hepsi tmf nin sitesinde yazıyor gerisi zaten motor gücü,senin becerin ve maddiyata kalıyor..hiçde ucuz masraflar değil bunlar
lastiğin genişliği ile virajın bi alakası yokmu ? o zaman 110luk lastikle viraja girildiğinde dışarı atıp kendini dizi çekip aşşa yatalım motor yatacak öylemi ? lastik ne kadar genişse o virajda o kadar sağlıklı olur sonuçta lastiğin yanakları ve lastiğin üst yan kısmına yatıyor motor virajda
kendi mantığınla düşünüp cevap verme araştır ondan sonra cevap ver buna bence..senin makinana taktıkları lastikle gayet iyi dönersin adam onu düşünerek takıyor motora o lastiği...viraj alırken bir sürü etken var lastik iyi değildir,iyi asfalt yoktur veya lastiğin iyi ısınmamıştır..söylüyorum toprağın yarıştığı redbull rookies cup ın videolarını izleyin bakın lastik genişlğine...
http://www.youtube.com/watch?v=7NAhyMDjc14
iyide bilader şimdi şöyle bişey var motoru 40 derece yatırırsan lastik ufakdsa janta sürter lastik ebadın genişse janta gelmeden lastik üzerinde dönersin sen o rokies cupda lastik ebatları muhtemelen 150lik lastik ve farkettiysen tam bi yatış yapmıyorlar 40 dereceye yakın bi yatış pozisyonları var oda normal daha ufak bi lastikle bu şekilde dönemezsin janta sürter yani viraj ve lastik birbiriyle doğrudan bağlantılı şeyler.
tr de sponsor işi çok kolay değil...kenan sofuoğlu bile tr den sponsor bulamamışken bu ülkede gerisini sen düşün..bu iş gerçekten para işi yoksa bende o pistte yarışmak isterim.bunun benzin,lastik,balata,grenaj ve ulaşım gibi birçok kalem masrafları var..artı kendi elinden gelmiyorsa bazı şeyler iyi bir usta gerekiyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------
o adamlar senin dediğine göre daha fazla yatmıyorlarsa açıları bitmiştir artık..o gönderdiğim linkteki motorlar 240 km hıza çıkıyorlar..o virajlarada maksimum girecekleri açılarla giriyorlar...o zaman biz 600 lük bir racinge sırf daha iyi yataacak diye normalde 180 lik lastik varken 200 lük lastik takalım virajı kesinlikle daha iyi olmayacaktır..
Benim o yarışları karsılıcak butcem yok ama motosıklet kuluplerne kayıt olsam ordan bısey cıkmaz mı kımse desteklemez mı bakıyorum 5 yasındakı cocuklar motocross yarıslarına katılıyo
bilader konu 600lüklere gelmeden önce ince lastiklerdi sen suan apayrı bi olaya daldın lastik ve viraj doğrudan bağlantılı bişeydir sen biraz daha araştırma yapmanı öneririm neyse bu konu megelli ile ilgili farklı şeyler baska konularda tartışılması en doğrusu hadi eyvallah.
megelli ile ilgili sorusu olan varsa yazsın
motosiklet kulüplerinde herkesi desteklemezler veya destek bile olsalar belli seviyede tr de bütün herşey senin bütçene ve durumuna bağlı gibi birşey..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:42 ----------
ben sana boşuna yazmadım git araştır diye..harbiden hiçbirşey bilmiyorsun git araştır kardeşim bana inanmıyorsan git daha tecrübeli inandığın hatta yarışlara girenlere sor..daha çocuksun bilmiyorsun birde bana araştır diyorsun...
[QUOTE=IMK;3089147]motosiklet kulüplerinde herkesi desteklemezler veya destek bile olsalar belli seviyede tr de bütün herşey senin bütçene ve durumuna bağlı gibi birşey..[COLOR="Silver"]
Anlasılan yani yetenek olsa bile para konusuyo yınede :/
Ben megellıye bakmaya gıttıgımde satıcı bi kitten bahsettı onu takınca 32 hp ye cıkabılıyomus motor sizede ondan bahsettiler mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:48 ----------
[QUOTE=IMK;3089151]Tabi yani kolay degıl bı yarısta butun masrafları kendı basına karsılamak mesela toprak nasıl baslamıstır cocuk 15 16 yasında cok guzel yerlere geldı yetenegının yanı sıra ailesinin destegı sayesınde sanırım
kit değil kardeşim silindir genişletiliyor evet 32hp civarına kadar yükseltilebiliyor
var kardeşim devir kesici motorda ben bi süre düşünmüyorum zaten performansı gayet tatminkar ilerleyen zamanlarda kafama eserse taktırabilirim tabi. bi zararı olsa öyle bişey yapılır demezlerdi sanırım yok bi sakıncası
Tamam abi bu gecelik butun cevapların ıcın cok tesekkur edıyorum o konustugumuz fotolarıda atarsan yarın cok guzel olucak hadi iyi geceler
Motor, lastiğinin yanlarda payı olduğu sürece yatar, bunun kalın olmasıyla falan bir ilgisi yok. Çok ince olan lastikte zaten bu payı sağlayacak kadar yer yoktur, o yüzden yatamazsınız. Ortaya söylüyorum kimse üzerine alınmasın, böyle teknik konularda yorum yaparken doğru olduğuna inandığınız şeyin neden öyle olduğuna biraz kafa yorup, mesela bu örnekte lastiği haylinizde yatırıp, ondan sonra yorum yaparsanız daha sağlıklı olacaktır. Forumda bir sürü mevzuda şu şöyledir, bu böyledir diye yorumlar yapılıyor, neden böyle diye sorsanız cevap yok. Yılların firmaları ön ferene tek disk koyuyor, keşke çift olsaydı deniyor. Firma motora en uygun lastiği koymuştur zaten, bunlara takılmayın. Görüntüyü beğenmeyebilirsiniz ama en uygun kalınlık firmanın koyduğu kalınlıktır. Adam o lastiği hesap kitapla koyuyor oraya kafadan sallamıyor.
Ben Megelli'nin fiyatına göre iyi bir motor olduğunu düşünüyorum. Detaylarda tatmin etmeyebilir ama dayanıklılık ve performans olarak tatmin edecektir. İşini iyi yapacaktır yani. Özellikle kilo avantajıyla kalkışta Japon rakiplerinden bile daha iyi olabilir. Ayrıca insanlar boyasını falan beğenmese de alüminyum şasi kullanılması hafife alınacak bir konu değil. Firma motoruna özenmemiş olsa, iddiası olmasa bunu yapmazdı. Benim tek tereddütüm titreşiminde. Bir kere sürüp denemeyi isterdim doğrusu. Titreşim konusunda rahatsızlık vermediği sürece alınabilir. Bence kesinlikle arıza falan verip yolda bırakmayacak sağlam bir motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
Bu ne güzelliktir, bir bakın şu resimlere :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-2013-yeni-megelli-250-naked-siyah-stoklarimizda-mevcuttur-130738864/detay
megelli hız denemesi
http://www.youtube.com/watch?v=-dubEWIbD10
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)