Konuyu hortlatayim bu cok hizli kardeslere bir sorum olacak ; su hizlarinizi bi gps le olcup sonuclari paylasir misiniz, hem yasadiginiz hayal dunyasindan cikmis olursunuz hemde burasi da avciar kahvesi modundan cikmis olur
Konuyu hortlatayim bu cok hizli kardeslere bir sorum olacak ; su hizlarinizi bi gps le olcup sonuclari paylasir misiniz, hem yasadiginiz hayal dunyasindan cikmis olursunuz hemde burasi da avciar kahvesi modundan cikmis olur
Bazıları nedense 2 zamanlı 25 BG motor ile 4 zamanlı 25 BG motorun hızları arasında fark olacağını düşünüyorlar, abarttıkça da abartıyorlar, ben de ona gülüyorum. Üzerine dümdüz yatıp dişli değiştirirsen 200 yapar tabi ama bana göre bir anlamı yok. Önemli olan motorun normal sürüş pozisyonunda kaç yaptığıdır. Siz rüzgar direncini yok edin 500 de yaparsınız.
2006 yilinda 150 cc jinlun marka hezimet bi motor almistim , kopru yolunda hizim 140 i gosteriyoken yanimdan belediye otobusu gecmisti, su an kullandigim motor MZ ETZ 301 son surati 135 km/h hadi ruzgar arkadan esti rampa asagi gidiyorum olsun 140 km/h bu hizin uzerine cikan forumdaslar bonzai icip yaziyolar buraya
bende çok kullandım 301 severek kullanıyordum 251 de 3 sekman var diye almazdım 22 hp motor 600 km lik yol defalarca yaptım şişme yapıyor sürekli kullanıma uygun deyil dinlendirilmesi gerekiyor 140 hızlarda düzde belli bi süre gidebiliyor dik inişlerde 150 belki üzeri olabilir fakat çoğu km si bozuk olanlar varki arkadaşımın dediği bi motoru vardı 200 yapıyor bi gün aldım motorunu 1 ci viteste 70 yapıyor 2 ye attım 110 nedense ara yol ve münübüs önümde yavaş gidiyor yani 110 gerçekte olan 50 km si bozuk en doğrusu gps le ölçüm
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)