Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Peugeot Ninja 103

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    23 Nisan 2007
    ben daha önce fransız malı mobylette kullandım ilk motorumdu...bunlar birbirine cok benzer özellikteler...2 zamanlı oluşu dez avantaj ben sana kanuni zebra 90cc 4 zamanlı bi model var onu öneririm kesinlikle cok memnun kalırsın hem daha az yakıyor hem daha güçlü,bu arada gaza nekadar basar san okadar hızda gidersin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    Kardeşler Adam Yeni Başlayacam Diyor Siz Glordinden 19-19 A Geçtiniz Bunlari Taksa Ilk Günden Kaza Yapar...... Kardeşim Sen Moped Alacağina 50 Cc Mondialin Veya Ona Benzer 4 Zamanli Scooterlardan Al Param Var Diyorsan Honda Today Al Boşver Mopedi Moped Devri Kapandi Millet 4 Zamanliya Geçti 2 Zamanlinin Kahri çekilmez Zevk Için Bineceksen Bin Ama Moped Tavsiye Etmem

  3. #23

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    valla bende de bi bisan spxl 103 var tın demi yo hemde 80-85rahat yapio hemde orjinal

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2007
    Şehir
    antalya
    öeeeeeeeeeeeee//////////////

  5. #25

    Üyelik
    09 Temmuz 2007
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA FZ6-N
    9 yaşında bu motorla başladım motosiklet kullanmaya hiç bi tehlikesi olacağını düşünmüyorum. tedbirlerini aldığın sürece

  6. #26
    Bicak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    benim altımda şu an 70 cc beldesan var şöyle söyleyeyim bisiklette gitmek için pedal basarken bunda gaz veriyosun korkulacak hiçbirşey yok bisikleti beceren mobileti hayli hayli beceriyor...
    SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!

  7. #27

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Edirne/Keşan
    Motosikleti
    07'Transalp , 151 RS.
    8 sene öncesi bende bi 105 vardı kağıt gibi yatıp motorun üstüne , kapışırdık tabi sonra büyük eşeklik yaptığımın farkına vardım.karbrtörün filtresini çıkarttığımda pejo göstegesi ile 140 civarı gidiyodu 1000 km rodajı vardı sonra piston deldi. 150 cc scooterlara kafa tutarlar.
    Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:

  8. #28

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    bence iğrenç bi motor. sahsen ben mootor diee bınmem buna.motora baslangıc olarak bionıkten baslanır.ben ilkokul3. sınıfta basladım bıonık en supperidir.

  9. #29

    Üyelik
    12 Ağustos 2007
    kardeş benim arkadaşımda ninja vardı çaldırdıcanavar gibi motor şimdi 96 103 aldı bence hiç çekinmeden al deli motordur 103 öle durduğına bakma resimdekide benim makina 96 model 95 km gördüm inanmayan olabilir ama gerçek

  10. #30
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    eğer vitesli olsun diye bir derdin yoksa çin malı alana kadar Fransız al ondan iyi Peugeot ninja 103 en az çinliler kadar sağlamdır... Bendede vardı 90-95 de benimki görüyordu. ama çaldılar
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  11. #31
    osmanfeza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    bajaj pulsar

    peugeot 103 ninja... led stop ve egzoza dikkat...

  12. #32

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    s.a millet bn bursadan ım yeni üye oldum buraya hoşuma gitti spx in muhabbeti ninjanın farketmez neyse bn bursadan yaşım 15 pejoyla 11 yaşımdan beri yüz gözüm arkadaşın abisi alıştırdı beni ama şu an her türlü parçalayıp tamir edip toplayabiliyorum makinamda çıktı yeni bir tane daha çıkardım

  13. #33
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    arkadaslar eger mobilette kafanıza takılan bişe olursa bana sorabilirsiniz abim mobylett lerle uğraşıyo sorarım söylerim ...


    abimdede peugeot 103 vardı..ara sıra bende sürüyodum...ben hiç tehlikesine falan rastlamadım..Allah için iyi motor...

  14. #34

    Üyelik
    26 Haziran 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Sürekli Değiştiriyorum :)
    ben de de 103 war çok manyak bi motor geçen gün 90 la flan bi tümsekten atliim ddim atladım yere inince ön jant kırıldı şimdi yatıo emekli yapıcam yakın zamanda foto çekersem koyarım çok manyak bi makina
    Mobylette->Peugeot 103->Agility 125->Ybr 125->Cbr 125 R->Ybr Esd 125->?

  15. #35

    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    vallaha arkadaşlar bende bunun 103 çatısı 46 sinindiri 1 beygir kalbürötörü ve bmx cantlı aile tipli si vardı sinindirin ve pistonun altından üstünden orantılı ( burası gizili formüldür :D ) bi şekilde alırsan ve plantin meksefe ayarınıda tuturursanız :D o motor deil 100 benim bildiğim emo 46 h-h sinindiri 145 km hızı devirir oda dediğim formülüde herkez bilir ve orjinalliğinden bişi kaybetmez bunun bi ton formulü var en dehşetide silindiri delmesi

    fotosu yok şimdi elimde olunca yüklerim bakarsınız

    ii forumlar
    [B]öZGüRLüGüN TaTı iKi TeKeR üZeRiNDe ÇıKaRrRrR. . . [/B]

  16. #36

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Atış serbest atın atın..

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Kasım 2008
    Şehir
    Usa
    Motosikleti
    magsonIZ
    97 senesinde 65 milyon anahtar teslimi almıştım pejo 103 ümü...Dile kolay,tam 12 yıldır kullanıyorum...Hiç modifiye yapmadım,orasıyla burasıyla oynamadım.49 cc motoru olduğu halde çok rampalar tırmandım.Bolu ve Düzce yörelerini bilenler söyleyeceğim rampaları gayet net bilirler...Kabalak rampasını tırmanıp Düzce'den Akçakoca'ya gitmek,Bolu Dağı'nı E-5 (artık adı D-100 oldu) ten tırmanıp Abant'a ya da Bolu Gölcük'e gitmek,çok sık yaptığımız aktivitelerdi...Ben bunları küçük grubumuzla yaptım.Canı isteyen inanır istemeyen yukarıdaki arkadaş gibi ''atın'' der...Ancak şu gerçeğide teslim etmek gerek,pejo 103,asla bir uzun yol motoru değildir ve olamaz.Bizim kontak kapatmadan 120 km yaptığımız oluyordu ama bu motoru aşırı zorlamaktı aslında...Evet bu sözünü ettiğim rampaları tırmanıyorduk ama,bu hiçte tatmin edici bir hızda olmuyordu...Düzde çok seri bir motordur 103,fakat süratini aşırı abartmamak gerek,ve tüm bu söylediklerimi,''49 cc lik bir motordan ne performans beklenir'' sorusunu akıldan çıkarmadan değerlendirmak lazım...Şimdi ilk etapta 103 hakkında aklıma gelen artı ve eksileri maddeler halinde sıralayalım:

    1 - Pejo,hayatı boyunca pedal çevirip,artık bunu yapmaktan bıkan biri için ideal bir başlangıç motoru olabilir...Aynı cc lik motorlara sahip scooterlara nazaran avantajı,büyük tekerleklere sahip olması nedeniyle sürüş,manevra,virajlarda yatırabilme ve motora hakim olma kolaylığı sağlamasıdır...

    2 - İki zamanlı olması nedeniyle,aynı cc lik motora sahip olan scooterlardan biraz daha fazla yakar...Aslında bu motorlar normal benzin kullanılmak üzere tasarlanmıştır ama artık normal benzin yok...1 lt ye 50 mg ölçüsünde 2T motor yağını benzinle birlikte depoya koymak gerekir...Kurşunsuz benzin koyma mecburiyeti nedeniyle yağ miktarını biraz daha artırmakta fayda vardır...Ben Castrol 2T kullanıyor ve tavsiye ediyorum...

    3 - Parçaları ucuzdur,yürüyen aksamı son derece sağlam bir motordur...pejo gibi Fransız markası olan mobyletlerin her civatasından 3000 kilometreden sonra koro halinde sesler gelirken pejoda bu olmaz...

    4 - 49 cc lik bir motora oranla rampa tırmanışı fena değildir ama, '' Ben Bolu Dağını 60 la çıktım '' diyen biri çıkarsa inanmayın sakın...

    5 - Sonradan satmak amacıyla alınabilecek bir motor değildir pejo...Çünkü,eğer plaka ve ruhsat çıkarttıysanız,motoru satmanız durumunda alım satım masrafları,neredeyse motorun 2.el fiyatının 2/3 ü kadar bir meblağ tutar...Satışını yapmadan motoru satmakta akıllı bir insanın yapacağı bir iş değildir elbette.Eğer zamanında bu motoru almışsanız eğer,yapacağınız tek şey,bu motoru evden işe,işten eve gitmek için ve daha çok şehir içinde kullanmaktır...Ama,bu kullanma olayını eşeğe biner gibi yapsanız dahi,çok sağlam bir motor olduğu için bir yılda size çıkaracağı masraf en fazla 100 YTL nin içinde olacaktır...O da benim yaptığım gibi her sene bahara çıkarken motora bakım yaptırmanız ve keyfe keder fren balatalarını değiştirmeniz,jikle,fren ve gaz tellerini değiştirmeniz halinde 100 YTL olacaktır.Silindirleri krom olduğu için,rektefiyesi yoktur.Sadece piston ve segman değiştirilir...(Benim aldığım yıllarda,pejoların silindirleri orijinal olarak Fransa'dan geliyordu.Şimdi öyle olmadığı,dolayısıyla silindirlerin eskisi kadar kaliteli olmadığı söyleniyor)

    6 - Akülü olmadığı ve elektrik gücünü direkt olarak motordan aldığı için,tatmin edici bir aydınlatması yoktur.(ben aldığımda 6V idi,modifiyeden sayarsanız ben bunu 12 V ye çıkarttırdım.)Yine de akülü aydınlatma ayarında değil.

    7 - Ben motorumu çok seviyorum ve hala büyük bir keyifle kullanıyorum.Fakat objektif olmak gerekirse,bu tür motorlar artık misyonunu tamamladı.Benim başlangıç motoru olarak tavsiye edebileceğim motor, '' kullan at '' tabir ettiğimiz 50 cc lik fakat 4T motora sahip olan,Mondial'in 50 HC modeli,Kanuni'nin 90 cc lik Popcorn modeli,Ramzey'in 100 cc lik RMZ 100-C modeli,ille mobilet ve pejo tarzı olsun isteniyorsa,yine Kanuni'nin 4T olan Zebra modeli olacaktır...Ama ben zırt pırt motor değiştiremem,öyle ikidebir servis mervis uğraşamam kardeşim parayı basar adam gibi bir motor alırım diyorsanız,Kymco'nun Aquilty modelinin 50 cc lik olanını (aynı modelin 125 cc side var) ya da tercihen Honda'nın 50 cc lik Today modelini tavsiye ederim...

  18. #38

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Atış serbest atın atın..
    Sen araya mı kaynadın adamlar imkansızı başarıyo bir tebrik et bee

  19. #39

    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    Diyarbakır / Merkez
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Bu Motorlar Gerçekten Çok Hafif Ve Çok Güzel Sürüşü. Öneririm. Ama ßu Motorun Egzos Sesinden Nefret Ediyorum ! Ama Sürerkende O Sesi Seviyorum :D
    [B][COLOR="DarkRed"]wWw.Motosiklet.Net[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Blue"]Bağımlılık Yaratır[/COLOR][/B]:P

  20. #40

    Üyelik
    10 Mayıs 2009

    YarDıMM xD

    BeyLer Bnde moblette motoru war ama onun motorunu alıp baska bir iskelete gecirmem lazım motorun tam oturması ıcın hangı ıskeletlere gecer Peder peugeot 103 gecmez dıo arkadasta ramzeye gecer dıo bı yardım edermısınız :D


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler