Merhabalar tekrar,
Tüm dertler kederler halloluyor ancak yeni dertler çıkmaya devam ediyor maalesef.
Herşey bir kenara orijinal çanta almak istiyorum yardımı dokunacak birileri varmı?
Merhabalar tekrar,
Tüm dertler kederler halloluyor ancak yeni dertler çıkmaya devam ediyor maalesef.
Herşey bir kenara orijinal çanta almak istiyorum yardımı dokunacak birileri varmı?
Size aşağıdaki linkteki çantaları önerebilirim, nitekim kargo masrafları ile ilgili bir fikrim yok. Benim en çok begendiklerim bunlar...
http://xchoppers.com/product_info.php?cPath=65_79&products_id=1765&osCs id=a9atoh9i8esgfndvb8qpruum43
http://koreanbikeparts.com/index.php/hyosung-parts/gv650-aquila/hardcase-saddlebags-set-for-gv650-black-silver-blue.html
Hyosung GV650
AB Rh(-)
Hayat sürünce güzel...
slm arkadaşlar,
2007 model gt650'im var.Uzun süre kullanmayı düşünmekteyim, bu nedenle bazı yedek parçaları elimde hazır bulunsun diye stoklamak gibi niyetim var. Karbüratör manifoltları,hava filtresi,yağ filtresi,dişlileri şimdiden alıyım lazım olunca kullanırım. Türkiyedeki manifolt fiyatını görünce Takımı 500 tl :D yurtdışı sitelere yöneldim. Burdan sipariş veren arkadaşlarla birlikte sipariş verebilirim.
meraba arkadaşlar st7 hakkında bilgisi olan varmı forumunda bişey yazmıyor.
St7 gv250 ve gv650 melezi üzerinde gv650 motoru beyvar fakat 700cc olarak gir olarakta 63hp olması gerekiyor bir arkadaşımda var kullanıyor. bende test etme şansı yakaladım hyosungun st7 modeli daha çok klasik model olarak tasarlanmış fakat yolda son derece tatmin edici bir gücü var hatta şunu söyleyebilirim 700cc olarak klasik modellerde güç hız olarak rakibi yok diyebilirim. 180km hıza çok rahat ve çabuk çıkabiliyor selesi gv650 ye göre daha rahat çok heybetli bir görünümüde cabası ben gv650 kullanıcısı olarak st7 modelinide sevdim açıkçası
ANATOLIAN EAGLES MC
6 haziranda çıktığımız ege turunu 14 haziran aksamı istanbula dönerek tamamlamış bulunuyoruz. Gezimizle ilgili detayları öğrenmek isterseniz sizleri https://www.facebook.com/motoistanbulege sayfamıza bekliyoruz.
Merhaba arkadaşlar ben Güray. Aranıza yeni katiliyorum. Forumu zaman buldukça okuyorum size yığınla sorum var aslında ama şuan en önemlilerini soruyorum.
2007 model gv650 alıyorum ayın sonunda. Motora bakıcam eğer temiz bir motor ise alıp ertesi gün direkt 8 saatlik yola çıkıcam. Motorun ağır masraf çıkarmaması gerekiyor sahibi de bunun garantisini verdi gittiğim zaman bir motorcuya da gösterebilirim fakat anladığım kadarıyla motorcularda pek hyosungdan anlamıyor. Bu yüzden iş başa düştü acil büyük masraf çıkarmaması için nelere dikkat etmem gerekiyor motor alırken?
Aynı zamanda motor malzemem, aksesuarım yok.
Sanırım öncelikle mont, kask, dizlik, eldiven vb satın almam gerekiyor, Aydın civarındayım. Buralarda da büyük mağazalar yok giymeden takmadan da kask ceket alınmaz. Önerilerinizi bekliyorum.
Yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Hocam öncelikle hayırlı olsun... Bir tavsiyem var ... önce kaskınızı montunuzu ve çizmenizi kaliteli alın. Kaskınızı fullface alın. Montunuzu korumaları standartlarca belirlenmiş olanlardan secin. ve korunaklı bir cizme alın.. sonra artan paranızla motorunuzu alın. Daha önce deneyiniz yoksa GV 650 güclü ve biraz ağır birmakinedir. ilk basta sizi baya bir zorlayıp tedirgin edecektir. aman dikkat edin... Birde GV 650 ile uzun yol biraz sıkıntılı... Kayışın ve kasnakların durumunu iyice kontrol etmelsiiniz. yoksa kayış koparsa düsünmek bile istemiyorum. lastikler vaadesi dolmus ise mutlaka ma mutlaka degistirin. Motor torklu bir alet. Torkunu kontrol edin ... keyifsizlik varsa pek yanasmayın. ...
Güle güle kullanın...
Ben de dün itibariyle gv 650 sahibi oldum. Kaya abiye haldun abiye mustafa kemal abiye gerçekten çok teşekkürler. Izmirden istanbula uçakla gidip motoru alıp izmire 2 kişi geri döndük hiç bi sıkıntı çıkmadı üzmedi bizi ortalama hız 140 civarındaydı ara ara zorladık 193 görüp gaz kestik yoksa daha da gitcek sonuç olarak yorulduk ama değdi. Hepimizin tekeri düz bassın.
Ben de dün itibariyle gv 650 sahibi oldum. Kaya abiye haldun abiye mustafa kemal abiye gerçekten çok teşekkürler. Izmirden istanbula uçakla gidip motoru alıp izmire 2 kişi geri döndük hiç bi sıkıntı çıkmadı üzmedi bizi ortalama hız 140 civarındaydı ara ara zorladık 193 görüp gaz kestik yoksa daha da gitcek sonuç olarak yorulduk ama değdi. Hepimizin tekeri düz bassın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
Iki defa çıkmış mesaj ) kaya abi halletcem en kisa zamanda saolasin
Kaskı nolan n86 aldım kapalı kask. Montu richa discovery aldım. Dizlik, eldiven, bellik, buff full takım düzdüm 1800 lira civarı tuttu. Daha da motoru alamadım. Pazartesi alıcam inşallah. Kayışında tekerinde bir sıkıntı yoksa alıp gelicem 8 saatlik yola. Motorun torkunun çok sağlam olduğunu biliyorum kullanma fırsatım oldu.
Kardeşim öncelikle hayırlı olsun motorun. Ben de çok yeniyim ama 2 gündür üzerinden inmiyorum resmen toplamda yaklaşık 700 km kadar bi tecrübem var ama sana bi kaç şey önermek istiyorum. Motoru aldıktan sonra şehir içi trafiğinden çıkınca ilk işin sağa çekip radyatör fanını kontrol etmek olsun devreye giriyo mu girmiyo mu. Girmiyosa bu işlerden anlayan birinin telefonunu edin onu ararsin yol gösterir. (benim daha 2 kere fan devreye girdi full sıkışık trafikte) kalkarken gerçekten çok dikkat et lastikler istediği kadar sağlam olsun (aldığım mustafa kemal abi on numara lastik takmış egzos deyene kadar yatıyo sıkıntısız tekrar teşekkür ediyorum) yine de kalkarken götü sallıyo. 1 2 3. Vites pek farketmiyo yani. 140 150 arası yaklaşık 250 km seyir edersen ertesi gün boynun tutulur tecrübeyle sabit diğer standart bakımları söylememe gerek yok saniyorum. Tekerin düz bassın iyi yolculuklar şimdiden
Selam arkadaşlar, Motoru Ç.kaleden aldım Aydın / Söke'ye yola çıktım. İki arkadaş gittik full malzeme motora baktırdık herşeyi güzel dendi. Yola çıktık 160-170 km sonra motor kırmızı ışıklarda stop etmeye başladı. Bu sorunu hararet sanmıştık oncelikle motoru yine calistirip devam ediyorduk dua ede ede. Sonra motor kırmızı ışıkta boşa atmadan 1. viteste yüksek devirde yani debraja basarak gaz vererek bekliyordum kırmızı ışıkları böyle geçebilyordum 2-3 ışık sonra bu da yeterli olmadı toplam 181.km de motor 120 ile giderken stop etmeye başladı ekran görüntüsü gelip gidiyodu. Motoru durdurduk sağa çektik akü bittiğini anladık. Motoru vurdurarak çalıştırdık devam ettik 3-5 km sonra tekrar komple stop etti. Ç.kaleden balıkesir gömeçe kadar sürebildim motoru. Sonra ç.kaledeki motora bakan ustayı aradık durumu anlattık konjektör arızası dedi ona bi konjektor ayarlamanız lazım dedi. Motorcu bulduk aküyü şarja koyduk elektrikçiyi aradık gece 11 de misafirlik dönüşü uğradı elimizdeki konjektorlerden birisini motora uyarladı akü saatte bile tam sarj olmadı ama yola ciktik gece 1 de. Sabah 5 bucukta sökeye varabildik.
Motorla en fazla 160 km'yi gördüm. Zaten yol boş olsa bile 130 km den sonra rüzgar motoru sallamasa da sürücüyü baya bi sallıyor. O yüzden benim gibi yeni sahip olacak arkadaşlara 100 km yi geçmemeyi öneriyorum.
Elektrikçi motorun statöründen 3 çıkış olduğu ve bu 3 çıkışın birisinin çalışmadığını söylemişti balıkesirde. Statör motor elektriğini konjektore aktaran mekanizma, konjektor de zaten ufak motor konjektoru olduğu için bize yüksek devirde giderseniz akü daha iyi şarj alır dedi. Bizde gayet titreye titreye geldik. Artçı mahfoldu. Saat başı durup sigara içmek zorunda kaldık. Bu motoru alacak arkadaşlar da böyle yazıları okuyup vazgeçmesinler. İnternet ortamlarında hep sorunlar yazılır güzel anılar çok nadir paylaşılır. Motorun en beğendiğim özelliği 100 le seyir halindeyken sollama fırsatı bulduğumda bir aracı geçmek çok kolay, gaza bastığın anda geçiyosun. Frenleri de çok güzel makinenin. Aynı zamanda ne kadar rüzgar olursa olsun motora etki etmiyor. 300 kusur kg hiçe sayılmayacak bir ağırlık.
Bu arada mesajıma cevap veren buraya yazan arkadaşlara da çok tşkr ediyorum.
Edit: Kaya abiden allah razı olsun balıkesirde bulduğum motorcuya tane tane ne yapması gerektiğini anlattı. Kaya abinin büyük yardımı var.
Güvenç kardeşim,sen camı takdır ve birde koltuğunu modifiye et..sana resim gönderirim..ne boynun tutulur nede yorulursun..tecrübeyle sabit.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
Sana da büyük geçmiş olsun kardeşim..okurken başına gelenlere üzüldüm..o motoru ciddi bir şekilde elden geçir..biraz zaman ve paran gider ama sonrası inşaallah seni mutlu eder..hayırlı olsun..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Ne tür bir sıkıntı bu merak ettim.Ben bir gün içinde bu motorla 950 KM yol yaptım aynı akşamda arkadaşlarla eğlenmeye gittik..birlikte sürdüğüm diğer 4 makine 6 silindirli Goldwing di..sürüş tempomuzda yol müsaade ettiği sürece yüksekti..bilgi verirsen sevinirim kardeşim..
güray motorun hayırlı olsun konjoktör arızası bütün motorlar için sıkıntı ne zaman devreden çıkacagı pek belli olmıyan parça onun için motorlara volt metrenin takılması iyi oluyor veya sarj göstergesi ,sarj ışıgı çok faydalı sarj kesildiğinde önceden haberin olup bicimsiz bir yerde kalmadan tamiratı yapılır.
birde ucuz çin conjoktörlerinden uzak durun bir süre sonra yüksek voltajvererek gösterge ve beyin nin yanmasına sebeb olabiliyor.
Statör konjektör sorununun çözümü basit ve internetten alınca ucuz.
Kawasaki EN 500 statörü ve Shindengen mosfet konjektör alıyorsun. Birdaha öyle bir problemi aklına bile getirmiyorsun
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)