Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Aralık 2013, 00:59
#5381
Hosgeldin Orkhan. .
Bencede 250 cc den basla, uzun yillar degistirmeden kullanmak gibi bir niyetle "kendini riske"atma pahasina 650 cc almak tamamen maddi imkansizlik icin alinmis bir kararsa, 250 cc kazasiz ve bakimli kullanirsan degistirme zamaninda cok zararin olmaz.Hatta edinecegin tecrube sana daha cok sey kazandirir
Reklamlar
-
22 Aralık 2013, 01:30
#5382
orkhan adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar.benim bir kaç sorum olacaktı.22 yaşında öğrenciyim.1 hafta önce sonunda ehliyeti aldım. malesef motor kullanmayı direksiyon sınavına girmeden 2 gün önce öğrendim.125 cc lik motorda sadece 20 km yol deneyimim var.son bir yıldır araştırmadığım motor kalmadı.birazcık birikmiş paramda var.eylüle kadar gv 650 almayı düşünüyorum.biliyorum başlangıç olarak 650 cc lik makine beni trafik canavarı yapar ama maddi durumlar çok kısıtlı ve bu motoru uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için almışken iyi bir şey alayım diyorum.şimdi esas soruya geçiyorum 2009 ve ya 2010 model 20-25 bin kilometre bir gv 650 alıp bu makineyi sağlamca bir servisten geçirirsem motor beni 50-60 bin kilometre rahat götürürmü.eylüle kadarda maksimum 12 bin tl anca biriktiririm.sağlamca servisten geçirdikten sonra 2 ci el motor başıma çok dert açarmı.inanın bir haftadır makarna yiyorum o yüzden 2 ci el motor almakta biraz tereddüt içersindeyim çünki karnımızı zor doyuruyoruz.not umarım makineyi alırsam 1 ay felan kesinlikle trafiğe çıkma saçmalığı yapmam.motorla bütünleşene kadar geceleri mahalle aralarında takılırım.yazım hatalarımdan dolayıda üzgünüm azerbaycandan türkiyeye yeni taşındık türkçeye pek hakim değilim.formunuzda harika olmuş
Hoşgeldin kardeşim,yazdıkların gayet net anlaşılır,maşallahın var.. ;)
2.elde temiz düzgün bir motor bulursan ve bakımlarını aksatmadan yaparsan ustanın dediğine göre en az 500 bin KM yaparsın..motoru sağlam..ancak tecrüben kafi gelir mi bilmem..düzgün ,profesyonel bir eğitim aldıysan bu sana avantaj sağlayacaktır..ama mümkünse GV 250 ile başla..daha önce ilk motoru GV650 olan yok mu dersen var..ama ya iyi eğitimleri vardı ya çok kontrollüydüler yada şanslı..alacağın motor her ne olursa olsun kazasız belasız güzel günler de kullanmanı dilerim..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
23 Aralık 2013, 01:38
#5383
ilginizden dolayı çok teşekkür ederim bir ara gv 250 almayı çok düşündüm ama kasası pek hoşuma gitmemeye başladı sonradan.söylediğim gibi uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için gv 650 ye kafayı taktım.dragstar ve ya shadow vardı bir ara aklımda.almaya kalksam 12 bin tl'ye 2005 model 50 binde felan anca bulurum onlarda büyük ihtimal çok sıkıntı çıkaracaktır.şu an en ideal olanı gv 650 sanırım.motor gücü olsun teknolojik özellikleri kasası felan hepsi çok hoş umarım biran önce alırım.ayrıca aldıktan sonra düz gidon yaptırmayı düşünüyorum.regal raptor spyderin gidonunu bilen bilir.gv 650 ye aynısından yaptırısam çok sıkıntı çıkarımı acaba.öne bayağı yatmam gerekecek sanırım.o zamanda chopper tadını pek alamam galiba :/
-
23 Aralık 2013, 01:49
#5384
orkhan adlı üyeden alıntı
ilginizden dolayı çok teşekkür ederim
bir ara gv 250 almayı çok düşündüm ama kasası pek hoşuma gitmemeye başladı sonradan.söylediğim gibi uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için gv 650 ye kafayı taktım.dragstar ve ya shadow vardı bir ara aklımda.almaya kalksam 12 bin tl'ye 2005 model 50 binde felan anca bulurum onlarda büyük ihtimal çok sıkıntı çıkaracaktır.şu an en ideal olanı gv 650 sanırım.motor gücü olsun teknolojik özellikleri kasası felan hepsi çok hoş
umarım biran önce alırım.ayrıca aldıktan sonra düz gidon yaptırmayı düşünüyorum.regal raptor spyderin gidonunu bilen bilir.gv 650 ye aynısından yaptırısam çok sıkıntı çıkarımı acaba.öne bayağı yatmam gerekecek sanırım.o zamanda chopper tadını pek alamam galiba :/
Müsait bir günde kulübümüzün toplantısına iştirak edersen bahsettiğin tarzda bir gidonu olan kardeşimiz var..motora biner test edersin yanında çay da sana ikramımız olur.. ;)
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
23 Aralık 2013, 01:55
#5385
şişlide oturuyorum ama okulum malesef kastamonuda.sömestr tatilinde 15 ocakta 2 aylık istanbula gelicem o zaman kesinlikle uğrarım hem çalışıp para toplamayada devam edicem
-
23 Aralık 2013, 02:45
#5386
orkhan adlı üyeden alıntı
şişlide oturuyorum ama okulum malesef kastamonuda.sömestr tatilinde 15 ocakta 2 aylık istanbula gelicem o zaman kesinlikle uğrarım hem çalışıp para toplamayada devam edicem
Tamam kardeşim..bekleriz..Allah yardımcın olsun..tez zamanda inşaallah motoruna kavuşursun..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
31 Aralık 2013, 13:46
#5387
merhabalar bende hysoung gv650 çok seviyorum yeni modern sport görünüşü beni kendisine kaptırdı diyebilirim. Ancak bazı kronik sorunları varmış aşılması çok zor oluyormuş kayıs koparsa 600tlmiş beyin sorun yaratıyormuş parçası zor bulunuyormuş aylarca bekleyenler varmı tabi can sıkar budurum sizlerden yardım bekliyorum.
-
31 Aralık 2013, 15:59
#5388
ARKADAŞLARIN YENİ YILDA HER ŞEY GÖNLÜNCE OLMASINI DİLER,mEMLEKETİMİZE VE DÜNYAYA HUZUR,BEREKET GETİRMESİNİZ MEVLADAN DİLERİM.
Sinem hoş geldin biraz kendinden bahsedersen seviniriz. eski sahifeleri okumamışın belliki,vaktin oldukca okumanı tavsiye ederim.Tercihin de haklısın aynı sebeblerden tercih ettik genelde kronik sıkıntılar önemli değil her makinada da olacak diye bir şey yok ama basit şekilde hallediliyor.Kayış artık dahada pahalı 1250 tl civarında ama ben kendi makinamı zincire çevirdim memnunum kayış kötümü değil ama pahalı ve zincir alışkanlıgı var daha sağlam gibi hissediyorum.Bu konuda face harem garaj diye sahifemiz var ordada arkadaşlar yardımcı olurlar .
-
03 Ocak 2014, 00:58
#5389
Selamlar, bu sayfalara yeni katılan arkadaşlara Haldun ve Halidun abilerim güzelce cevap yazmışlar zaten.
Ben bir noktaya kısaca değinip kaçıcam izninizle..
Az önce TDK sitesine baktım, "Kronik: Uzun süre boyunca çözüm bulunamayan" olarak tanımlanmış.
GV650nin kronik problemi yoktur. 1 defaya mahsus müdahale edilmesi gereken 1-2 noktası var ki 2. el temiz bir motor alan herkes onlara da çoktan müdahale edilip çözülmüş olduğunu görecektir. Bunların neler olduğu geçmiş sayfalarda (sanırım en iyi de 116. sayfada) anlatılmıştı. Hatta birkaç sayfa önce ben de bir özet geçmiştim.
Tekeriniz düz bassın..
-
03 Ocak 2014, 14:00
#5390
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------
[/COLOR]
sinem54 adlı üyeden alıntı
merhabalar bende hysoung gv650 çok seviyorum yeni modern sport görünüşü beni kendisine kaptırdı diyebilirim. Ancak bazı kronik sorunları varmış aşılması çok zor oluyormuş kayıs koparsa 600tlmiş beyin sorun yaratıyormuş parçası zor bulunuyormuş aylarca bekleyenler varmı tabi can sıkar budurum sizlerden yardım bekliyorum.
Kronik sorun olarak gösterilen Konjektör sorunu vardı çoğumuz bunu yeni tip konjektörle değiştirip sorunu çözdük..benim motorum 2007 daha bugüne kadar herhangi bir beyin arızası olmadı..tıkır tıkır çalışıyor sorun yaşayanların geneli geçmişte yapılan yanlış uygulamaların kurbanı..Kayış şuan hyosungsource.com 645 TL (doların artmasından sebep)70 TL de kargo tutsa 700 TL ye mal olur..30.000 KM veya 5 yıl üretim tarihinden itibaren ömrü var GV650 i Kaya abi,zinciri tercih ediyor ve tavsiye ediyor ben ise asla diyorum..Yüksek hızlarda zincirin koptuğunu düşünmek bile feci kayışla kıyaslanamaz.. orijinaline bağlı kalmak en iyisi..zinciri yağlama ile uğraşacaksın arada zincir değişeceksin..uzun iş..kendi çevremde GV alanların hiç birinin zincirliye çevrilmiş GV 650 almamasının mutlaka nedenleri vardır.. şuan sadece manifolt boğazların bir tanesinde sıkıntı var oda yeni tip manifoltlarlada çözülebiliniyor..ki yakında piyasada bollaşır fabrika üretimini yapıyormuş..kısaca diğer emsal cruıserlardan daha fazla yedek parçaya sahip ve ciddi bir sıkıntı yok..tek sıkıntı bu motordan anlayan ve bunu layıkıyla yapabilen fazla usta yok..ben İstanbulda olduğum için bu konuda bir sorun yaşamıyorum..umarım yardımcı olabilmişim dir..
-
03 Ocak 2014, 22:57
#5391
Arkadaşlar çok güzel açıklamış. GV 650'nin fabrika çıkışında olan ve bilinen bir kaç sorunu var. Ama çok kolay ve cüzzi bir maliyetle çözümlenebilecek sorunlar. Düşünme becerisinin kendinde gelişmesine izin vermeyen insanların birşeyi "sığ bir analizle" yaftalamak hem kolaylarına geliyor hem de bir düşünce üretmiş gibi mutlu oluyorlar. Bahsedilen sorunlar 2006-2008 arası alanlar için önemli sorundu çünkü en başta bunun farkında olamadılar ve bu hemen giderilebilecek ufak nedenlerin başka aksamlara sıçrayarak zarar verdiği görüldü. Bundan haberdar olanlar ya da önceden sezenler zamanında müdahale edip hiç sorun yaşamadılar. Bir arkadaşımızın da dediği gibi artık şehir efsanesi olan bu sorunların nerdeyse hepsi giderilmiş durumda.
O kronik sorunlardan bahsedenler, performansı tüm forumlarda ancak 1000 - 1100 lük Japon motorlarla kıyaslanan, estetiğine herkesin hayran hatta aşık olduğu, mükemmel seri ve bir o kadar da oturaklı ve karizmatik duruşu olan, 280-300 değil 230 kilo olan 70-80 beygirlik bir motoru bu fiyata alıp alamayacakları konusunda hiçbir yorum yapmıyorlar nedense!
-
10 Ocak 2014, 02:16
#5392
herkese merhaba geçen sene aldığım gv650 dijital göstergemi başka gösterge aldığım için satıyorum.gösterge yeni modeller içindir. sorunsuz çalışıyordur. görmek isteyen gelip görebilir. bana özelden mesaj atabilirsiniz.
-
12 Ocak 2014, 22:41
#5393
Arkadaşlar gösterge satılmıştır. teşekkürler
-
14 Ocak 2014, 02:51
#5394
arkadaşlar gv 650' mi satıyorum. duymayan kalmasın
-
14 Ocak 2014, 03:54
#5395
Arkadaşlar motorları iyi güzel övüyorsunuzda , herkeste aldığı motorla uğraşmak istemeyebiliyor.
Ben bile neredeyse her işimi kendim yaptığım halde birkeç kere benzin döküp yakma düşüncesine kapıldığım zamanlar oldu.
O anda ne hızı ne güzelliği ne insanların hayran bakışları umrunuzda olmuyor.
Yanınızdan geçen 100 bin devirmiş cbf 150 li kuryeye imrenerek bakarken buluyorsunuz kendinizi , bir duran olsa da bi el atsada bi eteklesekte , vurdursakta , çalışsada bir an önce eve götürüp doyasıya tekmelesem şunu diye düşünürken buluyorsunuz kendinizi.
O havayla gümbür gümbür homurdanarak yaklaştığınız kafeden çıkarken motoru vurdurarak çalıştırmak yokmu. İşte bu insanı çıldırtır.
Yani kimisi sorunsuz motor sever. Güzellikte bir yere kadar.
O yüzden eleştiri yapan insanlara karşı biraz anlayışlı olmak lazım.
O motoru en ince ayrıntısına kadar bilen nadir insanlardan olduğumu düşünüyorum , ve bir daha alıp kullanacağımı hiiç sanmam.
Tadı damağımda kaldı ve hepte orada kalıcak. Orada iyi .
Dolu dolu çook keyifli 20 bin km yaptım , yalnız elimden takımı taklavatı bırakmaya gelmezdi.
-
16 Ocak 2014, 13:21
#5396
motor bu ne yapacagı belli olmaz bir saati diğerini tutmaz genelde hepsi böyledir.sizinkiler iyi saattde olsun
-
16 Ocak 2014, 20:44
#5397
Merhaba,
Öncelikle şunu belirtiyim ki! yıllarca sorunsuz kullanımı garanti altına alan ve sıfırını 20.000 Tl ye 650 cc motor satan bir üretici varsa gerçekten bende hemen motorumu değiştirmeye razıyım. Motorsiklet büyüklüğü gereği çok daha dar alanlardaki aksamlarla yüksek güç üretmeye odaklanılmış makinelerdir. yani bakımkonusu herhangibir motorlu araçtan kat ve kat daha itinalı olunması gerekmektedir.
Motorunuzu hiç görmedim ama Hysoung marka bir motorsikletin sizin ifade ettiğiniz kadar sorun çıkartması için ya "geçmişini bilmediğiniz" bakımsız bir motorsiklet almışsınızdır ya da sıfır alıp motorsiklet'e "kamyon" gibi bakmışsınızdır.
Bir kurye motoru ile kıyaslamak çok talihsiz olmuş. Bir motorun kuryede kullanılmış olması satılırken mümkün olduğunca gizlenen bir durumdur. Zira bu durum bir dayanıklılığı tarifleseydi bu gizlenmez, reklam için kullanılırdı. Tabii bir de siz yolda sadece yanınızdan geçenleri görüyorsunuz bahsettiğin CBF 150 çok iyi motor olmasına rağmen girdiğin herhangi bir tamirci de 3 4 adet CBF 150 mutlaka yapılmayı bekler.
Yazınızın sonunda 20 bin km keyifle kullandığınızı belirtmişsiniz. Bence bu fazlasıyla yeter bir durum.
Motorsiklet km de ne kadar yakıt tükettiği de motorun sorun çıkarıp çıkarmaması da belli çıta üzerindeki markalar için sadece bakım ve titizlikle alakalıdır. Hysoung markası ise bu çıtanın kesinlikle üstündedir.
İkinci el motor alırken geçmişini bildiğiniz bakımlı motorları alın gerisini unutun.
Teker düz bassın, yolunuz açık olsun.
-
17 Ocak 2014, 13:34
#5398
acayüp adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorları iyi güzel övüyorsunuzda , herkeste aldığı motorla uğraşmak istemeyebiliyor.
Ben bile neredeyse her işimi kendim yaptığım halde birkeç kere benzin döküp yakma düşüncesine kapıldığım zamanlar oldu.
O anda ne hızı ne güzelliği ne insanların hayran bakışları umrunuzda olmuyor.
Yanınızdan geçen 100 bin devirmiş cbf 150 li kuryeye imrenerek bakarken buluyorsunuz kendinizi , bir duran olsa da bi el atsada bi eteklesekte , vurdursakta , çalışsada bir an önce eve götürüp doyasıya tekmelesem şunu diye düşünürken buluyorsunuz kendinizi.
O havayla gümbür gümbür homurdanarak yaklaştığınız kafeden çıkarken motoru vurdurarak çalıştırmak yokmu. İşte bu insanı çıldırtır.
Yani kimisi sorunsuz motor sever. Güzellikte bir yere kadar.
O yüzden eleştiri yapan insanlara karşı biraz anlayışlı olmak lazım.
O motoru en ince ayrıntısına kadar bilen nadir insanlardan olduğumu düşünüyorum , ve bir daha alıp kullanacağımı hiiç sanmam.
Tadı damağımda kaldı ve hepte orada kalıcak. Orada iyi .
Dolu dolu çook keyifli 20 bin km yaptım , yalnız elimden takımı taklavatı bırakmaya gelmezdi.
golife nefis bir şekilde özetlemiş durumu..emeğine sağlık diyorum..
Elinizin anahtar tuttuğunu ve bu motor hakkında bilginiz olduğu önceki yazılardan bildiğim bir gerçek ancak bu bazen yeterli gelemeye biliyor..ben işi motor tamirciliği olduğu halde bu motorların canını okuyan yanlış işler yapan birçok usta gördüm eminim hiç birisi işinde başarısız olmayı hedeflemezlerdi ancak her ustanın da harcı değil..örnekleri burada sıralasam sayfa yetmez..elbette insan motoruna güvenmek ister sıkıntı yaşamayı tercih etmez..bu düşünceyi anladığım gibi desteklerim de..Allah nazardan saklasın..2007 yılında aldığım motorumu hala kullanıyorum..geçen yaz 2535 km yol yaptım Balkanlara,motosiklet festivaline yetişmek için bir günde yaptığımız (yaklaşık 15 saat)yol 950 km idi.bu yolu yanımda birlikte yol yaptığımız 4 adet Goldwingle gerçekleştirdim.onların konforunda gitmediysemde bu parkurun rahatlıkla üstesinden geldim..eğer motorum GV 650 ye güvenmesem bu yola zaten çıkmazdım..bugüne kadar ciddi bir problemde yaşamadım..konjektör ve statör sorunu dışında onları da kaç yıl sonra yeni tiple değiştirince bir sorunum kalmadı..bakımları yapan usta yıllardır aynı ustadır..ve bir şey daha bazı malzemeleri ömrünü tamamlamasını beklemem..örneğin debriyaj teli vb konuları şansa bırakmam..en büyük avantajımda motorun ilk sahibi olmam nedeniyle sağda solda kurcalanmamış motor olması..Kulübümde bir çok arkadaşımızda GV 650 var..çoğu ikinci el..bazısı çok şanslıydı motorlarıyla ilgili bazısı ise şansız ..bu şanssız olan arkadaşların motorları bile doğru ustada hayat buldu..ve masrafları lastikleri saymazsak çok da büyük paralar tutmadı..şimdi soruyorum ben bu kadar memnun olduğum bu motoru neden övmeyeyim ve neden yalan yanlış bilgilerle çamur atıldığın da savunmayayım..(bu arada acayüp çamur atma konusunda seni tenzih ederim kast ettiğim belli mecralarda bunu yapan şahıslar. )
-
17 Ocak 2014, 14:12
#5399
-
19 Ocak 2014, 01:17
#5400
Arkadaşlar merhaba ben eray konuyu uzun süredir takip ediyorum.kısmet olursa bende bir gv650 sahibi olmak istiyrm.ancak yaklasik 3aylık arastirma ve beklemeden sonra bir sonuca ulaşabilmiş değilim.niyetim enjeksiyonlu 10bin km te kadar kronik sıkıntılari olmayan temiz bir makina bulmak umarim bir yerlerde beni bekliyordur saygilar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler