Kaya abinin dediği gibi, sorunsuz bir GV650 alıp bakımlarını zamanında, anlayan birine yaptırdığın zaman sorun olmaz. Sorunsuz makine bulabilmek için de iyice araştırıp alman lazım. Çukur gibi şeyleri kafaya takmadan gitmek istiyorum demişsin. Haklısın aslında o konuda. Ben YBR125 kullanırken çukurmuş banane diyip dalardım resmen. Şimdi ise çukurlardan kaçıyorum. Her gördüğüm çukura dalmak istiyorum, kaldırıma çıkıp orda giderim gibi isteklerin düz yolda gitme isteğinden fazlaysa GV650 alma zaten. Şasi uzun ve performansı yüksek bir makine olduğundan öyle şeylere gelmez. Bir de öğrenciyim diyorsun. Babandan alacağın düzenli paraya bağlı olarak günde kullanacağın km, parça değiştirme maliyeti gibi masrafları karşılaman gerekecek. Eğer motor sorun çıkarırsa başına öyle 100-200 liralık bir sorun çıkarmayacaktır. Paranın üst limitiyle GV650 alman büyük bir risk. Motoru aldıktan sonra bir sorun yüzünden para biriktirene kadar motorun yatmasını isteyeceğini de sanmıyorum. Açıkçası bişey söylemek zor. Şahsi fikrimi soracak olursan, motoru aldıktan sonra kenarda 2.000 lira gibi bir rakam bırakabileceksen bu işe giriş derim. Ne olur ne olmaz.
Benzın alırken shell den 95 oktan alıyorum ama 97 oktan dahamı iyi olur fark warmı warsa nedır acaba saygılar
slm dostlar. 2008 model karbüratörlü bi gv 650 ile benm regal raptor 250 yii takas etme düşüncesindeyim. sabah bi konu açtım gv 650 sanki ayıplı malmış gibi uzak dur demişler. ben bu forumu okudum bi kaç kez az çok biliom da durumunu yine de sormak istiorum. son durum nedir diye?? yedek parça fiyatları, bulunabilirliği falan nedir?
başımı çok ağrıtır mı ki?? 2008 lerde statör, konjektör sorunu varmıdır dostlar?? tşkler..
hangi motorla ilgili motor nerde tanıdıgınmı yaz bakalım bildiğimiz makinamı söyleriz
Açıkçası ben motoru sıfır aldım. Yanlış montajdan dolayı radyatörüm 3000 km'de delinmiş. Yanlardan esneme yapıp yırtılmış daha doğrusu. Garanti kapsamında yenisi takıldı. Yani demek istediğim o ki, ne olacağı belli olmaz. Sıfır makinede bile sorun çıkabilir. Her makinede olabilir. İkinci elde bu risk daha fazladır. Anlaşılmayan gizli sorunlar olabilir diye düşünüyorum. Şu ara ben de yeniden öğrenci olacağımdan kendimi o arkadaşın yerine koydum. Motorun yatması gerçekten kötü eder insanı. Moral bozulur. Notları düşer. En azından kenarda 1.000 lirası olsun diyim. Hadi bir nebze daha olumlu olur
Bu konuda çeşitli deyişler var. Bazıları bu benzinin daha performanslı yanıp motorun performansını arttırdığını ve km'yi uzattığını söylüyorlar. Bazıları ise motorların buna uygun olmadığını, bu benzinin daha çabuk yanmasıyla beraber motorun benzin tüketiminin arttığını, sadece bir zarar olduğunu söyleyenler de var. Denemek lazım ama ikinci ihtimal yüzünden ben denemiş değilim. Şimdi internette küçük bir araştırma yaptım ve yine kafam karıştı. Kapattım internet sayfalarını
Açıkçası GV650 ile regal raptor 250'yi takas etmek isteyen birisinin motoru sorunlu olabilir. Çok maddi bir sıkıntı içerisinde değilse bu takası yapmasından ben ilk başta şüphe ederim. Kaya abinin dediği gibi motorun ilanı varsa, kimden olduğu belliyse, biz de durumunu söyleriz. Yok bilmediğimiz bir makineyse kesinlikle kontrol ettirmekte yarar var. Çünkü tanıdığım biri GV250'sini dökük, kazalı bir GV650 ile takas etti. Çok az bir para verdi üstüne. Daha makineye binebilmişliği yok. Bu nedenle de GV650'lerden soğumuş durumda. Şüphe duymamın yegane nedeni bu.
Arkadaşlar hangi marka motor veya araç olursa olsun eğer geçmiş hikayesi kötüyse yanlış ustalarda yanlış işler başına geldiyse sıkıntı..sıkıntı da maddi ve manevi yük getirir..Alacağınız motorların araştırabildiğiniz kadar araştırın..bu Hyosung ,Honda ,Suzuki veya Yamaha fark etmez temiz ve düzgün olduktan sonra,ağız tadıyla binebildikten sonrası keyiftir..Aldığınız makina eğer sorunluysa ve sorunlarını çözemezseniz üstelikte maliyetli olursa o markanın düşmanı olur çıkar habire şöyle kötü böyle kötü der durursunuz..bundan 1.5 ay önce bir usta GV 650 yi kötülüyormuş şöyle kötü böyle kötü aman almayın falan filan..aklıma takıldı ve yanına gittim sohbet aynen şöyle..''Merhaba ustam..ben GV 650 yi uzun süredir kutluyorum artık daha iyisi olsun istiyorum..bana öyle bir Cruıser söyleki onu alayım ancak arka fren disk olacak ön fren çift disk kayışlı tercihim ve 72 -80 beygirlik gücü olmasa da 60 beygirden daha zayıf olmasın,manevra kabiliyeti güzel olsun v.s. '' dedim..aldığım cevap şu''ee..öyle bir makina yok ki..''konu şu..Ustalar daha ziyade alıştıkları makinaları yapmayı tercih ediyor bu onlar açısından hem madara olmamak adına hemde bildikleri makinanın parçalarını bulma konusunda avantajlı kılıyor..başka bir ustanın pert dediği bir makinayı başka bir usta ayağa kaldırdı çatır çatır çalışıyor..kısaca usta işi de 2.el de motor da biraz şans ve çevre işi..tekeriniz düz bassın,keyfiniz ömürlük olsun..
merhaba benimde bazı sorularım olacak gv650 hakkında daha doğrusu biraz dert yanmak istiyorum. umarım aramamda sorun olmaz bu motoru bilen biriyle biraz sohbet etmek isterim
volkanmarmara
slmlar dostlar, regalle gv 650 takasına şüpheli bakılabilir evt fakat takasçı ile konuşunca haklı sebepleri vardı, çok seri olduğu için çocuğuyla binemiyomuş zaten 2. sahibi imiş ve ilk sahibii de tanıdıkmış kendisi de esnaf. şu an ilan kapalı yani anlaştık o yüzden ilanı gösteremiycem yarın da zaten getiriom motoru takas olması bana da cazip geldi çünkü.
motor izmir bayındır dan. resimlerde çok çok temiz gözüküo, motora ek aydınlatma falan takılmış konjektör statör sorunu halledilmiş sanırım. sahibi arkadaş sorularıma tutukluk yapmadan dürüstçe cvplar verdi. açıkçası inandırıcı geldi cvpları dürüst bir anlatışı vardı ne fazla ne eksik artık ok yaydan çıktı çünkü üste vercem parayı kredi çektim umarım hayal kırıklığı yaşamam. en çok güvendiğim satıcının dürüst olduğuna kani olmam ne dersiniz çok mu safım??
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
ben bir defa yanlışlıkla aldım iki gün sonra şamanıra contasından akıntı başlaı. tabii benzine bağlamdım. bir süre sonra isteyerek aldım yine bir kaç gün sonra bu defa benzin pompası contasından akıntı oldu. rastlantı mı bilmem. ama yazmak istedim
Gv650 bir öğrenci için bakımsız ve sorunlu ise birde civarında hyosundan anlayan usta yoksa zor iş en büyük sıkıntı motorun geçmişini bilmemek ben anlarım yaparım diyen ustalar motorları daha kötü durumlara sokabiliyorlar. bir yerini yapayım derken başka bir yerini boza biliyor sonrada hyosung sorunlu motor bilemem ne gibisinden laflar çıkıyor ortaya sonra da motorun sahibi motordan olabildiğince çabuk kurtulmak istiyor 8-9binlira veriyorlar o motorları alanlar yandı yazıyor adam konjektör sorunu kronik sorunlar giderilmiştir konjektör sorunu statör (sargı) ve zayıf aküden kaynaklanıyor statör bozuksa sen istediğin kadar konjektörü değiştir yine yakar. akün zayıfsa konjektöre yüklenir ısınır yine yanar. yani demek istediğim ucuz motor değil sorunlu motordur buınun adı bakımları zamanında yapılmış huyusunu suyunu bilen anlayan bir ustanın elinden geçmiş bir gv sorunsuzdur.
Arkadaşlar geçmişini bilmediğin motorda örnek benim. forumdakiler aşağı yukarı durumumu biliyor. Ben tamirde kendime güvendiğim için durumum rahat ama normal bir kullanıcı benim durumumda bu motordan vazgeçerdi. O söylediğiniz 2000 liralık rakam bunun işçilik ücretleri için çok küçük bence. Forumdan takip edilen motor harici almamak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------
Kaya abi hyosungsource beni terketti . Benim motor başka baharlara kalıcak galiba
slmlar bugün motoru izmir den getirdim. resmen şoktayım böyle bişey olamaz 3. viteste 130 yapıo bu nasıl bir alettir arkadaşlar?? şimdiye kadar motora falan binmiomuşum şahsen ben
Hayırlı uğurlu olsun bombacı20 . Kazasız belasız sürüşler dilerim. Güle güle kullan.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)