hani eskiden "cin ali" dizisi kitaplar vardı ya ,
cin ali kırda ,
cin ali okulda ,
cin ali ve şehir gezisi
vs vs
bende artık, mondial zat 150 için böyle bir dizi yazı hazırlamak istiyorum,
en azından başlık olarak ona benzer birşeyler kullanıcam ..
lanetli zart ,her zaman olduğu gibi en fazla 2 ay dayanabildi ,
bugün gene bir tarafları karıncalanmaya başlamış olacakki bana sorun çıkardı .
En son kayış falan değişmiştim ,karburatör ayarını ne güzel tutturmuş ,
orasının burasının ufak tefek problemlerini çözmüştüm ve çok uzun zamandır yağ damlatma probleminide giderdikten sonra bugün gene başka bir maceraya atıldık, malum zat bu rahat duramaz ,
illlllaaaaaa arıza çıkaracak, 1 ay bilemedin en fazla 2 ay ..
problem :
motoru çalıştırdım sorun yok ,çıktım yola ,en fazla 5 dakika yol almıştımki ,
motorda çatırtılar çuturtular gelmeye başladı ,mekanik ve baya yüksek bir ses .
Hemen sağa çektim stop ettim ,tekrar çalıştırdım ses yok ,
biraz bekledim ,o ses gene başladı sonra kesti ,ara ara gene gelmeye falan başladı , sanki kartere bir metal parça düşmüş de krank dönerken ona vuruyormuş gibi ,
sonra bu sesin yatak vurma sesi olmadığına kanaat getirdim ,yani piston ,krank problemine benzemiyor ve sallantı sonucu ortaya çıkıyor genelde , sürekli değil .
neyse yapacak birşey yok ,
motoru komple indirdim, artık bir o kalmıştı yapmadığım o konuda da milli olduk sonunda. Bu arada zat 11 bin de .
bir arkadaş marş motorunun motorun içinde kalan dişlileri ile ilgili bir problem yaşamış daha önce , muhtemelen aynı olay .Yarın oraları sökücem iyice bakıcam , çünkü piston krank segman falan gibi bir sorun değil ,eğer o ses yoksa motorun çalışması düzgün .
hazır sökmüşken iyice detaylı resimler çekeyim diyorum .
aklına birşey gelen olursa dinlerim,
ama kimse,
iyi bir ustaya götür,
ellemeeee cıssss bozarsın ,
geçmiş olsun,takma kafana,
orjinal kalsın,kurcalama,
sat başka birşey al ,
ehehe kesin akün bitiktir gibi cevaplar vermesin.
bugün cep tel ile birkaç kalitesiz foto çektim
Lanetli Zat: