İyi akşamlar arkadaşlar. gv 250 kullanıcısı idim sattım. şimdi gv 650 yolundayım yalnız karbüratörlü mü enjeksiyonlu mu diye gidip geliyorum bana yardımcı olursanız aralarındaki artı eksiler nelerdir. bazıları enjeksiyonlu modellerde kronik sorunlar çözüldü demiş doğru mu.
Karbüratörlü modeller daha randimanli ve tamiri bakimi daha kolaydir.Enjeksiyonlu modeller ariza yapincaya kadar guzel yapinca zor ve pahali tamiri
kronik sorunlara ne diyorsunuz bide aralarındaki yakıt farkı
Kulübümüzde 2 adet enjeksiyonlu model var grup sürüşlerinde alınan yakıt miktarı aynı..teknik verilerde 100 km de 0.5 daha ekonomik densede bu farkı göremedik..enjeksiyonlular 80 beygir karbüratörlüler 72 beygir arada gaz açtığımızda bir fark varmı dersen gözle görülür ciddi bir fark yok..kronik sorunlara gelince önceki yeni tip konjektörler eskisinin iki katı büyüklüğünde dolayısıyla soğutma daha kolay ve randımanlı bir çok kişi eskisini yeni tipkonjektörle ile değiştirerek rahat etti..2012 model öncesi enjeksiyonlu modellerde 3000-3500 arası senkron bozuyordu..2012 model yeni kasalarda ise öyle bir sorun yok..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Herkese merhaba,
Ankara'da GV 650 yı iyi bilen tanıdığınız ya da iletişim bilgilerini verebileceğiniz bir usta var mı?
İyi akşamlar.
arkadaşlar hyosung gv 650 motosikletimi satıyorum. araba alacağım. honda civic lerle takas olabilir. motorum kronik sorunlardan arındırılmıştır. üzerinde özel amerikadan getirtilmiş drag egzozu mevcuttur. daha birçok aksesuarı vardır. ilanda görebilirsiniz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sadece-aksesuar-3000-tl-132156733/detay/
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Arkadaşlar herkese iyi günler üyeliğim çok eski olsada aranıza yeni katıldım. GV 650 yi ilk gördüğüm anda vuruldum resmen. bütçem çok yok ne yazıkki max 10bin civarı bir bütçem sözkonusu. Motor bilgim ve sürüş deneyimim çok yok ama Adanada özel bir eğitim merkezinde motorsiklet konusunda profesyonel eğitim almayı düşünüyorum (merkezde 125 cc den 1000 cc üstüne kadar tüm cc, motor ve modellerde eğitim alıcam kısmetse) kendimi hazır hissettiğim zamanda gv 650 almak istiyorum. Hız seven bir insan değilim. Ağırlık olarak şehir içinde kullanmayı düşünüyorum. Yazında mersin bol bol ) sahibinden.comda bir takım ilanlar mevcut ama işte dediğim gibi bilgi sahibi olamayınca insan acabamı diyor. Forumun yaklaşık tamamına yakınını okudum nerdeyse 268 sayfa az değil :D burda yazılanlar hakkında ufak tefek bilgim var bu motor hakkında. Bana bu konuda ne tür bilgiler verebilirsiniz. Başlangıç motorum olucak bu ama dediğim gibi hızı seven biri olmadım hiçbir zaman. otobanda bile 100 ü anca görürürm gibi geliyor )
ilan sayfası burada
http://www.sahibinden.com/vasita?query_text=gv+650
şimdiden cevap veren arkadaşlara teşekkürler
Okan hoş geldin aramıza gv650 başlangıç motoru olarak kullanmanı pek tavsiye etmem hızlı ve agır makinadır biraz tercübe olsa daha emniyetli olur.gv250 ile başlamanı öneririm.
bir sene 250 kullanırsan terbüben artmış olur daha sonra gv650 ye geçiş yaparsın.
hakkında hayırlısı.
doğru. teoride ömrünü tamamladı. yol tutuşu ve frenlemesi gayet iyi. işini çok iyi yapıyor. ayrıca bundan önceki motorumda 11 yıllık IRC lastikler vardı.(ŞAŞIRTICI) çok iyi değildi. çatlaklar vardı. Fakat bu lastiklerde en ufak çatlak yok. hamuru ilk günkü gibi olamaz tabi ki ama işimi iyi görüyor. kafam rahat en azından
yorumların için teşekkür ederim.
Bu motorun ara hızlanması ve son sürati 1100 cc ye kadar olan klasik chopper-Cruıserlara göre çok daha iyi..100 km ye agresif kullanımda zaten 2.vitesin başında ulaşıyorsun..eğer sakin ve yavaş gitmeyi seviyorsun bence başka bir marka düşün zira bu motor seni kışkırtır..GV 250 bence seni başlangıç olarak tatmin eder..paranında önemli bir kısmı cebinde kalır..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Öncelikle aramıza hoş geldin. Eğitim bilgi kazandırır zaman tecrübe bu ikisi bir arada olmadan bu motora binmen oldukça riskli. Performans olarak bu cc lerde emsali yok ama doğru kullanılmazsa çok tehlikeli. Sana tavsiyem biraz daha sabırlı olman istedikten sonra er geç alabilirsin Gv 650yi ama biraz zaman tanı kendine.
@ okanerenler
Merhaba Okan, hoşgeldin. Motor seçiminle ilgili tecrübeli arkadaşların da dediği gibi GV 650 kesinlikle başlangıç motoru değil. Bence 100 ü geçip geçmeme gibi önyargılara çok takılma eğer araç kullanmadaki öğrenme ve deneyim kabiliyetine güveniyorsan ve eğitimde alabilirim diyosan kesinlikle GV 250 ile başlayabilirsin. 250 lik olarak Kymco venox u da öneririm.
Fakat daha önce uzun süre hiç motorsiklet sahibi olmadıysan ya da en az 6 ay süreli motorsiklet kullanmadıysan cruiser-chopper tarzı motorların manevra kabiliyetinin düşük olmasından dolayı başlangıçta şehir içinde kullancıyı commuter ya da maxi scooter a göre daha fazla zorlayan bir tür. GV 250 yi sakın küçümseme bu arada, çok iyi motor ve başlangıçta çok yeterli. Kullanım pratiği ve Adana'daki teknik servis kalite bilgisine sahip olmadığım için karbiratörlü almanı öneririm. Enjeksiyonlu ile sorun yaşarsan "sorun giderme süresinden dolayı" alışma evrende motordan soğuyabilirsin.
Bunların hepsi bir yana ben illa da GV 650 alma şansımı zorlıcam siz beni tanımıyorsunuz, "ormanda 5 kaplan gücündeyimdir diyosan " şu andaki sahibinden.com daki nerdeyse bütün GV 650 ilanları hakkında bire bir bilgim var. Özel mesaj ile ilgilendiğin motoru sorarsan özel bir kaç bilgi verebilirim.
iyi günler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
Merhaba dostlar,
Motor alırken bir çok sitede aramama rağmen net olarak bulmadığım devir ücreti ve trafik sigortası ile ilgili bilgi vermek istedim. İşlem bugün yapılmıştır.
2010 Model Hysoung GV 650
2013 Noter devir ücreti (Plaka değişmezse) : 97 TL
Trafik sigortası: Ruhsat sahibi yaş:40+ Plaka:Ankara Allianz sigorta: 140,16 TL
Şu an motosikletteki en makul trafik sigortası Allianz ve Halk sigorta. Fakat Halk sigrota acentesi bulmak çok zor Halk Bank'da ise uzun sürüyor.
Giray yeni makinana sonunda kavuştun hayırla kullan sıkıntısız kazasız keyfla kullanasın hemde mavi buldun tadından yenmez.
Eksik olma Kaya abi. Herkesin yolu açık olsun tekeri düz bassın, kaza cümlemizden uzak olsun. Mavi 650 candır
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)