Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1941
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ERSİN HOŞ GELDİN MOTORUN HAYIRLI OLSUN KAZASIZ GÜZEL GÜNLERDE KULLANMAK NASİB OLSUN MOTORUN KAÇ KM DE DEPO DOLUYKEN 300 KM YAPMASI GEREKİR SEN ÇOK BENZİN YAKMIŞIN JİKLE ÇEKİLİ FİLANMI GİİTİN DÜŞÜK DEVİRDE TEKLEMESİ BOGULMASINDAN YANİ ZENGİN KARIŞIM DAN OALABİLİR VEYA ROLANTİ ÇOK DÜŞÜKSE OLABİLİR SANA YAKIN SERVİS SANAYİ SİTESİNDE UZAY ARKADAŞIMIN TAVSİYE ETTİĞİ BİR USTA VAR DAHA ÖNCEKİ SAHİFELERE BAKARSAN TELİ FİLAN YAZMIŞ BİRDE BENİM TANIDIĞIM RESMİ SERVİS UGUR BEY VAR MECİDİYEKÖYDE MERKEZ YEDEK PARÇA DİYE ARATIR ADRESİ TELİ ÇIKAR VEYA YARIN BENİ ARA TELİNİ VEREYİM MSN DENDE SORABİLİRSİN kayar2@hotmail.com eklersen yazışırız telimde 5322124353 anadolu yakasına gelirsen ara tanışalım elimden geldiğince yardımcı olurum
    300 km dediğin tam depo mu? yoksa 300 km'de yedeğe mi düşüyorsun?
    benimkide 215-220 km 'de yedeğe düşüyor ve bu durumda 13 litreyle doluyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1942
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300 km dediğin tam depo mu? yoksa 300 km'de yedeğe mi düşüyorsun?
    benimkide 215-220 km 'de yedeğe düşüyor ve bu durumda 13 litreyle doluyor.
    nurettin bey sizinde yakıt tüketiminiz çokmuş araştırdınızmı hiç

  3. #1943
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı KARANIM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nurettin bey sizinde yakıt tüketiminiz çokmuş araştırdınızmı hiç
    valllahi arkadaşım öyle içler acısı bir durum var ki , kime inanacağımızı şaşırıyoruz. bir düşün yetkili servis diye motoru götürüyorsun ve bakımlarını yaptırıyorsun sonuç ?
    geçen gün 10.000 km'ye ulaştım ,acaba servisteki bakında değiştirildi mi ve durumu nasıl diye bir bakayım dedim filtre un ufak olmuş ,parçaları nereye gitmiş belli değil. buda tabii yakıt yakıt sarfiyatını artırır. filtre değişimi sonrası bakalım artık. bu arada benim makine karboratorludur.

  4. #1944
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valllahi arkadaşım öyle içler acısı bir durum var ki , kime inanacağımızı şaşırıyoruz. bir düşün yetkili servis diye motoru götürüyorsun ve bakımlarını yaptırıyorsun sonuç ?
    geçen gün 10.000 km'ye ulaştım ,acaba servisteki bakında değiştirildi mi ve durumu nasıl diye bir bakayım dedim filtre un ufak olmuş ,parçaları nereye gitmiş belli değil. buda tabii yakıt yakıt sarfiyatını artırır. filtre değişimi sonrası bakalım artık. bu arada benim makine karboratorludur.
    Verdiğin rakamlar yaklaşık 6 litre / 100 km olarak gözüküyor ki, eğer bu rakam şehiriçi ağırlıklı ve kış aylarında ise oldukça normal.

    Bizim makineler devirli kullanımda daha az yakıyor. Ama şehirdışında da 5.5 litrenin altına inmek için çok özel dikkat lazım.

    Kim bunun aksini iddia ediyorsa ya ölçüm yapmayı bilmiyordur, ya da inanılmaz dikkatli kullanan bir sürücüdür.

    Kimse beni yanlış anlamasın lütfen ama benzin sarfiyatından bahsedilirken,

    "kilometrede şu kadar lira yakıyor" ya da "bir depo ile şu kadar km gidiyor" türünden ifadeler genel bir bilgi vermez.

    Fullersin depoyu, sıfırlarsın sayacı, gidersin en az 100 km ( daha da iyisi 200 km) sonra bir daha fullersin.

    Kaç litre benzin aldığını not edip, yaptığın km'ye bölersin.

    Bu işin başka bir hesap yöntemi yoktur.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  5. #1945
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valllahi arkadaşım öyle içler acısı bir durum var ki , kime inanacağımızı şaşırıyoruz. bir düşün yetkili servis diye motoru götürüyorsun ve bakımlarını yaptırıyorsun sonuç ?
    geçen gün 10.000 km'ye ulaştım ,acaba servisteki bakında değiştirildi mi ve durumu nasıl diye bir bakayım dedim filtre un ufak olmuş ,parçaları nereye gitmiş belli değil. buda tabii yakıt yakıt sarfiyatını artırır. filtre değişimi sonrası bakalım artık. bu arada benim makine karboratorludur.
    nurettin bey nereye götürdünüz.yetkili servis olarak

  6. #1946
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verdiğin rakamlar yaklaşık 6 litre / 100 km olarak gözüküyor ki, eğer bu rakam şehiriçi ağırlıklı ve kış aylarında ise oldukça normal.

    Bizim makineler devirli kullanımda daha az yakıyor. Ama şehirdışında da 5.5 litrenin altına inmek için çok özel dikkat lazım.

    Kim bunun aksini iddia ediyorsa ya ölçüm yapmayı bilmiyordur, ya da inanılmaz dikkatli kullanan bir sürücüdür.

    Kimse beni yanlış anlamasın lütfen ama benzin sarfiyatından bahsedilirken,

    "kilometrede şu kadar lira yakıyor" ya da "bir depo ile şu kadar km gidiyor" türünden ifadeler genel bir bilgi vermez.

    Fullersin depoyu, sıfırlarsın sayacı, gidersin en az 100 km ( daha da iyisi 200 km) sonra bir daha fullersin.

    Kaç litre benzin aldığını not edip, yaptığın km'ye bölersin.

    Bu işin başka bir hesap yöntemi yoktur.
    full depo 220 km'de yedeğe düşüyor ve hesaba göre bir depoda 270 km yapıyor. bu güne kadar hiç bunun üstüne çıkmadı. ben genelde her gün 14 km gedip geliyorum ,bunun yaklaşık 7-8 km'si tem kalanı ise yan yol ve bol tırı kamyonu olan bir yol . dönerkende yine bu güzergahtan dönüyorum ve tem bölümünü 130-140 km/saat ile sürüyorum. durum bu .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------

    Alıntı KARANIM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nurettin bey nereye götürdünüz.yetkili servis olarak
    valla arkadaşım şimdi adını vermek etik olmaz diye düşünüyorum . servisin bilinçli savsaklaması mı yoksa ustaya ait bir vurdumduymazlı mı bilemiyorum ama özelden mesaj atarsan neresi olduğunu söylerim tabii.

  7. #1947
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    Nurrettin bey kardeşim senin motorun yakıtını bundan sonra bir kontrol et yine fazla çıkarsa karburatör ayarlarına bakmak lazım aslında filitre öyle parçalandıgında oparçaların hava girişinde engelleyici bir parça kadıysa emiş hattında fazla sarfiyata sebeb olabilir
    ben ledo arkadaşımın dediği şekilde 150 km tekrar doldurdum depoyu tam 6.1 lt 95 oktan benzin aldı yani 100/4 km/lt yakıt bu nu ortalama trafikte yaptım yani yarısı şıkışık dur kalk yarısı serbest sürüş ortalama 110 km de benim motorda 9900 gelmiş ancak ben farı devamlı yakmam ayrıca anahtar taktım ve xzenon ve çok devirli kullanmam tork yuksek oldugu için büyük viteslerde zorlanmadan tek kişi olunca fazla devire gereek yoktur.
    Ledo beyin demek istediğini pek anlıyamadım yüksek devir her zaman yakıt artırır şehirler arasında 5.5 litrenin altına düşmesi gerekir tabii 200 km den bahsetmiyorsa yakıtı fazla olanlar birinci olarak filitre 2 ci olarak buji 3 cü olarak karburatör şamandıra seviyelerini kontrol gerekir

  8. #1948
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nurrettin bey kardeşim senin motorun yakıtını bundan sonra bir kontrol et yine fazla çıkarsa karburatör ayarlarına bakmak lazım aslında filitre öyle parçalandıgında oparçaların hava girişinde engelleyici bir parça kadıysa emiş hattında fazla sarfiyata sebeb olabilir
    ben ledo arkadaşımın dediği şekilde 150 km tekrar doldurdum depoyu tam 6.1 lt 95 oktan benzin aldı yani 100/4 km/lt yakıt bu nu ortalama trafikte yaptım yani yarısı şıkışık dur kalk yarısı serbest sürüş ortalama 110 km de benim motorda 9900 gelmiş ancak ben farı devamlı yakmam ayrıca anahtar taktım ve xzenon ve çok devirli kullanmam tork yuksek oldugu için büyük viteslerde zorlanmadan tek kişi olunca fazla devire gereek yoktur.
    Ledo beyin demek istediğini pek anlıyamadım yüksek devir her zaman yakıt artırır şehirler arasında 5.5 litrenin altına düşmesi gerekir tabii 200 km den bahsetmiyorsa yakıtı fazla olanlar birinci olarak filitre 2 ci olarak buji 3 cü olarak karburatör şamandıra seviyelerini kontrol gerekir

    haklısın kardeş. bujilerim yeni takıldı. filtreyi bir değiştireyim de bakayım ne oluyor. makinenin çekişinde falan bir sorun yok ama aldığımdan beri masraf bu kadar.kim bilir belki de evvelden filtre patlaktı da bakılmadı bu güne kadar. çünkü tüm bakımlarda motorun yanındaydım hiç bir zaman filtre açılmadı.

  9. #1949
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    Fullersin depoyu, sıfırlarsın sayacı, gidersin en az 100 km ( daha da iyisi 200 km) sonra bir daha fullersin.

    Kaç litre benzin aldığını not edip, yaptığın km'ye bölersin.

    Bu işin başka bir hesap yöntemi yoktur
    LEDO KARDEŞİME PRATİK ÖLÇÜMÜ OLARAK KATILIYORUM ANCAK AYNI PETROLDEN AYNI POMPADAN ALINIRSA DAHA GERÇEKCİ OLUR DAHA HASSAS ÖLÇÜMÜDE VARDIR ÖZEL SEVİYE GÖSTERGELİ KABLAR BENZİN GİRİŞİNE BAGLANARAK KISA MESAFEDE YAKIT HESAPLANMAKTADIR.
    BU ARADA BU GÜN AHMET KADEŞİM GELDİ TANIŞTIK BENİMKİNİN İKİZ KARDEŞİNİ ALMIŞ
    STARTÖRLERİ ÖLÇÜMÜNÜ VE KONTROLÜNÜ YAPTIK STARTÖRLERİMİZ SAGLAM ÇIKTI
    ÖLÇDÜĞÜM DEGERLER 2 MOTORDADA AYNI AŞAGIDAKİ GİBİ

    ALTÖRNETÖR ÇIKIŞI ALTARNETİF AKIM ÜÇ FAZ ARASI 19.8 VOLT RÖLANTİ DEVRİNDE
    AKÜ BAŞI DOGRU AKIM 13.6 13.9 RÖLANTİDE
    ÇEYREK GAZDA 13.02

    BU DEGER ASLINDA DÜŞÜNDÜRDÜ GENELDE DEVİR ARTTIKCA 14 V OLMASI GEREKİR DİYE
    DÜŞÜNÜYORUM ANCAK AKÜ ŞARJI DOLU OLUNCA KONJOKTÖR AKUYU KAYNATMAMAK İÇİN VOLTAJI DÜŞÜRÜYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM viceroy kardeşim ölçü degerlerini yazarsa heralde ondada benzer çıkmıştır diye düşünüyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haklısın kardeş. bujilerim yeni takıldı. filtreyi bir değiştireyim de bakayım ne oluyor. makinenin çekişinde falan bir sorun yok ama aldığımdan beri masraf bu kadar.kim bilir belki de evvelden filtre patlaktı da bakılmadı bu güne kadar. çünkü tüm bakımlarda motorun yanındaydım hiç bir zaman filtre açılmadı.
    aynı km de motorlarımız ancak ben her yag deşiminde hava tutum filitreye bir sonrakindede değiştirecem zaten değiştirmezsen parası benzinden çıkıyor
    bujileride iridyum takacagım çünki baya bir zor yerdeler sen bujileri ne marka taktırdın

  10. #1950
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS

    Yokuş yukarı gerilim

    Arkadaşlar,

    Dün hava da güzel deyip motora atlayıp Konya yoluna çıktım. 3 şeritli ve tek yön olan yolda sol şeritten yokuş yukarı 3 vitesde 100 civarı bir hızla çıkarken birden motor durdu. Hemen debriyaja basıp birkaç kez marşa bastım. Tık yok. Trafik de bayağı yoğundu. Sağımda arabalar filan vardı. Motor yokuştan dolayı hızla yavaşladığından neredeyse yolun ortasında dım dızlak kalacaktım. Araba kornaları eşliğinde zar zor kendimi emniyet şeridine attım. durduğumda gösterge ışıkları hala yanıyordu. Bir kaç kez daha denedim marşa basmayı ama yine tık yok. Boşa aldım ve ayaklık svicine elle bir kaç kez basıp bıraktım. Hala tık yok. Anahtarı kapattım bekledim. Yine denedim, yine tık yok. Aradan 2-3 dakika geçince bir daha denedim ve çalıştı.

    Galiba benim de elektrik sistemim sizlere ömür olmak üzere. Cidden korktum, güce ihtiyacın varken bir anda herşeyin durması çok tehlikeli....
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  11. #1951
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,

    Dün hava da güzel deyip motora atlayıp Konya yoluna çıktım. 3 şeritli ve tek yön olan yolda sol şeritten yokuş yukarı 3 vitesde 100 civarı bir hızla çıkarken birden motor durdu. Hemen debriyaja basıp birkaç kez marşa bastım. Tık yok. Trafik de bayağı yoğundu. Sağımda arabalar filan vardı. Motor yokuştan dolayı hızla yavaşladığından neredeyse yolun ortasında dım dızlak kalacaktım. Araba kornaları eşliğinde zar zor kendimi emniyet şeridine attım. durduğumda gösterge ışıkları hala yanıyordu. Bir kaç kez daha denedim marşa basmayı ama yine tık yok. Boşa aldım ve ayaklık svicine elle bir kaç kez basıp bıraktım. Hala tık yok. Anahtarı kapattım bekledim. Yine denedim, yine tık yok. Aradan 2-3 dakika geçince bir daha denedim ve çalıştı.

    Galiba benim de elektrik sistemim sizlere ömür olmak üzere. Cidden korktum, güce ihtiyacın varken bir anda herşeyin durması çok tehlikeli....


    Geçmiş olsun.

    Motorun ayaklığındaki düğme beni birkaç kez stop ettirdi. Elle birkaç kez basıp bırakma ile düzelmiyordu. Elle tutup çekmek gerekiyordu bazen. WD-40 ve bazen de yağlama yaparak müdahale ediyordum. 5-10 gün sonra tekrar başıma geliyordu olmadık yerlerde. Bir keresinde o düğme içeride kaldı. Vurdum, tıkladım, dua ettim çıkmadı Ben de onun bağlandığı kabloyu takip ettim. Ön tarafa doğru başka bir kablo ile birleşiyordu bir jak ile. Fişi çekip içerideki iki demir parçasını birleştirdim ve ayaklık açık korumasını devreden çıkarttım. Zaten benim için artık ayaklığı kontrol etmek hastalık haline gelmişti. Bana koruma olsun diye tehlike yaratan bu donanıma ihtiyacım yok.
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  12. #1952
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fullersin depoyu, sıfırlarsın sayacı, gidersin en az 100 km ( daha da iyisi 200 km) sonra bir daha fullersin.

    Kaç litre benzin aldığını not edip, yaptığın km'ye bölersin.

    Bu işin başka bir hesap yöntemi yoktur
    LEDO KARDEŞİME PRATİK ÖLÇÜMÜ OLARAK KATILIYORUM ANCAK AYNI PETROLDEN AYNI POMPADAN ALINIRSA DAHA GERÇEKCİ OLUR DAHA HASSAS ÖLÇÜMÜDE VARDIR ÖZEL SEVİYE GÖSTERGELİ KABLAR BENZİN GİRİŞİNE BAGLANARAK KISA MESAFEDE YAKIT HESAPLANMAKTADIR.
    BU ARADA BU GÜN AHMET KADEŞİM GELDİ TANIŞTIK BENİMKİNİN İKİZ KARDEŞİNİ ALMIŞ
    STARTÖRLERİ ÖLÇÜMÜNÜ VE KONTROLÜNÜ YAPTIK STARTÖRLERİMİZ SAGLAM ÇIKTI
    ÖLÇDÜĞÜM DEGERLER 2 MOTORDADA AYNI AŞAGIDAKİ GİBİ

    ALTÖRNETÖR ÇIKIŞI ALTARNETİF AKIM ÜÇ FAZ ARASI 19.8 VOLT RÖLANTİ DEVRİNDE
    AKÜ BAŞI DOGRU AKIM 13.6 13.9 RÖLANTİDE
    ÇEYREK GAZDA 13.02

    BU DEGER ASLINDA DÜŞÜNDÜRDÜ GENELDE DEVİR ARTTIKCA 14 V OLMASI GEREKİR DİYE
    DÜŞÜNÜYORUM ANCAK AKÜ ŞARJI DOLU OLUNCA KONJOKTÖR AKUYU KAYNATMAMAK İÇİN VOLTAJI DÜŞÜRÜYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM viceroy kardeşim ölçü degerlerini yazarsa heralde ondada benzer çıkmıştır diye düşünüyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------



    aynı km de motorlarımız ancak ben her yag deşiminde hava tutum filitreye bir sonrakindede değiştirecem zaten değiştirmezsen parası benzinden çıkıyor
    bujileride iridyum takacagım çünki baya bir zor yerdeler sen bujileri ne marka taktırdın
    benim bujilerde iridyum takıldı ,çift tırnaklı buji. serviste değişti fakat markasını bilmiyorum. 10.000 km'den sonra çift tırnaklı takılıyormuş.

  13. #1953
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    benim bujilerde iridyum takıldı ,çift tırnaklı buji. serviste değişti fakat markasını bilmiyorum. 10.000 km'den sonra çift tırnaklı takılıyormuş
    hayırlı olsun kaç para verdin iridyumlara
    her tamirci bir şey söylüyor ama mantıgı ters iridyum buji her zaman takılır daha uzun ömürlüdür genelde 60 000 km gider daha sert metal oldugunda ateşleme elektrodu aşınmaz ancak üzerindeki orjinali en az 10 000 km gideceği için o zaman değiştirmek daha ekonomik olur nurettin kardeşim

  14. #1954
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bujilerde iridyum takıldı ,çift tırnaklı buji. serviste değişti fakat markasını bilmiyorum. 10.000 km'den sonra çift tırnaklı takılıyormuş
    hayırlı olsun kaç para verdin iridyumlara
    her tamirci bir şey söylüyor ama mantıgı ters iridyum buji her zaman takılır daha uzun ömürlüdür genelde 60 000 km gider daha sert metal oldugunda ateşleme elektrodu aşınmaz ancak üzerindeki orjinali en az 10 000 km gideceği için o zaman değiştirmek daha ekonomik olur nurettin kardeşim
    İridyum buji 60 bin km gidermi Bence çok fazla bir km.Buji dediğin 5 bin km de bir değişir en azından ben öyle yapıyorum NGK R CR 9 EK çift tırnak aldım inanılaz memnunum.
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG

  15. #1955
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,

    Dün hava da güzel deyip motora atlayıp Konya yoluna çıktım. 3 şeritli ve tek yön olan yolda sol şeritten yokuş yukarı 3 vitesde 100 civarı bir hızla çıkarken birden motor durdu. Hemen debriyaja basıp birkaç kez marşa bastım. Tık yok. Trafik de bayağı yoğundu. Sağımda arabalar filan vardı. Motor yokuştan dolayı hızla yavaşladığından neredeyse yolun ortasında dım dızlak kalacaktım. Araba kornaları eşliğinde zar zor kendimi emniyet şeridine attım. durduğumda gösterge ışıkları hala yanıyordu. Bir kaç kez daha denedim marşa basmayı ama yine tık yok. Boşa aldım ve ayaklık svicine elle bir kaç kez basıp bıraktım. Hala tık yok. Anahtarı kapattım bekledim. Yine denedim, yine tık yok. Aradan 2-3 dakika geçince bir daha denedim ve çalıştı.

    Galiba benim de elektrik sistemim sizlere ömür olmak üzere. Cidden korktum, güce ihtiyacın varken bir anda herşeyin durması çok tehlikeli....
    geçmiş olsun serdar anlatıgın arıza ayak siiiiiiiiiiviiicine benziyor uzay dada olmuş motor stopdan önce bir çukurdan filan geçtimiydi o sarsıntıda ayak açılıp vurduysa olabilir ayak yayı gevşemişse veya yagız kalmışsa olur ama bazen debriyaj sensöründende yapıyor yeni aldıgımda bende bir yerde durup bir süre sonra çalıştırmak istedim tık yok bir kaç pehlivan ile vurdurmuya çalışsakta nafile arka teker kayıp çalıştıramadık sonra bir metre kablo bulup akü başından marş motoruna kestirmeden elektirik vererek çaltırdım hala akünün yanında 6mm kesitli 1 mt kablo durur tavsiye ederim bulundurun böyle bir durumda yoldan kurtarır

    uzayın yaptıgıda olur ancak bir dalgınlıkla vitesde iken marşa basılırla motoru yatırma yere yatsada bişey olmaz altında kalan olmazsa derseniz olur.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------

    Alıntı TOP SPEED adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İridyum buji 60 bin km gidermi Bence çok fazla bir km.Buji dediğin 5 bin km de bir değişir en azından ben öyle yapıyorum NGK R CR 9 EK çift tırnak aldım inanılaz memnunum.
    kardeşim ismii yazarsan memnun olurum bu nicler isimde hatırlatmazsa hitap da zorlanıyorum ve akıldada kalmıyor yabancı terimler
    şimdi bizim motorlar su sogutmalı ve aşırı ısı pek olmaz normal şartlarda yani otomobil gibi en kötü bir buji 10 000 km rahat gider şayet yag yakma vs olmazsa iridyumun çif tırnaklısı ngk nin sitesine girib okursa tavsiye edilen km aralıgını görürüsün ve bujicileri fazla zengin etmezsin ama bu arada bakımlarda bujilerin kontrol edilmesinde fayda var yanlış aralık pis benzin vs çapak gelmesi ateşlemeyi bozabilir ama buji değil buji yi yanlış temizleme yapan usta bozar bazı servislerde buji ateşlemesini kontrol eden test cihazları vardır öyle bir yerde daha güzel netice alırsın

  16. #1956
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    uzayın yaptıgıda olur ancak bir dalgınlıkla vitesde iken marşa basılırla motoru yatırma yere yatsada bişey olmaz altında kalan olmazsa derseniz olur.
    Abi, bir de debriyaj koruması var ya, o yüzden sorun olmaz diyorum. Benim motor boşta iken bile debriyaja basmam gerekiyor çalışması için. Sadece ayaklık açıkken yola çıkmayı unutmamak lazım. Sola dönerken lale olmamak için

    Bu arada Ömerli buluşmasında çektiğim resimde çok iyi çıkmışsın abi. Bi ara yollayayım sana onu
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  17. #1957
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi, bir de debriyaj koruması var ya, o yüzden sorun olmaz diyorum. Benim motor boşta iken bile debriyaja basmam gerekiyor çalışması için. Sadece ayaklık açıkken yola çıkmayı unutmamak lazım. Sola dönerken lale olmamak için

    Bu arada Ömerli buluşmasında çektiğim resimde çok iyi çıkmışsın abi. Bi ara yollayayım sana onu
    haklısın LALE olmak hoşuma giiti bu tabir istanbullu olduğun belli oluyor ancak ayak açık konumda ızgara vs gibi yerlere takılrsa kötü neticeler verebilir karar kullanıcın diyip bu bizim motorların elektirik aksamına bir - daha katmış oluyoruz demekki her 6000 km de siviçlere bir bakım temizlik gerekiyor yoksa bedeli agır olabilir .
    resmimi kayar2@hotmail.com gönderirisen sevinirim

  18. #1958
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    Serdar geçmiş olsun abi, o yolda da sol şeritte motorun susmasını düşünüyorum da kabus gibi, en yavaş giden 120yle çıkıyor orayı, hatta bahsettiğin yerde 4-5 şeride çıkıyor yol, en soldan en sağa iyi kurtarmışsın.

    Bu arada bahsettiğim hafif teklemenin en kuvvetli ihtimali karbüratör boruları üzerinde görülen ince çatlaklar olduğuna göre, her iki borunun da dış yüzeyine 1 kat silikon katman sürmeyi düşünüyorum. hem varsa çatlağı tıkar hem de yenilerine karşı korur diyorum, ne dersiniz?

  19. #1959
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul'da yaşayan Hyosung GV 650 kullanıcıları için;
    Maslak Atatürk Oto Sanayi'de, 2. Kısım'da Bilge Motor (Serdar Usta)

    Selamımı söyleyin
    uzay kardeş selam tarabyaüstünde oturuyorum.sanırım sende bu taraflarda oturuyosun inşallah bi gün karşılaşırızda senin motoru bide yakından görürüm.çok şekilli duruyor,diğer kardeşlerinden çok farklı.neyse senin tavsiye ettiğin ustaya götürcemde motoru hatta cumartesi götürdüm bırakmam gerektiğini söyledi,bende daha sonra gelirim dedim.sormak istediğim,işçilik ve parça fiyatları uygunmudur

  20. #1960
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı KARANIM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzay kardeş selam tarabyaüstünde oturuyorum.sanırım sende bu taraflarda oturuyosun inşallah bi gün karşılaşırızda senin motoru bide yakından görürüm.çok şekilli duruyor,diğer kardeşlerinden çok farklı.neyse senin tavsiye ettiğin ustaya götürcemde motoru hatta cumartesi götürdüm bırakmam gerektiğini söyledi,bende daha sonra gelirim dedim.sormak istediğim,işçilik ve parça fiyatları uygunmudur
    Selam karanım,
    Benim işyeri İTÜ Teknokentte. İnşallah karşılaşırız. Teşekkür ederim motora ilginden dolayı. Benden önceki sahibinin zevki güzelmiş demek ki.

    İşçilik fiyatı uygun bence. Parça fiyatı da malum. Bizim bu motorda bazı parçalar çok pahalı, bazı parçalar ucuz. Eğer ki pahalı bir parçaya denk gelirsen internetten sipariş vermeni öneririm. Usta'nın da yapacak birşeyi yok. O da bu tip durumlarda Kanuni'den siperiş veriyor.

    Gideceğin günü önceden söylersen belki ben de gelebilirim seninle. Benim de ufak tefek şeyler için uğramam gerekiyor. Görüşemezsek selamımı söylemeyi unutma
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler