Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Mart 2013, 10:37
#5021
S.A. ben gv650 kullanıcısı olarak hougras adlı üyeyi kınıyorum. çok sevgili haldun abime yapmış olduğu ithamlara katılmıyorum. zaten bunu haldun abiyi tanıyan hiçkimse katılmaz. haldun abinin herkese hiç kimyesi ayırmadan nasıl yardımcı olduğunu ben kendim şahit oldum kısa sürede tanıdığım en mükemmel insanlardan biridir. garajda baya bi vakit geçirdim bu süre içinde kim geldiyse ilgilendi para almadan, gelenler garajın alet edevatını kullanarak bakımlarını yapar söker takar muhabbet eder işini halleder ve gider. ben motorum hakkında ne öğrendiysem haldun abiden öğrendim. şu an motorumda bir sıkıntı olsa ciğerine kadar söker takarım. şimdi soruyorum acaba hangi tamirhanede bunları yaptırırlar kapısından içeri bile almazlar. demekki bazılarına insanlık yaramıyo. insanları tanımadan hakkında forma yazı bile yazıyorlar her insan bir değil. demmekki bazıları ağzıyla konuşmuyor işkembeden atıyorlar. bu yazımda gevşek gevşek konuşanlara cevap olsun
Reklamlar
-
19 Mart 2013, 11:41
#5022
gv650i Halidun abi de, Zerdüşt Haldun abi de candır.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
19 Mart 2013, 13:08
#5023
Arkadaşlar Uzun süren yedek parça ve saatler süren emek karşılığı Gv-rod 650 karşınızda.Motorun ön kısmında bir miktar değişiklikler yaptım aşağıdaki sahibinden linkinde motorun resimlerini görebilirsiniz..Ama uzun süren yurtdışı görevlerim nedeniyle motoru satıyorum zira senede 1-2 ay ancak kullanabiliyorum. Ankaranın Kışlarını zaten söylememe gerek yok..Motoru garajda bile bırakmadım..Kullanmadığımda yazlığın salonuna koyuyorum ))
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8631761/detay/
-
19 Mart 2013, 13:21
#5024
uludagnet adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Uzun süren yedek parça ve saatler süren emek karşılığı Gv-rod 650 karşınızda.Motorun ön kısmında bir miktar değişiklikler yaptım aşağıdaki sahibinden linkinde motorun resimlerini görebilirsiniz..Ama uzun süren yurtdışı görevlerim nedeniyle motoru satıyorum zira senede 1-2 ay ancak kullanabiliyorum. Ankaranın Kışlarını zaten söylememe gerek yok..Motoru garajda bile bırakmadım..Kullanmadığımda yazlığın salonuna koyuyorum
))
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8631761/detay/
Dün tesadüfen görmüştüm ilanı. Çok güzel olmuş eline sağlık.
Şu eksozada bir çözüm bulsaymışın keşke. Yada üzerindekini mat siyah satatik boyatasaymışın çok daha yakışıklı olucakmış
Hakkında hayırlısı olsun. Ön tarafı tam düşündüğüm güzellikte.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
19 Mart 2013, 14:04
#5025
-
19 Mart 2013, 16:08
#5026
uludagnet adlı üyeden alıntı
Aslında 1-2 projem daha vardı ama satılığa çıkarınca vazgeçtim.. zira motoru kullanamıyorum.. Arka amartisörleri, gazlı çift pistonlu elektronik kontrollü amartisörlerle değiştirmek- elciklere içten resistanslı ısıtma- cruise control montajı gibi projeler yaparak tamamen konsept bir gv 650 yapmayı düşünüyordum ama o zaman motoru kesinlikle satmazdım..Müzelik olurdu bende
...Dediğiniz gibi özellikle gv 650'lerin direksiyon kısmı motorun tüm sportif çizgilerini öldürüyordu.Aldım alalı motorun ön tarafını beğenmiyordum.Ama bu gidon setiyle ve Harley V-rod far setiyle motorun duruşu değişti adeta..ayrıca 160 km/h üstü rüzgar basıncıda azaldı..Hız artınca daha rahat yatabiliyorsunuz..Orjinal direksiyondaki Yatınca omuzun çıkacakmış hissi kayboldu..gidon elcik açıklığı orjinalinden 14 cm daha kısa (80 cm) ve 10 cm daha alçak bir tutuş eğimi var....Zaten tasarımı ve resimleri Hyosung fabrikasına da mail attım
..Ciddiye alırlar ise bizim motorların kartal kanat gidonlarını değiştirmeyi düşünmeye başlarlar heralde
....Standart Gv 650'lerde Motorun önü ferrariye tofaş kaputu takılmış gibi duruyodu
Eksozu boyatmayı ise ciddi ciddi düşünüyorum halen..Zira üstüne kuş tüyü yapışsa izi kalıyo..izi çıkarmak ölüm nikelajdan...Hem Motor simsiyah...Eksozun ışıltısı motorun çizgilerini çok bastırıyor--Night Road taki gibi siyah eksoz üzerine kırmızı şerit hiç fena durmaz aslında..Kaliteli bir Isıya dayanıklı boya ile (würth v.b) bu dediğinizde yapılabilir
Silindirler kendisimi siyahtı .
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
19 Mart 2013, 17:36
#5027
acayüp adlı üyeden alıntı
Silindirler kendisimi siyahtı .
evet 2008 Model ve üzeri Enjeksiyonlu Gv 650'lerin motor blokları fabrika çıkışı siyah geliyor..Sonradan boyama v.s değildir, orjinaldir !
-
19 Mart 2013, 18:50
#5028
uludagnet adlı üyeden alıntı
evet 2008 Model ve üzeri Enjeksiyonlu Gv 650'lerin motor blokları fabrika çıkışı siyah geliyor..Sonradan boyama v.s değildir, orjinaldir !
Yine baktım resimlere yine eksoz görüme battı yüzmüş yüzmüş kuyruğuna gelmiş bırakmışsın gibi .
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
19 Mart 2013, 19:49
#5029
acayüp adlı üyeden alıntı
Yine baktım resimlere yine eksoz görüme battı
yüzmüş yüzmüş kuyruğuna gelmiş bırakmışsın gibi .
Kardeşim bırakmadımda bi hevesle aldım yaptım şimdide sıkıldım. senenin 3/2 si yurt dışındayım..Birde evlilik mevzuu var..Motor olayını sıkıntı yapıyor aileler, binmemi istemiyorlar.. çeneleri durmuyo hiç insanın sinirleri bozuluyo..Makina da zaten çok dikkat çekiyo nazar değmesin..Trafikte filan anlatmama gerek yok zaten..Milletin gözü üzerinde hep..Bakalım 2 Nisanda yine dönücem memlekete o zaman eksozu boyamayı ciddi ciddi düşünüyorum bende...Aklıma sokmaya başladın sende iyice Eyüp kardeş ))
Hatta elimde ingiltere'den aldığım voltmetre ve Analog Devir saati filanda var ama montajına zaman bulamadım..Onlarıda bağlarsam Motorun özellikle gece duruşu değişecek..Beyaz aydınlatma altında kırmızı fonlu göstergeler..Çok mUhteşem duruyo..Bağlantı braketini filan aliminyum plakadan ürettim kendim... kelepçeyle gidona tutturcam bakalım olursa yine resimleri yayınlarım..Birde şu siteye resim yüklemeyi bi beceremedim..image shack filan denedim yapamadım url ekliyorum site hata veriyo nedense
-
20 Mart 2013, 00:05
#5030
uludagnet adlı üyeden alıntı
Aslında 1-2 projem daha vardı ama satılığa çıkarınca vazgeçtim.. zira motoru kullanamıyorum.. Arka amartisörleri, gazlı çift pistonlu elektronik kontrollü amartisörlerle değiştirmek- elciklere içten resistanslı ısıtma- cruise control montajı gibi projeler yaparak tamamen konsept bir gv 650 yapmayı düşünüyordum ama o zaman motoru kesinlikle satmazdım..Müzelik olurdu bende
...Dediğiniz gibi özellikle gv 650'lerin direksiyon kısmı motorun tüm sportif çizgilerini öldürüyordu.Aldım alalı motorun ön tarafını beğenmiyordum.Ama bu gidon setiyle ve Harley V-rod far setiyle motorun duruşu değişti adeta..ayrıca 160 km/h üstü rüzgar basıncıda azaldı..Hız artınca daha rahat yatabiliyorsunuz..Orjinal direksiyondaki Yatınca omuzun çıkacakmış hissi kayboldu..gidon elcik açıklığı orjinalinden 14 cm daha kısa (80 cm) ve 10 cm daha alçak bir tutuş eğimi var....Zaten tasarımı ve resimleri Hyosung fabrikasına da mail attım
..Ciddiye alırlar ise bizim motorların kartal kanat gidonlarını değiştirmeyi düşünmeye başlarlar heralde
....Standart Gv 650'lerde Motorun önü ferrariye tofaş kaputu takılmış gibi duruyodu
Eksozu boyatmayı ise ciddi ciddi düşünüyorum halen..Zira üstüne kuş tüyü yapışsa izi kalıyo..izi çıkarmak ölüm nikelajdan...Hem Motor simsiyah...Eksozun ışıltısı motorun çizgilerini çok bastırıyor--Night Road taki gibi siyah eksoz üzerine kırmızı şerit hiç fena durmaz aslında..Kaliteli bir Isıya dayanıklı boya ile (würth v.b) bu dediğinizde yapılabilir
MOTOR NAKED GİBİ OLMUŞ AYRICA TABİ BU ZEVK VE GÖRÜŞ MESELESİ GV650 ÖN FARI VE GİDONU ZATEN GÜZEL HATTA MOTORUN ORJİNAL ÇİZGİLERİ SÜPER ÖNÜ FERRARİ ARKASI MURAT GÖRÜŞÜNE KATILMIYORUM ALAKASI YOK BENCE TAKTIĞIN FAR DAHA ABARTI DURMUŞ KENDİ FARI DAHA GÖSTERİŞLİ VE GVNİN ÇİZGİLERİNİ TAMAMLIYOR. NEYSE HAYIRLISI OLSUN. BU KADAR UĞRAŞMISSIN SATMASAN DAHA İYİ ASLINDA HAYIRLISI OLSUN. YANLIŞ ANLAMA BU BENİM FİKRİM SADECE GV NİN ORJİNAL ÇİZGİLERİNİ ÇOK SEVİYORUM.
-
20 Mart 2013, 00:37
#5031
uludagnet adlı üyeden alıntı
Aslında 1-2 projem daha vardı ama satılığa çıkarınca vazgeçtim.. zira motoru kullanamıyorum.. Arka amartisörleri, gazlı çift pistonlu elektronik kontrollü amartisörlerle değiştirmek- elciklere içten resistanslı ısıtma- cruise control montajı gibi projeler yaparak tamamen konsept bir gv 650 yapmayı düşünüyordum ama o zaman motoru kesinlikle satmazdım..Müzelik olurdu bende
...Dediğiniz gibi özellikle gv 650'lerin direksiyon kısmı motorun tüm sportif çizgilerini öldürüyordu.Aldım alalı motorun ön tarafını beğenmiyordum.Ama bu gidon setiyle ve Harley V-rod far setiyle motorun duruşu değişti adeta..ayrıca 160 km/h üstü rüzgar basıncıda azaldı..Hız artınca daha rahat yatabiliyorsunuz..Orjinal direksiyondaki Yatınca omuzun çıkacakmış hissi kayboldu..gidon elcik açıklığı orjinalinden 14 cm daha kısa (80 cm) ve 10 cm daha alçak bir tutuş eğimi var....Zaten tasarımı ve resimleri Hyosung fabrikasına da mail attım
..Ciddiye alırlar ise bizim motorların kartal kanat gidonlarını değiştirmeyi düşünmeye başlarlar heralde
....Standart Gv 650'lerde Motorun önü ferrariye tofaş kaputu takılmış gibi duruyodu
Eksozu boyatmayı ise ciddi ciddi düşünüyorum halen..Zira üstüne kuş tüyü yapışsa izi kalıyo..izi çıkarmak ölüm nikelajdan...Hem Motor simsiyah...Eksozun ışıltısı motorun çizgilerini çok bastırıyor--Night Road taki gibi siyah eksoz üzerine kırmızı şerit hiç fena durmaz aslında..Kaliteli bir Isıya dayanıklı boya ile (würth v.b) bu dediğinizde yapılabilir
eline saglık elcikler hoşuma gitti,farda değişik durmuş göstergenin nikelejanı boyamışın o biraz iyi olmamış giibi, egsoz boyama fikri pek iyi değil kısa zamanda deforme oluyor,
ama yakışırmı nikelej daha iyi gibi, arka amartisör fikrini begendim bu konuda ne düşünüyorsun aslında arkalar biraz yumuşak kalıyor kontrollü amertisör daha saglıklı olur hakında hayırlısı motoru kullanamıyorsa satmak mantıklı
-
20 Mart 2013, 01:08
#5032
Yakından görseniz farın ne kadar hoş ve kışkırtıcı durduğunu ve motora ne kadar yakıştığını farkedersiniz ama zevk meselesi tabiki.....Çok net fotoraflar çekemedim zaten belki dar açıdan kaynaklı far şişkin görünebilir ama alakası yok emin olun ..Ayrıca orjinaldeki direksiyon kısmı bence çok çirkindi..motorun ön sportif görünüşünü 30 cm yüksekliğindeki gidon ve depodan neredeyse yarım metre yüksekte kalan aynalar mahvediyordu..
Amortisör olayına gelince http://hyosungaquila.blogspot.gr/201...-absorber.html bu linkteki G-362 TRCL model gaz rezervuarlı amortisörler birebir uyuyor..Motoru satmayacak olsam sırada bu 700 euro'luk amortisör değişimi geliyordu.. (orjinalinden 20 mm daha alçak) %30-40 a varan oranda darbe emici ve 72 mili saniye daha hızlı geri tepki süresi var ..Bu süspansiyonlarla makinenin rahatlığı ve Yol tutuşunu düşünemiyorum bile.
Eksoz boyama fikrini ise ciddi ciddi düşünüyorum..Statik ısıya dayanıklı boya ile profesyonel destek alınarak ısı kaynaklı eksoz deformasyonunun önüne geçilebilir..Ankara'da ostim- şaşmaz sanayiinde ısı kazanı ve tank imalatçıları bu konuya çok hakim. Gidip 20 liralık boya alıp kendim boyamaya kalkarsam sonu hüsran olur elbet yapabileceğim şey var yapamayacağım şey var..İşi ehline bırakmak gerek bazen....O yüzden eksozu boyatırsam garantili ve ömürlük yaptırırım. Maliyeti önemli değil çok bişey de farketmeyecektir zaten.
-
20 Mart 2013, 03:27
#5033
evet amortisör olayı süper hatta bugünkü sürüşümde yol biraz bozuktu mıcır asfalt değişik derinlikte hafif belli olmayan çukurlar çukur denmezde ne desem inişli çıkışlı mıcır asfalt vardı 120km hızda sağ ayağım pegden düştü bazende sele ile alakam kesildi bütün sarsıntıları zıplamaları hissettim ve beni bayağı yordu bu sürüş.
-
20 Mart 2013, 13:16
#5034
uludagnet adlı üyeden alıntı
Yakından görseniz farın ne kadar hoş ve kışkırtıcı durduğunu ve motora ne kadar yakıştığını farkedersiniz ama zevk meselesi tabiki.....Çok net fotoraflar çekemedim zaten belki dar açıdan kaynaklı far şişkin görünebilir ama alakası yok emin olun
..Ayrıca orjinaldeki direksiyon kısmı bence çok çirkindi..motorun ön sportif görünüşünü 30 cm yüksekliğindeki gidon ve depodan neredeyse yarım metre yüksekte kalan aynalar mahvediyordu..
Amortisör olayına gelince
http://hyosungaquila.blogspot.gr/201...-absorber.html bu linkteki G-362 TRCL model gaz rezervuarlı amortisörler birebir uyuyor..Motoru satmayacak olsam sırada bu 700 euro'luk amortisör değişimi geliyordu.. (orjinalinden 20 mm daha alçak) %30-40 a varan oranda darbe emici ve 72 mili saniye daha hızlı geri tepki süresi var ..Bu süspansiyonlarla makinenin rahatlığı ve Yol tutuşunu düşünemiyorum bile.
Eksoz boyama fikrini ise ciddi ciddi düşünüyorum..Statik ısıya dayanıklı boya ile profesyonel destek alınarak ısı kaynaklı eksoz deformasyonunun önüne geçilebilir..Ankara'da ostim- şaşmaz sanayiinde ısı kazanı ve tank imalatçıları bu konuya çok hakim. Gidip 20 liralık boya alıp kendim boyamaya kalkarsam sonu hüsran olur elbet yapabileceğim şey var yapamayacağım şey var..İşi ehline bırakmak gerek bazen....O yüzden eksozu boyatırsam garantili ve ömürlük yaptırırım. Maliyeti önemli değil çok bişey de farketmeyecektir zaten.
amartisörler in 20 mm kısa oluşu iyi değil diger özellikler güzelde bizimkiler zaten boyu kısa kalıyor yatışlarda yan ayak bazen sürtebiliyor ama diger özellikleri güzel fiat olarak biraz fazla ama test etmek lazım netice için
ısıl boya için bende ısıtmacıyım kazancılar izelesyondan sonra boyadıkları için onlar bilmezler ancak oksidasyon denen bir yöntem var karartma kimyasal olarak yapılıyor o boya olmadıgı için dayanır birde egsoz nikelajı aşırı ısıdan renk değiştirmesi gibi bir şey yakışırmı denemek lazım hurda bir egsozda .aslında o mavilik benim hoşuma gider ama siyah motorda renk uyumu olmaz .
gidon meselesi fena degil dediğin gibi canlısını görmek lazım sürüş olarakta daha rahat diyorsan mesele yok .gidon mesnet baglantısını nasıl yaptın detay footo koyarsan memnun olurum kronik vida sıkıntısından ben orayı burçlu yaptım hafif titreşimleride absorbe etmiş oldu. bu gidonda durum nasıl merak ettim
nisanda döndügünde istanbula sürsende GARAJ da seni agırlar hemde makinayı test ederiz.
-
20 Mart 2013, 14:49
#5035
Orjinal gidonu söküyorsunuz daha sonra 1 çift gidon riser ve 17-18lik 80 mm civatayı alttan gidona vidalıyorsunuz (gidonu tutan riserların üst çapı 45 mm ve tüksekliği 60mm den den fazla olmamalı..Amerikadan 4 değişik riser getirttikten sonra sonuncusu ancak uydurabildim Daha sonrada gösterge alt-üst kapağını içerden dikkatlice nikelaj kaplamasına zarar vermeden biraz törpülemek gerekti) Titreşim olayını kesmek için ise Kuryakn silicon kaplamalı krom elcik takımı aldım..Ele giden titreşimi ciddi oranda absorbe ediyor...Eksoz boya olayını ise Amerikada Teksas'da bir motor atölyesinde gördüm...İklim yazları 50 dereceyi görüyor o bölgede ve motor eksozlarının çoğu nikelajsız mat siyah yada sargı ile kullanıyorlar..Nikelajlı eksoz o bölgede pek dayanmıyormuş.Önce eksozu 1000 dereceye kadar ısıtıp nikelajı söküyorlar ardından 4 kat zımpara ve üzerine sıvı aliminyum gibi bir madde püskürtülüyor daha sonra sıvı eriyik bakıra batırılıp çıkarılıyor..daha sonra 130 deereceye kadar ısıtılıp üzerine ısıya dayanıklı boya yapılıyor..ve bu boya eksozu bir daha bırakmıyor..Yapmadan önce bu amerikalı arkadaşı arayıp bilgi alabilirim..ama henüz tam karar vermedim...Dikkat ederseniz 30. yıl gv 650 Anniversary versiyonlarının eksozları orjinal mat siyahtır ..Nikelajlı değildir..Türkiyede özellikle organize sanayi bölgelerinde istenipte yapılmayacak şey yok..Yeterki neyi nereye yaptıracağınızı bilin..İstanbula gelirsem (ki motorla gelmem zor) en azından çayınızı içmeye gelirim ..2 Nisanda tekrar Türkiye'de olucam..1 hafta kalıcam..satmadan motorun tadını çıkarıym diyorum..
-
20 Mart 2013, 16:01
#5036
uludagnet adlı üyeden alıntı
Orjinal gidonu söküyorsunuz daha sonra 1 çift gidon riser ve 17-18lik 80 mm civatayı alttan gidona vidalıyorsunuz (gidonu tutan riserların üst çapı 45 mm ve tüksekliği 60mm den den fazla olmamalı..Amerikadan 4 değişik riser getirttikten sonra sonuncusu ancak uydurabildim Daha sonrada gösterge alt-üst kapağını içerden dikkatlice nikelaj kaplamasına zarar vermeden biraz törpülemek gerekti) Titreşim olayını kesmek için ise Kuryakn silicon kaplamalı krom elcik takımı aldım..Ele giden titreşimi ciddi oranda absorbe ediyor...Eksoz boya olayını ise Amerikada Teksas'da bir motor atölyesinde gördüm...İklim yazları 50 dereceyi görüyor o bölgede ve motor eksozlarının çoğu nikelajsız mat siyah yada sargı ile kullanıyorlar..Nikelajlı eksoz o bölgede pek dayanmıyormuş.Önce eksozu 1000 dereceye kadar ısıtıp nikelajı söküyorlar ardından 4 kat zımpara ve üzerine sıvı aliminyum gibi bir madde püskürtülüyor daha sonra sıvı eriyik bakıra batırılıp çıkarılıyor..daha sonra 130 deereceye kadar ısıtılıp üzerine ısıya dayanıklı boya yapılıyor..ve bu boya eksozu bir daha bırakmıyor..Yapmadan önce bu amerikalı arkadaşı arayıp bilgi alabilirim..ama henüz tam karar vermedim...Dikkat ederseniz 30. yıl gv 650 Anniversary versiyonlarının eksozları orjinal mat siyahtır ..Nikelajlı değildir..Türkiyede özellikle organize sanayi bölgelerinde istenipte yapılmayacak şey yok..Yeterki neyi nereye yaptıracağınızı bilin..İstanbula gelirsem (ki motorla gelmem zor) en azından çayınızı içmeye gelirim
..2 Nisanda tekrar Türkiye'de olucam..1 hafta kalıcam..satmadan motorun tadını çıkarıym diyorum..
Ben egzozumu orta derece bir zımpara ile tamamen çizik çizik ettikten sonra mat siyah bir boya ile boyamıştım. Isıya dayanıklı bir boya. Kendim yaptım. Ama tabii ki senin bahsettiğin boya kadar dayanıklı değildir. Birkaç yerini kaldırım vb yerlerde çizdim yanlışlıkla. Akşam eve geldiğimde tekrar bir sıkımlık boya ile hallettim. Sonuçta anlattığın bayama tipi çok sağlam olsa bile çizilmeye karşı tabii ki de dayanıklı değil ve aynı işlemleri yapmak çok masraflı olabilir. Benim aldığım boya 40 TL, zımpara ise 1-2 TL birşeydi. Tabii ki tercih meselesi
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
21 Mart 2013, 02:37
#5037
KOREYE SİPARİŞ
ARKADAŞLAR KOREYE yarın şipariş geçiyorum bir şey isteyen varsa telle ulaşsın 5322124353
uludag arkadaş ateş almayamı türkiyeye geliyorsun 1 hafta kalıp döneceksin allah kolaylık vere gelirsen beklerim çay zaten her daim hazırdır garajda sana özel semaver demlerim.
-
23 Mart 2013, 00:44
#5038
benromeo adlı üyeden alıntı
S.A. ben gv650 kullanıcısı olarak hougras adlı üyeyi kınıyorum. çok sevgili haldun abime yapmış olduğu ithamlara katılmıyorum. zaten bunu haldun abiyi tanıyan hiçkimse katılmaz. haldun abinin herkese hiç kimyesi ayırmadan nasıl yardımcı olduğunu ben kendim şahit oldum kısa sürede tanıdığım en mükemmel insanlardan biridir. garajda baya bi vakit geçirdim bu süre içinde kim geldiyse ilgilendi para almadan, gelenler garajın alet edevatını kullanarak bakımlarını yapar söker takar muhabbet eder işini halleder ve gider. ben motorum hakkında ne öğrendiysem haldun abiden öğrendim. şu an motorumda bir sıkıntı olsa ciğerine kadar söker takarım. şimdi soruyorum acaba hangi tamirhanede bunları yaptırırlar kapısından içeri bile almazlar. demekki bazılarına insanlık yaramıyo. insanları tanımadan hakkında forma yazı bile yazıyorlar her insan bir değil. demmekki bazıları ağzıyla konuşmuyor işkembeden atıyorlar. bu yazımda gevşek gevşek konuşanlara cevap olsun
Haldun abinin kimseye yanlış yapıp yapmayacağını bilmem. Bilecek kadarda tanımadım. Ancak Haldun abinin kurduğu grup ve o gruba dahil olan insanlar tarzı olan duruşu olan bir Motorsiklet Kulübünün hatta motorsiklet kulüplerinin yamasına laf etmiştir. Yama taşıma olayını o çok sevdiğin ve saygı duyduğun kişinin yanında olanlar saçma olarak nitelendirmiş ve saçma olarak nitelendiren arkadaşa daha başka grup üyeleriniz destek çıkmıştır.
O adını hatırlamadığım grup arkadaşının yazdıklarını aynen aktarıyorum. bir topluluğa bağımlı olmayı simgelediği için saçma bir olay yama taşıma olayı Biz bir toplumuz, bir simgemiz var. Bir yamamız duruşumuz tüzüğümüz ve kulübümüz var. Bizleri bilen bilir. İlk önce beni kınayacağına bir kulüp başkanına saygısızlık eden ve ona destek olan kendini bilmezleri kına. Ve şunu sakın unutma sen beni tanımadın ancak ben senin grubunu az çok tanıdım. Ben öyle yada böyle bir şekilde garajıda gördüm Haldun abiyide gördüm. Görmüşsem bir yanlışlık bunu belirtmişim. Ama sen benim hakkımda ne gördünde beni kınama hakkını kendine görüyorsun anlayamadım.
-
23 Mart 2013, 01:18
#5039
hougras adlı üyeden alıntı
Haldun abinin kimseye yanlış yapıp yapmayacağını bilmem. Bilecek kadarda tanımadım. Ancak Haldun abinin kurduğu grup ve o gruba dahil olan insanlar tarzı olan duruşu olan bir Motorsiklet Kulübünün hatta motorsiklet kulüplerinin yamasına laf etmiştir. Yama taşıma olayını o çok sevdiğin ve saygı duyduğun kişinin yanında olanlar saçma olarak nitelendirmiş ve saçma olarak nitelendiren arkadaşa daha başka grup üyeleriniz destek çıkmıştır.
O adını hatırlamadığım grup arkadaşının yazdıklarını aynen aktarıyorum. bir topluluğa bağımlı olmayı simgelediği için saçma bir olay yama taşıma olayı Biz bir toplumuz, bir simgemiz var. Bir yamamız duruşumuz tüzüğümüz ve kulübümüz var. Bizleri bilen bilir. İlk önce beni kınayacağına bir kulüp başkanına saygısızlık eden ve ona destek olan kendini bilmezleri kına. Ve şunu sakın unutma sen beni tanımadın ancak ben senin grubunu az çok tanıdım. Ben öyle yada böyle bir şekilde garajıda gördüm Haldun abiyide gördüm. Görmüşsem bir yanlışlık bunu belirtmişim. Ama sen benim hakkımda ne gördünde beni kınama hakkını kendine görüyorsun anlayamadım.
olcay bu işi uzatmayın ben bu konuyu kapattım dedim sen yazınca emrede yazıyo yanlış degerlendiriyorsunuz yani bir şaka neye varıyor yahu herkezin fikrine saygı esastır sen yamayı seversin ben digeri sevmeyiz saygısızlık filan yok dekik ya bizim felsefemiz biraz farklı hep birbirimiz tanıyoruz.BEN adaşıma yazdım onunla şakalaştık bitti konu tartışmaya döndümü olmaz ben buna müsade edemem.
sakin vakurlu anlayışla sürüşlerimizi yapalım 2 tekerde yardımlaşma esastır.karşılıklı yüzyüze bazı şeyleri konuşmak daha analaşılır olması yanlış anlaşılmalara sebeb olmaması bakımından güzeldir.
HELALLEŞİN BİTSİN.
-
24 Mart 2013, 04:00
#5040
Halidun Kaya abi ye katılıyorum..bu konuyu daha fazla uzatmanın anlamı yok..ben yazmam gerekeni yazdım..ve bunu yaparken de kimseye hakaret etmeden,incitmeden duygu ve düşüncelerimi ifade ettim..hafif meşrep konuşmalara cevap vermediysem bunun nedeni yüz yüze görüşmelerde insanların daha kolay anlaşabileceğini düşünmemdir..prensip olarak burda sayfada klavye silahşörlüğünü benimsemiyorum..
ST&kanuni,GV 650 aquella kullanıcıları sayfasında ki müdavimleri ve sayfayı ziyaret eden iki teker dostlarına kazasız belasız sürüşler diliyorum..Tekeriniz düz bassın..
Saygı ve sevgilerimle..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler