Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Temmuz 2013, 00:06
#481
Reklamlar
-
10 Temmuz 2013, 00:19
#482
ucuz etin yahnisi diye bir deyim var...bu motor için çokda abartı kaçmaz bence..bir ara bumoto calibre içinde böyle talepler vardı ama sonuç ortada...kendini ispat etmiş markalar varken ucuz olacak diye bu motor alınmaz..
-
10 Temmuz 2013, 08:27
#483
IMK adlı üyeden alıntı
ucuz etin yahnisi diye bir deyim var...bu motor için çokda abartı kaçmaz bence..bir ara bumoto calibre içinde böyle talepler vardı ama sonuç ortada...kendini ispat etmiş markalar varken ucuz olacak diye bu motor alınmaz..
bence bi şans verilmeli megelli'ye.. ucuz olmasının sebebi tutundurma politikası olabilir.
-
10 Temmuz 2013, 13:20
#484
berkelson adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bu motoru almayi düşünüyorum ancak bilgi eksiklikleri beni tedirgin bırakıyor
Öncelikle tek silindirli olması sebebiyle yüksek devirlerde titreşim sorunu olacağını saniyorum ki Racing motor için büyük bir sorun ? Kullanan arkadaşlarin böyle bir şikayeti var mi ?
Tip gerçekten çok güzel bu sebeple 150lik bir arka lastik ile görüntüyü pekiştirmek iyi olur gibi geliyor.. deneyen bir arkadaş vardı performans düşüşü oldu mu acaba ?
Vites aralıkları nasıl ? Süspansiyonlar ne durumda , virajda verdiği güven ?
Köprü e-5 gibi yollar için rahat gidebildigi son hız önemli o konuda da bilgi verebilirse kullanan arkadaşlar memnun olurum
kısaca detaylı bir incelemenize ihtiyacım var arkadaşlar
valla kardeşim tek silindir makinaların hangisinde yüksek devirde titreşim yokki ? o kadar kusra bakmak istemiyorsan 4 silindir makina alacaksın. bu makina tek silindir ve torku yüksek bi makina haliyle evet titreşim var ama rahatsız edicimi ? asla değil ben kullanıyorum bılıyorum yağını değiştirdik 1000 bakımında motor takozları vidalarını sıktık suan daha da tok duruyor titreşim %20 oranında var yani. Performansda lastik açısından bi düşüş yok gayet iyi viraj alabiliyorum vites aralıkları herhangi bi boşluk yok arada bi boşa atarken sıkıntı oluyor o kadar. Süspansiyonlar gayet iyi biraz sert sonuçta sport makine virajlarda gayet güvenilir dize kadar yatırabiliyorum ben geçen gun kasımpaşa tünelde 4. vitesde 130u geçtim 5. vites 148 civarı cıktı daha fazla basamadım cunku tunel bitti devri yakalarsan 170 rahat görür diye tahmin ediyorum.
-
10 Temmuz 2013, 20:46
#485
sbr adlı üyeden alıntı
bence bi şans verilmeli megelli'ye.. ucuz olmasının sebebi tutundurma politikası olabilir.
Sen sokağa atacak parayı kolay kazanıyorsan kardeşim..şans ver megelliye...
-
11 Temmuz 2013, 06:16
#486
c00lrelax saolasın. yeni fotoğrafları merakla beklıyorum ,
Hayırlı sürüşler..
-
11 Temmuz 2013, 07:10
#487
IMK adlı üyeden alıntı
Sen sokağa atacak parayı kolay kazanıyorsan kardeşim..şans ver megelliye...
zamanında aynı şeyleri tvs içinde duydum.. araştırdım aldım. 1 seneden uzun süredir biniyorum. 15000kmye geldim. motorun canını aldığım halde tık demedi.
megelli hakkında bizim bilmediğimiz senin bildiğin birşey varsa paylaşta bizde öğrenelim.
-
11 Temmuz 2013, 11:37
#488
sbr adlı üyeden alıntı
zamanında aynı şeyleri tvs içinde duydum.. araştırdım aldım. 1 seneden uzun süredir biniyorum. 15000kmye geldim. motorun canını aldığım halde tık demedi.
megelli hakkında bizim bilmediğimiz senin bildiğin birşey varsa paylaşta bizde öğrenelim.
Kardeşimin motorunu bakıma götürdüğümüzde megelliyi inceleme şansım oldu..makinada şase dışında başka hiçbir yeri özenle yapılmamış...megellli almış bir çocuk geldi grenaj kırılmış ama düşme ile değil..grenajı vites pedalına çok yakın yapmışlar büyük ihtimalle çocuğun nasıl olduğundan haberi bile yok birisi üzerine oturmuş oynamışta olabilir motorla..ama konu şu ki alt bağlantı noktasından kırılan grenajın malzemesi çok ucuz plastik ve ön taraftaki bağlantı noktasından da ayrılmış grenaj..ısınma problemi olduğu söyleniyor..ayrıca yine ordayken 300km bakımına bir çocuk daha geldi..motor nasıl diye sorduğumuzda çok tatmin edici cevaplar veremedi..kendini kanıtlamış firmalar varken gerek yok ucuz olacak diye..
tvs konusuna gelince tvs nin arkasında duran firma var ve satışları gayet iyi birçok tamirci cbf alacağına tvs al diye tavsiyelerde bulunurdu özellikle kurye ve paket teslimatı yapan kullanıcılara..
-
11 Temmuz 2013, 14:35
#489
-
11 Temmuz 2013, 14:45
#490
ben megelliyi 2011 yılı başında aldım geçen hafta sattım hiç durmadan 3 bucuk saat yol gittiğimde oldu ne motor şişme yaptıne başka bi şey tık demedi ben s modelinden memnundum racing zaten bana göre parası bol olanın bineceği motor düştün sağı solu kırıldı al sana kol gibi masraf, gerçi zevk meselesi ama bence 250s 250r dan kat kat daha güzel
-
11 Temmuz 2013, 16:26
#491
c00lrelax adlı üyeden alıntı
valla kardeşim tek silindir makinaların hangisinde yüksek devirde titreşim yokki ? o kadar kusra bakmak istemiyorsan 4 silindir makina alacaksın. bu makina tek silindir ve torku yüksek bi makina haliyle evet titreşim var ama rahatsız edicimi ? asla değil ben kullanıyorum bılıyorum yağını değiştirdik 1000 bakımında motor takozları vidalarını sıktık suan daha da tok duruyor titreşim %20 oranında var yani. Performansda lastik açısından bi düşüş yok gayet iyi viraj alabiliyorum vites aralıkları herhangi bi boşluk yok arada bi boşa atarken sıkıntı oluyor o kadar. Süspansiyonlar gayet iyi biraz sert sonuçta sport makine virajlarda gayet güvenilir dize kadar yatırabiliyorum ben geçen gun kasımpaşa tünelde 4. vitesde 130u geçtim 5. vites 148 civarı cıktı daha fazla basamadım cunku tunel bitti devri yakalarsan 170 rahat görür diye tahmin ediyorum.
Ben bişeyi merak edıyorum megellının gosterge olan kısmı bosmu kablolar falan dısarda mı megellı ıncelemeye gıtmıstım ama oraya dıkkat etmedım sanırım hatırlayamıyorum oranın bı fotografını atarmısınız bı de 150 lık lastık takdınız sanırım plakayıda alta taktıysanız onların bı fotosunu atarsanız cok sevınırım hem ıstahlandırırsınız isteyenleri
-
11 Temmuz 2013, 16:55
#492
Ben de en çok o kısmına dikkat ettim. Orası motorun en kötü yeri bence. Arada hem büyük bir boşluk var hem de çok çirkin, gidiş yönünde kaynatılmış bir demir parçası duruyor. Kablolar meydanda ama kelepçe ile toplanmış duruyordu. Zaten çalıştırana kadar oradan eksi puanı vermiştim. Tabi buna karşın Naked modelinde böyle birşey yok.
-
11 Temmuz 2013, 23:25
#493
_Kotto_ adlı üyeden alıntı
Ben bişeyi merak edıyorum megellının gosterge olan kısmı bosmu kablolar falan dısarda mı megellı ıncelemeye gıtmıstım ama oraya dıkkat etmedım sanırım hatırlayamıyorum oranın bı fotografını atarmısınız bı de 150 lık lastık takdınız sanırım plakayıda alta taktıysanız onların bı fotosunu atarsanız cok sevınırım hem ıstahlandırırsınız isteyenleri
valla kardeşim aynen gidon kısmında biraz boşluk ve kablolar var ama bi süre sonra göz alışınca sorun olmuyoır :D aynen ben 150 lastik taktırdım plakalıgı kendim kestim alt taraftan bi kelepceyle tutturdugum bi malzemenın ustune plakayı çaktım ayrıca camurluktan hafıf surttugu ıcın 150lık lastık camurlugu az bısey yukarı kaldırdım suan gayet sorunsuz ve ben performans acısından herhangi bi sıkıntı yaşamadım bazı arkadaşlar kalitesi şöyle böyle diyorlarda benzin damladıgı ıcın grenajım erimişti dün söyledik bugün grenajlar gledi taktık adamlar bi kere çok ilgili madur etmemek ıcın elinden geleni yapıyorlar bu motorda seneye yaza doğru piyasadaki cogu 250cc segmentinde ki motorlara rakip olacak burayada yazıyorum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------
_Kotto_ adlı üyeden alıntı
Ben bişeyi merak edıyorum megellının gosterge olan kısmı bosmu kablolar falan dısarda mı megellı ıncelemeye gıtmıstım ama oraya dıkkat etmedım sanırım hatırlayamıyorum oranın bı fotografını atarmısınız bı de 150 lık lastık takdınız sanırım plakayıda alta taktıysanız onların bı fotosunu atarsanız cok sevınırım hem ıstahlandırırsınız isteyenleri
tamam kardeşim ben alttan üstten resimlerini çekip koyucam yarın sizde bakarsınız karar sizin bugün gittik arkadaşa beyaz siyah şaseli aldık bi kere araştırırsanız bu motorla yarış bile yapılıyor yurtdısında pist yarişlaarı var güvenilir marka bi kere çin malı değil ingiliz malı yinede karar sizin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
edhem adlı üyeden alıntı
c00lrelax saolasın. yeni fotoğrafları merakla beklıyorum ,
Hayırlı sürüşler..
eyvallah kardeşim sağolasın aynen fotoları atıcam bi kaç güne çekip
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
IMK adlı üyeden alıntı
ucuz etin yahnisi diye bir deyim var...bu motor için çokda abartı kaçmaz bence..bir ara bumoto calibre içinde böyle talepler vardı ama sonuç ortada...kendini ispat etmiş markalar varken ucuz olacak diye bu motor alınmaz..
kendini ispat etmiş markalar kendini ispat edene kadar neler yapmıs ne dönemlerden geçmiştir illaki kardeşim ön yargılarını bi kenara bırak bence
-
12 Temmuz 2013, 00:51
#494
@c00lrelax...sen kaç yaşındasın ki bana kardeşim diyorsun..ispat eden markalarda megelli gibi kalitesizlik akmıyor...kendimde dahil birçoğunu kullanma arkadaşlarıma aldırma şansım oldu...
siz bunu satan bayiye giderseniz sanki dünyanın en iyi motoruymuş gibi anlatıyor bunu size..halbuki bu bayii bir kaç ay önce başka sattığı motoruda aynı şekilde allayıp pullayıp satıyordu..aynı bayii 1 kaç sene önce bu motoyu öyle satıyordu..esas sorun bu motorun arkasında durabilecek sağlam firma olması eğer sağlam bir firma olmazsa bu moto calibre örneği gibi sıkıntı yaşayabilirsiniz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
Syanur adlı üyeden alıntı
Boşkonuşanlar.com
varsa bildiğin konuş yoksada yorum yapma...sen çok iyi biliyorsunda aklınca oraya eleştiri yaparak yazıyorsun kendini üstün görmeye çalışan mahlukat...
-
12 Temmuz 2013, 01:26
#495
[QUOTE=c00lrelax;3088861]valla kardeşim aynen gidon kısmında biraz boşluk ve kablolar var ama bi süre sonra göz alışınca sorun olmuyoır :D aynen ben 150 lastik taktırdım plakalıgı kendim kestim alt taraftan bi kelepceyle tutturdugum bi malzemenın ustune plakayı çaktım ayrıca camurluktan hafıf surttugu ıcın 150lık lastık camurlugu az bısey yukarı kaldırdım suan gayet sorunsuz ve ben performans acısından herhangi bi sıkıntı yaşamadım bazı arkadaşlar kalitesi şöyle böyle diyorlarda benzin damladıgı ıcın grenajım erimişti dün söyledik bugün grenajlar gledi taktık adamlar bi kere çok ilgili madur etmemek ıcın elinden geleni yapıyorlar bu motorda seneye yaza doğru piyasadaki cogu 250cc segmentinde ki motorlara rakip olacak burayada yazıyorum :D[COLOR="Silver"]
Bekliyorum en kısa zamanda atarsınız umarım ve 150 lık taktıgınızda performansında veya cekısınde bı degısım oldumu motoru aldıgınız yerdekılere sordunuz mu hıc ne dedıler o konuda
-
12 Temmuz 2013, 01:46
#496
[QUOTE=_Kotto_;3088956]
c00lrelax adlı üyeden alıntı
valla kardeşim aynen gidon kısmında biraz boşluk ve kablolar var ama bi süre sonra göz alışınca sorun olmuyoır :D aynen ben 150 lastik taktırdım plakalıgı kendim kestim alt taraftan bi kelepceyle tutturdugum bi malzemenın ustune plakayı çaktım ayrıca camurluktan hafıf surttugu ıcın 150lık lastık camurlugu az bısey yukarı kaldırdım suan gayet sorunsuz ve ben performans acısından herhangi bi sıkıntı yaşamadım bazı arkadaşlar kalitesi şöyle böyle diyorlarda benzin damladıgı ıcın grenajım erimişti dün söyledik bugün grenajlar gledi taktık adamlar bi kere çok ilgili madur etmemek ıcın elinden geleni yapıyorlar bu motorda seneye yaza doğru piyasadaki cogu 250cc segmentinde ki motorlara rakip olacak burayada yazıyorum :D[COLOR="Silver"]
Bekliyorum en kısa zamanda atarsınız umarım ve 150 lık taktıgınızda performansında veya cekısınde bı degısım oldumu motoru aldıgınız yerdekılere sordunuz mu hıc ne dedıler o konuda
ben sordum bi sıkıntı çıkmicagını söylediler kardeşim torku yüksek makinanın zaten taş çatlasın 5km fark etsin viraja rahat girmektense 5km fedakarlık ederim daha iyi[COLOR="Silver"]
-
12 Temmuz 2013, 02:26
#497
[QUOTE=c00lrelax;3088983][QUOTE=_Kotto_;3088956]
ben sordum bi sıkıntı çıkmicagını söylediler kardeşim torku yüksek makinanın zaten taş çatlasın 5km fark etsin viraja rahat girmektense 5km fedakarlık ederim daha iyi[COLOR="Silver"]
Bencede cıkmaması lazım zaten 5km degıl 15 km bıle dusurse sorun olmaz cunku goruntuyu tamamlar gercekten 150 lık lastıkler hemde dedıgınız gıbı vıraj zevkı top speed de 5 10 fazla yapmaktan daha onemlı dıye dusunuyorum
-
12 Temmuz 2013, 02:27
#498
viraj için lastiğin büyük olmasının hiçbir avantajı yoktur..yanlış biliyorsun Batuhan
-
12 Temmuz 2013, 02:50
#499
IMK adlı üyeden alıntı
viraj için lastiğin büyük olmasının hiçbir avantajı yoktur..yanlış biliyorsun Batuhan
Doğrudur abi ama lastiği büyük ve geniş olan daha iyi yatar diye biliyodum
-
12 Temmuz 2013, 02:53
#500
yok öyle birşey aç şu anda toprağın yarıştığı yarıştaki motorlara bak..incecik lastik var büyük makina gibi yatıyorlar..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler