Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Eylül 2013, 21:42
#5261
2008 ve sonrası enjeksiyonludur. birde enjeksiyonluların hepsinin jantlar ve şasi siyahtır. bazı karbüratörlüler tescil tarihleri trafiğe çıkış tarihleri 2008 ve ruhsatta da bazen karbüratörlüler 2008 olarak geçiyorr. fakat en iyi yolu jantlar ve şasi rengi hepsi siyah birde kontağı açınca benzin pompası devreye girip 5-6 saniye kadar benzin pompolar ses çıkarır.
Reklamlar
-
08 Eylül 2013, 01:00
#5262
Dostlar vediğiniz bilgi ve emekleriniz için teşekkürler birde sormak istedğim barkaç şey daha var
Başlangıç motoru olarak gv650 yi tavsiye edermisiniz?
-
08 Eylül 2013, 11:41
#5263
herkes başlangıc ıcın kucuk cc lı motorları soylesede valla bıraz yetenek bıraz ılgı bırazda teorık bılgın varsa neden olmasın olabılır ama gv 250 baslangıc motoru sayılabılır fakat gv 650 sayılır mı onu bılemem
suankı motorumu sattıktan sonra almayı dusundugum bır motor gv 650 o yuzden pıyasada saglam ıkıncı el motorlar kalsın dıye sana tavsıye etmıyorum
-
08 Eylül 2013, 14:07
#5264
Şayet gv650 alsam profesyonel eğitim alıcam öyle kafadan binmek istemem.
Bende düşündüm gv250 almayı başlangıç olarak ama alıpta 5-6 ay sonra yeterli gelmezse ve kesmezse satıp gv650 almak zarardan başka birşey değil
O yüzden direk gv650 den başlamak istiyorum.
Bu sayfadan ve gv650 kullanıcılarından çok şey öğreniyoruz şuan 52 sayfadayım ve hala okuyorum yapılan değerlendirmeleri ve yorumları.
-
08 Eylül 2013, 15:01
#5265
Daha önce herhangi bir motorsiklet deneyiminiz oldumu?
Eğitim alma konusunda sizinle hem fikirim.
gv 250 baslangıc motoru olmasına ragmen sınıfının belkıde en saglam en torklu motorlarından bırı.. fakat gv 250 dedıgınız gıbı bır sure sonra yaklasık 5 6 ay sonra sıze oyuncakmıs havası verebılır fakat o sure zarfında kazandıgınız tecrubelerıde kucumsemeyecek kadar onemlı ve buyuktur ki bu sızın ıcın zarardan baska bırsey ıfade etmıyorsa dıyecek bırsey bulamıyorum..
fakat sıze soyle hak verıyorum gv650 alınacak ve satmak ıstedıgınde de para edecek bır motor..
-
08 Eylül 2013, 17:49
#5266
Daha önce vitessiz Motor deneyimim oldu vitesli daha olmadı.ama kısa süre içinde profesyonel eğitim alıcam.bizim arkadaşta mz vardı bol bol alıştırma yapmayı düşünüyorum
-
09 Eylül 2013, 13:17
#5267
-
09 Eylül 2013, 14:25
#5268
idrisken adlı üyeden alıntı
Dostlar vediğiniz bilgi ve emekleriniz için teşekkürler birde sormak istedğim barkaç şey daha var
Başlangıç motoru olarak gv650 yi tavsiye edermisiniz?
ASLINDA 250CC BAŞLAMAK DAHA MANTIKLI FAKAT YETENEK İLGİ İSTEK DİKKAT İLE HERŞEY OLUR. ÇÜNKÜ MOTORU KULLANAN SENSİN HERŞEY SENİN ELİNDE ÜSTÜNE BİNİP CANAVARA DÖNÜŞMÜCEKSEN SORUN YOK. ÇÜNKÜ GV650 AGRASİF BİR MOTORDUR GV250 İL ALAKASI BİLE YOKTUR. 1-2 BAZEN 3. VİTESTE ASVALT GEVŞEKSE ARKASINI SALLIYOR. NEYSE KONUMUZ BU DEĞİL HERŞEY SENİN ELİNDE MOTUN SENİ KULLANMASINA İZİN VERMEZSEN SORUN YOK BİRDE DEBRİYAJLI MOTOR KULLANMADIYSAN SIFIRDAN BAŞLIYCAKSAN SORUN VAR DEMEKTİR GÜZEL BİR EĞİTİM ALMAN LAZIM HEMEN TRAFİĞE ÇIKMAMAN LAZIM. İYİCE ALIŞTIKTAN SONRA GV650 GÜVENLİ
-
09 Eylül 2013, 17:14
#5269
idrisken adlı üyeden alıntı
Daha önce vitessiz Motor deneyimim oldu vitesli daha olmadı.ama kısa süre içinde profesyonel eğitim alıcam.bizim arkadaşta mz vardı bol bol alıştırma yapmayı düşünüyorum
mz farklı gv 650 cok cok cok farklı.. hocam sen hemen egıtımlere basla bu arada da ıkıncı el alacaksan motor aramaya basla bence..
trafık canavarı neye benzıyor dıye merak ettım hep eger egıtım almadan kullanıp trafıge cıkarsan fotonu yollamanı rıca edıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Yaşadığım arızayı canlı olarak görmenizi isterdim hadi ya diye ağızlar açık kalır hepinizde. Kaya abi yeni aldığımız emme eksantrik mili kusurlu üretim gibi duruyor. Abi üst kapağı açtım işaretlere göre sente tam ayarında sonra farkettim ki çark aynı fakat mil 180 drece ters duruyor.
Ne kısmetli adamım.
Neyse abi mili tekrar cnc tezgahında orjinal pozisyona getirip tekrar kaynaklatıp takmaya karar verdim. Sonuçta mil yeni. Ufacık bir yapım hatası yüzünden şimdi tekrar yenisini almam.
motorcu arkadaşlara söylüyorum. Herkesden aldığım cevap. Onlar presli bu imkansız diyorlar.
her türkü yeni arızayı ramis kardeşiniz sizin için yaşıyor. :D Neyse düzeltilemeyecek bir sorun değil. Herkese iyi sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Arıza boyunca yaptığım ekstralar. Gidon sisteminin saplamalarını sizden aldığım bilgiler ışığında genişletip uzattım. Gösterge ilgili yaşanan sıkıntılardan okuduktan ve fiyatına baktıktan sonra sigorta ve voltaj düzenleyici ile onuda korumaya aldım. Ön kasnak saplamasınıda kontra somun olayını tamamladım. Şayet hareretli bir makina olduğu için fanıda cross motor fanına çevirip ; şehir içi trafik için el ile kullanılan anahtar yerleştirdim. Kaçırdığım bir nokta varsa lütfen yazınız. Motoru tüm kronik arızaları giderilmiş hale getirmek istiyorum. Sanırım sona yaklaştım
merhaba hocam.. gecenlerde bende de bu sente ayarı problemı ortaya cıkmıstı fakat sorun sanırım mil de degıl sızın rakamlara ve harflere gore sente ayarı yapmanız olmus.. ekzantırık mılının kulaklarına bakarak sente ayarı yapabılırdınız neyse saglık olsun bosuna torna vs ugrasmak zorunda kalmıssınız..
manuelde fark edılmesı gereken bakmak ve gormek
Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
-
09 Eylül 2013, 17:51
#5270
Ali doğan hocam sente içi nelere bakmadım ki üst ölü nokta kontrol ettim krankta problem olabilir diye. Kendi manuelinden kulaklara göre işaretlere göre her türlü şekilde senteyi oturttum. Hatta işaretler olmadan şu anda senteyi gözüm kapalı yapabilirim :D.
Yaptıktan sonra 50 kmde yol yaptım makineyle. Birden problem oluştu. Dediğim gibi aldığım parça yapım kusurlu. Sonuçta meta;l yanlışlık ile gelen bir çapak bile yapımda hatalar oluşturabiliyor. Dediğim gibi sente konusunda sıkıntım yok. Dişliyi çizip kaynak yapıcam bu sayede göbek dönemez. Başka türlü bir sabitleme şekli varsa aklınızda fikirlere açığım. Sonuçta ekzantrik mili 250 liralık malzeme ve zamlanmaya devam ediyor
-
09 Eylül 2013, 17:56
#5271
bilginet45 adlı üyeden alıntı
ASLINDA 250CC BAŞLAMAK DAHA MANTIKLI FAKAT YETENEK İLGİ İSTEK DİKKAT İLE HERŞEY OLUR. ÇÜNKÜ MOTORU KULLANAN SENSİN HERŞEY SENİN ELİNDE ÜSTÜNE BİNİP CANAVARA DÖNÜŞMÜCEKSEN SORUN YOK. ÇÜNKÜ GV650 AGRASİF BİR MOTORDUR GV250 İL ALAKASI BİLE YOKTUR. 1-2 BAZEN 3. VİTESTE ASVALT GEVŞEKSE ARKASINI SALLIYOR. NEYSE KONUMUZ BU DEĞİL HERŞEY SENİN ELİNDE MOTUN SENİ KULLANMASINA İZİN VERMEZSEN SORUN YOK BİRDE DEBRİYAJLI MOTOR KULLANMADIYSAN SIFIRDAN BAŞLIYCAKSAN SORUN VAR DEMEKTİR GÜZEL BİR EĞİTİM ALMAN LAZIM HEMEN TRAFİĞE ÇIKMAMAN LAZIM. İYİCE ALIŞTIKTAN SONRA GV650 GÜVENLİ
Çok isteklyim ve çabuk öğrenen bir yapım var ayrıca çok sürat meraklısı değilim.gv650 nın görüntüsü beni cezbettiği için çok sahip olmak istiyorum .Ama yinede düşünüyorum ve kararsızım gv650 ile gv250 arasında gidip geliyorum birde kafama takılan başka bir konu karbüratörlümü enjeksiyonlumu.Bazı arkadaşlar enjeksiyonlu az yakıyor ama çabuk problem veriyor ve enjeksiyon problemleri genelde pahalı diye yazmışlardı bir yerde Yinede siz benden daha tecrübelisiniz ve tecrübelerinizden faydalanmak isterim.verdiğiniz ve vereceğiniz bilgiler için çok Teşekkürler.
alidgn adlı üyeden alıntı
mz farklı gv 650 cok cok cok farklı.. hocam sen hemen egıtımlere basla bu arada da ıkıncı el alacaksan motor aramaya basla bence..
trafık canavarı neye benzıyor dıye merak ettım hep eger egıtım almadan kullanıp trafıge cıkarsan fotonu yollamanı rıca edıyorum
şu sezon bir kapansın hemen eğitimlere başlıyıcam zaten,2 el motorları hep takipteyim günlük olarak.Daha çok Beklersin Trafik canavarı fotosunu hiç olmayıda istemem
ayrıca fotoya gerek yok dostum yüzyüze görüşürüz sonuçta sen mersin Ben adana uzak sayılmayız.
Nobdoy İs Perfect,I am Nobody.
-
09 Eylül 2013, 18:06
#5272
-
09 Eylül 2013, 18:15
#5273
İdris kardeşim benim fikrim olarak bu motosikleti kullanmak için daha önce racing motor tarzına ve süratina aşina. Bir chopper ında hantal şekline alışık olmak lazım. İkinsini birleştirince ortaya gv 650 çıkıyor. İnanılmaz cüsseli ve inanılmaz hızlı tam bir çılgın ve acemiyi hiç bir zaman affetmiyor. Buradaki arkadaşların hepsi biliyordur 600 cc bir racingle ışıklar arası rahatlıkla kapışır. Bunu yapabilecek bir başka chopper yok. Bizim deyişimizle bu bir choppersport.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
Bu bilya olayını daha önce tartıştık burada hocam. Yapabilecek usta olduğunu sanmıyorum. Yataklar çok dar. İşlem yapabilecek yer çok az. Ve profesyonel bir usta harici ben yataklara bilya oturmanın hala çok zor olduğunu düşünüyorum. Ama elimde çıkma bir kapak var. Pirinç yatak uygulaması yapacağım onda. Devirli bir makine olduğundan en dayanıklı ve uzama özelliği en az malzeme pirinç görünüyor.
-
09 Eylül 2013, 18:52
#5274
valla ben 2008 oncesı hyoların ust kapaklarını actıgımda ınanılmaz bır mekanık zeka goruyorum ve helal olsun adamlara demek gelıyor ıcımde..
madem elınde bır ust kapak vardı ben 2 3 ay boyunca ust kapak aradım be kardesım gondereydın bıze :D
gezmedıgımız frezecı kapakcı yatakcı kalmadı :D
neyse kısmet buymus dıyelım. ha buarada ben bu bılyalı yatak ısını benım tanıdıgım cok ıyı ustalar var onlarla konusayım. olmadı bızım motorları toptan bır elınden gecırsın. tabı orjınalını bozmak ıstemeyende olacaktır ama ben bır sorayım cunku benım ıhtıyacım olacak bırsey.
bıraz once sava radial lastık aldım savalar hakkında bır bılgın varmı gt 650 sayfasında test surus sonuclarını paylastım ve aldıgım tekerın fotosunuda yorum yaparsan sevınırım :D
-
09 Eylül 2013, 19:29
#5275
Kardeşim ben bridgestone battlax aldım. Biraz tuzlu bir fiyatı var ama aldığıma deydi.
-
10 Eylül 2013, 17:32
#5276
selamlar arkadaşlar
bayadır giremiyordum olan oldu daha motor geleli 1,5 ay olmasına rağmen radyatörde patlak oldu 2300 kmde. hemen servise çektik 8 gündür orada parça bekliyoruz. kanuninin yapamadığını yaptık gittik parçayı bulduk başka bir bayiden. kanuniyi aradım durumu söyledim parçanın transferi için. fakat yardımcı olmamak için ellerinden gelen herşeyi yaptılar. satış sonrası hizmetlerdeki bayan arkadaşa da bir metin vermişler sürekli onu söyleyip duruyor. parçam nerede dediğimde elimizde varsa 1 hafta içinde yoksa en geç 20 gün içinde gelicek şeklinde cevap alıyorum. 1 hafta öncede aynı şeyi söylüyordunuz sizin nasıl bir sisteminiz var stok durumunuzu vs. göremiyor musunuz diye sordum. göremediklerini söylediler. o zaman bana gören birini bağlayın, yetkili biriyle görüşmek istiyorum dedim öyle birşey yapamıyoruz dedi bayan. ısrar edince de ben size gerekli her bilgiyi veriyorum neden görüşmek istiyorsunuz dendi(şaka sandım güldüm).......
bu kadar rezil bir servis anlayışı olduğunu bilseydim cidden hiç almazdım bu motoru allah servise düşürmesin :D
-
11 Eylül 2013, 01:04
#5277
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Ali doğan hocam sente içi nelere bakmadım ki üst ölü nokta kontrol ettim krankta problem olabilir diye. Kendi manuelinden kulaklara göre işaretlere göre her türlü şekilde senteyi oturttum. Hatta işaretler olmadan şu anda senteyi gözüm kapalı yapabilirim :D.
Yaptıktan sonra 50 kmde yol yaptım makineyle. Birden problem oluştu. Dediğim gibi aldığım parça yapım kusurlu. Sonuçta meta;l yanlışlık ile gelen bir çapak bile yapımda hatalar oluşturabiliyor. Dediğim gibi sente konusunda sıkıntım yok. Dişliyi çizip kaynak yapıcam bu sayede göbek dönemez. Başka türlü bir sabitleme şekli varsa aklınızda fikirlere açığım. Sonuçta ekzantrik mili 250 liralık malzeme ve zamlanmaya devam ediyor
ramiz arıza dişli eksantirik üzerinde dönüyormu sıkı geçme kayıyormu neden senteler ters anlıyamadım tam olayı senin eski eksantirikle aynı değilmiydi ilk takarken kontrol etinmiydi.ilginç bir durum voltaj korumayı nasıl yaptın onu bana bir anlatıver.
silindir kapagına kızıl burç la yatakta pek randımanlı olmaz bilya en güzeli sadece orta yatak kızıl olabilir.Sen yaptırabilirsen yaptır yaptıramazsan bana gönder yaptırayım. kronik arıza kalmadı gibi sende.yag pompasını değiştirdinmiydi en son olaydan sonra.
-
11 Eylül 2013, 01:42
#5278
Sherno adlı üyeden alıntı
selamlar arkadaşlar
bayadır giremiyordum olan oldu daha motor geleli 1,5 ay olmasına rağmen radyatörde patlak oldu 2300 kmde. hemen servise çektik 8 gündür orada parça bekliyoruz. kanuninin yapamadığını yaptık gittik parçayı bulduk başka bir bayiden. kanuniyi aradım durumu söyledim parçanın transferi için. fakat yardımcı olmamak için ellerinden gelen herşeyi yaptılar. satış sonrası hizmetlerdeki bayan arkadaşa da bir metin vermişler sürekli onu söyleyip duruyor. parçam nerede dediğimde elimizde varsa 1 hafta içinde yoksa en geç 20 gün içinde gelicek şeklinde cevap alıyorum. 1 hafta öncede aynı şeyi söylüyordunuz sizin nasıl bir sisteminiz var stok durumunuzu vs. göremiyor musunuz diye sordum. göremediklerini söylediler. o zaman bana gören birini bağlayın, yetkili biriyle görüşmek istiyorum dedim öyle birşey yapamıyoruz dedi bayan. ısrar edince de
ben size gerekli her bilgiyi veriyorum neden görüşmek istiyorsunuz dendi(şaka sandım güldüm).......
bu kadar rezil bir servis anlayışı olduğunu bilseydim cidden hiç almazdım bu motoru
allah servise düşürmesin :D
Benim de başıma aynı şey geldi 3000. km'de. Bir de benim başıma yan kapağın boya akması olayı da gelmişti. Senin motor Hyosung diye geldiyse öyle bir sıkıntın olmaz. Konjektör de gidebilir. Dikkatli ol. Eğer ki bi gün motor, yol gittiğin halde çalışmazsa konjektör gitmiş olabilir. Onu da değiştirmen gerekebilir. Başka da bir sıkıntı çıkmaz inşallah. Biraz sabır göstermen gerekecek maalesef. Sonuçta değiştirmek zorundalar ve bunu yapacaklar.
-
11 Eylül 2013, 14:19
#5279
radyatör yapmayı beceremiyorlar heralde? :D boyada falan bi sıkıntı yok neyseki(şimdilik). konjektör aküyü şarj eden parçaydı değil mi? statör müydü? umarım o sıkıntı çıkmaz zaten yazımı zehir ettiler. abi sana ne kadar sürede getirdiler parçayı ellerinde var mıydı bekledin mi? aynen değiştirecekler bakalım benim uyuz olduğum nokta biz aradık bulduk parçayı adamlar transfer istemekten aciz ve bu cumartesi başka şehire gitmem lazım. motor mu aldım dert mi aldım bu yazın yaptığım her plan bozuldu.
-
11 Eylül 2013, 17:21
#5280
Sherno adlı üyeden alıntı
radyatör yapmayı beceremiyorlar heralde? :D boyada falan bi sıkıntı yok neyseki(şimdilik). konjektör aküyü şarj eden parçaydı değil mi? statör müydü? umarım o sıkıntı çıkmaz zaten yazımı zehir ettiler. abi sana ne kadar sürede getirdiler parçayı ellerinde var mıydı bekledin mi? aynen değiştirecekler bakalım benim uyuz olduğum nokta biz aradık bulduk parçayı adamlar transfer istemekten aciz ve bu cumartesi başka şehire gitmem lazım. motor mu aldım dert mi aldım bu yazın yaptığım her plan bozuldu.
al benden de o kadar
Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler