Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Kasım 2012, 03:14
#4861
TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Aralığın 10u 11i gibi ya hyosung gv 650 alacağım ya da downtown 300i bütçem 8200-8300 en fazla eğer varsa satan arkadaşınız falan ulaşsın lakin biraz zaman var ama yazayım dedim.
ikinci elde bu rakama alacağın GV 650 var sahibinden.com da ama alırsan mutlu olurmusun sanmıyorum..biri si 8000 km de olduğunu söylemiş ki önceki sahiplerinden biri sevdiğim bir kardeşim hatta üzerinde ki koltuğu ben yaptırtmıştım..o zaman aldığında 20.000 km deydi..sattığın da ise 24.000 km gösteriyordu..nasıl olduysa şimdi 8000 km de satışa çıkmış..muhtemelen şuan ki sahibi de bu durumu bilmiyordur zira daha önce ki satış ilanında 4500 km diyordu..kısaca arkadaşların dediği gibi o rakamlara alabileceğin makineler seni üzer...ya biraz daha sabıret para nı topla düzgün bir GV 650 al yada elindeki bütceye göre başka bir marka ve model seç..Satılıklar içersinde GV 650 olarak alınabilecek temizlikte ki motorlar aksesuar durumuna da bağlı olarak 12.000 tl den başlıyor..lastik dir kayış dır..ıvırzıvır masrafları göze alırım dersen daha uygun fiyatlarada var elbet..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Reklamlar
-
28 Kasım 2012, 16:16
#4862
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
ikinci elde bu rakama alacağın GV 650 var sahibinden.com da ama alırsan mutlu olurmusun sanmıyorum..biri si 8000 km de olduğunu söylemiş ki önceki sahiplerinden biri sevdiğim bir kardeşim hatta üzerinde ki koltuğu ben yaptırtmıştım..o zaman aldığında 20.000 km deydi..sattığın da ise 24.000 km gösteriyordu..nasıl olduysa şimdi 8000 km de satışa çıkmış..muhtemelen şuan ki sahibi de bu durumu bilmiyordur zira daha önce ki satış ilanında 4500 km diyordu..kısaca arkadaşların dediği gibi o rakamlara alabileceğin makineler seni üzer...ya biraz daha sabıret para nı topla düzgün bir GV 650 al yada elindeki bütceye göre başka bir marka ve model seç..Satılıklar içersinde GV 650 olarak alınabilecek temizlikte ki motorlar aksesuar durumuna da bağlı olarak 12.000 tl den başlıyor..lastik dir kayış dır..ıvırzıvır masrafları göze alırım dersen daha uygun fiyatlarada var elbet..
Katılıyorum sana . Ben bu kış motoruma bakım yapıyorum. Debriyaj komple , fren balataları , farı , kayışı , yağı suyu amortisör keçeleri vs akla gelen ne varsa hepsini değiştiriyorum. 12 bin km sürekli yollardaydım iki kişi ile ve tık bile demeden bu bakımı haketti. LAstikleride bahara doğru değişirsem yaz başı isteyeceğim fiyat 12 civarı olucaktır. ( lastiğide değiştimmi bi 15 - 20 bin daha yaparım önümüzdeki sezon satmaya kıyamam : )
Ve benim ilanımı gören çakala bak sezon açıldı diye fiyatını nasıl şişirdi diye düşünecek , sahibinden de en ucuzdan sıralayıp karşısına çıkan ilk ilandaki 7-8 bin tl lik enkazla bir tutucak benim motorumu vs vs.
Bunu insanlara anlatması çok zor ama kimse kimseyi ucuza mal sahibi yapmaya bayılmıyor. Ucuz mal alınca bazı riskleri göze alıcaksınız. Ayrıca hala km ye göre fiyatlandırma yapılıyor . Adam motoru görmeden bakmadan benimki 30 binde onunki 8 binde diye adamın leş motorunu benimkinden daha iyi ilan ediyor birde telefonda zevzek zevzek ukalalık yapıyor vs vs vs. Daha nelerini gördüm.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
28 Kasım 2012, 19:39
#4863
Doğru Söylüyosun Eyüp kardeşim. Elbet alıcı olan arkadaşlarda bu forum sayfalarını okuyordur. Google'a Gv 650 yazdığınız zaman direk bu forum sayfası çıkıyor. Şahsen bende Gv 650 almadan önce bu forumu araştırıp yorumlara bakarak aldım..Direkt 2011 model sıfır aldım 16.500 TL ödedim. Hiçde pişman değilim. Yeni sezona girerken mecburiyetten satmayı düşünüyorum zira sürekli yurt dışındayım motor yatıyo habire ama satacak olsam 14.500 den aşağı bende vermem..Motoru almadan önce 9-10.000'lere satılan 5 farklı motora alıcı oldum- Hatta 1 sefer İstanbula 1 seferde Mersine gittim bu gv 650'ler için ama motorlara gidip canlı canlı bakınca hepsinden caydım..Hayal kırıklığına uğradım..1 motor ciddi kazalıydı şasesi ısıtılıp düzeltilmiş., 2 si komple boyalı çıktı..1'inde Km göstergesi değişmiş motorun lastiği bitmiş kaç km'de olduğu belli değil..diğeri de keza böyle lastik- kayış bitmiş iplik iplik dökülüyo v.s.v.s..12-13000 Liraya da 2006-07 model güzel bakımlı Gv'ler vardı elbet ama o parayı verdikten sonra en iyisi sıfır almak dedim ve sıfır aldım..Ama şimdilerde yeni kasa Gv'lere Kanuni 20000. lira istiyor..Benim aldığım dönem yeni kasa ile arasında 2000 Tl vardı..Yeni kasa alma imkanımda vardı ama Tarz olarak yeni kasa kesik kuyruklu gv hiç hoşuma gitmemişti o yüzden bunu aldım
Bırakın 8*9000 liraya alan alsın arkadaşlar. 2 gün sonra bu arkadaşlarımızın forumda bol bol arıza şikayet ve sitem mesajlarını cevaplamaya çalışırız bizde ---Genelde bu şanslı arkadaşlar şöyle yazarlar: "Arkadaşlar merhaba bende xx model Gv 650 alarak aranıza katıldım ancak motor tekliyor lastikler çok kayıyo birde kayış diş atlıyo..ha birde km göstergesi yanlış nasıl düzeltiriz bunu.."""
İngilizlerin bir deyimi vardır "Bir malın ucuzunu alacak kadar zengin değilim"
-
28 Kasım 2012, 22:13
#4864
Arkadaşlar hepiniz doğru söylüyorsunuz da adamın o kadar parası varsa ne yapacak. Uygun fiyata motor alıp 1000-2000 lira bakım ile güzel hale getirilebilecek motor bulunabilir bence. bence
8000 liraya motoru alıp 3000 lira masraf ile 11000 liraya satılan motordan daha iyi hale gelir diye umuyorum tabi ki kazasız ise
YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA
-
28 Kasım 2012, 22:31
#4865
badabat adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepiniz doğru söylüyorsunuz da adamın o kadar parası varsa ne yapacak. Uygun fiyata motor alıp 1000-2000 lira bakım ile güzel hale getirilebilecek motor bulunabilir bence. bence
8000 liraya motoru alıp 3000 lira masraf ile 11000 liraya satılan motordan daha iyi hale gelir diye umuyorum tabi ki kazasız ise
Sende haklısın ama en son bu mantıkla bir venox aldığımda krank sorunlu çıkmıştı ve o zaman krank fiyatı 1400 dolardı ki diğer masraflarından hiç bahsetmiyorum.
Yani bazı şeyler tecrübe ile sabittir. Sakın bana bir ustaya gösterseydiniz felan demeyin Öyle güzel kılıfına uyduruyorlarki resmen adam satışı yapılana kadara ayarlıyor motoru daha ruhsat çıkamadan motor perte çıkıyor
Bu ve benzeri o kadar çok hikayeye tanık oldumki çevremde.
Hani burada yazıyoruz insanlar faydalansın. Şu motoru acemi birisi alsa eli anahtar tutmayan birisi alsa ve sorunlu çıksa eminim motordan bıkar. Hayatından motoru çıkarır.
Zorluğundan felan değil bu memlekette bu motordan anlayan çook usta var fakat karakterli usta bulmak zor. Motor piyasada az ulunduğu için insanlardan faydalanmaya çalışıyorlar.
Gt250 r ım varken yalandan servise gittim boş vitese zor geçiyor diye adam şanzımanı dağıtmamız lazım dedi. Ki bu modellerde boş vitese kolay geçeni neredeyse hiç yokken. 3 kuruş para için şerefsizliğe meyilli adam çok olunca insanlarda kan ağılıyorlar elerine düşünce.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
28 Kasım 2012, 22:33
#4866
acayüp adlı üyeden alıntı
Sende haklısın ama en son bu mantıkla bir venox aldığımda krank sorunlu çıkmıştı ve o zaman krank fiyatı 1400 dolardı ki diğer masraflarından hiç bahsetmiyorum.
Yani bazı şeyler tecrübe ile sabittir. Sakın bana bir ustaya gösterseydiniz felan demeyin
Öyle güzel kılıfına uyduruyorlarki resmen adam satışı yapılana kadara ayarlıyor motoru daha ruhsat çıkamadan motor perte çıkıyor
Bu ve benzeri o kadar çok hikayeye tanık oldumki çevremde.
Fakat hyosung un parçaları venox göre cok ucuz bizim krank 650 tl
YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA
-
28 Kasım 2012, 22:35
#4867
badabat adlı üyeden alıntı
Fakat hyosung un parçaları venox göre cok ucuz bizim krank 650 tl
Hakikaten kuralkanın siteden baktım bazı parçaların sanki fiyatı düşmüş nedense fiyat listesi gözüme daha bi sempatik göründü
bu arada o krangı endoskopi ile takamıyorlar bi okadarda işçilik isterler .
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
29 Kasım 2012, 00:45
#4868
arkadaşlar iyi günler ben 20 yaşında istanbulda yaşayan ve okuyan bi üniversite öğrencisiyim 2012 cbf 150 ' m var ancak içimdeki cruiser sevdasına söz geçiremiyorum =) motorum 4500 tl civarı ediyor sizce üzerine tamamlayıp 9 bin civarı olan gv 650 lerdenmi almalıyım beni üzermi (motordan beklediklerimi aşağıda belirteceğim) yoksa sıfır gv 250 yada başka önereceğiniz bu fiyatlara yada daha altına cruiser
yaklaşık 10 yıllık motor tecrübem var tam km bilmiyorum ancak 20 bini geçiktir sanırım ancak uzun süreli hiç büyük motor kullanmadım gsr 1000de kullandım ancak 30-40 km filan şehir içi
en uzun tecrübem cbf te desem yeridir 6000 civarı
motordan istediğimse beni uzun yoldada şehir içindede üzmemesi
üzmemesi derken ben öğrenciyim ve part time çalışarak hem motor taksidi ödücem hemde benzini karşılayacağım öyle düşünün=) ayda 400 km filan yol yapıyorum cbf de 2,5lt/100km civarı veri alıyorum tabi daha çok olacak yakıtım ancak ne kadar olur tam bi bilgi okusam forumu bulurum sanırım ancak sınav dönemim ve iş okul yoğunluğundan vaktim olmuyor bu yüzden bedava bilgi istediğim için özür dilerim
hız istemiyorum 2 kişi 120 sabit (gv250 için) 140 sabit (gv650 için) beklentim var birde parça fiyatı filan tabi nasıldır çokmu ütopik hiç bilgim yok bu motorlar hakkında
abiler gv 650ler kaç modele kadar hyosung du kaç modelden sonra s&t kanuni oldu ne farkı var kaç modelden sonrası injeksiyonlu
şimdilik aklıma gelenler bunlar ve ricam belki bi kaç gün giremiyorum yoğunluğuma bağlı olarak o yüzden özel mesajla cevaplarsanız çok mutlu olurum çok teşekkürler herkese iyi akşamlar
-
29 Kasım 2012, 23:39
#4869
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iyi günler ben 20 yaşında istanbulda yaşayan ve okuyan bi üniversite öğrencisiyim 2012 cbf 150 ' m var ancak içimdeki cruiser sevdasına söz geçiremiyorum =) motorum 4500 tl civarı ediyor sizce üzerine tamamlayıp 9 bin civarı olan gv 650 lerdenmi almalıyım beni üzermi (motordan beklediklerimi aşağıda belirteceğim) yoksa sıfır gv 250 yada başka önereceğiniz bu fiyatlara yada daha altına cruiser
yaklaşık 10 yıllık motor tecrübem var tam km bilmiyorum ancak 20 bini geçiktir sanırım ancak uzun süreli hiç büyük motor kullanmadım gsr 1000de kullandım ancak 30-40 km filan şehir içi
en uzun tecrübem cbf te desem yeridir 6000 civarı
motordan istediğimse beni uzun yoldada şehir içindede üzmemesi
üzmemesi derken ben öğrenciyim ve part time çalışarak hem motor taksidi ödücem hemde benzini karşılayacağım öyle düşünün=) ayda 400 km filan yol yapıyorum cbf de 2,5lt/100km civarı veri alıyorum tabi daha çok olacak yakıtım ancak ne kadar olur tam bi bilgi okusam forumu bulurum sanırım ancak sınav dönemim ve iş okul yoğunluğundan vaktim olmuyor bu yüzden bedava bilgi istediğim için özür dilerim
hız istemiyorum 2 kişi 120 sabit (gv250 için) 140 sabit (gv650 için) beklentim var birde parça fiyatı filan tabi nasıldır çokmu ütopik hiç bilgim yok bu motorlar hakkında
abiler gv 650ler kaç modele kadar hyosung du kaç modelden sonra s&t kanuni oldu ne farkı var kaç modelden sonrası injeksiyonlu
şimdilik aklıma gelenler bunlar ve ricam belki bi kaç gün giremiyorum yoğunluğuma bağlı olarak o yüzden özel mesajla cevaplarsanız çok mutlu olurum çok teşekkürler herkese iyi akşamlar
Merhaba arkadaşım seni tanımıyorum ama sana bir tavsiye. bende üniversitedeyken gv650 hasreti ile yanıp tutuşuyordum. ama bence cbf 150 linden sen vazgeçme okul bittikten sonra bu işlere girersin. öğrenci iken büyük makinalara bakma derim ben. Sağlıcakla kal
YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA
-
30 Kasım 2012, 01:43
#4870
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iyi günler ben 20 yaşında istanbulda yaşayan ve okuyan bi üniversite öğrencisiyim 2012 cbf 150 ' m var ancak içimdeki cruiser sevdasına söz geçiremiyorum =) motorum 4500 tl civarı ediyor sizce üzerine tamamlayıp 9 bin civarı olan gv 650 lerdenmi almalıyım beni üzermi (motordan beklediklerimi aşağıda belirteceğim) yoksa sıfır gv 250 yada başka önereceğiniz bu fiyatlara yada daha altına cruiser
yaklaşık 10 yıllık motor tecrübem var tam km bilmiyorum ancak 20 bini geçiktir sanırım ancak uzun süreli hiç büyük motor kullanmadım gsr 1000de kullandım ancak 30-40 km filan şehir içi
en uzun tecrübem cbf te desem yeridir 6000 civarı
motordan istediğimse beni uzun yoldada şehir içindede üzmemesi
üzmemesi derken ben öğrenciyim ve part time çalışarak hem motor taksidi ödücem hemde benzini karşılayacağım öyle düşünün=) ayda 400 km filan yol yapıyorum cbf de 2,5lt/100km civarı veri alıyorum tabi daha çok olacak yakıtım ancak ne kadar olur tam bi bilgi okusam forumu bulurum sanırım ancak sınav dönemim ve iş okul yoğunluğundan vaktim olmuyor bu yüzden bedava bilgi istediğim için özür dilerim
hız istemiyorum 2 kişi 120 sabit (gv250 için) 140 sabit (gv650 için) beklentim var birde parça fiyatı filan tabi nasıldır çokmu ütopik hiç bilgim yok bu motorlar hakkında
abiler gv 650ler kaç modele kadar hyosung du kaç modelden sonra s&t kanuni oldu ne farkı var kaç modelden sonrası injeksiyonlu
şimdilik aklıma gelenler bunlar ve ricam belki bi kaç gün giremiyorum yoğunluğuma bağlı olarak o yüzden özel mesajla cevaplarsanız çok mutlu olurum çok teşekkürler herkese iyi akşamlar
Boyun 175 cm den uzun değilse ben sana GV 250 yi öneririm..140 km hızı da rahat görürsün yakıtın da ekonomik olur..ara hızlnmamlarıda haliyle cbf 150 den çok daha iyi olduğundan seni mutlu eder..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
30 Kasım 2012, 01:56
#4871
cd0345 kardeş 2 gündür cevap yazıcam elim gitmiyor. Nereden başlasam yaz yaz bitmez.
ama şu bir gerçekki pek öğrenci işi değil bu makine. İllede değişicem dersen gv 250 daha makul olabilir.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
30 Kasım 2012, 01:58
#4872
Aynen öyle dediklerinizin hepsine katılıyorum ama çok çekici geldi ve bu bir seçenek sadece. Motor ustaya gösterilmeden, iyice kontrol edilmeden yani içine sinmeden alınmaz zaten. Öyle bir durumda maxi scootere döneceğim büyük ihtimalle zaten. Ama bir şansımı deneyeyim diyorum olur ya şanslı olan biz oluruz bir kere de. Yani bu fiyata motor olmazsa illa gv 650 alayım 2-3bin koyayım diye bir fikir yok. O zaman muhtemelen xmax 250 veya gts 250i evo sayfasında kendime yer beğeneceğim yorumlar için hepinize çok teşekkürler kazasız belasız sürüşler.
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
30 Kasım 2012, 02:04
#4873
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Boyun 175 cm den uzun değilse ben sana GV 250 yi öneririm..140 km hızı da rahat görürsün yakıtın da ekonomik olur..ara hızlnmamlarıda haliyle cbf 150 den çok daha iyi olduğundan seni mutlu eder..
dostum şu boy konusuna bu kadar takılmamak lazım. sonra adamlar boyuna güvenip sıfır tecrübe ile 600 -1000 cc motorlara göz dikiyorlar . O kullanıyorda ben neden kullanamim havasında. Ben bu na karşıyım. Önce tecrübe.
Metehan gibi ayu activa ile geziyor benim gibi 167 boyla dakar biniyor mesela . ;(metehanada gakdırmadan geçmeyelim bari )
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
30 Kasım 2012, 02:36
#4874
arkadaşlar boy sıkıntısı yok 200 küsür kiloluk makinada kullandım ancak ben zaten çokta büyük makina hastası değilim =) ama cruiser de ses ve görüntü gerçek ses egzozdan değilde motordan gelen sesi seviyorum o hırıltıyı e buda büyüklerde var =) ama bu hayaller sanırım bekleyecek biraz daha =)
bende tecrübe taraftarıyım km olarak belki düşük bi deneyimim var ama şahis kanaatim bu tecrübe olayı sadece km ye bağlanmamalı ben çok adam tanıyorum100.000 km devirmiş motor başında bilgi teknik sıfır
teorik ve teknik tüm yazı makale kitap okndu tüm teknikler tek tek denendi hepsi aktif kullanılıyor olmak gerek bazı insanlar 100 binlerce km yi uzun yolda yapıyor ve panik firen nasıl yapılır şehir içi seyirde trafiğin neresinde durulur trafik nasıl okunur bilmiyor
ben kendime çok güvenmiyorum he kullandım kullanıyorum 1000 lik 600 lük makineleri ancak içimde tam bi güven yok ve uzun kullanmam tad almak için kısa süreli kullanıyorum
bencede sıralama
125-150 ile başlanıp
200-250-300(kawasaki ninja ile geldi =)
sonra belki bi ara sınıf 500 yada direk 600-700-800 binilebilir(bence son motorum olur bu grup motor
1000 ve üzeri bence fantezi=) türkiyede gv650 200 yapan bi makine olarak fazlasıyla yeterlidir bu max. hız takıntısını hiç anlamam =) sanki piste çıkcan arkadaş =)
neyse başınızı daha şişirmeyeyim abiler ben şimdilik cbfle devam belkide cruiser sevdama 600 lük bi makine alabilecek durumum olunca başlarım sanırım
şimdilik sanırım cbf ile devam belki bi cbr250 alıp sport turinge çevirebilirim =) ama cruiser sevdam sonlanmayacak =) inşallah bi gün birinizle tanışır şu şahane motorlarınızla bi tur atmak isterim =)
ben istanbul kartal topselvi de oturuyorum
pendik de gedik üniv. de okuyorum cevizli anadolu adliyesi mc de çalışıyorum =)
(tanıtım sonda oldu ancak kusra bakmayın sucumuz var ise affola tüm 2teker dostlarına iyi sürüşler =)
-
30 Kasım 2012, 02:49
#4875
huseyin arkadaşların dediği gibi bütcene uyan gv250 ama 650 ye daha çok heveslisin imkanlarını az bir zorlıyarak 650 de alabilirsin sen bize yakınsın adaşımada yakınsın bizim garaja gel bak orya her motor geliyor kendin görerek karar veririsin
-
30 Kasım 2012, 21:37
#4876
acayüp adlı üyeden alıntı
dostum şu boy konusuna bu kadar takılmamak lazım. sonra adamlar boyuna güvenip sıfır tecrübe ile 600 -1000 cc motorlara göz dikiyorlar . O kullanıyorda ben neden kullanamim havasında. Ben bu na karşıyım. Önce tecrübe.
Metehan gibi ayu activa ile geziyor benim gibi 167 boyla dakar biniyor
mesela . ;(metehanada gakdırmadan geçmeyelim bari )
Sanırım ifadem yetersiz kaldı... boy konusu şu nokta da önemli Bir arkadaş vardı bir çoğunuz tanır GV 250 kullanıyordı arkadaşın boyu 1.90 cm civarı olunca orijinal koltuğu değiştirip nerdeyse artcı koltuğunu kullanır hale geldiği halde sıkıntı yaşıyordu boyun dan sebeb..Dolayısıyla özellikle GV 250 kullanacak arkadaşın boyunun 1.75 cm bilemedin 180 i geçmemesi lazım ki motorda rahat etsin..yoksa 160 boyunda ki arkadaşlarda süper rahat kullanır onda sıkıntı yok..örneğin GV 650 de iki farklı kullanıma müsait ayak pegleri isteyen kısa kullanır isteyen ayak peglerini uzağa koydurur öyle kullanır..bizim kulüpte iki tane GV 650 nin ayak pegleri ilerde diğerlerinde ise bende ki gibi geride ama GV 250 de bu standart değişmiyor..özel modifikasyon yaparsan o başka..sanırım şimdi anlaşılmışımdır..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar boy sıkıntısı yok 200 küsür kiloluk makinada kullandım ancak ben zaten çokta büyük makina hastası değilim =) ama cruiser de ses ve görüntü gerçek ses egzozdan değilde motordan gelen sesi seviyorum o hırıltıyı e buda büyüklerde var =) ama bu hayaller sanırım bekleyecek biraz daha =)
bende tecrübe taraftarıyım km olarak belki düşük bi deneyimim var ama şahis kanaatim bu tecrübe olayı sadece km ye bağlanmamalı ben çok adam tanıyorum100.000 km devirmiş motor başında bilgi teknik sıfır
teorik ve teknik tüm yazı makale kitap okndu tüm teknikler tek tek denendi hepsi aktif kullanılıyor olmak gerek bazı insanlar 100 binlerce km yi uzun yolda yapıyor ve panik firen nasıl yapılır şehir içi seyirde trafiğin neresinde durulur trafik nasıl okunur bilmiyor
ben kendime çok güvenmiyorum he kullandım kullanıyorum 1000 lik 600 lük makineleri ancak içimde tam bi güven yok ve uzun kullanmam tad almak için kısa süreli kullanıyorum
bencede sıralama
125-150 ile başlanıp
200-250-300(kawasaki ninja ile geldi =)
sonra belki bi ara sınıf 500 yada direk 600-700-800 binilebilir(bence son motorum olur bu grup motor
1000 ve üzeri bence fantezi=) türkiyede gv650 200 yapan bi makine olarak fazlasıyla yeterlidir bu max. hız takıntısını hiç anlamam =) sanki piste çıkcan arkadaş =)
neyse başınızı daha şişirmeyeyim abiler ben şimdilik cbfle devam belkide cruiser sevdama 600 lük bi makine alabilecek durumum olunca başlarım sanırım
şimdilik sanırım cbf ile devam belki bi cbr250 alıp sport turinge çevirebilirim =) ama cruiser sevdam sonlanmayacak =) inşallah bi gün birinizle tanışır şu şahane motorlarınızla bi tur atmak isterim =)
ben istanbul kartal topselvi de oturuyorum
pendik de gedik üniv. de okuyorum cevizli anadolu adliyesi mc de çalışıyorum =)
(tanıtım sonda oldu ancak kusra bakmayın sucumuz var ise affola tüm 2teker dostlarına iyi sürüşler =)
Tespitlerin çoğunda haklısın kardeşim..kurye olarak yıllarca çalışıp kontra bilmeyen arkadaşlarımız vardı..konu birazda kişinin kendini geliştirme kapasitesi ile ilgili..ben 250 cc ile başlamıştım..şimdi 650 lik bir makina kullanıyorum..bazı arkadaşların ise ilk makinesi gv 650 elbette eğitim aldıktan sonra bu tecrübeye geçtiler..bu hafta kartal sahilde papatya cefede toplantımız vardı iletişim bilgilerin olsa seni davet ederdik..bir daha ki sefere fırsatın olursa gelirsin tanışırız..Bende Kartal da oturuyorum yakınız..olmadı bir akşam üstü de Kartal sahilde buluşabilir, sohbet edebiliriz..görüşmek üzere..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
02 Aralık 2012, 02:35
#4877
gv650i adlı üyeden alıntı
huseyin arkadaşların dediği gibi bütcene uyan gv250 ama 650 ye daha çok heveslisin imkanlarını az bir zorlıyarak 650 de alabilirsin sen bize yakınsın adaşımada yakınsın bizim garaja gel bak orya her motor geliyor kendin görerek karar veririsin
abi garajdan kastını anlamadım ancak bostancı yakın bana bir gün gelip görmek isterim sizleri =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Sanırım ifadem yetersiz kaldı...
boy konusu şu nokta da önemli Bir arkadaş vardı bir çoğunuz tanır GV 250 kullanıyordı arkadaşın boyu 1.90 cm civarı olunca orijinal koltuğu değiştirip nerdeyse artcı koltuğunu kullanır hale geldiği halde sıkıntı yaşıyordu boyun dan sebeb..Dolayısıyla özellikle GV 250 kullanacak arkadaşın boyunun 1.75 cm bilemedin 180 i geçmemesi lazım ki motorda rahat etsin..yoksa 160 boyunda ki arkadaşlarda süper rahat kullanır onda sıkıntı yok..örneğin GV 650 de iki farklı kullanıma müsait ayak pegleri isteyen kısa kullanır isteyen ayak peglerini uzağa koydurur öyle kullanır..bizim kulüpte iki tane GV 650 nin ayak pegleri ilerde diğerlerinde ise bende ki gibi geride ama GV 250 de bu standart değişmiyor..özel modifikasyon yaparsan o başka..sanırım şimdi anlaşılmışımdır..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
Tespitlerin çoğunda haklısın kardeşim..kurye olarak yıllarca çalışıp kontra bilmeyen arkadaşlarımız vardı..konu birazda kişinin kendini geliştirme kapasitesi ile ilgili..ben 250 cc ile başlamıştım..şimdi 650 lik bir makina kullanıyorum..bazı arkadaşların ise ilk makinesi gv 650 elbette eğitim aldıktan sonra bu tecrübeye geçtiler..bu hafta kartal sahilde papatya cefede toplantımız vardı iletişim bilgilerin olsa seni davet ederdik..bir daha ki sefere fırsatın olursa gelirsin tanışırız..Bende Kartal da oturuyorum yakınız..olmadı bir akşam üstü de Kartal sahilde buluşabilir, sohbet edebiliriz..görüşmek üzere..
sağol abicim ben seni özelden ekledim eğer öyle toplantınız filan olduğunda bana özelden yada 0538 213 77 85 mesaj atarsanız biraz yoğun birisiyim hem 2 üniversite birden okuyorum hemde parttime çalışıyorum vakitim uyarsa çok gelmek isterim teşekkürler ilginize alakanıza =) ben artçım ile motor bakmaya gidiyorum ben her türlü rahat ediyorum ancak onun rahatı daha önemli =) ondan belki bi gün yanına kabul edersen sözlümle gelir fazla değil bi yarım saat bi saatini bile çalsam yeter abicim sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın
-
02 Aralık 2012, 04:41
#4878
[/COLOR]
sağol abicim ben seni özelden ekledim eğer öyle toplantınız filan olduğunda bana özelden yada 0538 213 77 85 mesaj atarsanız biraz yoğun birisiyim hem 2 üniversite birden okuyorum hemde parttime çalışıyorum vakitim uyarsa çok gelmek isterim teşekkürler ilginize alakanıza =) ben artçım ile motor bakmaya gidiyorum ben her türlü rahat ediyorum ancak onun rahatı daha önemli =) ondan belki bi gün yanına kabul edersen sözlümle gelir fazla değil bi yarım saat bi saatini bile çalsam yeter abicim sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın[/QUOTE]
Kabul etmek ne kelime her daim beklerim..zamanı az olan yoğun olan sensin kardeşim..zamanın kadar zamanım feda olsun sana..;)
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
03 Aralık 2012, 00:02
#4879
abi garajdan kastını anlamadım ancak bostancı yakın bana bir gün gelip görmek isterim sizleri =)
garaj motorcuların bir araya gelip kendi bakımlarını yapabildiği bir yer bostancı köprüsüne çok yakın sanayi sitesinin hemen üstünde gelmek istediğinde telle ara burda arkadaşlar oluyor ve ben devamlı burdayım tel 5322124353
-
03 Aralık 2012, 00:34
#4880
alet zimba
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler