Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5701
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    bu videoyu izle bence resim ekleme için

    https://www.youtube.com/watch?v=Uh7xkszS6KI
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5702

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    tşkkürler Black Ghost.
    bahsettiğim benzin sızıntısı daire içine aldığım borunun iki ucundan olyor. dediğim gibi basit bir sorun ama tecrübesi olan varsa ustaya gitmeden önce beni bilgilendirebilre sevinirim


  3. #5703

    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    Gv 650 - Cbr 250
    Arkadaşlar motorumun sorunlarını sayenizde hallettim. Şimdi de satıyorum ilanı verdim sahibinden.com a. Onaylandığında sizlerle paylaşırım.
    2007 model gv650 26 bin km de sorunsuz. motor aydın-söke de. Piyasa araştırmasından sonra 15.000 tl fiyat biçtim motoruma.

  4. #5704
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı muckanayumka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumun sorunlarını sayenizde hallettim. Şimdi de satıyorum ilanı verdim sahibinden.com a. Onaylandığında sizlerle paylaşırım.
    2007 model gv650 26 bin km de sorunsuz. motor aydın-söke de. Piyasa araştırmasından sonra 15.000 tl fiyat biçtim motoruma.
    merhabalar,

    ne tür problemler vardı ve nasıl çözdünüz? 3 ay sonra gv 650 sahibi olucamda

  5. #5705

    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    Gv 650 - Cbr 250
    http://www.sahibinden.com/246717430 ilan burada.
    Konjektor ve stator sorunu vardı. Stator yanmış 3 faz çıkıştan 2 si çalışıyordu bu da konjektoru yakmış. Bu elektrik problemi bu motorlarda iki taraflı çözülmesi gerekiyor zaten. Yani stator arızalıysa stator konjektoru bozabiliyor, konjektoru komple kapatabiliyor yani hiç elektrik cikisi olmuyor aküye o durumda akü bozulmuyor bitiyor yolda kaliyor benim öyle oldu, ya da konjektor görevini yapmadan statorun elektriğini aküye verebilir bu durumda akü de bozulur. Bu forumdan tanıdıgım haldun kaya abimiz sayesinde koreden orjinal stator getirttik, üzerine güzel bir yalıtım yaptı, yalıtımlı orjinal statore uygun bir konjektor gönderdi daha once de bu arızaları komple çözmüş abimiz benim problemimi de çözdü. Evladiyelik giderildi yani bu elektrik sorunu. Konjektorden cikan elektrik akımı şuanda rolantide 11 bucuk - 12 arası, yüksek devirde 13.3 civarı. Bu da en ideali.
    Debriaj balataları değiştirildi ve motor sıcakken debriaj ayarı yapıldı.
    Motor ilk aldığımda biraz fazla yakıyordu, karburator temizliği ve senkronizasyonu, benzin deposu temizliği, hava filtreleri yağ filtreleri ve iridyum bujiler değiştirilerek yakıt sarfiyatı en aza indirildi. Benzin hava karışımının zengin karışım olması sağlandı. Az yakarken de performans konusunda bir problem çıkarmadı yani az yaksın az gitsin degil az yaksın boğa gibi gitsin gibi düşündük.
    Ayaklık müşürü iptal edildi, sürekli antifiriz kullanıldı, radyator bakımı yapıldı, ileride arıza çıkarmaması için benzin hortumları değiştirildi.
    Aklıma gelmeyen ufak tefek problemlerde vardır hallettiğimiz.

  6. #5706
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı muckanayumka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/246717430 ilan burada.
    Konjektor ve stator sorunu vardı. Stator yanmış 3 faz çıkıştan 2 si çalışıyordu bu da konjektoru yakmış. Bu elektrik problemi bu motorlarda iki taraflı çözülmesi gerekiyor zaten. Yani stator arızalıysa stator konjektoru bozabiliyor, konjektoru komple kapatabiliyor yani hiç elektrik cikisi olmuyor aküye o durumda akü bozulmuyor bitiyor yolda kaliyor benim öyle oldu, ya da konjektor görevini yapmadan statorun elektriğini aküye verebilir bu durumda akü de bozulur. Bu forumdan tanıdıgım haldun kaya abimiz sayesinde koreden orjinal stator getirttik, üzerine güzel bir yalıtım yaptı, yalıtımlı orjinal statore uygun bir konjektor gönderdi daha once de bu arızaları komple çözmüş abimiz benim problemimi de çözdü. Evladiyelik giderildi yani bu elektrik sorunu. Konjektorden cikan elektrik akımı şuanda rolantide 11 bucuk - 12 arası, yüksek devirde 13.3 civarı. Bu da en ideali.
    Debriaj balataları değiştirildi ve motor sıcakken debriaj ayarı yapıldı.
    Motor ilk aldığımda biraz fazla yakıyordu, karburator temizliği ve senkronizasyonu, benzin deposu temizliği, hava filtreleri yağ filtreleri ve iridyum bujiler değiştirilerek yakıt sarfiyatı en aza indirildi. Benzin hava karışımının zengin karışım olması sağlandı. Az yakarken de performans konusunda bir problem çıkarmadı yani az yaksın az gitsin degil az yaksın boğa gibi gitsin gibi düşündük.
    Ayaklık müşürü iptal edildi, sürekli antifiriz kullanıldı, radyator bakımı yapıldı, ileride arıza çıkarmaması için benzin hortumları değiştirildi.
    Aklıma gelmeyen ufak tefek problemlerde vardır hallettiğimiz.
    Hocam kötü bi haber vericem ama ne yazıkki durum bu. "Statörüm yeni" dediğin için söylüyorum.Takılan konjektör de sıkıntı var muhtemelen. Yada akün çok ölü o bozacak konjektörü.
    13.5v altında akün asla düzgün şarj olmaz. 14.5V üstünde ise akünü haşlar. Motosikletin voltajı bu aralıkta olması lazım. Konjektörün görevlerinden biridir bu. %99 Konjektör güç olarak uyumlu değil veya bitik bi konjektör.

    Rölantide 13v-13.3v arası olmalı. Sebebi de dolu akü 12.7 ile 13v arası olur. Rölantide beklerken akü ne dolsun ne boşalsın.
    Yuvarlak olarka 2000rpm den sonra da 13.5 ile 14.5v arası olmalı.Ama 13.8 aşağısı görmemek lazım.
    Mesela enjeksiyonlu motosikletlerde ise 13.8 den aşağı asla inmemeli sistemin stabil çalışması için.

    Bak bu benim motorun rölantideki bi fotoğrafı. Göstergenin altında kırmızı 13.9 yazısına dikkat et. Bu rölanti değeri. birde akü biraz far açık kaldı diye düştü. Tam dolu aküde
    Her zaman, rölantide de giderken de 14.4v elektirik üretiyor

    ogzcngdk bunu beğendi.

  7. #5707
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam kötü bi haber vericem ama ne yazıkki durum bu. "Statörüm yeni" dediğin için söylüyorum.Takılan konjektör de sıkıntı var muhtemelen. Yada akün çok ölü o bozacak konjektörü.
    13.5v altında akün asla düzgün şarj olmaz. 14.5V üstünde ise akünü haşlar. Motosikletin voltajı bu aralıkta olması lazım. Konjektörün görevlerinden biridir bu. %99 Konjektör güç olarak uyumlu değil veya bitik bi konjektör.

    Rölantide 13v-13.3v arası olmalı. Sebebi de dolu akü 12.7 ile 13v arası olur. Rölantide beklerken akü ne dolsun ne boşalsın.
    Yuvarlak olarka 2000rpm den sonra da 13.5 ile 14.5v arası olmalı.Ama 13.8 aşağısı görmemek lazım.
    Mesela enjeksiyonlu motosikletlerde ise 13.8 den aşağı asla inmemeli sistemin stabil çalışması için.

    Bak bu benim motorun rölantideki bi fotoğrafı. Göstergenin altında kırmızı 13.9 yazısına dikkat et. Bu rölanti değeri. birde akü biraz far açık kaldı diye düştü. Tam dolu aküde
    Her zaman, rölantide de giderken de 14.4v elektirik üretiyor

    http://i.hizliresim.com/djbbZL.jpg

    bu resimde gösterdiğiniz şarj göstergesini ustama söylesem motora takarmı acaba? çok zor bir işmidir bu


    bende 3 ay sonra gv 650 sahibi olucam artık yavaş yavaş burda takılmaya başlıyorum
    UNdocab bunu beğendi.

  8. #5708
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Çok kolay bir işlem ve bence motosikletin olmazsa olmazı.Yolda kalmaktan kurtarır insanı.

    Aslında direk aküye uçları bağlanan bir çinmalı 2$lık volt göstergesi. Ama birde sigorta koyuyoruz ki eğer bi şekilde bozulursa yada kabloları kesilip kısa devre yaparsa motorun sigortası atmasın.
    Son ek olarak da ben kontağı açınca çalışacak şekilde bi röle taktım. Usta dediğin adam hakikaten ustaysa yarım saatini alır en fazla.

    ŞİMDİ DEĞİL, 3 ay sonra motoru alacağın zaman almadan bana düşündüklerinin linkini at beraber bi inceleyelim.Motorun geçmişini soruşturalım

  9. #5709
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok kolay bir işlem ve bence motosikletin olmazsa olmazı.Yolda kalmaktan kurtarır insanı.

    Aslında direk aküye uçları bağlanan bir çinmalı 2$lık volt göstergesi. Ama birde sigorta koyuyoruz ki eğer bi şekilde bozulursa yada kabloları kesilip kısa devre yaparsa motorun sigortası atmasın.
    Son ek olarak da ben kontağı açınca çalışacak şekilde bi röle taktım. Usta dediğin adam hakikaten ustaysa yarım saatini alır en fazla.

    ŞİMDİ DEĞİL, 3 ay sonra motoru alacağın zaman almadan bana düşündüklerinin linkini at beraber bi inceleyelim.Motorun geçmişini soruşturalım
    teşekkürler bilgilendirmeniz için, zaten elimde para olmadan sizi rahatsız etmek istemedim.. ilerleyen zamanlarda sizinle iletişime geçerim

  10. #5710

    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    Gv 650 - Cbr 250
    Akım değerlerini yanliş yazmış olabilirim ama motorum problemsiz hazirandan beri kullanıyorum. Haldun abi ayarlayıp gönderdi problem yaşamam imkansız. 5 aydır problem cikmadıysa bundan sonra da cikmaz diye düşünüyorum. Eğer akü tam dolu şarj ile gitmesem 5 aydan once biterdi.
    Yani sanırım ben değerleri yanlis yazdım. Yoksa problem cikarmayacagının garantisini veririm.
    ogzcngdk bunu beğendi.

  11. #5711

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Arkadaşlar motorumu sattım. Elimde gv 650 için özel yapılmış krom topcase çanta demiri var satılık. Ihtiyacı olan varsa bilginize...

  12. #5712
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Yeni yilda ilk yazyi ben yazayim
    yeni gunler butun kardeslerime saglik ve mutluluk getirsin motorlarinizi kazasiz arizasiz keyfle süresiniz.
    Motorlarinizin kis bakimlarini yapin antifiriz lerinizi kontrol edin-
    kisin kullanmiyacaksaniz akunuzu cikarin oda sicakliginda bir yere koyun ayda birde sarja baglayin
    Deponuzu tam dolu birakin.
    Mumkunse lastikleri az bir havada kalacak sekilde motoru takozla kaldirin.
    Motorun nikelajli yerlerini vazelinle veya gresle hafif ce yaglayin.

  13. #5713

    Üyelik
    07 Şubat 2016
    S.A arkadaşlar 2 yada 3 ay içerisinde bi gv650 almayı düşünuyorum. Yorumları okuyunca dahada heveslendim. Bu tür motorlarda pek gecmisim yok cin malı 100luk 150lik jawa mz kanuni (tiger dahil) mondial regal raptor falan filan kullandim. Ilk defa bukadar buyuk bi motora niyetleniyorum. Mart ortalarinda kredi cekip almayi dusunuyorum. Bu klasmanda pek bilgili oldugum soylenemez.onun icin Gözümü karartip alacagim. Satacak olan yardimci olacak olan arkadaslara simdiden cok tesekkur ederim. 175 boy 70 kiloyum fiziğimin yeterli olacagini dusunuyorum ama yinede dedigim gibi pek bilgili degilim bu konularda onun icin sizlere danismak istedim. Ilginiz icin simdiden tesekkurler. Kazasiz belasiz keyfli sürüşler

  14. #5714
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Hosgeldin tercuben var anladigimca fiziki olarak rahat kullanirsin yardimci olurum istanbuldaysan istersen ugra konusuruz yoksa telle de ulasip bilgi alabilirsin

  15. #5715
    pompei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2011
    Motosikleti
    APRILLA ATR-7011
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71784517/detay

    Bu motor hakkında bilgisi olan var mı acaba? Acayip kararsız kaldım eğer aklıma yatarsa almaya baya niyetim var krediyle.

  16. #5716
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Selam dostlar yakın zamanlarda GV650 niyetim var. daha doğrusu 250 cc üstü cruiser alma niyetim var fakat malum piyasa şartları almış başını gitmiş. 600cc ve üstü klasmanda cruiser neredeyse yok, Hyosung harici diğer markalara bakıyorum 2000 modellere 20bin tl ler falan isteniyor. İçlerinde en mantıklı GV gözüküyor, her ne kadar distribütör kaynaklı geleceği belirsiz bir motor olsa da. Bundan 2 yıl sonra ne olur bu motorun piyasası aslında belirsiz. Yeni motor neredeyse satılmıyor gibi sanırım, tek tük satılıyordur satılıyorsa da. Bu sebeple biraz çekincem olsa da yine de şu an fiyat olarak alternatifi olmadığından bakınıyorum ilanlara.

    Normal şartlarda bu motorun sıfırı piyasada azaldıkça şu an alacağım motorun elimde kalma ihtimali de gitgide artıyor diye düşünüyorum ben, veyahut daha düşük meblağlara satma ya da hiç satamama ihtimali. Ek olarak GVler için istenen paralarda görece az olsa da aslında çok da düşük miktarlar değil. 8-10 yıllık GV650 lere 13-14 gibi rakamlar isteniyor. Bu rakamlar bence normal değil fakat sizin de kullanıcısı olarak fikirlerinizi merak ediyorum.

    GV yi performans olarak değil de, bu konular açısından yorumlayabilir misiniz bir de işin içinde olanlar olarak.

    Teşekkürler
    2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)

  17. #5717
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    emsallerine göre fiat olarak daha uygun.iyi bir dagıtıcısı olmasada parça ve tamirat konuarında çok bir sıkıntı yok.
    2007 modeller 11000 den başlayıp 17000 tl ye kadar fiatları var. fiatlar motorun durumuna göre degişiyor.

  18. #5718
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    ARKADAŞLAR BU AKŞAM KADIKÖY YELDEĞİRMENİNDEN MAVİ BİR GV 650 ÇALINDI ARKADAŞIMIZIN MOTORUNUN PLAKASI 06 DUH 48 AMAN DİKATLİ OLUN MOTORUN KİLİTLERİNİ KISA SÜREDE OLSA SAGLAM KİLİTLEYİN

  19. #5719
    golife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG AQUILA, GV 650
    Merhaba,

    13 Mart 2016 (Dün) saat 17:00:18:30 arasında Kadıköy'deki evimin önünden aşağıda resmi bulunan Hyosung marka GV 650 model "mavi" 06 DUH 48 plakalı motorsikletim çalınmıştır. Gören ya da duyanların 0505 3352074 numaralı telefondan bana ulaşmasını önemle rica ederim.

    Yukarıda GV650İ'nin bahsettiği motorsiklet.

    Teşekkürler, iyi günler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

    Resim eklemeyi başaramadım, Nasıl ekleniyor? URL istiyor ama fotoğrafı önce başka bir yere mi eklemek gerekiyor.
    Teşekkürler.[COLOR="Silver"]

  20. #5720

    Üyelik
    03 Nisan 2016
    Şehir
    Istanbul
    Merhaba,

    gv 650 almak istiyorum. 1 tane aklıma yatan buldum. Tabi 0 değil. Detaylı inceleme gerçekleştirmedik fakat iyi durumda olduğunu varsayalım şimdilik.
    Karşıma çıkabilecek genel sorunlar neler olabilir ? 50.000 km civarı yol yapmış durumda.
    Modelin genel sorun çıkaran veya bakım isteyen parçaları bana ne kadar ek maliyet aça bilir vede bunlar nelerdir?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler