Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Kasım 2012, 15:53
#4821
EVET ARKADAŞLAR SON YAKIT TÜKETİMİMİ BELİRTMEK İSTEDİM 15/KASIM/2012 İSTANBUL MANİSA ARASI
209 KM YOL - 42,5TL - 9.4LİTRE - KMDE 203KRŞ. ORTALAMA HIZ 120-140KM HIZ ŞEHİRLER ARASI
150 KM YOL - 32TL - 7,1LİTRE - KMDE 213KRŞ. AZCIK ŞEHİRİÇİ YOĞUN TRAFİK GERİSİ ŞEHİRLER ARASI
Reklamlar
-
17 Kasım 2012, 17:59
#4822
nastyboy adlı üyeden alıntı
Tüm arkadaslara selam uzun zamandır yoktum Halidun Abi bilir benim motor yatmaktan sıkılmış aküyü zayıflatmış yeni bir akü yedeklemek istiyorum tavsiyeniz nelerdir , emniyetli sürüşler
Bende yeni akü aldım VLM marka ytx14-bs bizim motorların orjınal aküsü
YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA
-
18 Kasım 2012, 10:10
#4823
S.a. arkadaşlar cuma günü çok sevdiğim ve gözüm gibi baktığım motorumu iş yoğunluğu ve tarz değişikliği sebepleriyle satmış bulunmaktayım. ama formu takip etmeyi sürdüreceğim, özellikle çok sevdiğim Kaya ağabeyime çok teşekkür ediyorum. bana çok yardımları dokundu zaten bundan sonrada kendisini sık sık ziyaret edip, gene rahatsız etmeyi düşünüyorum. motorumu düzcede doktorluk yapan ve çok değerli gördüğüm Serhat kardeşimize satmış bulunmaktayım. hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Serhat kardeşime forumdan bahsettim umarım ki üye olup sizlerle tanışacaktır.
-
18 Kasım 2012, 13:16
#4824
bilginet45 adlı üyeden alıntı
EVET ARKADAŞLAR SON YAKIT TÜKETİMİMİ BELİRTMEK İSTEDİM 15/KASIM/2012 İSTANBUL MANİSA ARASI
209 KM YOL - 42,5TL - 9.4LİTRE - KMDE 203KRŞ. ORTALAMA HIZ 120-140KM HIZ ŞEHİRLER ARASI
150 KM YOL - 32TL - 7,1LİTRE - KMDE 213KRŞ. AZCIK ŞEHİRİÇİ YOĞUN TRAFİK GERİSİ ŞEHİRLER ARASI
209/9.4 =22.234 *4.5 =100.053 km ,150/7.1=21.126*4.75 = 100.352 Bence rakamlar güzel 4.75 yaktığın depoda Kısıklı Altunizade girişinde 15- dak minimum bekleme yaptın dur kalkta,sonrasında da iki kişi (170 Kg ağırlıkla )kadıköy üsküdar trafiğindeydik..kaldı ki havalar artık serinledi sıcak havalarda bu tüketimin daha da düşerdi..Uzun yolda camın da olsa buda yakıtı olumlu yönde etkiler di..Ayarları düzgün yapılmış bir GV 650 başka bir sıkıntısı yoksa bu değerleri rahat görebiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
nastyboy adlı üyeden alıntı
Tüm arkadaslara selam uzun zamandır yoktum Halidun Abi bilir benim motor yatmaktan sıkılmış aküyü zayıflatmış yeni bir akü yedeklemek istiyorum tavsiyeniz nelerdir , emniyetli sürüşler
Alacaksan şahsi tavsiyem Yuasa dan şaşma..tamam biraz pahalı ama buna değer, servise gelen araçlarda elektrik sistem hatasına çoğu zaman Çin malı aküler neden oluyor..Ustanın dediği bu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
badabat adlı üyeden alıntı
Bende yeni akü aldım VLM marka ytx14-bs bizim motorların orjınal aküsü
Bizim motorların orijinal aküsü Yuasa marka ytx14-bs dir bu doğru ama VLM marka kullanan arkadaşlarımızda var.Biri de bendim ,kısa süre içinde akü arızalanınca yerine yenisi verdiler ama güvenemediğim için bunu hemen satıp Yuasa aldım..orijinal den şaşmamakta fayda var .
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
18 Kasım 2012, 19:53
#4825
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
209/9.4 =22.234 *4.5 =100.053 km ,150/7.1=21.126*4.75 = 100.352 Bence rakamlar güzel 4.75 yaktığın depoda Kısıklı Altunizade girişinde 15- dak minimum bekleme yaptın dur kalkta,sonrasında da iki kişi (170 Kg ağırlıkla )kadıköy üsküdar trafiğindeydik..kaldı ki havalar artık serinledi sıcak havalarda bu tüketimin daha da düşerdi..Uzun yolda camın da olsa buda yakıtı olumlu yönde etkiler di..Ayarları düzgün yapılmış bir GV 650 başka bir sıkıntısı yoksa bu değerleri rahat görebiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Alacaksan şahsi tavsiyem Yuasa dan şaşma..tamam biraz pahalı ama buna değer, servise gelen araçlarda elektrik sistem hatasına çoğu zaman Çin malı aküler neden oluyor..Ustanın dediği bu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
Bizim motorların orijinal aküsü Yuasa marka ytx14-bs dir bu doğru ama VLM marka kullanan arkadaşlarımızda var.Biri de bendim ,kısa süre içinde akü arızalanınca yerine yenisi verdiler ama güvenemediğim için bunu hemen satıp Yuasa aldım..orijinal den şaşmamakta fayda var .
Abi teşekkürler değerlendireceğim
-
18 Kasım 2012, 21:47
#4826
Kış gelmesinin en güzel yanı motora komple bakım yapma zamanı bulabilmem
Bu akşam fren yağlarını değiştirdim. Yağın rengi çamura dönmüş resmen. 3 yıldan yaşlı motorlara tavsiye ederim. Ön frenin hassasiyeti inanılmaz değişti.
Sırada amortisör keçeleri var. Oda haftaya inşallah.
Bu arada arka amortisörlerin bağlantısındaki lastik burçları değiştirdim. Çukurlara girince takırtı yapıyordu oda halloldu. Yaza tüm bakımları yapılmış halde yola devam inşallah. Lartikleride değişirsem 2 sezon daha binerim artık
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
19 Kasım 2012, 16:07
#4827
GT650 ile sizin verdiğiniz yakıt rakamları arasında çok fark var. Şehirler arasında 3.8-4 lere düşürenler var. Buradaki rakamlar neden fazla
Hatta şehirler arası sabit 150-160 ile giderken 4.6 yaktığını söylemişti forumdan arkadaşlar
-
19 Kasım 2012, 16:42
#4828
teşekkür
acayüp adlı üyeden alıntı
Kış gelmesinin en güzel yanı motora komple bakım yapma zamanı bulabilmem
Bu akşam fren yağlarını değiştirdim. Yağın rengi çamura dönmüş resmen. 3 yıldan yaşlı motorlara tavsiye ederim. Ön frenin hassasiyeti inanılmaz değişti.
Sırada amortisör keçeleri var. Oda haftaya inşallah.
Bu arada arka amortisörlerin bağlantısındaki lastik burçları değiştirdim. Çukurlara girince takırtı yapıyordu oda halloldu. Yaza tüm bakımları yapılmış halde yola devam inşallah. Lartikleride değişirsem 2 sezon daha binerim artık
benromeo adlı üyeden alıntı
S.a. arkadaşlar cuma günü çok sevdiğim ve gözüm gibi baktığım motorumu iş yoğunluğu ve tarz değişikliği sebepleriyle satmış bulunmaktayım. ama formu takip etmeyi sürdüreceğim, özellikle çok sevdiğim Kaya ağabeyime çok teşekkür ediyorum. bana çok yardımları dokundu zaten bundan sonrada kendisini sık sık ziyaret edip, gene rahatsız etmeyi düşünüyorum. motorumu düzcede doktorluk yapan ve çok değerli gördüğüm Serhat kardeşimize satmış bulunmaktayım. hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Serhat kardeşime forumdan bahsettim umarım ki üye olup sizlerle tanışacaktır.
eyup elinden kurtulmaz evvel allah, biliyorsun bütün yaglar 2 senede asgari değişmesi gerekiyor ön çatal yaglarınıda keçelerle değiştir miktarlarınıda iyi ayarlarsan motorun kullanımı çok güzel oluyor çatalları sökünce manuelde yaya boyları var onlarıda kontrol edersin basılmış ise açmakta fayd a var .
emre hayırlısı olsun bende seni severim her zaman beklerim motor bizim için bir vesile önemli olan tanımak ziyaretinden rahatsız olmak ne kelime bilakis memnun olurum her zaman sıcak bir çorbamız bir çayımız vardır .Serhat kardeşimlede tanışmak isterim hayırlısı ile kullansın motoru inşallah tercübesi vardır.
---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 14:25 ----------
nastyboy adlı üyeden alıntı
Tüm arkadaslara selam uzun zamandır yoktum Halidun Abi bilir benim motor yatmaktan sıkılmış aküyü zayıflatmış yeni bir akü yedeklemek istiyorum tavsiyeniz nelerdir , emniyetli sürüşler
bahadır iyicene kaybettik uzun süredir görüşemiyoruz ben arayamıyorum uçuşta olursun diye zamanın oldukça görüşelim.Akü meselesine gelince arkadaşlarında dediği gibi yuasa iyi akü gerçekten ama senin makina 2 sene ancak oldu yatan motorda akü ne olursa olsun şarj baglamadıkca çabuk ölür yer uygunsa ufak bir adaptörle şarj etmek çok faydalı olacaktır .
ama şarj imkanı olmazsa yuasa girme diger uygun akülerden her sene bir tane al derim . GELEBİLİRSEN BURDA HALLEDERİZ akü burdan alabiliyoruz
-
19 Kasım 2012, 16:56
#4829
-
19 Kasım 2012, 17:09
#4830
-
19 Kasım 2012, 17:30
#4831
benromeo adlı üyeden alıntı
S.a. arkadaşlar cuma günü çok sevdiğim ve gözüm gibi baktığım motorumu iş yoğunluğu ve tarz değişikliği sebepleriyle satmış bulunmaktayım. ama formu takip etmeyi sürdüreceğim, özellikle çok sevdiğim Kaya ağabeyime çok teşekkür ediyorum. bana çok yardımları dokundu zaten bundan sonrada kendisini sık sık ziyaret edip, gene rahatsız etmeyi düşünüyorum. motorumu düzcede doktorluk yapan ve çok değerli gördüğüm Serhat kardeşimize satmış bulunmaktayım. hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Serhat kardeşime forumdan bahsettim umarım ki üye olup sizlerle tanışacaktır.
Öncelikle hayırlı(sı) olsun.
Lastikleri değiştirdim, bakımlarını yaptım daha 1-2 sene keyifle sürerim bu makineyi ama ben de zaman zaman düşünüyorum bundan sonra hangi makineye geçiş yapılır acaba diye..
Ya 1.100 cc+ cruiser, ya da 25.000 TL+ vererek 800cc ve üstü enduro/touring alınmalı diye düşünüyorum.
(kalite,performans,sürüş keyfi)/(fiyat) orantısı yapıldığında gv650 çok ileri düzeyde.
O yüzden soruyorum yeni almak istediğiniz makina/tarz nedir?
Bu arada 4,5 lt. nin altına hiç inmedim. Bir kere 4 lt çıkar gibi oldu, sonradan anladım ki bu durum depoyu doldururken erken pes eden pompacı ile her boşluğu doldurmaya çalışan pompacı arasındaki inat farkından kaynaklanıyormuş..
-
19 Kasım 2012, 20:58
#4832
Johnizm adlı üyeden alıntı
gösterge uyar ama ne kadar saglam onu bilmek lazım göstergede çatlak var diyor bu önemli o kadar çatlamışsa nasıl çalışır bişey diyemiyecegim oralarda güvenilen birini bulup ona aldırmak olmadığı durumda geri iadesi ni yaptırmak lazım
-
19 Kasım 2012, 21:10
#4833
-
20 Kasım 2012, 02:01
#4834
UNdocab adlı üyeden alıntı
GT650 ile sizin verdiğiniz yakıt rakamları arasında çok fark var. Şehirler arasında 3.8-4 lere düşürenler var. Buradaki rakamlar neden fazla
Hatta şehirler arası sabit 150-160 ile giderken 4.6 yaktığını söylemişti forumdan arkadaşlar
6. vites faktörü olabilir.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
20 Kasım 2012, 02:12
#4835
acayüp adlı üyeden alıntı
6. vites faktörü olabilir.
ayrıca kullanım motor ve kullanııcı agırlıkları ve rüzgar basıncı gt biraz daha yatık kullanılıyor ama benim gv650 maksimum 4 lt yakıyor çok trafikte 4.5
-
20 Kasım 2012, 03:41
#4836
UNdocab adlı üyeden alıntı
GT650 ile sizin verdiğiniz yakıt rakamları arasında çok fark var. Şehirler arasında 3.8-4 lere düşürenler var. Buradaki rakamlar neden fazla
Hatta şehirler arası sabit 150-160 ile giderken 4.6 yaktığını söylemişti forumdan arkadaşlar
acayüp ün de söylediği gibi 6.vites farkı diye düşünüyorum..Şuan bir abimizin satılığa çıkardığı bir GV 650 de 6.vites var yanlız tam ölçüm yapılmadı sadece uzun yolda ve yüksek süratlerde titreşim minimalize edildi sanırım bu durum yakıtıda olumlu olarak etkileyecektir tabii sadece uzun yol kullanımında ,şehir içi kullanımda veriler değişmez..6.vites uzun yolda 180-240 km hızlar arasında kullanıldığında daha az vibrasyonla yakıt ekonomisi konusunda avantaj sağlar ken şehir için de rakamlar her iki modelde birbirine denk tir..ayrıca düşük devirde kullanmak esasen bu motorda yakıtı artırır..devrini vererek kullanım ise hem daha ekonomik hemde motorun sağlıklı çalışması konusunda daha yararlı..Birol kardeşimize bununla ilgili bir tablo göndermiştim burada yayınlarsa konu daha da netleşecektir.
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
21 Kasım 2012, 23:57
#4837
Arkadaslar bu aksam gaza gelip biraz turladim . Frenler inanilmaz degisti sadece yaglarini degistim ve muhtesem oldu . Artik sadece 2 parmagimla her hizda motoru durduracak gucte frenleme yapabiliyorum daha oncesi 3 parmak bile yetmiyordu bunun icin .
İslem cok basit ben on arka icin sadece 30 dkk harcadim birde kardesimi aldim yanima tek kisi ile olmuyor.
Mutlaka yaglarinizi yeniletin faydasini goruceksiniz .
-
22 Kasım 2012, 02:27
#4838
Fren hidrolik yağlarınızı senede bir değişmekte ciddi fayda var..bende değiştirdim..açık sarı renkte yağ kahverenge dönüşmüştü...acayüp ün söylediği gibi hem frenej konforunuz artar daha güzel bir duruş olur ayrıca fren sisteminizin zarar görmesini engellersiniz..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
23 Kasım 2012, 04:01
#4839
Arkadaşlar kısmetse aralığın ilk yarısı motor almayı düşünüyorum. Ve 125lik kross modelle başladığım için motora tecrübem sadece bu yönde ve üç yıl yaklaşık 15.000 tecrübem var ( iki-üç ay kadar scooter sürdüm[ kuryelik yaptım.]) Motoru büyütmenin zamanı geldiğini düşünüyorum ve aklımda o kadar çok farklı tarz var ki anlatamam krossundan çapırına yarışından scooterine... Aklıma yattı bu motor ancak 8000tl bütçem var biraz zorlamayla alabilirim gibi duruyor bana bu motoru önerir misiniz? Yamaha kalitesini aratır mı? Örneğin Yamahayı yaz kış kullandım kışın 1 hafta kullanılmadı ondan sonra jiglesiz tek marşta çalışmalar falan bunlar en çok sevdiğim yanlarıydı. Arkadaş yolda kaldığında gidip yardım eden hep ben oluyordum ( üç defa motor çektim motorla ) Bu motoru alırsam yolda kalan ben olur muyum? Aklımda xmax 250 husaberg 501e gibi seçenekler var ama bu motor çok hoşuma gitti acayyip bir şey tarz değiştirme fikri oluştu kafamda ampül yandı yanii. Ve şöyle söyleyeyim bu motoru artçıyla kullanıcağım motorun şeklini bozmayan bagaj seçenekleri var mıdır? 125lik ten sonra 250lik pek fark etmeyecektir. Altımda güçlü bir motor olması çok başka tabii. gv 250 düşündüm fakat şekili buna göre hiç yok ve pahalı o motor yerine emsalleri tercih edilebilir. Ama bence bunun emsali yok.... Uzun yazdım ama heyecanımı mazur görün 125likten 650liğe geçiş beni heyecanlandırıyor kaç zamandır beklediğim an. Neyse cevaplarınız, öğütleriniz varsa bekliyorum.
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
23 Kasım 2012, 11:13
#4840
Tutkulu acemi okadar kafan karışacağına hafta sonu gel kendin yakından incele gör durumu . Yazarak nereye kadar anlatabiliriz. Yazılıcak olanlar bu konuda fazlası ile yazıldı.
Buyur gel sarıyere doğru kafandaki soru işaretleri biraz gider belki.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler