Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kanuni Cross 250

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    atlamaya zıplamaya cok erken baslamıssın ,
    Daha kontraları tamamlamamıssın
    temel teknikleri ogrenmeden atlayıp zıplarsan riskin artar.Motordan omur boyu vazgecmek zorunda kalabilirsin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    romeomustdie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    Suzuki DR-Z 400 S
    evet, zaten çok hazır değilim aslında artistik hareketlere ama "çok güzel hareketler bunlar"

    Dezavantajım tek başıma öğrenmek zorunda olmam, ya da sadece forumdan okuyarak uygulamak çok zor, okuduklarımı unutabiliyorum pratik yaparken

    inşallah kışa doğru işlerim hafiflerse, buralarda tecrübeli arkadaşlar var , onların deneyimlerinden faydalanacağım, önerinizi de dikkate alıp daha az hoplayıp zıplamaya karar verim, teşekkürler.
    insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.

  3. #23
    romeomustdie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    Suzuki DR-Z 400 S
    Kaldığımız yerden devam edelim

    Motoru ilk bakımına (420 km) girdi, Alanya Kanuni Servisi Engin Usta sağolsun küçük bazı değişikliklerde yaptı, ön amörtisöre ve gidona parça ekledik, plakalığı ve arka sinyalleri söktük, aynayı söktük, zinciri değiştirip kore malı (markasını bilmiyorum) bir zincir taktık.

    Güne başladığımda motor 430 km idi akşam döndüğümde ise 600 km.

    Güzergah, Alanya Mahmutlar'dan sapıp Gökbel yaylasına çıktım yaylanın eteklerine kadar yol oldukça virajlı fakat asfalt olduğu için çok zevk vermedi fakat Gökbel'e yaklaştıkça keyifli olmaya başladı, hele Gökbel'den sonrası oldukça zevkli idi,

    Yaklaşık 100 km tamamen toprak, taşlık ve ormanlık dağ yolu kuş uçmaz kervan geçmez, ancak manzara ve hava müthiş güzeldi, motor daha önce de belirtiğim gibi mükemmel , beni hiç üzmedi ve sert yola rağmen ne sorun çıkardı ne de zorlandı.

    Kısacası Alanya Merkezden Gökbel Yaylası ve tamamen dağ yollarından diğer bir yayla olan Gedevet'e kadar gittim, inişte Kızılalan'da parkurumsu ve rampaların olduğu daha önce de gittiğim yerde biraz hoplayıp zıpladıktan sonra Alanya'ya tekrar indim.

    Bu yolculukların benim için tek kötü yanı sürekli yalnız seyahat etmek zorunda olmak çünkü genelde buradaki arkadaşlar pazar günleri organizasyonlar yapıyorlar fakat benim izin günlerim c.tesi olduğu için tek gitmek zorundayım, bu aslında biraz riskli de çünkü gerçekten tenha yollarda kaybolma ihtimalide sözkonusu veya yolda kalsan uzun süre yardım bekleyebilirsin, telefon çoğu yerde çekmedi ve neredeyse dağ yolundaki 100 km boyunca sadece 2 araca rastladığımı belirtmek isterim

    Diğer bir kötü yanı ise yalnız seyahat ederken sırf motor fotoğrafı çekmek de çok garip oluyor, bu sebeple çok fotoğraf çekmiyorum :(

    herneyse çok güzeldi aynı zamanda yorucu.

    Motora gelince gayet iyiydi fakat 10000 km'ye geldiğinde nasıl olur bilmem çünkü japonlar dışındaki motorlara çok iyi şeyler söylenmiyor, bakalım binecek ve göreceğiz

    Şimdiden hepinize iyi pazarlar.


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 PM ----------

    [IMG][/IMG][COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 PM ----------

    [IMG][/IMG]
    insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.

  4. #24

    Üyelik
    13 Ocak 2009
    Abi bende aylarca bu motoru araştırdım almak için verdiin bilgiler gercekten cok içimizi rahatlatıor bakalım km arttıkca motorda ne gelişmeler olucak cok merak ediorum ve takip ediorum topiği. hayırlı olsun kazasızz belasız suruşler ... xD

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 PM ----------

    Ha bide sana zahmet benzin durumunu yazarmısın solendiği gibi mi daha mı çok yakıo... Şimdiden teşekkurler...

    BURAK.

  5. #25
    romeomustdie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    Suzuki DR-Z 400 S
    Bu motorla ilgili sana şunu rahatlıkla söyleyebilirim, Ağırlıklı şehir içinde kullanırım, ayda yılda bir de araziye çıkarım diyorsan tavsiye etmem ama daha çok yol dışı kullanırım ulaşım değil daha çok hobi amaçlı ve dere tepe dolaşayım dersen tavsiye ederim, kesinlikle arazi performansı iyi.
    benzin tüketimi konusunda şu an kesin şeyler söylemek çok mümkün değil ancak ilk izlenimim oldukça ekonomik olduğu, örneğin bugün yaklaşık 170-180 km yol yaptım, depoda yaklaşık 25 TL lik benzin vardı ve hala yedeğe bile düşmedi (bu arada bu motorda benzin göstergesi yok)
    insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.

  6. #26

    Üyelik
    13 Ocak 2009
    göstergemi yok abi kim uraşcak 100km de bir depoya bakmayla xD

  7. #27
    romeomustdie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    Suzuki DR-Z 400 S
    [IMG][/IMG]

    CCM'nin yansı yaw bu kanuni süpermotoya dönüştürürsem süper olurmuş demekki

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:46 PM ----------

    [IMG][/IMG][COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 PM ----------

    [IMG][/IMG]

    aha bu da benim kanuni cross 250 aynısının tıpkısı
    insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.

  8. #28

    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    yozgat/sorgun
    Motosikleti
    kanuni 250 cross
    Slm Öncelikle hayırlı olsun motorun güzel bir motor kullanıyorum bende kanuni kros benim çıkamadğım dağ kalmadı arkaya aşana kadar devam çıkmaya.Kargadan başka kuş kanuniden başka kros tanımam yarı çin olarak az yakar çok gider.

  9. #29
    romeomustdie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    Suzuki DR-Z 400 S
    CCM motorcycles ( www.ccmmotorcyclesuk.com ) isimli ingiliz motosiklet üreticisine bu model ile ilgili mail göndermiştim gelen cevap aynen şöyle,


    "The motorcycles are made for us in China. The same company ship these bikes under other names all over the world"

    Yani İngiltere'deki bu firma da motorları Çin'de yaptırtıyor ve bu modeller farklı isimler altında dünyaya dağılıyormuş

    kaçınnnnnnn Çinlilerrrr geliyoorrrrr

    ama ben motorumdan memnunum
    insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.

  10. #30
    kartal83_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    yamaha YBR 125
    anlaşılan kızılalanın tozunu attırmışsın

  11. #31

    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    yozgat/sorgun
    Motosikleti
    kanuni 250 cross
    kanuni 250 de hangi kasayı kullanmışlar biliyormusunuz crf 230 bakın ve görün aynı kasa birebir fark varsa yazın

  12. #32
    olcaytoshow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    bu motordan arkadasımda var fazla devire cıkmamasından yakınıyor

  13. #33
    tamyak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 250 ABS
    Motorunuz hayırlı olsun...Asfalt ta yaşadığınız titreşim e o lastiklerin de epey etkisi var kanımca....

  14. #34
    ozanzumrut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    testlerde de yazdığı gibi asvaltta enduro arazide cross.

  15. #35
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Her şey bir çift jant ve bir çift lastiğe bakıyor. Istenildiği zaman tekerlekler değiştirilerek asfalt/cross olarak kullanılabilir. çok bir masarf olmaz sanırım..
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  16. #36
    romeomustdie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    Suzuki DR-Z 400 S
    Motor 1000 km'ye geldi ve bunun sanırım 200 km ancak asfaltta kullanmışımdır , geri kalanı hafta sonu hep arazide, ormanda vb. yerlerde kullandım. Şimdilik herşey yolunda hatta şöyle söyleyebilirim, çıktığımız turlarda, KTM, HUSQVARNA, YAMAHA ağırlıkta ve onların gittiği her yere gidebildim, tabiki o motorlarla kıyaslamıyorum ancak başlangıç ve orta seviye kullanıcılar için çok iyi ve aynı zamanda benzin tüketimi çok ekonomik. Şehir içinde ise felaket titreşimden ölüyorum . Şimdilik bu kadar, asıl bu kış göreceğiz, çünkü yeterince zamanım ve gidilecek o kadar çok yer kaldıki yazın iş yoğunluğunun intikamını, kışın motosikletle dere tepe, dağ bayır stres atarak almayı planlıyorum
    insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.

  17. #37

    Üyelik
    22 Mart 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    kanuni cross 250
    bende de kanuni cross 250 var, nisanda 2009 sıfır aldım, şuan 2000 km kadar oldu ve bunun en fazla 300 kmsi asfaltta kullandım, geri kalan tüm kmyi arazide, ormanlık alanlarda, toprak ya da engebeli arazide kullandım. Motorumdan çok memnunum, çok güçlü, başlangıç ve orta düzey kullanıcılar için gerçekten ideal, şu sıralar kışa girdiğimiz için dolayısıyla motora daha az bineceğim için gerçekten üzülüyorum, o derecesevdim yani, ilk motorum olduğunu da belirteyim, kimse boş yere kötülemeye kalkmasın, almayı düşünenlere tavsiye ederim, parası fazla olanlar honda haskuvarna vs alabilir, motorumu satmayı düşünmedim düşünmüyorum, bu yüzden hiç acımadan dere-tepe-taşlık vs her koşulda kullandım, zaman zaman düştüm yan yatırdım vs. TEK DİKKAT EDİLECEK HUSUS: Motor yüksek, bu yüzden boy sorunu yaşayanlar bunu değil, kanuninin enduro modelini düşünebilirler, cross 250 yüksek olduğundan 180 cm.nin altında olanların ayakları yere değmez..
    Saygılar..[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

    C:\Users\ÖMER\Desktop\Ftg-0001 (3).jpg

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 ----------


  18. #38
    redcaptain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    herkeze saygılar biz 2 arkadaş cross 250 almayı düşüyoruz ama sitesin 90 km maksimum hız söyleniyor ama bu canımı sıktı en fazla kaçı devirdiniz sorabilirmiyim önemli bi konu hız da lasım tabi biraz ilginize teşekkürler

  19. #39
    redcaptain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    iyi sabah lar hepinize bi cevap alabilirsem çok sewinicem teşekkürler

  20. #40
    romeomustdie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    Suzuki DR-Z 400 S
    max. 108 yaptı ama motor titreşimden dağılacak gibiydi,

    ancak şunu söylemeliyimki zaten bu veya herhangi başka bir cross model hız için dizayn edilmemiştir, lastikler ve ergonomi arazi koşulları öncelik alınarak düzenlenmiştir.

    Kısacası 90 km sürat bile bir cross motosiklet için fena sayılmaz ama zaten ben asfaltta bineceğim diyorsan bu motoru alman hata.
    insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler