Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Temmuz 2015, 21:43
#5661
geeklanx adlı üyeden alıntı
selam, gv650 lerin yeni modelleri sanırım Aquila Pro - bunların türkiye'ye gelme olasılığı var mı ?
yeni disribütör siparişle getirecekmiş diye duydum.
isfa67 adlı üyeden alıntı
merhabalar.uzun süredir gv 250 kullanıcısıydım ama gaza geldim sattım.gv 250 den cok memnundum sadece boşa geçmiyordum o kadar.acaba gv 650 almalımıyım satmışken cc yükseltmek istiyorum.ne dersiniz.kronik arıza artıları ve eksileri nelerdir.tecrübelerinizden yararlanayım.
bir kaç sahife önce yazdık karar verdiysen alabilirsin kronikleri halledildi arasan daha iyi bilgi veririm.
Arenli adlı üyeden alıntı
İsfa67; bende GV250 yi satmadan bakayım dedim GV650 ye. Baktığım motor kazalı çıktı. kilometresi ODO 7300 km, Trip A 37172 km, Trip B 18000 km de. Muayenede de 18000 km görünüyor 2012 de. Adam her şeyi orijinal yazmış. Gözüm korktu açıkçası.
malesef piyasada çok insan var çeşit çeşit iyi anlıyan biri bakmadan almayın kmlere güven olmaz gv lerde
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
muckanayumka adlı üyeden alıntı
balata kalkışta ses veriyorsa motor bagırıyor gitmiyorsa balatadır.saçlar kolayla bozulmaz bakmak lazım aşınmışsa değiştirmek lazım.balata bende var ararsan yardımcı olurum.
Reklamlar
-
12 Ağustos 2015, 11:17
#5662
herkese merhaba. bendde aranıza katılıp bi gv650 almak istiyorum. bu konuda bildiginiz güzel bi motorsiklet varsa yardımcı olursanız sevinirim
-
17 Ağustos 2015, 09:50
#5663
Arkadaşlar ilan yayından kalkmak üzeredir ilgilenen arkadaş varsa duyurulur. TARZ DEĞİŞİKLİĞİ NEDENİYLE SATILIK
İlan No: 222315256
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...22315256/detay
-
18 Ağustos 2015, 00:52
#5664
gv650i rumuzlu Haldun abi'nin gönderdiği yalıtım yapılmış stator ve konjektoru taktım bahsi geçen kronik elektrik arızası ortadan kalktı. Bu cihazı alacak arkadaslar korkmasınlar. Kronik arızalar halledildi.
Arka stop lambası arızalanırsa açmak mümkün değil fabrikason süper bir silikon ile yapiştirilmiş saç kurutma makinesiyle fabrikasyon silikonu sakız gibi yumuşatıp stop lambası açılabiliyor ve içindeki letlere müdahale edebiliyor. zaten letlerde sorun olmuyor da içindeki kablonun baglandıgı plaketteki lehimler atabiliyor. Yeniden orjinal stop lambası almak yerine sac kurutma makinesi teknolojisiyle ısıta ısıta acilabiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------
Bir problem daha var sanırım ama uzun yolda meydana geliyor, bilgisi olan fikir sunsun. Debriaj balatasını yeni değiştirdim ara saçlarda gayet güzeldi değiştirmeye gerek yoktu. Motorun ivmesi müthiş arttı. Torku hissedebiliyoruz artık.
Uzun yola ciktigimda mesela 30-40 dakika gittikten sonra debriaj tutma yapiyor yani 1. viteste kırmızı ısıkta bekliyorum debriaja sonuna kadar basiyorum fakat debriajı sanki bırakıyor musum gibi motor hareketlenmeye basliyor ve rolanti yetmediğinden motor stop ediyor. Debriaj teli ayarını tekrar düzenlettim, rolantiyi de biraz yükselttim bu sefer de biraz hararet yaptı bu seferde aynı şekilde kırmızı işikta 1. viteste bekliyorum debriaja basıyorm sonuna kadar motor yavaş yavaş hareketlenmeye başliyo yani yine debriajı birakiyorum gibi bir tepki gösteriyor.
Kırmızı ışıkta boşta beklemem gerektiğini biliyorum doğru bir motor kullanımı için fakat boşta bekleyip 1. viteste kalkacak olsam boştan 1. vitese geçiş yaparken debriaja basmamışım gibi vites zor atiyor hatta bazen atmiyor.
Motor bilgim şahane olmamasına rağmen özetle motor belli bi mesafe gittikten sonra 30-40 dakika debriaj ayarı kaçıyor sanıyorum.
10 dakika bekledikten sonra eski haline geliyor ve yola devam edebiliyorum. Debriaj düzgün calisiyor yani. 10 dakikada da motorun hiç bi yeri soğumaz bu yüzden motorun ısnmasıyla da alakası yoktu diye düşünüyorum. İşin içinden çıkamadım.
-
18 Ağustos 2015, 08:40
#5665
Ya debriyajın motajında sorun var ya da debriyaj balatası yeni olduğuna göre saclar yapışıp ayrılmıyor.
Debriyaj ayarını sıcak motora göre yap bu arada
-
18 Ağustos 2015, 12:42
#5666
yag seviyesini motor düz bir zeminde deyken sabah çalıştırmadan veya stopdan yarım saat sonra kontrol et üst çizginin en az bir iki milim altında olsun fazlaysa azalt.debriyaj telininede iyi bak kolun orda tel kopuklugu varmı.undocab ın yazdıklarınıda kontrol et.istersen ara karşılıklı daha kolay çözeriz.
-
25 Ağustos 2015, 00:27
#5667
hocam nedir bu arızada bi gelişme veya çözüm bulabildiniz mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
muckanayumka adlı üyeden alıntı
hocam nedir bu arızada bi gelişme veya çözüm bulabildiniz mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
Yeni aldığım bir duyuma göre Hyosung motosiklet grubunu çinli bir firmaya satmış.Var mı aslı ? Bilgisi olan?
-
28 Ağustos 2015, 21:36
#5668
Motor yağı değiştirilince ve debriaj ayarı sıcakken yapılınca ısınan motorun debriaj hatası çözüldü. Çözülene kadar anamızı ağlatıyor ama tecrübeli arkadasların sayesinde basit bişey olduğunu anliyoruz sonradan.
-
04 Eylül 2015, 11:34
#5669
şaseyi boyayan oldu mu hiç? kırmızı yapasım var ama cesaret de edemiyorum boya atar falan diye var mı yapan deneyen denemiş olanı gören?
-
05 Eylül 2015, 12:31
#5670
Merhaba arkadaşlar,
GV 650 sahibiyim. Motorumu park ettim,20 dakika sonra çalıştırmaya çalıştığımda marş basmadı. Yani marş düğmesini bastığımda röleden gelen basit ses dışında hiç bir ses gelmiyordu. Motor 1 hafta falan yattı ben çözüm ararken buralarda kolay değil her ustaya da vermek istemedim. 1 hafta sonra bir bakayım dedim ilk 3 4 basışta marş normal çalışıyordu fakat motor çalışmadı biraz daha beklettim ve motor boşteyken alır gibi oldu ama tekrar devir almadı ve stop etti. Ardındfan bir kaö kez daha marşa bastım bu seferde marş sesi yavaş yavaş güç kaybederek eski haline geldi yani marş motoru da yine çalışmıyor. 1 Haftalık bekleme süresince hiçbir yere müdahale etmedim. Aküyü ölçtük sorun yok.
Sizce; Kesin marş motoru mu arızalı?
Bujiler jikle den dolayı ya da herhangi bir nedenle ateşleme yaomıyor olabilir mi?
Marş motorunu sökmek kolay mıdır?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Bilecik'ten selamlar.
-
06 Eylül 2015, 17:45
#5671
bilecik adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
GV 650 sahibiyim. Motorumu park ettim,20 dakika sonra çalıştırmaya çalıştığımda marş basmadı. Yani marş düğmesini bastığımda röleden gelen basit ses dışında hiç bir ses gelmiyordu. Motor 1 hafta falan yattı ben çözüm ararken buralarda kolay değil her ustaya da vermek istemedim. 1 hafta sonra bir bakayım dedim ilk 3 4 basışta marş normal çalışıyordu fakat motor çalışmadı biraz daha beklettim ve motor boşteyken alır gibi oldu ama tekrar devir almadı ve stop etti. Ardındfan bir kaö kez daha marşa bastım bu seferde marş sesi yavaş yavaş güç kaybederek eski haline geldi yani marş motoru da yine çalışmıyor. 1 Haftalık bekleme süresince hiçbir yere müdahale etmedim. Aküyü ölçtük sorun yok.
Sizce; Kesin marş motoru mu arızalı?
Bujiler jikle den dolayı ya da herhangi bir nedenle ateşleme yaomıyor olabilir mi?
Marş motorunu sökmek kolay mıdır?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Bilecik'ten selamlar.
bu akü meselesi gibi yanlız motoru çalıştırduktan sonra sarj yapıyormu kontrol etmek gerekir.aküyü sarj edip tekrar deneyin çalıştırıp sarjı ölçün aküyü sarj edemezseniz bir arabadan takviye kablosu ilede çalıştırabilirsin.
istersen telefonla yardımcı olabilirim arayabilirsin.5322124353
-
07 Eylül 2015, 12:31
#5672
Aküyü şarj ettik ölçtük değerlerde bir sıkıntı yok. Zaten marş motoru 1 2 çakışta çalışıyor ama motoru çalıştırmıyor. Daha fazla çaktığımıda da marş motoru sanki 1 kademe aşağıda çalışıyor sonra bir daha marşa bastığınızda sanki bir kademe daha yavaşlıyor en son da "gır gır gır" yapıp duruyor. Bujiler boğulsa ya da başları kirli ise böyle bir sorun yapar mı?
Motoru vurdurmaya çalıştık ama ya "biz vurduramadık" ya da motor çalışmadı.
-
08 Eylül 2015, 10:20
#5673
bilecik adlı üyeden alıntı
Aküyü şarj ettik ölçtük değerlerde bir sıkıntı yok. Zaten marş motoru 1 2 çakışta çalışıyor ama motoru çalıştırmıyor. Daha fazla çaktığımıda da marş motoru sanki 1 kademe aşağıda çalışıyor sonra bir daha marşa bastığınızda sanki bir kademe daha yavaşlıyor en son da "gır gır gır" yapıp duruyor. Bujiler boğulsa ya da başları kirli ise böyle bir sorun yapar mı?
Motoru vurdurmaya çalıştık ama ya "biz vurduramadık" ya da motor çalışmadı.
beni ararsan yardımcı olurum burdan yazarak zor
-
08 Eylül 2015, 10:34
#5674
bilecik adlı üyeden alıntı
Aküyü şarj ettik ölçtük değerlerde bir sıkıntı yok. Zaten marş motoru 1 2 çakışta çalışıyor ama motoru çalıştırmıyor. Daha fazla çaktığımıda da marş motoru sanki 1 kademe aşağıda çalışıyor sonra bir daha marşa bastığınızda sanki bir kademe daha yavaşlıyor en son da "gır gır gır" yapıp duruyor. Bujiler boğulsa ya da başları kirli ise böyle bir sorun yapar mı?
Motoru vurdurmaya çalıştık ama ya "biz vurduramadık" ya da motor çalışmadı.
Şarj ettikten sonra 3-5 debenemeyle marş motoru dönmez hale geliyorsa akün sıkıntılıdır.
20 -25 defa akünün marş basabiliyor olması lazım.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
15 Eylül 2015, 19:12
#5675
bilecik ne yaptım haloldumu arıza
-
24 Eylül 2015, 11:49
#5676
Arkadaşlar öncelikle bayramınızı kutlamak isterim yaklaşık iki aydır gv 650 kullanicisiyim bu iki ayda çok şeyler basıma geldi ama sonuç olarak motoru tamamen öğrenmiş oldum aranıza yeni katıldım saygilar
-
25 Eylül 2015, 14:36
#5677
Hyosung gv 650 egzozu nasıl actira bilirim şimdiden TSK ederim
-
29 Eylül 2015, 16:09
#5678
hızlısevimli adlı üyeden alıntı
Hyosung gv 650 egzozu nasıl actira bilirim şimdiden TSK ederim
biraz zor açılır bende açılmışı var ilgilenirsen senin egsoz orjinal iyi durumdaysa takas olabilir istersen
-
01 Ekim 2015, 14:53
#5679
Merhaba arkadaşlar,uzun bir aradan sonra 6.vites le ilgili ortalıkta dolaşan geyik sonrası tekrar burda bazı bilgileri paylaşma lüzumu gördüm.Hyosung un GT650 ve GT 650 R modeli bildiğiniz gibi 6. vitesli bizimkiler ise 5,bir kaç yıl önce açılan bir motorda ustamız 6. vites yerinin kör tıpa ile kapalı olduğunu fark edince Koreye bir arkadaşımız 6.vites yeri olduğu halde neden kullanılmadığını sordu,Kore den gelen cevap ise bu motor zaten yeterince kuvvetli olduğu için gerek duymadık ama olabilir tabii diye bir yanıt geldi,bunun üzerine Mahmut (coldplay) Kardeşimizin kullandığı Gv ye 6. vites uygulaması yapıldı ve daha önce İstanbul -Tekirdağ arasında agresiv (180-200 km)kullanımda 1 depo benzin harcarken yarım depoya düştüğünü görünce kulüpten başka bir kardeşimizin motoruyla kendi motoruma da aynı uygulamayı yaptık.Yüksek hız ve devirlerde makinede ki vibrasyon hissedilir derecede azalarak daha konforlu bir kullanım ortaya çıkarken yakıt tüketimi de azaldı.Bu arada vites aralığı değişmedi sadece yüksek hızlarda yararlanabildiğimiz bir durum bu..yani İstanbul içinde işe yaramıyor ancak otobana çıktığınızda 6.vites farkını yaşayabiliyorsunuz.Benim makinamı bilen bilir..herhangi bir problemim yoktu ancak ancak uzun km li yolculuklarda hem motorum daha konforlu olsun hemde yakıttan avantaj kazanayım düşüncesiyle motoru açtırdım.Bu meyanda orijinal bilyelerin tamamı kaliteli bilyelerle değiştirildi..özetle daha fazla bilgi isteyen varsa seve seve yardımcı olurum.Lütfen sağda solda boş konuşanlara itibar etmeyin..sevgi ve saygılarımla..
6.vites li çalışmalar İspanya da yapıldığını araştırırsanız göreceksinizdir..
-
01 Ekim 2015, 15:35
#5680
Hacı keşke sorsaydın burada.
Bu işlemin yapıldığı motorlar var Türkiyede. Şanzıman açmak gerektiği için nadir kişiler yapıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler