kazasız belasız inşallah
volkanmarmara
Birilerinden tiyo alarak mı bunu denedin yoksa içsel sesinimi dinledin gene bilmiyorum ama doğru kullanımı yakalamışsın..;) 1.vites 70-80 km 2.vites 80-110 3.vites 110-145 km 4. vites 140- 180 km 5.vites 180-210 km aralığı agresif kullanım da önerilen verilerdir..ancak bu verilerin üzerine 15-30 km ekleme şansın var gücü bakımları da yerindeyse buna müsait ama motoru yormuş olursun..her zaman dibi görmek doğru olmaz..örneğin 1.vites 93-94 km hızlarda redline girer ama 81 km sonrasında güc kaybeder yani ivmelenmesi azalır zira maksimum beygiri 9000 devirde elde edersin..bu devrin üzerine çıktığında beygir kaybı olur azda olsa..rahat ve ekonomik kullanımlar 5000-7500 devir aralığı en iyisidir..motorun tekeri düz bassın kardeşim..hayırlı uğurlu olsun..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Selamlar arkadaşlar bu da benim makine foto koyamamıştım bayramdan sonra 1000km dolar ve bakımına girerim sanırım. baya kalitesiz bi foto kusura bakmayın daha sonra yenilerini çeker eklerim :D
Foto güzel değil..haklısın..ama motor şahane..güle güle kullan..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Selam arkadaşlar işim sebebiyle siteyede , motorumada yeterli ilgiyi gösteremiyorum bu sebeple iki senede sadece 1600 km kullandığım motorumu ( Halidun Kaya abim iyi bilir ) satılığa çıkarıyorum yakında sahibinden.com da görebilirsiniz , sevgiler
selam arkadaşlar
bazı özel sebeplerden dolayı motorumu satılığa çıkardım. gerekli tüm bilgileri verdim. selam ile ...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31023880/detay
arkadaslar bende gv250 var delta motorda sisy surucu basamagi ve koruma demiri aldim koruma demiri gv 650 ye uydugundan takamadim orjinal parca ve krom 190 tl verdim almak isteyen arkadaslar mesaj atabilir.
Fotoğraf görebilir miyiz mümkünse lion05?
Değerli abilerim selam ve saygılar.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/81736-hyosung-s-and-t-gt-250-r-kendi-kendine-gaz-veriyor-3.html şu başlıkta da belirttiğim gibi gt 250 ve gv 250 motorları olan iki arkadaşım var ve gt 250 de rölantideyken yüksek devirlere çıkma (8000 devir) problemi var ve bu sorun olmadan önce de zaman zaman stop etme sorunu vardı.Konjektörü yeni değişti statörü ise sağlam çıktı.
gv 250 de de ışıkta beklerken boştan bire atınca stop etme sorunu var. İkisi de enjektörlü makinalar. Diyeceksiniz ki neden kendi başlığına yazmadın? Bende gv 650 varken değerli görüş ve önerileriniz çok işime yaramıştı, ankarada olduğum için istanbula gelip tanışma ve görüşme fırsatım olmadığı için yine bu başlıktan fikirlerinizi almak istiyorum. Teşekkür ederim şimdiden.
büyük bir ihtimal rölanti motorunda sıkıntı vardır.söküp temizlemek le düzelebilir.olmazsa incelemek lazım.
---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:11 ----------
hayırlısı olsun mavi makina zor bulunuyor gv650 ye en güzeli mavi yakışıyor. benimkiside mavi.km sıkıntısı malesef bazen oluyor benimkiside 1 km yi 10 olarak yazıyor.büyük bir ihtimal seninkide öyledir iyi bir elektronikci çözebilir zannımca bende burda bir arkadaş var gelir bakarım diye söz verdi onu bekliyorum .Ama hesabı kolay 10 na bölünce yapılan yol çıkıyor ama satarken sıkıntı olabilir.
[QUOTE=coolibo;3103959]Fotoğraf görebilir miyiz mümkünse lion05?[/
deltaya gerı ıade etım yerıne alt sehpa ve on tampon koruması alacam ılgın ıcın tsk
gv 650 ler de bazısında eksoz un ortası neden renk değiştiriyor ? sorunlumudur ? görüntü olarak sorunlu ama .
Ayrıca bozuk senkron sorunu yaşıyorsa da böyle bir durum ortaya çıkar..örneğin 2012 ye kadar olan enjeksiyonlu modellerin de 3000-3500 km de bir senkron bozduğu bilgisi verildi ustamızdan ,senkron yapılırsa sorun olmuyor..2012 modelinde ise böyle bir sorun 5500 km
ye geldiği halde yaşanmadı..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Arkadaşlar bugün itibari ile km si fazla coşmamış temiz bir gt650 comet aramaya başladım aklınızda olsun sahibinden.com da 5-6 ad var bunlardan sahibi aramızda olan varmı? gerçi gsf 600-650 bakıyordum ama benzinin 5tl olduğu ülkemde sanırım doğru olmayacaktı... yinede 4 tokmağın sesi farklı geliyor...
http://www.yakittuketimi.net/suzuki-gsf-600s-bandit/
Eğer bu linkte bulduğum makineyi kastediyorsan aslında az yakacak diye GT650 almana gerek yok. Tabii buradaki değerler doğruysa. Çünkü GT650 ile aynı motoru olan enjeksiyonlu GV650 kullanıyorum. Aradaki farklılıklar GV650 5 vitesli ve kayışlı aktarım var. GT650 ise 6 vites ve zincirli aktarım var. Enjeksiyonlu GV650'nin yaktığı yakıt yaklaşık 6 litre civarı. Bu Suzuki'nin kullanıcı yorumlarında 7-8 litre gibi bir değere çıkmıyorsa sadece benzin konusunda GT650 almana gerek yok. Seveceğin bir motor alman, onu kullanırken, ona masraf yaparken sana her zaman yardımcı olacaktır. Sevmediğin bir motorun yaktığı 3 litre yakıt bile gözüne dokunabilir. Bu nedenle senin yerinde olsam 600-650 gibi küçük olmayan bir motor alacaksam benzinde aşırı fark yoksa sevdiğim motoru alır, ona binerdim.
sağolasın coolibo zaten 2 adet hyosung 2007 gt250 sahibiyim v makinanın torku ve sesi müthiş ama dediğim üzere sahibinden deki tüm 650 leri aradım ist-küçükçekmecede var bir tane rakam 7400 direk 7 dedi sonra 6800 dedi oraya geldiğimde sorun çıksın istemem makinana güveniyosan geleyim dediğimde motor benden önceki sahibinde açılmış ama ne yapılmış bilmiyorum ustam depoda boya yok kuyrukta boya var zaten şuan şıngırtılı çalışıyor beykozda servisim ilk hyosung culardandır ustam yanlız ona güvenirim sibop sesi demişti yaptırmaya zamanım olmadı ayın 2sinde istanbulda olucam motoru servise bırakayım gereken yapılsın il dışında çalışıyorum arkadaşada vekalet vereyim ayın 4-5 gibi ondan alırsın satışı dedi... motoruda aşağıdaki linkte...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07818617/detay
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)