Bırakın yönetimi şimdi, aldığım sym xs-125 çan çin çon çıktı. Çin üretimi yazıyor. Taiwan değil miydi?
Bırakın yönetimi şimdi, aldığım sym xs-125 çan çin çon çıktı. Çin üretimi yazıyor. Taiwan değil miydi?
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
Evet bizim motorsikletlerin montaj merkezi Çin'de Xıamen Xıashıng diye bir firma.. Bildiğim kadarıyla yakında Avrupa montajını Motoran alacak. Bu canını sıkmasın, ben alalı 4 ay oluyor şu an 3.000 km civarında ve sorunsuz... Aracını bir incele, tamam mükemmel kalitede demiyorum ama sakın Çinli firmaların motorsikletleriyle karşılaştırma. Metal kalitesi, mühendisliği onlardan kat be kat iyi..(Seramik kaplı silindir sistemi artısını da unutma)
2010-mart ayında almıştım, neresinde yazıyor ne üretimi olduğu? Hiç dikkat etmedim...
Ünlü bir çok otomobil firmalarında made in china yazılarını görebilirsiniz. Hatta çinde her keseye mal üretilir, sen yeter ki paradan haber ver...
5200km...
Eksozunu hiç beğenmemiştim aldığımdan beri, geçenlerde CBF 150 eksozuyla değiştirdim. Daha sessiz ve görsel olarak iyi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------
4 ayda 3000km, hem de bu mevsimde... İnsan bu kadar km'yi ya çok sevdiğinden ya da işi olduğundan yapar...
...
Metal kalitesi dediniz de metallerin kaynak yerleri iğrenç, havalar ısınsın komple söktürüp traşlattıracam...
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
Öğrenciyim ben Okuluma motorumla gidip geliyorum sürekli.. Ayrıca haftasonlarıda boş bırakmıyorum. Bir de neresindeki kaynak yerleri?
(egsozla alakalı; aldığımda egsozu hafif paslıydı kullandıkca biraz daha paslandı. 2 hafta kadar önce garantiden değiştirdiler.. Belki de benim servisimden kaynaklanan birşey fakat bozuk parçayı değiştirmede ikiletmiyorlar. Direk garantiden değiştiriyorlar..)
Arkadaşlar, bende uzun süre kullandım bu makinayı. Çokta memnundum. Commuter düşünenlere şiddetle tavsiyemdir. Benim makinanın devir ve boş vites göstergeleri bozulmuştu yalnızca. Kronik bir sorunmuş zaten. Garantiden değişti. Bunun dışında tek bir problem bile çıkarmadı. Enfes bir motor.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Garanti ile ilgili bilgim yok, servisine sadece 300km bakımında götürmüştüm, çok iyi bir usta bulduğumdan dolayı servise uğramıyorum artık. Neler garanti kapsamına girer vs bilgim yok, zaten sorun çıkaran bir motor değil. Bakımını zamanı gelmeden yaptır yeter ki...
Eksoz sonrası performansında hissettirecek bir değişiklik yok gibi, fakat ustam eksozun geniş boğazlı olmasından dolayı yakıtını olumlu etkiler diye söylemişti, bir de daha sessiz.
Ön cam ve koruma demiri markası yok... maliyeti 40+25...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------
Bu motorda; en çok da insan aldığına değil de, sattığına pişman olur diye düşünüyorum En önemlisi bu aslında...
Sonuçta ben ömrüm yetene kadar satmamayı düşünüyorum...
Şöyle ağız tadıyla bir kullanmak nasip olmadı kuzumu, aldım, plakasını çıkartacağım inşallah. cumartesi ehliyetin direksiyon sınavı var. Ona gireceğim. Ehliyet çıkacak. Zaten lastikleri değiştirmeden bu havada da sürülmez. Orjinal kayan dandik lastikleri duruyor yeni olduğundan. Bu arada, Burakxy senin gittiğin servis hangisi?
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
erim, lastikleri o kadar da kötü sayılmaz yahu.. Birazcık da olsa kullan en azından eskisinler. Islak zeminde başarılı değiller fakat kullanılmayacak kadar da kötü değiller yani.. Bir de önerim tank pad ve koruma demiri alman.. Koruma demiri şart sayılır devrilmelerde acaib işe yarıyor...
Hisseci arkadasim.. bende aldim honda CBF 150 egsozu ama bizim burada takamadilar? sen takarken ne gibi islemler yaptinda oldu merak ediyorum? yardimci olursan sevinirim.
Orjinal cbf eksozu olmasına dikkat ediniz, (demir kalitesi bakımından). Oto sanayinde iyi bir eksozcu bulup oksijenle ısıtıp levye vs vasıtasıyla motor biçimine uygun hale getirmeli, tek sorun civata yerinin 7-8cm farkı var o da bir demir parçasıyla kolaylıkla hallediliyor. en son da malum oksijenle ısıtılması sonrası eksozdaki yanık yerlerini kapatılması için ısıya dayanıklı siyah sprey boyayı koçtaştan 8tl'ye alabilirsiniz.
yarın eksozun ayrıntılı resimlerini eklerim.
özellikle her oto eksozcusuna gitmeyin, iyi araştırın yoksa eksoza veda edersiniz. motorun eksoz bileşimine zarar gelirse geri dönüşü olmayabilir, zira bu bileşim kelepçe ile tam kapalı olmalı...
Bugün plakasını henüz çıkaramadığım, bu yüzden bahçede orta sehpada duran motorumun yanına gittim. Henüz 17 km de yepyeni olmasına rağmen çalışmadı. Marş motoru çalışıyor ama gaz kolunu çevirdiğimde çekilen benzini ateşleyemiyor. Benzin buharlaşıyor kokusundan belli. Bujide problem var büyük ihtimal. Açıkçası hayal kırıklığına uğradım, önyargı oluşturdu bu arıza bende. Şimdi ben nasıl götüreceğim motoru servise 17 km öteye? Garantiden değiştirirler mi bujiyi?
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
Jikleyi açarak çalıştırmayı denedin mi? Yani bunu kesin yapmışsındır.. Bujiye ulaşması da kolaydır.. Pupayı çek, buji anahtarı ile bujiyi çıkar, bujinin başını temizle ya da direk buji değiştir.. Sorun buji ise kesinlikle çalışacaktır..
Jikleyi denedim, buji anahtarı falan vermediler hiçbirşey. Nereden bulacam onu ben?
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
bizim buji tipi standart diğer 125-150cc sınıfta ki motorlarla aynı.. Git herhangi bir motorsiklet tamircisine rica et, vereceklerdir.. hepsinde bulunur.
Çok sağolasın, peki diyelim ki bujinin değişmesi lazım. Ne kadardır fiyatı?
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)