atlamaya zıplamaya cok erken baslamıssın ,
Daha kontraları tamamlamamıssın
temel teknikleri ogrenmeden atlayıp zıplarsan riskin artar.Motordan omur boyu vazgecmek zorunda kalabilirsin
atlamaya zıplamaya cok erken baslamıssın ,
Daha kontraları tamamlamamıssın
temel teknikleri ogrenmeden atlayıp zıplarsan riskin artar.Motordan omur boyu vazgecmek zorunda kalabilirsin
evet, zaten çok hazır değilim aslında artistik hareketlere ama "çok güzel hareketler bunlar"
Dezavantajım tek başıma öğrenmek zorunda olmam, ya da sadece forumdan okuyarak uygulamak çok zor, okuduklarımı unutabiliyorum pratik yaparken
inşallah kışa doğru işlerim hafiflerse, buralarda tecrübeli arkadaşlar var , onların deneyimlerinden faydalanacağım, önerinizi de dikkate alıp daha az hoplayıp zıplamaya karar verim, teşekkürler.
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
Kaldığımız yerden devam edelim
Motoru ilk bakımına (420 km) girdi, Alanya Kanuni Servisi Engin Usta sağolsun küçük bazı değişikliklerde yaptı, ön amörtisöre ve gidona parça ekledik, plakalığı ve arka sinyalleri söktük, aynayı söktük, zinciri değiştirip kore malı (markasını bilmiyorum) bir zincir taktık.
Güne başladığımda motor 430 km idi akşam döndüğümde ise 600 km.
Güzergah, Alanya Mahmutlar'dan sapıp Gökbel yaylasına çıktım yaylanın eteklerine kadar yol oldukça virajlı fakat asfalt olduğu için çok zevk vermedi fakat Gökbel'e yaklaştıkça keyifli olmaya başladı, hele Gökbel'den sonrası oldukça zevkli idi,
Yaklaşık 100 km tamamen toprak, taşlık ve ormanlık dağ yolu kuş uçmaz kervan geçmez, ancak manzara ve hava müthiş güzeldi, motor daha önce de belirtiğim gibi mükemmel , beni hiç üzmedi ve sert yola rağmen ne sorun çıkardı ne de zorlandı.
Kısacası Alanya Merkezden Gökbel Yaylası ve tamamen dağ yollarından diğer bir yayla olan Gedevet'e kadar gittim, inişte Kızılalan'da parkurumsu ve rampaların olduğu daha önce de gittiğim yerde biraz hoplayıp zıpladıktan sonra Alanya'ya tekrar indim.
Bu yolculukların benim için tek kötü yanı sürekli yalnız seyahat etmek zorunda olmak çünkü genelde buradaki arkadaşlar pazar günleri organizasyonlar yapıyorlar fakat benim izin günlerim c.tesi olduğu için tek gitmek zorundayım, bu aslında biraz riskli de çünkü gerçekten tenha yollarda kaybolma ihtimalide sözkonusu veya yolda kalsan uzun süre yardım bekleyebilirsin, telefon çoğu yerde çekmedi ve neredeyse dağ yolundaki 100 km boyunca sadece 2 araca rastladığımı belirtmek isterim
Diğer bir kötü yanı ise yalnız seyahat ederken sırf motor fotoğrafı çekmek de çok garip oluyor, bu sebeple çok fotoğraf çekmiyorum :(
herneyse çok güzeldi aynı zamanda yorucu.
Motora gelince gayet iyiydi fakat 10000 km'ye geldiğinde nasıl olur bilmem çünkü japonlar dışındaki motorlara çok iyi şeyler söylenmiyor, bakalım binecek ve göreceğiz
Şimdiden hepinize iyi pazarlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 PM ----------
[IMG][/IMG][COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 PM ----------
[IMG][/IMG]
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
Abi bende aylarca bu motoru araştırdım almak için verdiin bilgiler gercekten cok içimizi rahatlatıor bakalım km arttıkca motorda ne gelişmeler olucak cok merak ediorum ve takip ediorum topiği. hayırlı olsun kazasızz belasız suruşler ... xD
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 PM ----------
Ha bide sana zahmet benzin durumunu yazarmısın solendiği gibi mi daha mı çok yakıo... Şimdiden teşekkurler...
BURAK.
Bu motorla ilgili sana şunu rahatlıkla söyleyebilirim, Ağırlıklı şehir içinde kullanırım, ayda yılda bir de araziye çıkarım diyorsan tavsiye etmem ama daha çok yol dışı kullanırım ulaşım değil daha çok hobi amaçlı ve dere tepe dolaşayım dersen tavsiye ederim, kesinlikle arazi performansı iyi.
benzin tüketimi konusunda şu an kesin şeyler söylemek çok mümkün değil ancak ilk izlenimim oldukça ekonomik olduğu, örneğin bugün yaklaşık 170-180 km yol yaptım, depoda yaklaşık 25 TL lik benzin vardı ve hala yedeğe bile düşmedi (bu arada bu motorda benzin göstergesi yok)
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
göstergemi yok abi kim uraşcak 100km de bir depoya bakmayla xD
[IMG][/IMG]
CCM'nin yansı yaw bu kanuni süpermotoya dönüştürürsem süper olurmuş demekki
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:46 PM ----------
[IMG][/IMG][COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 PM ----------
[IMG][/IMG]
aha bu da benim kanuni cross 250 aynısının tıpkısı
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
Slm Öncelikle hayırlı olsun motorun güzel bir motor kullanıyorum bende kanuni kros benim çıkamadğım dağ kalmadı arkaya aşana kadar devam çıkmaya.Kargadan başka kuş kanuniden başka kros tanımam yarı çin olarak az yakar çok gider.
CCM motorcycles ( www.ccmmotorcyclesuk.com ) isimli ingiliz motosiklet üreticisine bu model ile ilgili mail göndermiştim gelen cevap aynen şöyle,
"The motorcycles are made for us in China. The same company ship these bikes under other names all over the world"
Yani İngiltere'deki bu firma da motorları Çin'de yaptırtıyor ve bu modeller farklı isimler altında dünyaya dağılıyormuş
kaçınnnnnnn Çinlilerrrr geliyoorrrrr
ama ben motorumdan memnunum
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
anlaşılan kızılalanın tozunu attırmışsın
kanuni 250 de hangi kasayı kullanmışlar biliyormusunuz crf 230 bakın ve görün aynı kasa birebir fark varsa yazın
bu motordan arkadasımda var fazla devire cıkmamasından yakınıyor
Motorunuz hayırlı olsun...Asfalt ta yaşadığınız titreşim e o lastiklerin de epey etkisi var kanımca....
testlerde de yazdığı gibi asvaltta enduro arazide cross.
Her şey bir çift jant ve bir çift lastiğe bakıyor. Istenildiği zaman tekerlekler değiştirilerek asfalt/cross olarak kullanılabilir. çok bir masarf olmaz sanırım..
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Motor 1000 km'ye geldi ve bunun sanırım 200 km ancak asfaltta kullanmışımdır , geri kalanı hafta sonu hep arazide, ormanda vb. yerlerde kullandım. Şimdilik herşey yolunda hatta şöyle söyleyebilirim, çıktığımız turlarda, KTM, HUSQVARNA, YAMAHA ağırlıkta ve onların gittiği her yere gidebildim, tabiki o motorlarla kıyaslamıyorum ancak başlangıç ve orta seviye kullanıcılar için çok iyi ve aynı zamanda benzin tüketimi çok ekonomik. Şehir içinde ise felaket titreşimden ölüyorum . Şimdilik bu kadar, asıl bu kış göreceğiz, çünkü yeterince zamanım ve gidilecek o kadar çok yer kaldıki yazın iş yoğunluğunun intikamını, kışın motosikletle dere tepe, dağ bayır stres atarak almayı planlıyorum
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
bende de kanuni cross 250 var, nisanda 2009 sıfır aldım, şuan 2000 km kadar oldu ve bunun en fazla 300 kmsi asfaltta kullandım, geri kalan tüm kmyi arazide, ormanlık alanlarda, toprak ya da engebeli arazide kullandım. Motorumdan çok memnunum, çok güçlü, başlangıç ve orta düzey kullanıcılar için gerçekten ideal, şu sıralar kışa girdiğimiz için dolayısıyla motora daha az bineceğim için gerçekten üzülüyorum, o derecesevdim yani, ilk motorum olduğunu da belirteyim, kimse boş yere kötülemeye kalkmasın, almayı düşünenlere tavsiye ederim, parası fazla olanlar honda haskuvarna vs alabilir, motorumu satmayı düşünmedim düşünmüyorum, bu yüzden hiç acımadan dere-tepe-taşlık vs her koşulda kullandım, zaman zaman düştüm yan yatırdım vs. TEK DİKKAT EDİLECEK HUSUS: Motor yüksek, bu yüzden boy sorunu yaşayanlar bunu değil, kanuninin enduro modelini düşünebilirler, cross 250 yüksek olduğundan 180 cm.nin altında olanların ayakları yere değmez..
Saygılar..[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------
C:\Users\ÖMER\Desktop\Ftg-0001 (3).jpg
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 ----------
herkeze saygılar biz 2 arkadaş cross 250 almayı düşüyoruz ama sitesin 90 km maksimum hız söyleniyor ama bu canımı sıktı en fazla kaçı devirdiniz sorabilirmiyim önemli bi konu hız da lasım tabi biraz ilginize teşekkürler
iyi sabah lar hepinize bi cevap alabilirsem çok sewinicem teşekkürler
max. 108 yaptı ama motor titreşimden dağılacak gibiydi,
ancak şunu söylemeliyimki zaten bu veya herhangi başka bir cross model hız için dizayn edilmemiştir, lastikler ve ergonomi arazi koşulları öncelik alınarak düzenlenmiştir.
Kısacası 90 km sürat bile bir cross motosiklet için fena sayılmaz ama zaten ben asfaltta bineceğim diyorsan bu motoru alman hata.
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)