Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Haziran 2013, 17:40
#441
c00lrelax adlı üyeden alıntı
valla 3.5 4.5 saniye gibi bi zamanda inan 100-110 arası çıkarttım kasımpaşa tünelinde plakam yoktu ilk aldığım günün ertesi sabahı gayet güzel bakalım kronik bi arıza cıkartıcakmı
Helal olsun, 600 lük SS ler halt etmişler! tokatla hepsini....
Vertumnus adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Yakın bir zamanda bende naked modelini alacağım. Bir arkadaşıma daha tavsiye ettim, o bugün Mototaş dan teslim almış motorunu ama ilginç bir durumla karşılaşmışlar.
Olay şöyle gelişmiş; Motoru toplamışlar, teslim sırasında çalıştırmayı denemişler motor çalışmamış. Kontroller yapmışlar, belki akü bitmiştir diye şarj etmişler, yok olmamış. Benzin yaklaşık yarım depo gösteriyormuş. Sonradan bir miktar daha benzin takviyesi yapmışlar motor çalışmış. Firmayla görüşmüşler oradan yapılan açıklama, benzin yarının altına düşürse motor çalışmaz olmuş. Arkadaşın aklına tam yatmamış bu durum ama ilk motor heyecanı ile fazla ilgilenmemiş. Sonra tam koruma yola çıkmış, E-5 de kaza nedeniyle yol kapalı olduğundan yavaş yavaş ilerlerken motor durmuş, yine çalışmamış. Zarla zorla kenara çekip kontrol etmiş, benzin yine yarım deponun bir tık altında gözüküyormuş. 10-15 dk bekledikten sonra alet çalışmış.
Şimdi gerçekten böyle bir şey var mı yoksa servislik bir durum mudur?
Bu arada yaşadığı bu soruna rağmen motor çok keyif verici diyor, gerek sesi gerek gidişi gerekse tipi.
Konu ile ilgili yorum yapacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
İstisnai bir durum olmuş ama sebebini servis bulaması lazım. Saçma sapan "yarım depo altında motor çalışmaz" palavrası attıklarına göre sorunu da bulabileceklerini de sanmıyorum. Ayrıca elma şekeri olmadığı için de motoru değiştirmeyi kabul etmeleri söz konusu olamaz tabi...
Reklamlar
-
15 Haziran 2013, 17:57
#442
syanur kardeşim benim başıma böyle bir sey gelse sonuna kadar hakkımı arar o motoru değiştirirdim sıfır motorda böyle bir sorun olamaz, bursa bayisinde 250r modelini görmeye gittim şansıma motor yeni toplanmıştı deopsuna az miktarda benzin koydular ve ilk marşta çalıştı arkadaşın bahsettiği motor sorunlu
-
15 Haziran 2013, 18:03
#443
Arkadaş biraz önce aradı. Servis müdürü ile görüşmüşler, dediklerine göre ilk güne özel bir durummuş. Bir kaç gün gözlemleyin sorun devam ederse gerekeni yaparız, böyle bir şey kabul edilemez demişler.
Bir iki gün bu şekilde kullanıp test edecek arkadaş bakalım ne olacak.
Not: Motoru alacak arkadaşlarda sakın yaşanan bu olayı göze alarak motordan soğumasın. Her markada ufak tefek aksaklıklar olabilir, gereksiz yere marka imajını zedelemeyelim.
-
16 Haziran 2013, 15:46
#444
-
17 Haziran 2013, 10:53
#445
Hayırlı olsun motorlarınızı, tekeriniz düz bassın.
c00lrelax adlı üyeden alıntı
aynen abi lastikler harici daha bi sıkıntı görmedim ilk aldığımda titreşim vardı ama şuan titreşim %70 kadar azaldı parçalar yerine oturdukdan sonra titreşimin de gideceğini zannediyorum
ayrıca frenleri çok sıkı arka frene kaçta gidersem gideyim hafif fazla bastığımda kitliyor lastiği kaydırıyor dün biraz lastiği yaktım bi nebze olsun düzeldi ama orjinal lastikleri mutlaka değiştirmek gerekli performans olarak gayet atak bi motor kasımpaşa tünelinde 3.5 saniye gibi zamanda 110u falan çok rahat görüyor rodaj bitene kadar fazla boğmam ara ara gazlamak iyi gelir :D bunlarda yeni fotolar rodaj bitene kadar çıkan problemleri ara ara yazar bilgilendirirm
http://n1306.hizliresim.com/1b/d/p2c42.jpg
http://o1306.hizliresim.com/1b/d/p2c6h.jpg
http://o1306.hizliresim.com/1b/d/p2c7g.jpg
-
18 Haziran 2013, 00:37
#446
selamın aleyküm arkadaşlar öncelikle suan motor 310km oldu ve çıkan arızalar şunlar geçenlerde benzin filtresdnen benzin akıttıgını farkettim aksam üstü gittim bıraktım ertesi gün benzin filtresini değiştiriler ve ordakı ustanın söyledigine diğer servisteki motorlarda aynı arızayı vermiş neyse o problemi halletik ve arkasından 2 saat sonra arka fren hidroliğim boşaldı geri gittim frene bi bakım yaptı usta arkasından tekrar aynı problemi yaptı yarın servise bırakacağım 1000de bakım yapılır diye konusmustuk ama 300km olsun diye karar verdik ne olur ne olmaz diye fren hidroliği pek problem değil ama şöyle bi problemim daha var motor gazı kestiğimde kendi kendine gaz veriyor rölantiye hemen dusmuyor 2 saniye sonra rölantiye geçiyor şöyle tabir etmek gerekirse mesela wuuuw diye gdiyoruz :D gazı kestiğimde wuw wu wu diye gaz veriyor :D:D onada bakıcaklar yarın titreşim ilk aldıgımda vardı daha öknce söylemiştim ama şuan 9bin deviri zorladım herhangi bi titreşim yok denicek kadar yanı kısa ve öz anlatmak gerekirse gayet istenileni karşılıyor ve mutlaka ve mutlaka laastikleri değiştirmenizde fayda var ben bi kaç güne 150-70-17 takıcağım arka tarafı cunku orjinal lastiği çok deli kayıyor buda motorun son hali ufak bi modifikasyonla baby ducati haline getirdim motoru :D buda son hali bebeğimin :D direnişçiler yüzünden kaç gündür maskeyle dolaşıyoruz semtte gazdan geçilmiyor :D
-
18 Haziran 2013, 13:21
#447
c00lrelax adlı üyeden alıntı
selamın aleyküm arkadaşlar öncelikle suan motor 310km oldu ve çıkan arızalar şunlar geçenlerde benzin filtresdnen benzin akıttıgını farkettim aksam üstü gittim bıraktım ertesi gün benzin filtresini değiştiriler ve ordakı ustanın söyledigine diğer servisteki motorlarda aynı arızayı vermiş neyse o problemi halletik ve arkasından 2 saat sonra arka fren hidroliğim boşaldı geri gittim frene bi bakım yaptı usta arkasından tekrar aynı problemi yaptı yarın servise bırakacağım 1000de bakım yapılır diye konusmustuk ama 300km olsun diye karar verdik ne olur ne olmaz diye fren hidroliği pek problem değil ama şöyle bi problemim daha var motor gazı kestiğimde kendi kendine gaz veriyor rölantiye hemen dusmuyor 2 saniye sonra rölantiye geçiyor şöyle tabir etmek gerekirse mesela wuuuw diye gdiyoruz :D gazı kestiğimde wuw wu wu diye gaz veriyor :D:D onada bakıcaklar yarın titreşim ilk aldıgımda vardı daha öknce söylemiştim ama şuan 9bin deviri zorladım herhangi bi titreşim yok denicek kadar yanı kısa ve öz anlatmak gerekirse gayet istenileni karşılıyor ve mutlaka ve mutlaka laastikleri değiştirmenizde fayda var ben bi kaç güne 150-70-17 takıcağım arka tarafı cunku orjinal lastiği çok deli kayıyor buda motorun son hali ufak bi modifikasyonla baby ducati haline getirdim motoru :D buda son hali bebeğimin :D direnişçiler yüzünden kaç gündür maskeyle dolaşıyoruz semtte gazdan geçilmiyor :D
http://p1306.hizliresim.com/1b/k/p9219.jpg
Hacı Yuki Spitzer'de bu kadar sorun çıkmadı haa :S
-
18 Haziran 2013, 13:45
#448
Anlatılanlar pek hoş problemler değil. Hidrolik boşalmasının şakası olmaz. Gaz kolu problemi de eğer gaz telinin sıkışmasından kaynaklanmıyorsa ciddi bir problemdir. Servis nasıl çözecek merak ettim.
-
18 Haziran 2013, 15:25
#449
:D ahah kardesim görende hasta yatak döşek yatıyor sanıcak bakalım kronik bi arıza çıkmasında ilerleyen zamanlarda bu saydığım arızalar halledilebilir cinsten pek büyütmüyorum da gaz muabbetine evet onda bende merak ediyorum nereden cıkıcak o arıza bugün götürücem işte periyodik bakıma giricek arka fren doğru şakası olmazda pek yokluğunu hissetmiyorum vites kücültüp ön frende iş görüyor :D bakalım bakımadn sonra ne dicekler ona göre bilgilendirirm
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
ayrıca motorun güzelliklerinden de bahsedeyim size, fren sistemi çok iyi ön fren özellikle muhteşem arka frende çok güzel ama hidroilde bi problem yaşadık oda halledilmicek gibi değil ses gayet tok ve susturucu olmasına ragmen gayet iniltili bi ses çıkartıyor ben kasımpaşa beşiktaş tüneline çok yakın oturdugumdan geceleri çıkıyoruz bazen kalkışta olsun gidişte olsun motorun maşşallahı var rodajda oldugundan dolayı pek zorlamadım bi kere 140a yakın çıkardım herhangi bi titreme zırıldama farketmedim fanları çok iyi çalışıyor motor çok çabuk soğuyor gösterge zaten son sistem koso gösterge takmışlar 300$ piyasadaki fiyatı yani alıcak arkadaşlar göstergeye dikkat etsinler bayağı pahalı farları çok iyi aydınlatıyor görüş mesafesini iyi ayarlamışlar vites geçişleri gayet yumuşak ve boşluk hiç yok tıkır tıkır geçiyor ilk aldıgımda boşu biraz zorluyordu ama sürdükce alıştıkca düzeldi boşta da bi problem yok kısacası daha 300km de motor bakalım 1000e kadar bi arıza sıkıntı çıkartıcakmı belli olur yine yazarım bi gelişme olursa
-
18 Haziran 2013, 16:12
#450
c00lrelax adlı üyeden alıntı
:D ahah kardesim görende hasta yatak döşek yatıyor sanıcak bakalım kronik bi arıza çıkmasında ilerleyen zamanlarda bu saydığım arızalar halledilebilir cinsten pek büyütmüyorum da gaz muabbetine evet onda bende merak ediyorum nereden cıkıcak o arıza bugün götürücem işte periyodik bakıma giricek arka fren doğru şakası olmazda pek yokluğunu hissetmiyorum vites kücültüp ön frende iş görüyor :D bakalım bakımadn sonra ne dicekler ona göre bilgilendirirm
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
ayrıca motorun güzelliklerinden de bahsedeyim size, fren sistemi çok iyi ön fren özellikle muhteşem arka frende çok güzel ama hidroilde bi problem yaşadık oda halledilmicek gibi değil ses gayet tok ve susturucu olmasına ragmen gayet iniltili bi ses çıkartıyor ben kasımpaşa beşiktaş tüneline çok yakın oturdugumdan geceleri çıkıyoruz bazen kalkışta olsun gidişte olsun motorun maşşallahı var rodajda oldugundan dolayı pek zorlamadım bi kere 140a yakın çıkardım herhangi bi titreme zırıldama farketmedim fanları çok iyi çalışıyor motor çok çabuk soğuyor gösterge zaten son sistem koso gösterge takmışlar 300$ piyasadaki fiyatı yani alıcak arkadaşlar göstergeye dikkat etsinler bayağı pahalı farları çok iyi aydınlatıyor görüş mesafesini iyi ayarlamışlar vites geçişleri gayet yumuşak ve boşluk hiç yok tıkır tıkır geçiyor ilk aldıgımda boşu biraz zorluyordu ama sürdükce alıştıkca düzeldi boşta da bi problem yok kısacası daha 300km de motor bakalım 1000e kadar bi arıza sıkıntı çıkartıcakmı belli olur yine yazarım bi gelişme olursa
Yanlış anlama kardeşim. Ben de Megelli'ye sempatiyle yaklaşıyorum. Ne kadar iyi olursa o kadar seviniriz biz de. Sonuçta piyasayı hareketlendirecek motosikletler bunlar.
Bak CBR 250'nin sıfırının ederi 9.300 TL'ydi. Kawasaki yeni kasa Ninja 250'yi Türkiye'ye getirmediği için Honda'nın eli güçlendi. Bastı zamın gözüne; 10.300 yaptı, yetmedi 10.500 yaptı.
Peynir ekmek gibi gidiyor bu fiyata rağmen ama ederi o kadar mı? Tartışılır.
250 CC pazarında seçenek ne kadar artarsa fiyatlar da birbirine o kadar yaklaşır. Böylece kullanıcı kazanır.
Hem Megelli'nin tasarımı mükemmele yakın. Biraz daha heybetli olsa nal toplatırdı belki de. Biliyorsun, kalıp Türkiye'de bayağı iş yaptırıyor.
-
18 Haziran 2013, 18:26
#451
Bu sizin motorların ön frenleri kaç mm olarak geçiyor ?? Hiçbiryerde bulamadım, kabaca diskin çapını ölçseniz de olur hani
-
19 Haziran 2013, 02:52
#452
yok kardeşim ben yanlış anlamıyorum ya işi gırgıra vurdum sıkıntı yok evet bende çok tereddütle aldım bu motoru ama illaki çıkacaktır yani ufak tefek problemler sonuçta türkiyede yeni bi motor riske girdim bi şans vermek istedim öncelikle cbr 250 idi düşüncem ama ön grenajı hiç hoşuma gitmiyor rr kafalı yapsalardı daha hoş olurmuski gözüm kapalı alırdım hondanın mühendisleri kafayı yemiş herhalde 600f yeni kasalarınıda aynı kafa grenajı yapıyor dediğim gibi bakımdan cıksın problemler ne şekilde devam edicek ama inan cbr 250de kullandım performans açısından cbr 250den bi kaç gömlek üstte diyebilirim ama dediğin gibide fiyat olayı var db hondaya sordum adamlar 11bin gibi mi ne öle bi fiyat çektiler bence abartıyorlar sadece honda ismi var diye bi kaç bin o yüzden fazlalaşıyor rakam ben megelliyi araştırdım yurtdısında baya kullanıcı ağına sahip bi motor o yüzden bi riske gireyim alayım dedım bakalım hayırlısı inşallah yüzümü kara çıkartmaz evet kalıp olarak doğru söylüyorsun ben de bügn metzeler 150lik lastik taktırdım motora işte buda resmi gayet tok bi hal aldı suan plakayıda koltuk altına alınca tadından yenmez diye düsünüyorum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
Syanur adlı üyeden alıntı
Bu sizin motorların ön frenleri kaç mm olarak geçiyor ?? Hiçbiryerde bulamadım, kabaca diskin çapını ölçseniz de olur hani
ben ölçer söylerim kardeşim sana valla bende hiç bilmiyorum bakmadım el kitabıda koltugun altında yanımda olsa bakardım yarın bi bakar sana söylerim
-
19 Haziran 2013, 19:02
#453
Syanur adlı üyeden alıntı
Bu sizin motorların ön frenleri kaç mm olarak geçiyor ?? Hiçbiryerde bulamadım, kabaca diskin çapını ölçseniz de olur hani
valla kardeşim kitabında şema içerisinde 4mm yazıyor ama üst açıklamasında 3.5mm motor bakımdan çıksın sorarım servise yine
-
20 Haziran 2013, 01:48
#454
c00lrelax adlı üyeden alıntı
valla kardeşim kitabında şema içerisinde 4mm yazıyor ama üst açıklamasında 3.5mm motor bakımdan çıksın sorarım servise yine
Çok sağol ya, uğraştığın yeter Galiba bu verdiğin değerler diskin kalınlığı. Bana çapı lazım, 260mm, 270mm yada 300mm gibi bir değer bulursan söylersin
-
21 Haziran 2013, 23:30
#455
Seko adlı üyeden alıntı
Ben de dün Bursa'daki Suzuki bayisine Inazuma'yı görmeye gittim. Oradaki eleman Megelli Bayiliğini de aldıklarını söyledi. Motorlar haziranda gelecekmiş. Orası aynı zamanda Kanuni'nin de bayisi ve servisi olduğundan burada servis konusunda sorun olmaz. Ben de beyaz üzeri kırmızı şasi olanını çok beğendim.
Şukla motor getirmiş kardeşim sahibinden'e ilan koymuş.
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:09 ----------
Ek olarak motorlar gelmeden yedek parçalar eksiksiz ve uygun fiyattan hazırlanmış siteye dahil edilmiş.
Denildiği üzere Haziran ayında motorlar gelmiş. Motorlar gelmeden 1 hafta evvel olabildiğince bir kere de pek çok ilde bayilikler verilmiş. Verilmeye de devam ediliyor. Fiyatta herhangi bir yükselme yok. Motoru alanlar yavaştan rodajı bitirmeye başlayıp resim video atmış.
Daha ne olsun umarım tutar ve piyasaya renk gelir. Her ne kadar benim seçimlerim arasında bulunmasa da ( cc olarak ) bence gayet güzel.
Hyo gibi öyle böyle şöyle denilebilir yurdum da ama yine hyo gibi kendini geliştirmeye devam ederse tutulmaması için bir neden göremiyorum açıkcası.
-
22 Haziran 2013, 12:31
#456
Bugün gidip göreceğim, belki fotoğraf da çekerim. Beni asıl ilgilendiren naked model ama o daha gelmemiştir herhalde.
-
22 Haziran 2013, 12:50
#457
canlı dün yine gördüm bayide bu motosikleti biraz daha enli biraz daha uzun tasarlasalarmış yani 15 cm filan daha heybetli olsaymış
piyasayı duman ederdi. motosiklet kalmazdı diyorum.
gt250r satın alan insan 1000 lik gibi durdugundan alıyor biliyorsunuz.
bu motosikletin hatları cok güzel ama biraz minik kalıyor malesef..
-
23 Haziran 2013, 03:05
#458
Kaliteli mühendisler gösteriş yapıp motoru şişirerek satmak gayesinden ziyade, düzgün ağırlık dağılımı ile uygun ebatlarda iyi performans verebilecek bir motor üretme niyetinde olabilirler belki.
-
23 Haziran 2013, 23:29
#459
Ben de gidip baktım ve pek beğenmedim, naked gelince tekrar bakacağım. SS motor sevmem zaten. Yalnız durduğu yerde çalışırken titreşim çoktu. Alan arkadaşımız kullandıkça düştüğünü söylüyor, bakalım birkaç kişi daha alsın onlar ne diyecekler ? Bir de motor çalışırken kendi kendine devir yükseltmeye başladı, meğer gaz teli dahil ön taraftaki telleri kelepçe ile toplamışlar ondan dolayı gaz telini kastırıyomuş .
-
28 Haziran 2013, 12:05
#460
aynen kardeşim o gaz teli muabbeti bende de olmuştu motor rölantiye düşmüyordu hemen gaz veriyordu kendi kendine ama düzelttiler o problemi şuan 16 gün oldu motoru alalı 700km yaptım gayet memnunum performans açısından hesaplamalarıma göre 20TL benzine 100km civarı yol yapıyorum rezerve dahil
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler