küçük ama işlevsel
küçük ama işlevsel
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
Arkadaşlar kurban bayramınız mübarek olsun.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
3000 KM Bakımını Samm motor (MERSİN),Murat ustam yaptı.Orjinal yağfiltresi 25 ytl,NGK iridıum buji tanesi 30 ytl ve kullanılan tam sentetik yağın litresi 20 ytl tutarındaydı. Gerisini resimler anlatıyor..
Egsozu değiştirdiğimde birde kaliteli performans hava filtresi gerekecek zannedersem.
Bujilere ulaşmak biraz zahmetli oldu.
Hepimize kazasız, belasız,hayırlı sürüşler…
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
hayırlı olsun güzel günlerde kirletin yağınızı.
Hazır konusu açılmışken sorayım kaç lt yağ koydunuz ve hava filtresi deponun altında mı??şimdiden t.ederim.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Dostum 3.5 litre yağ aldı. Hava filtresi benzin deposu altında üstten 17.resimdeki orjinal hava filtresi temizlenmiş takıyorken.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Egzos konusu açılmışken, bir kaç değişik tip egzos fotosu ekliyorum. Tabii bunlar da kötü ama, kötünün çeşitli versiyonlarını da görsün herkes
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
hmm ben GV250 de hava filtresine iki yıldız vida sökerek ulaşıodum ve sık sık temizliyodum. GV650 de biraz zaman alıcak anlaşılan....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
slm yahu motorlarmı saglam benmi üç motor harcadım ama bende bişey yok kırıkları saymayalım ama )
Bu eksoz modelleri şahane çift eksozunun "patırdaması" bambaşka
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Levent dostum,son iki resimdeki eksozdan 2 ay içinde alalım.Biraz para toparlamam gerekiyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
İntruder m800 frenleme konusunda çok başarısız alet durmuyor.Burada alan 2 ay kullandı, tekrara satmaya çalışıyor.2006 model 7000 km de 11.500 ytl istiyor mersindeki sahibi.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
dostlar selam. bu aleti cok ciddi dusunuyorum. ruyama bile girdi. banka kredisi bile cekebilirim. ama ikinci eline kac para vermem gerektigini bilmiyorum. maks kac para verilir? ben caracal'imi 2500 civarina satip ustune maks 4.000 daha koyabilirim. yorumlarinizi alabilir miyim?
dostum bende senin gibi araştıramalardayım.2. elleri 8000 YTL civarı.
Gv650 kullanan abilerime bi kaç sorum olacak.İkinci el GV650 alırken dikkat etmemiz gereken püf noktalar varmıdır???Ayrıca yedek parça desteği konusunda nerelerden faydalanıyorsunuz??
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
bir kisi de cevap yazmaz mi ya... havalar da soguk. ne gezdiniz be kardesim
mrock gerekli açıklamayı yapmış aslında.
2500+4000=6500 ytl den gv 650 bulmak bence imkansız. Her ne sebepten bilmiyorum belkide bakımsız ve kazalıdır,bu motosikletleri 8000 ytl den satmakta akıllıca gelmiyor.Honda cbf250 veya gv 250 sıfır fiyatına geliyor neredeyse.Fiyatların tutarsızlığının sebebi kanuni-global çekişmesinden başka birşey değil. Yerli ve yabancı sitelerde çok araştırmıştım bu modelin müzmin bir rahatsızlığı yok arkadaşlar.Global ve kanuni toplam kaç adet sattı bilemem ama TR kullanıcılarından sadece bir tanesinde debriyaj balatasında sorun çıkmıştı. GV650 üstündeki motorun teknolojisi ilk kez denenilen bir motor değil.Suzuki sv650 ve dl 650 de aynı motor var.Dolayısıyla yağ filtresinden krank miline kadar parçaların çoğu birbirine uyum sağlıyor.Aktarma kayışına gelince Kawasaki de kullanılan kayışta ölçü olarak bu motosiklette uyum sağlıyor. Global ve Kanuniden temin edeceğiniz orjinal parçalarda mümkün elbette. Asıl unutulmaması gereken bu motosikletlere bakıp,düzgün kullandığınız sürece arıza yaptırma oranınız çok düşük araştırdığım ve çevremde gördüğüm kadarıyla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
viceroy'a katılıyorum 6500 ytl gibi bir fiyata bunu bulamazsın. ve yine dediği gibi 8000'e niye satıyorlar onuda anlamadım. ama bilddiğim ve anladığım kadarıyla üzerinde ki parçalar gayet kaliteli. benimki enjeksiyonlu üzerindeki enjeksiyon japon malı ve lastikler yine bridgestone battlax ki bence yol tutuşu gayet iyi. üstelik cruiser olması sebebiyle custom yapabilirsin yani üzerinde bir çok değişiklik yapabilirsin eğer birde elinden bu işler geirse çok da ucuza mal edersin. ben koruma demirini yaptım ve iddia ediyorum orjinalinden daha sağlam oldu. çantaların tasarımlarını yaptım imalatınada yakında başlayacağım. ön siperlik camını kendim yapacağım. bunların hepsi bittiğinde türkiyedeki en orjinal gv 650 olacak
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)