bu motorlarda bir gün kurcalarken onları bozdum motor 3. vites 160 4 de 200 görüyor zaten sonu 200 ekran yanıp sönmeye başlıyor
adanayı aradım çıktı karşıma bi barzo kousmaktan aciz diyorum pulse değerlerini kaç girmem gerekiyor kurban ben bilmem onları diyor :@ neyse facebook sayesinde avustralyadan bu motorun satıcısını buldum değerlerini verdi girdim eskiden 110 görücem diye beli çıkan motor çok rahat hızlanmaya başladı bu değerleri ülkemizde bilen yok belki bi megelli kullanıcısı burayı okur ve görür çünkü bu ayarları camgöz motor yapmıyor olduğu gibi parçayı moneteleyip bize satıyor (ayarlar c 1950 pulse 9 r pulse 1 olmalı ) yedek parça olayı olarakda kesinlikle camgözden bana şu lazım bu lazım diye parça istemeyin aşırı pahalı satıyorlar ve duydugum kadarıyla geç teslim ediliyormuş bu motorlar yurt dışında gerçekten tutulmuş motorlar ebayde parçası yığılı hatta performans parçaları kitlerinide bulabilirsiniz. Sorun çıkaracağını pek sanmıyorum ama motorun herhangi bir parçası lazım oldu ve ebayden bulamadınız motor sym xs 125k modeli ile aynıdır sym servislerinden parçayı temin edebilirsiniz
uzun lafın kısası motor tecrübesi olan arkadaşlara bu motoru önermiyorum çünkü sizi tatmin etmeyecektir ama yeni başlayacak olan ve dikkat çekmek isteyen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim 2. elleri şu an 4000 lira civarı yani çin malı motor parası tercih sizin
saygılar
Denizhan yukarıda verdiğin can alıcı ayar bilgisi için teşekkürler. Verdiğin ayarlar dışında farklı girişler yapıp motoru test ettinmi? Mesela c ayarını daha artırsak acaba ne olur. Verdiğin ayarlardan sonra +10km bir fark oluştu.
Zincir dişli değişiminden sonra ara hızlanmalar daha yavaş olacaktır sanırım.
-
ayarların 1950/9/1 şeklindeyse hızın doğru şekilde görünüyor demektir ayarla oynayarak hız değişmi oluyor önceki mesajlarımda dediğim gibi 3. vites 160 4'te 200 görüyor direl ama sadece göstergede motorun hızı yine aynı kalıyor zincir dişli değişimi olarak torkdan düşerim hızlanmam etklienri vs. gibi bi korkun olmasın aksine motor kendine geliyor çünkü orjinalindekiler zaten 125 cc ye göre orantısız benim arka dişli 45 iken 40 oldu ön dişliyi dişli sayısı olarak bilmiyorum ama 1 boy büyük takıldı zincir daha ince kullanıldı çünkü orjinal zinciri ile ön dişlinin büyümesi imkansız motor bloğuna sürtüyor şu anki haliyle 120 km hıza rahatça ulaşıyorum son hızda 135 gördüm işin özü bu motoru kullanmayı düşünüyorsan dişli değişimi şart
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler