arkadaşlar pazar günü erdekten dönerken karacabeyden burdaya doğru giderken yanımızdan siyah egzosları açık bir gv 650 geçti..
acaba buralardamı kendisi ? arkasından baya alkış tuttum yollarda pek hyosung göremiyorum heleki gv650 çok nadir
arkadaşlar pazar günü erdekten dönerken karacabeyden burdaya doğru giderken yanımızdan siyah egzosları açık bir gv 650 geçti..
acaba buralardamı kendisi ? arkasından baya alkış tuttum yollarda pek hyosung göremiyorum heleki gv650 çok nadir
Hondanın cbr500 modeli shindengen mosfet'in son serisini kullanıyor.Kolay kolay bozulmaz bunlar çünkü neredeyse hiç ısınmıyorlar ve çok yüksek watt karşılayabilecek kapasitedeler.
Şunu alabilirsin mesela
http://www.ebay.com/itm/13-HONDA-CBR-500-R-OEM-RECTIFIER-VOLTAGE-REGULATOR-STOCK-WORKS-/111371648505?hash=item19ee447df9&vxp=mtr
Başka bir ürüne bakmak istersende seri numarası şu olanı tercih et
Statör olrak da Kawasaki EN500 serisi statörler direk al tak uyumlu. Sadece soket ucunda ufak bi değişiklik yapılacak o kadar.
Merhaba... Umarım aranıza hoşgeldim.. ) İsmim Murat Buldu.. Nasip olursa 2007 model GV 650 ile aranızda olacağım.. 46 yaşındayım ve İstanbulda ikamet ediyorum.. Televizyon yapımcısı, haberci ve öğretim görevlisiyim.. Yarın anlaştığım motosikleti almak için il dışına gidiyorum.. Öncelikle kendimi tanıtmak istedim.. Bilgilenmek amacıyla formun son sayfalarına göz gezdirdim ve edindiğim izlenim siz tecrübeli arkadaşların bana bu konuda yardımcı olacağı yönünde.. Daha önce kullanmadığım bu motosiklet için formdaki arkadaşların desteğini rica ediyor ve yardımcı olacaklarını umuyorum.. Tanışır, görüşürüz inşallah.. Hepinizin tekeri düz bassın, Allah hepimizi kazadan beladan korusun.. Şimdilik hoş kalın... Murat Buldu
Zeytinli rock Festivali ve Balıkesir motor festivaline kimse gitmiyo mu
Kaya abi ben bir sonraki maaşımla bu konjektor stator sorununu çözeyim diyorum seninle görüşücez yine yukaridaki gibi bir çözüm mü yapalım yoksa senin farklı bi önerin olcak mı sonucta bu işi sen biliyosun. Hangi konjektor statoru kullanmamız lazım? Elimde var demiştin sanırım en son. Hangi stator ve konjektordu onlar?
celal de bu elektirik işlerinden işinden anlar ancak ordan alınan malzemeler 2 ci el garantisi de yok biraz sanşa kalıyor iş ben bu işi şöyle çözdüm startörü özel bir şekilde sardırıyorum yalıtımını özel yaptırıyorum.conjoktör ise yeni modellerin enjeksiyonlu conjoktörünü takıyorum bi sıkıntı olmuyor.taktıklarım yıllardır kullanıyor.
Motoruma egzoz taktırabileceğim bir yer veya usta önerebilecek birisi var mıdır ? Egzozu aldım ancak aparat ve uzatma gerekli gibi duruyor. Güvendiğiniz birisi var mıdır İstanbulda ? Teşekkürler.
arkadaşlar merhaba ben aykut. ekipmanlar hariç 13-15bin tl bütçe ile ilk motorumu almak istiyorum 2007 gv650 hoşuma gitti. motordan zerre kadar anlamam 'evet çok şahane karar vermişsin' mi? yoksa başka bir motor önerisi olan var mı? Teşekkürler.
1-2 Yaşında kazada pert olmuş 10binkm altı motorlardan çıkma konjektörler. %99 bir sorun olmuyor. %100 diycemde ayıp olmasın diye demiyorum
Ama ben %1 şansımı kullanmıycam sıfır alıcam denirse sıfırıda var. Ben sıfır aldım o zaman cb500 ler yoktu. Şimdi olsa diğerini alırım
Kawasakinin statörleri çok sağlam. Sardırmaktan çok daha iyi oluyor. Ve izolasyonu epoxy bazlı olmasıda bir avantaj.
Daha da iyisini istiyorum derseniz Electrosport markasının hyosung 650 için özel ürettiği model de var.
Bunlarda sıfır almak istenirse alınacaklar.(Şahsen 2. eli tercih ederim.İsteyene de yardımcı olurum)
http://www.electrosport.com/street-b...st7-06-on.html
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-SHIND...ccf7ca&vxp=mtr
Ben bu işlemlerden sonra 30bin km kullandım bir sıkıntı yok. Canavar gibi çalışıyor herşey ;)
Şuan modifiye ile çift far taktığım için elektrosport'un ninja 636 için olan daha güçlü bi statörünü aldım yoksa bendeki kawa en500 statöründen çok memnundum.
Risk olarak görüp bu riski almak istemeyen olursa madem bendeki sıfır aldığım mosfet konjektörü + EN500 statörü satabilirim
Bende kendime 2. el mosfet alırım.
(Bu arada kawa statörü karbüratörlüye uyar ama enjeksiyonluya uymaz.Enjeksiyonlunun daha çok watt'a ihtiyacı var.Onun için electrosport tercih edin)
Koriderde Mosfet konjektör ve Electro sport'un statörünü kullanan ve 60binde olan gt650 var. Elektrik diye bir problem yok.
Bu meseleyi bir halledeceksin sonra arkana bakmayacaksın.
Birde Vstrom bobinleri tavsiye ediyorum. Bizim bobinler bozulmaya müsait. Enjeksiyonlularda mitsubishi bobin var onlar sağlam zaten vstromda da aynı bobin var.
http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-DL100...8a8ec1&vxp=mtr
Ben bunları kullanıyorum Türkiyenin her noktasına dağına bayırına gidiyorum kafam her zaman rahat.
Aykut ben şunu söyliyeyim sana ben 40 yıllık motorcuyum çok motor kullandım en son bunda karar kıldım ve bunun gibi makina görmedim diyebilirim.yaş 60 ayagımda agır makinayı kaldırmıyor artık makinayı ufaltıyorum kıymetini bilecek bir arkadaşa devretmek istiyorum.ilan vermiyorum ki kıymetini bilecek birine vereyim.bilgi için arayabilirsin 5322124353
2 motor (1000 rr 2015 sp) izmirden bodrum gündoğduya kadar uzanıp geri döndük. toplam yol yaklaşık 650 km civarı. tık demedi maşallah. ortalama hız 150 civarındaydı malum cam yok paraşüte çeviriyo adamı. ama güzeldi yollar bi tek şehir içleri çok kalabalıktı.
aldığım gün hatırası =)
bodrumdan eve giriş
söke yolu üzeri mola
maşallah hayırla kullanasın
Merhaba arkadaslar bendeki gv650 son zamanlarda özellikle 2. vitesle hizlanirken önce uzun süre bağırıyor ama çekişi sonradan veriyor biraz araştırdım bi kaç kişiyle konuştum debriaj balatası bitmiş dediler. Öncelikle arızayı doğru tespit etmiş miyiz başka bir yerine baktırmak gerekiyor mu?
Yalçın (siyah inci sahibi) abiyle de konustum takım halinde alman lazım aralarında saçlarda var sacıyla beraber alman lazım dedi. Debriaj balatası baktım internetten size linkleri atayım. Çelik var plaka var farkli farkli modeller markalar var. Hangisini almamı tavsiye edersiniz ?
Türkiyedeki debriaj balataları:
http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/682/
http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/683/
http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/684/
Hyohive daki debriaj balataları:
Bu çelik http://www.hyohive.com/driven-steel-...0-gv650-te450s
http://www.hyohive.com/ebc-srk-race-series-complete-clutch-kit-for-hyosung-gt650-gt650r-gv650-te450s
Hyohivedaki balatalara bakınca aralarında baya bi fiyat farkı var.
Tespit doğru debriyaj bitmiş. Bizim motorlar genelde yatmış motor oluyor ve bayatladığı için de kaçırmaya başlamışda olabilir. Mesela benim motor 2006 model 2010 trafik çıkışlı ilk sahibinden ben aldım ve 4500km deydi. Ama aldığımda balatalar kaçırıyordu.
HyoHivedaki Kevlarlı Racing balatadan aldım çünkü sert ve sportif kullanmayı seviyorum.
Sizin için ise gereksiz masraf olur.
NewFrenler'i italyan diye iteliyorlar millete orjinalin yarısı kalitesinde/dayanıklılığında bile değil.Alma
Orjinal balatalar orta kıvamda iyidir.
EBC normal seri senin işini görecek balatalardır.
EBC Racing serisi gereksiz maliyet olur
selam, gv650 lerin yeni modelleri sanırım Aquila Pro - bunların türkiye'ye gelme olasılığı var mı ?
merhabalar.uzun süredir gv 250 kullanıcısıydım ama gaza geldim sattım.gv 250 den cok memnundum sadece boşa geçmiyordum o kadar.acaba gv 650 almalımıyım satmışken cc yükseltmek istiyorum.ne dersiniz.kronik arıza artıları ve eksileri nelerdir.tecrübelerinizden yararlanayım.
İsfa67; bende GV250 yi satmadan bakayım dedim GV650 ye. Baktığım motor kazalı çıktı. kilometresi ODO 7300 km, Trip A 37172 km, Trip B 18000 km de. Muayenede de 18000 km görünüyor 2012 de. Adam her şeyi orijinal yazmış. Gözüm korktu açıkçası.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)