arkadaslar merhaba kuralkan.net ten alisveris yapaniniz var mi? hangi kargo sirketi ile calisyor???
arkadaslar merhaba kuralkan.net ten alisveris yapaniniz var mi? hangi kargo sirketi ile calisyor???
ben demiştim bizim ustalar korelilerden iyi yapar hemde daha uygun inşallah randıman alırsın gaz verince stop ediyordu değilmi senin motor ölçümlerde ne değerler çıktı gaz verince sapıtıyor yazmışın ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------
rasta kardeşim biraz bunu konuyu açsan bilen biri sen varsın aramızda ben sökmüştüm km göstergesini bu epromlar nasıl bir şeydir entegremi kartmı neye kopyalanıyor bu bilgiler biraz tarif edersen yaparız sanıyorum
merhabalar,statör+şarj+konjektör durumu hal olmuştur.Şarj değerlerim 13,0 ile 13,9 aarasında değişkenlik göstererek sağlıklı bir şarj oranı yakaladım.İnanın o kadar sevindim ki anlatamam.Bir kronik sorunu daha tarihe gömdüm
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Mrock sorunu halletmiş olmana çok sevindim. Bu kronik sorunlar çözüldüğünde sanki kendi motorumda çözülmüş gibi hissediyorum Birgün bizim başımızada gelebilir aynı sorunlar en azından artık çözümünü biliyoruz. Kazasız belasız mutlu mesut sürüşler dilerim.
Bu arada benim ruhsattaki 1 kişi mevzusu için istanbulmotora gittim onlarda bana aracın uygunluk belgesi araca özeldir. Senin uygunluk belgen ilk tescil nerede yapıldıysa ordaki trafiktedir dedi. Şimdi kocaeline gidip bunlarla uğraşmalımıyım yoksa akışına mı bırakmalıyım karar veremedim.
Henüz olmamış problemlerimiz bile çözülüyor, paylaşım için teşekkürler
Ahmet hocam [(polis teşkilatı içinde ona takacak polis yüzdesi) X (senin o polise çatma ihtimalin) X (o sırada artçıyla geziyor olma ihtimalin)] bence bu işle uğraşmaya değecek kadar yüksek değildir. Tabi şanssızlık katsayısını formüle dahil etmedik
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------
Bugün ve yarın hava gayet güzel, bol bol km. yapın
Sorunlara çözüm bulup da paylaşan herkese teşekkürler arkadaşlar. Allah razı olsun hepinizden.
Ahmet kardeşim ben motoru Ocak ayında aldım ve ruhsatı yine aynı ayda üstüme geçirdim. İşlerim yoğun olduğu için trafik şubeme gidemedim ve bir trafik müşavirine yaptırttım. ÖZellikle de not yazdım koltuk sayısını düzgün yazsınlar, 2 yazsınlar diye. Yine 1 yazılmış Ben de Serdarrr'ın belirttiği olasılığa güveniyorum :D
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
bende koltuk sayısı(sürücü dahil) 2 yazıyor .tuzum kuru yani
asıl mesele stator olayı ne alemde ve motorun beyni nerede ve ne menem bir şey
nurettin kardeşim en iyisi senin ruhsatın o sahifesini renkli foto kopi yapıp koyalım mesele hallolsun dün beylikdüzne geldim ama işim geç bitti sen iştesin dir diye aramadım inşallah daha sonra görüşürüz .
Bu arada bu motorların debriyaj teli kaç km gidiyor yaklaşık değiştiren varmı kopan oldumu debriyaj biraz sert yumuşatmanın yolu varmı bir bilen cevap yazsın
http://www.motosiklet.net/forum/dige...-denir-ki.html
arkadaşlar belki okumuşunuzdur ama ne ma*****ı insanımız var bu okumuyanlar haberi bir okuyun gerçekten belkide çogumuzun yapmak istediği ama yapamadığını yapmış osman abi
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Merhabalar arkadaşlar,
Yaklaşık 2 sene kadar Keeway Superlight 150 kullandım. Ardından da 1 sene MCT 250 kullandım. (belirtmeden geçemeyeceğim SL150'den daha memnundum.)
Artık daha güçlü bir motora geçmeye karar verdim. Uzun süre 250cc'lik daha kaliteli bir motor aradım, ve Venox 250'de karar kılmıştım.
Ardından GV650'ye denk geldim. Adeta motora aşık oldum, ve çeşitli yerlerden araştırmaya başladım. Gördüğüm kadarıyla motoru muazzam güçlü, ve daha önce yüksek beygir motor kullanmadığım için biraz çekincem var. Tarzım kesinlikle cruiser, diğer motorlar hiç ilgimi çekmiyor. Ama modern cruiser tarzına da bayıldım. (yani venox ve gv650'nin çizgilerinden bahsediyorum)
Bu konuda sizlere bazı sorularım olacak:
1- Sizce 650cc'ye geçmek için çok mu erken? MCT250 gibi güç fakiri bir motoru kullandıktan sonra, 70 beygir üstü bir motora geçmek çok mu mantıksız olur?
2- Eğer bu motoru alırsam ikinci el alacağım, ve bu konuda da çekincelerim var. Sonuçta 2,5 senedir motor kullansam da; motordan çok anlamam. Kaza geçirmiş bir ikinci el motoru alıp sonradan sıkıntı yaşamak istemiyorum. Kaza geçirmiş bir motoru daha motoru almadan iyi bir ustaya gösterirsek; kaza geçirmiş olup olmadığını anlar mı? İstanbul'da oturuyorum, bu konuda tavsiyeniz olabilecek bir usta var mı?
3- GV650 alırsam kesinlikle sissy bar taktırmayı düşünüyorum, motorun tarzını bozmayacak bir sissy bar tavsiye edebilir misiniz? Nerede yaptırabilirim, ve bana ne kadara patlar? Aynı şekilde yan çanta da taktırmayı düşünüyorum.
4- 2006 modellerinde karbüratör kullanılıyor, 2007 modellerde ise enjeksiyon kullanılıyor diye biliyorum. Bu ikisinin arasında ciddi bir fark var mı? hangi teknoloji daha sorunsuz? Hangisi daha verimli? Sizce 2007 almaya değer mi bu fark?
5- Forumun bu kısmının büyük bir çoğunluğunu okudum. Bu motorun kronik bazı sorunlarından bahsediliyor.
Bu sorunlar kalıcı olarak giderilebilir mi? Bu kronik sorunları gidermek için ne kadar masraf yapmamız lazım?
Konu hakkında tavsiyelerinizi, ve görüşlerinizi merakla bekliyorum. Motoru almadan önce daha 2 ayım var. Araştıracak zamanım var.
Şimdiden hepinize ilginiz için teşekkürler.
Ayrıca aşağıdaki motor hakkında ne düşünüyorsunuz? (danıştığım biri, bu motorun kesin kazalı olduğunu, bu kadar ucuza GV650 almanın olacaksız olduğunu, ve custom işine girmiş birinin birkaç ufak modifikasyona girmeyeceğini, daha ayrıntılı olacağından bahsetti. Ona göre boya ve far değişikliğinin nedeni büyük bir kazaymış.)
http://www.sahibinden.com/acil_son_f...XQQdisplayitem
viceroy hayırlı olsun orjinalinden daha iyi olacağına eminim uygun şekilde haletmişindir.
kareem kardeşim hoş geldin uzay çıraklıkta baya bir başarılı sana çok güzel cevaplar vermiş ama sen üsküdardasın galiba istersen bir gün ara beni sana takıldığın noktalara karşılıklı cevap verir konuyu kavrarsın hemde tanışmış oluruz birde eski yazılanlarıda okursan baya bir bilgi sahibi olursun hakında hayırlısı olsun---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------
bu startör konjöktör arızası başka motorlardada oluyor eski linklerden buldugum bir konu arkadaş elektronikten iyi anlıyor ve kendi konjöktörünü imal etmiş gerekirse fikir alınabilir
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...r-yapalim.html
Statöre bobinaj yapan usta 130 tl aldı üstteki mesajlarda yazmıştım.Şimdilik kesinlikle sıkıntı yok. Teşekkürler.
Elbette bu arıza her markada görülebiliyor ama gv650 için kaçınılmaz klasik. Müzmin hastalıkları ve çaresini hep resimleyerek yazdık. Bu motosikletten alacakların ya sıfır yada çok temiz ikinci el alması lazım. 8.000 tl ve altındaki haşat motorları alıpta arkasını toplamanında alemi yok bence. Ayrıca belirtmek isterim 2009 model ve üzeri enjeksiyonlu. 2006-2007 veya 2008 trafik çıkışlılar Globalden kalma karburatörlü,garanti kapsamını yitirmiş motosikletler bunu unutmayın seçim yaparken.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Serden Hocam geçmiş olsun siz daha basit şekilde hallettiniz bu işi =)
Merak edenler varsa Statör ve şarj sorununu ne kadara mal ettiğim söyleyim. 85 TL konjektör + 200 TL Yamaha XT660 statörü + 15 TL yan kapağın contası + 25 TL motor yağı(kapak açılınca yağın bir bölmü yere döküldü) + 30 TL işçilik. Yaklaşık 350 TL lik bir masrafı buldu.Burda teselli noktam artık motorumun statörünün japon olması
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
selam abilerim kardeşlerim...ben nihayet döndüm afganistandan..ama hiç izin yapamadan hemen mesaiye başladım..bir uğrayıp selam edeyim dedim size yeni gelen arkadaşlar hoşgelmişler.ben gv250 ciyim ama fahri gv650 ci sayılrım serden abi ve emrah kardeşim.sorunları halletmenize çok sevindim.artık ikinizin motorunda da inşallah uzun süre problem yaşanmayacak..
benden şimdilik bu kadar.hepinize saygılar ve sevgiler..görüşmek dileğiyle..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)