Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Şubat 2015, 17:13
#2021
beyin resetlemesinin ardından ulaşabildiğim tüm soketleri elden geçirdim. Islanmış olanlar vardı. Aküyü her ihtimale karşı şarja bıraktım. Ayrıca debriyaj sensörü soketlerini yeniledim. Şuan bir sorun yok. Çalışması değişti. Stop etme olayı sona erdi ama hala takip ediyorum. Sorun devam ederse yaza doğru istanbuldan adanaya sürerek gelip dokuyucuya uğramayı planlıyorum
Reklamlar
-
17 Şubat 2015, 19:40
#2022
Resetleyince düzelir inş yoksa diğer parçaların yerini bile bulamam valla
-
17 Şubat 2015, 20:35
#2023
Arkadaşlar sağolun bugün ehliyet başvurumu da yaptım özellikle bu motor beni çok heveslendiriyor. Üzerine binip ilk çalışma anını sabırsızlıkla bekliyorum. 300 kmde 6500 liraya buldum bi tane 2. El iyimi sizce? Satıcı ile konuştum. Kaza, devrilme olmadığını söyledi. Bir de 2013 olması kullabışmadığı halde beklemiş olması (0 kmden bahsediyorum) beni endişelendiriyor. Siz ne diyorsunuz?
-
19 Şubat 2015, 01:41
#2024
Cürüm sana bişi diyim ama canın sıkılmasın 1. megelli ve aynı sınıftaki motorların sayaç km si kolayca resetlenebilir. 2. 2013 model olup 300 km olması rodajının dahi yapılmamış olması hayallerde masallarda olur. 3. motorun 300 km de olduğuna inanıyorsan kazasının olmadığına da inanırsınki grenaj parçaları 150 tl düşmesi kalkması olur takıntılıysan grenajı değiştirirsin. 4. yağmurda kesinlikle binme az fren manevrada oldugu yerde kayar düşürüsün boş yere grenaj alırsın orjinal nemli yollarda tekerlekleri iyi değil 4. bence 300-500 neyse fazla ver 3.000 5.000 km yapmış motor almanı tavsiye ederim. Ankarada isen benim motoru inceleyebilir ona göre karşılaştırabilirsin kimse sıfırı 9.000 tl mal olan motorunu kur bu kadar yuksekken 6.500 e falan vermez. ayık ol derim.
-
21 Şubat 2015, 00:47
#2025
-
21 Şubat 2015, 19:04
#2026
Sebuga adlı üyeden alıntı
http://hizliresim.com/39qJkA
Selam arkadaşlar gördüğünüz üzere debriyaj kolu resimdeki
size iki adet sorum olacak.
1)Motorumun debriyajı çok yukarda kavrıyor. Kırmızıyla işaretlediğim yerden mi ayar yapmalıyım?
2)Sarı ile gösterdiğim kablolar ne işe yarıyor? Üstteki debriyaj telinin altında 2 girişli kablodan bahsediyorum
Şimdiden teşekkürler
Üstten sonda zaten ama alt taraftan sıkman lazım o zaman sorunun düzelir 2. Soruda o alttaki yere birazdan bakar haber verrim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Onun ne olduğunu çözemedim
Akşam turlaması yapalım dedik ;)
-
21 Şubat 2015, 22:18
#2027
Bilgi için teşekkürler iyi gezmeler ahmetcan
-
22 Şubat 2015, 12:00
#2028
ROMMEL adlı üyeden alıntı
Cürüm sana bişi diyim ama canın sıkılmasın 1. megelli ve aynı sınıftaki motorların sayaç km si kolayca resetlenebilir. 2. 2013 model olup 300 km olması rodajının dahi yapılmamış olması hayallerde masallarda olur. 3. motorun 300 km de olduğuna inanıyorsan kazasının olmadığına da inanırsınki grenaj parçaları 150 tl düşmesi kalkması olur takıntılıysan grenajı değiştirirsin. 4. yağmurda kesinlikle binme az fren manevrada oldugu yerde kayar düşürüsün boş yere grenaj alırsın orjinal nemli yollarda tekerlekleri iyi değil 4. bence 300-500 neyse fazla ver 3.000 5.000 km yapmış motor almanı tavsiye ederim. Ankarada isen benim motoru inceleyebilir ona göre karşılaştırabilirsin kimse sıfırı 9.000 tl mal olan motorunu kur bu kadar yuksekken 6.500 e falan vermez. ayık ol derim.
o fiyat cekmelerinin sebebi motorun piyasası yok.
benim motor klübünde tanıdıgım 14 model 1700 km deki motoru 5900 e aldı 2 ay önce
altın elbiseli adamın vidyosu ve çin malı dendiği için kimse kalkıpta 9 bin lira vermek istemiyor haliyle
o yüzden ikince elde fiyat oldukca düşüyor.
sürekli bende takip ediyorum alanı satanları kilometre dogru olabilir
olmasada kazası yada sıkıntısı yoksa yine 5.5 6 bine alınabilir. daha fazlası etmez diye düşünüyorum
çünkü 7-8 verdikten sonra daha iyi alternatifler cıkıyor.. piyasası olan hemde satması daha kolay motosikletler mevcut..
kurla durumun alakası oldugunu düşünmüyorum..
-
23 Şubat 2015, 19:37
#2029
Tsubasa adlı üyeden alıntı
o fiyat cekmelerinin sebebi motorun piyasası yok.
benim motor klübünde tanıdıgım 14 model 1700 km deki motoru 5900 e aldı 2 ay önce
altın elbiseli adamın vidyosu ve çin malı dendiği için kimse kalkıpta 9 bin lira vermek istemiyor haliyle
o yüzden ikince elde fiyat oldukca düşüyor.
sürekli bende takip ediyorum alanı satanları kilometre dogru olabilir
olmasada kazası yada sıkıntısı yoksa yine 5.5 6 bine alınabilir. daha fazlası etmez diye düşünüyorum
çünkü 7-8 verdikten sonra daha iyi alternatifler cıkıyor.. piyasası olan hemde satması daha kolay motosikletler mevcut..
kurla durumun alakası oldugunu düşünmüyorum..
Yanlış anlama beni fakat 7 8 bine alınabilecek alternatif 250cc racing ne var soylermisin? Piyasası var motorun satılıyorda. Tek çekemeyen cbrciler olduğu için piyasasını yok etmeye çalışıyorlar . Bu kadar net .r25 gelince cbr direk düşüşe geçti 2.el piyasası emin ol megelli bundan etkilenmeyecek. Fiyatı dip yazan arkadaşlar ya sıkışık durumda yada motoru kazalı olup yazanlar . Her motorun piyası vardır alım ve satımıda .
-
23 Şubat 2015, 20:25
#2030
Arkadaşlar akü alacağım marka tavsiyesi olan var mı 100 TL'ye kadar?
Uygun fiyata satan güvenilir site varsa satan o konuda önerileriniz de çok makbule geçer
-
24 Şubat 2015, 08:28
#2031
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:12 ----------
Kara kis bitsin artik diye bekliyoruz motorcu adama kis cok daha uzun geliyo ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------
Ya bu altin elbiseli adam ne kil biri. Yok direksiyonu sola cevirince parmagin sksyomus ulan direksiyonu tamamen dondurdgmu hatirlamiyorum ben giderken :-D yok aynalar bi ise yaramiyomus. Ulan aygir gibi adamsin tabiki kendinden baska bseyi goremessin aynada :-D motor titriyomus. Ulan o test ettgn motor rodajdaki bi motor. Rodaji bitmis bi motor o kadar titremez lakin cis tutamama lafi resmen japon hayranligindan kaynaklaniyo. bide motor gitmiyomus ben neden 170 i gordum o zaman bu makinayla ? Ya daha nasi gitsin 250 lik makine ya gercekten su altin elbiseli adamin gercekten cbr cilerden.para aldgndan eminim baska bisey demiyorum :-) adam her motor testinde dusuyo cok ovdugu r25 lede yapisti yere cok guldum ya :-D bu sakrabani fazla ciddiye almayin arkadaslar
-
24 Şubat 2015, 09:32
#2032
Sebuga adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar akü alacağım marka tavsiyesi olan var mı 100 TL'ye kadar?
Uygun fiyata satan güvenilir site varsa satan o konuda önerileriniz de çok makbule geçer
dokuyucudan alabilirsin fiyatları uygun yuasa veya vlm aküyü tercih et.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------
ahmetcan1994 adlı üyeden alıntı
Üstten sonda zaten ama alt taraftan sıkman lazım o zaman sorunun düzelir
2. Soruda o alttaki yere birazdan bakar haber verrim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Onun ne olduğunu çözemedim
Akşam turlaması yapalım dedik ;)
http://i.hizliresim.com/gkWNy5.jpg
http://i.hizliresim.com/4LMdqA.jpg
Ahmetcan yapıştırmışsın resimleri gezin bakalım yaza ne kaldı ki ben de katılırım size
-
24 Şubat 2015, 09:40
#2033
burakfc90 adlı üyeden alıntı
http://i.hizliresim.com/oAO3pb.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:12 ----------
Kara kis bitsin artik diye bekliyoruz motorcu adama kis cok daha uzun geliyo ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------
Ya bu altin elbiseli adam ne kil biri. Yok direksiyonu sola cevirince parmagin sksyomus ulan direksiyonu tamamen dondurdgmu hatirlamiyorum ben giderken :-D yok aynalar bi ise yaramiyomus. Ulan aygir gibi adamsin tabiki kendinden baska bseyi goremessin aynada :-D motor titriyomus. Ulan o test ettgn motor rodajdaki bi motor. Rodaji bitmis bi motor o kadar titremez lakin cis tutamama lafi resmen japon hayranligindan kaynaklaniyo. bide motor gitmiyomus ben neden 170 i gordum o zaman bu makinayla ? Ya daha nasi gitsin 250 lik makine ya gercekten su altin elbiseli adamin gercekten cbr cilerden.para aldgndan eminim baska bisey demiyorum :-) adam her motor testinde dusuyo cok ovdugu r25 lede yapisti yere cok guldum ya :-D bu sakrabani fazla ciddiye almayin arkadaslar
hocam sanırım motor dısarda kalıyor mutlaka üzerini örtüp kapatın...ve bence sehpaya alamıyorsanız ön arka lastıkların altına tahta koymanızı tavsiye ederim..ve dısarda aşırı sogukta kalmıs bir motoru asla ama asla sıcaklar 5-6 derecenin üzerine çıkana kadar çalıstırmayın.yada kapalı bir ortama alın,dondurucu havada calısıp ısınmadan verilen yüksek gaz silindirin çatlamasına sebeb olur.
-
24 Şubat 2015, 13:58
#2034
Gökhan usta VLM nin 250r a uyan modeli bu mu?
http://www.dokuyucu.com.tr/asp/product/5230/VLM-AKU-YTX9-BS
-
24 Şubat 2015, 16:03
#2035
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
hocam sanýrým motor dýsarda kalýyor mutlaka üzerini örtüp kapatýn...ve bence sehpaya alamýyorsanýz ön arka lastýklarýn altýna tahta koymanýzý tavsiye ederim..ve dýsarda aþýrý sogukta kalmýs bir motoru asla ama asla sýcaklar 5-6 derecenin üzerine çýkana kadar çalýstýrmayýn.yada kapalý bir ortama alýn,dondurucu havada calýsýp ýsýnmadan verilen yüksek gaz silindirin çatlamasýna sebeb olur.
Dogru diyosun ama bn -10 derece soguk karli havalardada bindim calistirdgn zaman 2000 deviri gecmiyrm isinana kadar. Bu dedigin arabalardada gecerli. Sogukta aniden isinan motor blogu catlayabilir. Isinmis olan motor blogunada soguk tazlikli su vurulursada catlama riski vardir.
-
25 Şubat 2015, 09:08
#2036
Sebuga adlı üyeden alıntı
Gökhan usta VLM nin 250r a uyan modeli bu mu?
http://www.dokuyucu.com.tr/asp/product/5230/VLM-AKU-YTX9-BS
evet ucuz akü almayın elektrik arızaları oluşuyor
-
25 Şubat 2015, 21:43
#2037
Teşekkürler bilgi için
-
26 Şubat 2015, 17:20
#2038
-
26 Şubat 2015, 20:20
#2039
tian adlı üyeden alıntı
vites çubuğunun yağlanması gerekiyor eğer bakımlarda yağlama yapılmadığısa kırılması normaldir kuru kuru fazla dayanmıyor. Yağaladıktan sonra dışındaki toz lastiklerinin yırtık olmaması veya yerine tam oturtulması gerekiyor.
-
27 Şubat 2015, 13:42
#2040
Yağlamakla alakası yok ama bu durumun. Kronik yani sürekli tekrarlıyor.
Kaldı ki ben yağlanması gerektiğini bildiğim için yağsız bırakmadım ve düzenli temizliyorum. Malesef olay ilkinde tesadüf olabilirdi ama ikincisinde malzeme kalitesine işaret. Resme dikkat ederseniz yağlamanın etki etmeyeceği bir nokta burası. Tam somunun ordan kesiyor zaten
Başka bir büyük sorunum var. Bu vites falan sıkıntı değil Makinenin zaman zaman stop etme problemi arttı. Çözüm bulamıyorum. Sürekli resetleme yoluna gidiyorum. Bu konuda dokuyucudan ciddi bir teknik destek bekliyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler