Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Nisan 2013, 15:42
#5081
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Bu kişi ye gidip motoruna bakmak lazımdı aslında..dediği gibiyse motoru alıp şimdi siktir git demek hoş olurdu..da sanmıyorum..muhtemelen gözüne kestirdiği bir 2008 ve üzeri GV 650 nin fiyatını düşürmek istiyor yada canı sıkılmış geyik yapıyor..bana geçmişte ki hırsızlık sonrası satılmaya çalışılan makinaları anımsattı..yok canım daha neler..değildir mutlaka da..bilemedim şimdi ne desem..varsa böyle bir fiyata satan araştırıp iyice sağlam sa denildiği gibi almak lazım..kanaatim mi..var bunda bir pislik..
Üstad o motor için ben " gözümdeki değeri tartıldıktan sonra demir fiyatı ile çarpılınca çıkan fiyattır " diye yorum yaptığımda motor sahibi arkadaş bana sitem etmişti. Ama gerçekten durumu içler acısıydı.
Merkez motorda görmüştüm ve motorun haline acımıştım resmen. Nasıl o hale getirlebilir. Gavur malı gibi kullanmışlar. Elle tutulur hiçbiryeri yoktu. Sarıyerden satılıyordu bir dönem race motorla takas olur diye ilanı vardı. Hayatımda okadar kötü durumda çok az motor gördüm. Onun ederi 6500 bile olamaz. En fazla 2500 tl . Ama 10 bin bile harcasanız adam olmaz. Kendi yediği kazığı motora bok atarak çıkarmaya çalışıyordu herhalde.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Reklamlar
-
17 Nisan 2013, 20:44
#5082
acayüp adlı üyeden alıntı
Üstad o motor için ben " gözümdeki değeri tartıldıktan sonra demir fiyatı ile çarpılınca çıkan fiyattır " diye yorum yaptığımda motor sahibi arkadaş bana sitem etmişti. Ama gerçekten durumu içler acısıydı.
Merkez motorda görmüştüm ve motorun haline acımıştım resmen. Nasıl o hale getirlebilir. Gavur malı gibi kullanmışlar. Elle tutulur hiçbiryeri yoktu. Sarıyerden satılıyordu bir dönem race motorla takas olur diye ilanı vardı. Hayatımda okadar kötü durumda çok az motor gördüm. Onun ederi 6500 bile olamaz. En fazla 2500 tl . Ama 10 bin bile harcasanız adam olmaz. Kendi yediği kazığı motora bok atarak çıkarmaya çalışıyordu herhalde.
hee biliyorum o motoru kasap tamircilerin elinde kalmıştı adam karburatörü çıkaracam derken içine vida düşürmüş sonradan servisin eline gelmiş okkalı bir tamir parası ödenmişti sattıda kurtulduydu alan yanıyor parça niyetine kullanılacak bir makina
-
18 Nisan 2013, 01:00
#5083
cümleten selamlar..aranıza yeni geldim.uşaktan ercan..fen ve teknoloji öğretmeniyim.bir gv 250 kullanıcısı olarak aynı zamanda güçlü ve şiddetli bir potansiyel gv 650 adayı olarak ...forumu baştan sona okudum..255 sayfanın rahat 150 sayfasını okumuşumdur.baya zamanımı aldı...sizlerin vesilesiyle de baya şey öğrendim.tüm katkı veren arkadaşlara teşekkür ederim..bu aralar temiz gv 650 arıyorum.inşallah bakalım..manisadan bilginet45 arkadaşla telefonda bir-iki muhabbetimiz oldu..sizlerlede tanışmak paylaşımda bulunmak isterim.ilerleyen zamanlarda faydalı ve eğlenceli paylaşım dileklerimle iyi geceler herkese
-
18 Nisan 2013, 05:20
#5084
Aramıza hoşgeldin hocam tabiki elimizden geldiğince kullanıcılar ve gv650 aşıkları olarak yardımcı olmaya çalışacağız.
-
21 Nisan 2013, 00:27
#5085
hyosung1618 adlı üyeden alıntı
cümleten selamlar..aranıza yeni geldim.uşaktan ercan..fen ve teknoloji öğretmeniyim.bir gv 250 kullanıcısı olarak aynı zamanda güçlü ve şiddetli bir potansiyel gv 650 adayı olarak
...forumu baştan sona okudum..255 sayfanın rahat 150 sayfasını okumuşumdur.baya zamanımı aldı...sizlerin vesilesiyle de baya şey öğrendim.tüm katkı veren arkadaşlara teşekkür ederim..bu aralar temiz gv 650 arıyorum.inşallah bakalım..manisadan bilginet45 arkadaşla telefonda bir-iki muhabbetimiz oldu..sizlerlede tanışmak paylaşımda bulunmak isterim.ilerleyen zamanlarda faydalı ve eğlenceli paylaşım dileklerimle iyi geceler herkese
ercan hoşgeldin inşaallah iyi bir makina alırsın bu konuda yardımcı oluruz birolun dediği gibi,,benim tercübelerime göre karar kıldıgım motor gv650 bu biraz daha büyüyünce gv 250 alacam
-
23 Nisan 2013, 01:54
#5086
küçük bi değerlendirme ,
MOTOR ADI MAKSİMUM GÜÇ MAKSİMUM TORK AĞIRLIK ÖN FREN ARKA FREN AKTARMA YIL
HYOSUNG GV 650 80 HP / 9000 RPM 67 NM / 7250 RPM 229 KG ÇİFT DİSK DİSK ŞAFTLI 2013
HONDA VT 600 SHADOW 54 HP / 8500 RPM 51 NM / 3500 RPM 196 KG DİSK KAMPANA ZİNCİRLİ 2002
HONDA VT 750 C SHADOW 45 HP / 3500 RPM 64.2 NM / 3000 RPM 238 KG DİSK KAMPANA ŞAFTLI 2004
HARLEY DAVİDSON IRON 883 53 HP / 6000 RPM 70 NM / 3750 RPM 240 KG DİSK DİSK ŞAFTLI 2010
SUZUKİ VL 600 İNTRUDER 41 HP / 7400 RPM 60 NM / 6000 RPM 203 KG DİSK KAMPANA ŞAFTLI 1997
SUZUKİ VZ İNTRUDER M800 53 HP / 6000 RPM 69 NM / 3200 RPM 255 KG DİSK KAMPANA ŞAFTLI 2013
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR 40 HP / 6500 RPM 51 NM / 3000 RPM 229 KG ÇİFT DİSK TAMBUR ŞAFTLI 2008
YAMAHA XVS 950 MİDNİKHT STAR 55 HP / 6000 RPM 76.8 NM / 3000 RPM 260 KG DİSK DİSK ŞAFTLI 2013
KAWASAKİ VN 900 CUSTOM 50 HP / 5700 RPM 78 NM / 3700 RPM 282 KG DİSK DİSK ŞAFTLI 2013
-
23 Nisan 2013, 04:02
#5087
hyosung1618 adlı üyeden alıntı
küçük bi değerlendirme ,
MOTOR ADI MAKSİMUM GÜÇ MAKSİMUM TORK AĞIRLIK ÖN FREN ARKA FREN AKTARMA YIL
HYOSUNG GV 650 80 HP / 9000 RPM 67 NM / 7250 RPM 229 KG ÇİFT DİSK DİSK ŞAFTLI 2013
HONDA VT 600 SHADOW 54 HP / 8500 RPM 51 NM / 3500 RPM 196 KG DİSK KAMPANA ZİNCİRLİ 2002
HONDA VT 750 C SHADOW 45 HP / 3500 RPM 64.2 NM / 3000 RPM 238 KG DİSK KAMPANA ŞAFTLI 2004
HARLEY DAVİDSON IRON 883 53 HP / 6000 RPM 70 NM / 3750 RPM 240 KG DİSK DİSK ŞAFTLI 2010
SUZUKİ VL 600 İNTRUDER 41 HP / 7400 RPM 60 NM / 6000 RPM 203 KG DİSK KAMPANA ŞAFTLI 1997
SUZUKİ VZ İNTRUDER M800 53 HP / 6000 RPM 69 NM / 3200 RPM 255 KG DİSK KAMPANA ŞAFTLI 2013
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR 40 HP / 6500 RPM 51 NM / 3000 RPM 229 KG ÇİFT DİSK TAMBUR ŞAFTLI 2008
YAMAHA XVS 950 MİDNİKHT STAR 55 HP / 6000 RPM 76.8 NM / 3000 RPM 260 KG DİSK DİSK ŞAFTLI 2013
KAWASAKİ VN 900 CUSTOM 50 HP / 5700 RPM 78 NM / 3700 RPM 282 KG DİSK DİSK ŞAFTLI 2013
Eline emeğine sağlık Ercan kardeşim..yukarıdaki bilgilerin bazısı yanlış örneğin GV 650 şaftlı değil..bildiğim kadarıyla XVZ 950 de şaftlı değil kayış aktarmalı..honda VT 600 ünde beygir gücü yanlış sanırım..tekrtar fırsat olunca incelemek lazım..haa..kendimizi fazla yormadan cruıser lar içinde 1100 cc dahil en güçlüsü elbette GV 650 dersen tamamdır..doğrudur..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
25 Nisan 2013, 23:24
#5088
doğrudur abi...netten baktım bende yanlışlık olabilir...bu arada gv 650 almış bulunmaktayım allah herkese kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. ilk motorum cbf 150 sonra gv 250 şimdide gv 650...gv 250 den buna geçince ilk farkettiğim gücü , sürati ve yere oturaklığı oldu ( 220 kg )..gv 250 den daha kolay geldi kullanması.ivmelenmesi muhteşem..bence spor ( racing ) den içinde küçük bir parça olan fakat nihayetinde cruisera binmek isteyenler için harika bir makina..istediğin zaman cruiser gibi giden ama istediğin zaman racing yapabildiğin bir makina galiba
-
26 Nisan 2013, 11:57
#5089
hyosung1618 adlı üyeden alıntı
doğrudur abi...netten baktım bende yanlışlık olabilir...bu arada gv 650 almış bulunmaktayım
allah herkese kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. ilk motorum cbf 150 sonra gv 250 şimdide gv 650...gv 250 den buna geçince ilk farkettiğim gücü , sürati ve yere oturaklığı oldu ( 220 kg )..gv 250 den daha kolay geldi kullanması.ivmelenmesi muhteşem..bence spor ( racing ) den içinde küçük bir parça olan fakat nihayetinde cruisera binmek isteyenler için harika bir makina..istediğin zaman cruiser gibi giden ama istediğin zaman racing yapabildiğin bir makina galiba
GV 650 yi güzel ifade etmişsin..Tekerin düz bassın..Birol ile Yiğit i satmaları için ikna edip almışsın mavi bocuğu..haberim var..hayırlı olsun.. ;)
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
27 Nisan 2013, 09:31
#5090
Yeni Arkadaşımıza hayırlı olsun..Arkadaşlar bende motorumu satıştan çektim saçma sapan teklifler yüzünden.... Anladımki ülkemizde alıcılar ölücü olmuş satıcısı cenaze namazına durmuş. .Ve yarım kalan projelerime devam edicem motor üstünde. Büyük ihtimal motor bende evladiyelik kalıcak.. Aküyü sıfırladım (yuasa) İtalya'dan Dönerken yanımda bir takım michelin pilot road 3 lastik getiriyorum umarım gümrükte sıkıntı yaşatmazlar...Bu arada Leo vince eksoz seti ve arka süspansiyonlar için YSS trc6l gazlı amortisör siparişinide veriyorum..Beni bekleyen masraf 1300 euro gibi bir rakam tutucak sanırım...Ama bu projelerimi Bitirdiğimde GV-rod 650 Karşınızda olucak ..Ve bu haliyle sanırım dünyada tek olucak... Ağustos sonu Türkiyeye kesin dönüş yapıyorum...Ondan sonra beni tutana aşk olsun....
-
27 Nisan 2013, 17:45
#5091
hayırlısı olsun göktuğ motorun son halinin resimlerini merakla bekliyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
hyosung1618 adlı üyeden alıntı
doğrudur abi...netten baktım bende yanlışlık olabilir...bu arada gv 650 almış bulunmaktayım
allah herkese kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. ilk motorum cbf 150 sonra gv 250 şimdide gv 650...gv 250 den buna geçince ilk farkettiğim gücü , sürati ve yere oturaklığı oldu ( 220 kg )..gv 250 den daha kolay geldi kullanması.ivmelenmesi muhteşem..bence spor ( racing ) den içinde küçük bir parça olan fakat nihayetinde cruisera binmek isteyenler için harika bir makina..istediğin zaman cruiser gibi giden ama istediğin zaman racing yapabildiğin bir makina galiba
ercan tekrar hayırlısı olsun motoruma iyi bak tekerin düz bassın dikkatli ol gv650 şakaya gelmez
-
28 Nisan 2013, 21:35
#5092
evet haldun abi yiğiti biraz zor ikna ettik
saol birol abi makinaya alıştım gibi...tam huyunu suyunu ise binerek öğrencez artık..gerçekten şakaya gelecek bir makina değil.
-
29 Nisan 2013, 11:32
#5093
arkadaşlar 2010 model 2011 4. ay trafiğe çıkışlı orjinal 9bin km de 2. sahibi olduğum gt 250 r motorumu gv 250 veya gv 650 ile takas etmek istiyorum. 2010-2013 gv si olupta ilgilenenler mesaj atabilir. altını üstünü anlaşırız bir şekilde. motorum çok temiz çalışması gitmesi bir sıkıntısı yok sadece artçıma yüksek geliyor biraz daha konfor istediği için..
-Daha kaç kez ıskalayacağız hayatı olric?
-Oklarımız bitene kadar efendimiz.
-
30 Nisan 2013, 02:00
#5094
Ercan hayirla kullanasin.Arkadaslar cumartesi harly vrod lari ve bkr kac modelini test ettim.kisaca sunu soyliyeyim gv 650 lerinizin kıymetini bilir bakimli kullanirsaniz benzin ve amartismonla harley kulana gore bedavadan ucuza daha rahat bir motora biniyorsunuz demektir.RAhat.kivrak.hizli .sesli.uygun.hyosung harleyse pahali.rahatsiz.hantal.sessiz.kaliteli.titresimli. obur. 10 km yolda ceyrek depo benzin gitti
-
30 Nisan 2013, 11:08
#5095
Selam arkadaşlar en son başıma gelen arızayı yazmıştım biliyorsunuz. kaya abi tamirci yazmışın burada yok öyle bir tamirci . Tamirciye vereceğime benzin döker yakarım daha az masraflı ve hasarsız olur. Daha önceki motorum mondial mct 250. sibop değişimi yaptım. Bunun çok zor olacağını düşünmüyorum. Sadece işaretlere dikkat edip senteyi kaçırmamak önemli. Aklımdaki kısımlara geleyim. Söktüğümde kapak contası beni terkedecek ön ve arka silindirin kapak contaları aynımı yoksa takımmı satılıyor. Sibop yaktıysam silindir kapağında taşlama işi çıkabilir. Kapak taşlamaya müsaitmi. Yoksa yeni bir üst kapağımı olucak motorun. Şayet fiyatı sibopları dahil 1000 tl yi geçiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
Ayrıca makinanın sentesini kaçırmamam için işaret varmı blok üzerinde. Yoksa sökerken kendimmi işaretliyecem.
-
30 Nisan 2013, 12:00
#5096
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar en son başıma gelen arızayı yazmıştım biliyorsunuz. kaya abi tamirci yazmışın burada yok öyle bir tamirci
. Tamirciye vereceğime benzin döker yakarım daha az masraflı ve hasarsız olur. Daha önceki motorum mondial mct 250. sibop değişimi yaptım. Bunun çok zor olacağını düşünmüyorum. Sadece işaretlere dikkat edip senteyi kaçırmamak önemli. Aklımdaki kısımlara geleyim. Söktüğümde kapak contası beni terkedecek ön ve arka silindirin kapak contaları aynımı yoksa takımmı satılıyor. Sibop yaktıysam silindir kapağında taşlama işi çıkabilir. Kapak taşlamaya müsaitmi. Yoksa yeni bir üst kapağımı olucak motorun. Şayet fiyatı sibopları dahil 1000 tl yi geçiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
Ayrıca makinanın sentesini kaçırmamam için işaret varmı blok üzerinde. Yoksa sökerken kendimmi işaretliyecem.
gv650 da sente için işaret yok ve sente çok önemli kendin kurcalama derim 250mct değil bu en ufak bir sente hatasında daha büyük masrafa yok açar mesela tekrar sibop yakalayabilir.. sökünce sorun silinrdir kapandıysa çok iyi bir kapakçının kontrol etmesi lazım. tabi kendin bilirsin ama kurcalamanı tavsiye etmem.
-
30 Nisan 2013, 23:05
#5097
teşekkür ederim gv650i kardeş..sizin isim de haldun du değil mi? bir de şunu demeden edemeyeceğim bu motor çok bakış çekiyor..motoru yeni aldım soran sorana..kaç model ? kaç beygir ? kaç basıyo ? fiyatı ne ? bin kere maşallah demek lazım motorlara.nazar değiyor gerçekten.tamam bizim irademizle ve hatamızla oluyor herşey de bakıyosun olmadık yerde sorun çıkarıyor makina yaw
motor yeni.bu hafta ufak bişeyler kesip hayır ve dua niyetine akarabalara eşe dosta ikram edeceğim
-
02 Mayıs 2013, 13:50
#5098
hyosung1618 adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim gv650i kardeş..sizin isim de haldun du değil mi? bir de şunu demeden edemeyeceğim bu motor çok bakış çekiyor..motoru yeni aldım soran sorana..kaç model ? kaç beygir ? kaç basıyo ? fiyatı ne ? bin kere maşallah demek lazım motorlara.nazar değiyor gerçekten.tamam bizim irademizle ve hatamızla oluyor herşey de bakıyosun olmadık yerde sorun çıkarıyor makina yaw
motor yeni.bu hafta ufak bişeyler kesip hayır ve dua niyetine akarabalara eşe dosta ikram edeceğim
benim ismim de bir harf fazla halidun kaya haldunla karışmasın diye kaya genelde kullanıyorum haklısın çok nazar çekip nazara gelebiliyorsun bir kan akıt her kontakta besmele ile bin. ben yan parlak kapakları takmıyorum,plakayı yere bakıtıryorum nazar degmesin diye birde koca cam taktım arkayada kocaman bir çanta artık ama gene de geçen bir sucu yanaştı yanıma dayı motorununda maşallahı var,diyince içimden kul euzu yu okudum.tavsiye ederim
ercan genelde ilk zamanlar da motora alışma döneminde %70 acemilik çekiliyor usta sürücüde olsan burda çok arkadaş alıp geliyor en azından manevra yaparken yatırıyorlar en çokda sag tarafına egsoz tarafına yani, koruma demiri olmaz ise egsoz çizilip elcik ve özengi kırılıyor orjinal koruma demiri varsa egilip yan kapaklarıda kırıyor orjinalleri görüntüden başka işe yaramıyor onun için yoksa koruma demirin acil takdır .oralarda bulamazsan ben kromdan yaptırdım burda bir ustaya istersen gönderebilirim. kazasız arısasız sürüşler.
-
08 Mayıs 2013, 10:52
#5099
Merhaba Arkadaşlar bizim topiği birazcık canlandıralım. Ayrıca bir gün gv 650 buluşma günü planlıyalım, toplu resim çektirelim sayfamıza koyalım ne dersiniz?
-
08 Mayıs 2013, 15:18
#5100
badabat adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar bizim topiği birazcık canlandıralım. Ayrıca bir gün gv 650 buluşma günü planlıyalım, toplu resim çektirelim sayfamıza koyalım ne dersiniz?
fikrin güzelde senin makina nın resmini önce kartalla bir degiştir. 19 mayıs uygun gibi herkez tatil haremde toplanabilirsiniz merkezi yer saat olarak kararı verin yanlız kaliteli makina ve özel resimler isteriz telofonla çekime katılmam balık gözü mercek ayrıca tek tek herkezin makna ile resimleri çekilp yayınlanacak şekilde bu işten anlıyan profosyenel kişilerden yardım istiyelim aramızda yoksa .
---------- Post added at 14:18 ---------- Previous post was at 13:41 ----------
arkadaşlar bende 3 gv650 var satılık 2 si benim biri arkadaşın ilana çıkarmadan önce burda ilan ediyorum yabancıya gitmesin istiyorum bildiğimiz makinalar.benim olan 2 sinden birini satacagım biri kalacak istiyen telefonla bilgi alsın.
2007 model 27000 km de mavi karbüratörlü,zincirli,aksesuarlı (xzenonfar,yaggöstergesi,müşiri,vitesgöstergesi,sa rj göstergesi,ilave konsol,alarm,fariçi reflektörü özel yeni,kronik sıkıntılarının hepsi halledilmiş,büyük konjoktör,startör yanmadan özel sardırılmış,zincire çevrilmiş ,otamatik yaglama ,selesi uzun yola göre yapılandırılmış raptiyeli,özel kromdan koruma demiri,shad çanta 52lt led baglanmış,çanta ve yan çantalar için nikelajlı demir,arkaya amartisörleri güçlü ve kolay ayarlanan amartisör monte edilmiş,motor altına kromdan özel koruma baglanmış,far kontrolü için ayrı anahtar,ve özel çok molidili kornası) fiatı 14750 tl. aksesuarsız (çanta ,ön cam,ve arka çanta demirleri sökülerek,)13.550
2 ci motorum 2008 model siyah enjeksiyonlu 22000 km de aksesuarı ön cam ve yolcusırtlığı(sisbar),krom koruma demiri 14.500 tl kronik sıkıntısı olmıyan bakımlı debriyaj balatası yeni değişti bakımları yapıldı.
3.cü motor arkadaşın 2008 gri enjeksiyonlu 20000 km de 13.000 tl aksesuar ön cam.bakımları yapıldı yeni akü,debriyaj balatası,hava basınç sensörü yeni değişmiş,
satışa koymadan önce burda yayınlıyorum almak istiyenler benden telle bilgi alabilirler sitede müdavim olan arladaşlara cüzzi bir indirim yapabilirim.üç makinadan 2 si satılıktır 3 cüye israr etmeyin lütfen
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler