Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1841
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    arkadaşlar merhabalar =) güzel bir sohbet gidiyor gerçekten.

    Serden abi sizin stop etme durumuyla ilgil muhtemel durumları siz bir bir sıralmışsınız.Bir ufak dip notta ben eklemek isterim.Manifoldunuzun durumu nasıl acaba?Alttakini gözle kontrol edebilirsiniz ama üstekini kontrol için depoyu söküp bakmanız lazım.Bu anlık stop etme durumu manifold hortumunun hava filtre kutusuna giren kısmının kelepçeli hortum ağzından sıyrlıması sonucundada yaşanabilir.(zor bir cümleydi =) ) Benzer bir durum bendede olmuştu.
    Ayrıca manifoldta bulunan toplu iğne kadar bir yırtık veya delik, motorla giderken gaz açmadan sonra rolantiye düşerkenki hava dengesini sağlayamadığı için silindire giden fazla hava motoru boğarak stop ettirebilir.Bu konuya dikkat etmelisiniz bence.Umarım bundan daha da basit birşeydir...

    Statör konusuna gelince forumda bu duruma ilk el atan kişilerden olarak diyeceklerim elbetki var.ama şuanda beklemedeyim sonucunu görmek istiyorum.Motorum cuma gününden beri parça bekliyor.HAvalarda yağışlı zaten pek sorun olmyor motorsuzluk.Japon bir markanın GV650 ye muadil statörü kısmetse yarın elime geçecek.

    Hyosungun orjinal statörlerinin sarım kalitesinin kötüü olmasından dolayı orjinali ile değişiminin uygun olmadığı yabancı sitelerde belirtilmiş.

    Eğer motorunuzda tesiata yük bindirecek ekstra elektronik bir cihaz varsa GV650 sahipleri olarak bu konuya önemle dursunlar.Örneğin Xenon far sistemi kalitesiz/zayıf olan statöre çok yük bindirebilir.Motorunuza bağlanan müzik sistemi ve navigasyon sistemleri potansiyel tehlike durumlarıdır.

    Bu statörler bobinajcılarda işçilikle daha kaliteli olarak yeniden sardırılabilir veya japon muadillerinede yönebilirsiniz .Ben ikinci durumu seçtim ama bir sonuç alamazssam statörümü bobinajcıda yeniden sardırabilirm.Yeter ki motorun kronik şu sorununa bir çözüm bulana kadar pes etmeyeceğim.Yüzdük yüzdük kuyruğa geldik bu zamana kadar 3 adet konjektöre mal oldu ve taaki bi beraber mesai yaptığımız elektirk ustasının alternatöre bakalım fikrini atana kadar.Daha sonra yurt dışındanda aynı durumu görünce sorunun temeline inmiş olduk.Hadi hayırlısı =))

    GV650 statörüne muadil bir kaç modele örnek vermek gerekirse:

    Stator for Kawasaki EN 450 A
    Years: 1985-1990 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 500 VULCAN
    Years: 1990-2005 *RMG110

    Stator for Kawasaki EX 500 NINJA
    Years: 1987-2006 *RMG110

    Stator for Kawasaki EL 250 Eliminator
    Years: 1988-1989 *RMG110

    Stator for Kawasaki EL 250 Eliminator
    Years: 1991-1992 *RMG110

    Stator for Kawasaki EL 250 Eliminator
    Years: 1991-1994 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 450 454 LTD
    Years: 1985-1990 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 500 C Vulcan LTD
    Years: 1995-1996 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 500 C Vulcan LTD
    Years: 1996-2000 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 500 C Vulcan LTD
    Years: 2001-2006 *RMG110

    Stator for Kawasaki ZZR 250

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------



    Sargıları yanmış bir GV650 statörünün durumu budur işte resmin alt kısmında yanmış bakır telin bulunduğu kanat görüldüğü gibi kararmış ve tamamen birbirine temas etmiş.Aslında bu teller vernikli olduğu için birbirlerine temas etmeden dolanırlar.Vernik yanmaya başlar ve telin üstünü açarsa temas gerçekleşir ve motorun tesisatına "Ark" Yani kısadevre göndermeye başlar,böylece konjektörden başlayarak tesisatınız hasar almaya başlar...

    Ayrıca statörün yerini merak eden varsa belirteyim.Motorun kayış tarafında bulunan yan kapağın içindedir.Arabalar bu kayış vasıtasıyla dışarıya taşınmış durumda.Fakat motosikletlerde alternatör hareketini direk kranktan alır ve elektirklenme burada gerçekleşir.Statör sökülürken ordaki bulunan contayı yırtmanız gerekiyor.Sanayide contacıdan yeniden conta kesitrebilirsiniz 10 tl lik bir masrafı var.Ben statörün bulunduğu kapağı sökerken yağın gelceğini hiç tahmin etmemiştim.Tükemmez kalem genişliğinde bir kanal ile motorun karterinden statöre hafif hafif yağ gelerek soğutmaya yardımcı oluyor ayrıca.Gelen yağ çok azmiktarda.(motoru açık olan kapağa doğru aşırı yatırmadığınız sürece.)

    Saygılar...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1842
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet abi yine üst kata çıkacağız. Bak ben oraya çıkarken ve inerken hep bir ayağımı yere basıyorum ve o ayağıma doğru ağırlık veriyorum (Yokuşun tersine). İlk defa motora biniyor gibi çok yavaş sürüyorum. İnerken arka fren balatasını, çıkarken de debriyaj balatasını yiyorum

    Korna elime ulaşmadı. Adamlar amma yavaşmış yaa. Şikayet ettim, tedarik süreci bazen uzayabiliyor dediler Siyah sırıtmaz inşallah. Ben de siyah aldım ve bence birşey olmaz
    ahh ahh sevgili kardeşlerim gidin bir aksesuar satan bir yere krom 10 tl ye bir çif dat dat korna alın içinde röleside var azıcık anahtar tutar eliniz baglayın gitsin bir kona için ne kadar ugraşıyonuz helal olsun size krom olan daha çok yakışıyo her taraf nerdeyse krom

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 ----------

    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhabalar =) güzel bir sohbet gidiyor gerçekten.

    Serden abi sizin stop etme durumuyla ilgil muhtemel durumları siz bir bir sıralmışsınız.Bir ufak dip notta ben eklemek isterim.Manifoldunuzun durumu nasıl acaba?Alttakini gözle kontrol edebilirsiniz ama üstekini kontrol için depoyu söküp bakmanız lazım.Bu anlık stop etme durumu manifold hortumunun hava filtre kutusuna giren kısmının kelepçeli hortum ağzından sıyrlıması sonucundada yaşanabilir.(zor bir cümleydi =) ) Benzer bir durum bendede olmuştu.
    Ayrıca manifoldta bulunan toplu iğne kadar bir yırtık veya delik, motorla giderken gaz açmadan sonra rolantiye düşerkenki hava dengesini sağlayamadığı için silindire giden fazla hava motoru boğarak stop ettirebilir.Bu konuya dikkat etmelisiniz bence.Umarım bundan daha da basit birşeydir...

    Statör konusuna gelince forumda bu duruma ilk el atan kişilerden olarak diyeceklerim elbetki var.ama şuanda beklemedeyim sonucunu görmek istiyorum.Motorum cuma gününden beri parça bekliyor.HAvalarda yağışlı zaten pek sorun olmyor motorsuzluk.Japon bir markanın GV650 ye muadil statörü kısmetse yarın elime geçecek.

    Hyosungun orjinal statörlerinin sarım kalitesinin kötüü olmasından dolayı orjinali ile değişiminin uygun olmadığı yabancı sitelerde belirtilmiş.

    Eğer motorunuzda tesiata yük bindirecek ekstra elektronik bir cihaz varsa GV650 sahipleri olarak bu konuya önemle dursunlar.Örneğin Xenon far sistemi kalitesiz/zayıf olan statöre çok yük bindirebilir.Motorunuza bağlanan müzik sistemi ve navigasyon sistemleri potansiyel tehlike durumlarıdır.

    Bu statörler bobinajcılarda işçilikle daha kaliteli olarak yeniden sardırılabilir veya japon muadillerinede yönebilirsiniz .Ben ikinci durumu seçtim ama bir sonuç alamazssam statörümü bobinajcıda yeniden sardırabilirm.Yeter ki motorun kronik şu sorununa bir çözüm bulana kadar pes etmeyeceğim.Yüzdük yüzdük kuyruğa geldik bu zamana kadar 3 adet konjektöre mal oldu ve taaki bi beraber mesai yaptığımız elektirk ustasının alternatöre bakalım fikrini atana kadar.Daha sonra yurt dışındanda aynı durumu görünce sorunun temeline inmiş olduk.Hadi hayırlısı =))

    GV650 statörüne muadil bir kaç modele örnek vermek gerekirse:

    Stator for Kawasaki EN 450 A
    Years: 1985-1990 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 500 VULCAN
    Years: 1990-2005 *RMG110

    Stator for Kawasaki EX 500 NINJA
    Years: 1987-2006 *RMG110

    Stator for Kawasaki EL 250 Eliminator
    Years: 1988-1989 *RMG110

    Stator for Kawasaki EL 250 Eliminator
    Years: 1991-1992 *RMG110

    Stator for Kawasaki EL 250 Eliminator
    Years: 1991-1994 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 450 454 LTD
    Years: 1985-1990 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 500 C Vulcan LTD
    Years: 1995-1996 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 500 C Vulcan LTD
    Years: 1996-2000 *RMG110

    Stator for Kawasaki EN 500 C Vulcan LTD
    Years: 2001-2006 *RMG110

    Stator for Kawasaki ZZR 250

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------



    Sargıları yanmış bir GV650 statörünün durumu budur işte resmin alt kısmında yanmış bakır telin bulunduğu kanat görüldüğü gibi kararmış ve tamamen birbirine temas etmiş.Aslında bu teller vernikli olduğu için birbirlerine temas etmeden dolanırlar.Vernik yanmaya başlar ve telin üstünü açarsa temas gerçekleşir ve motorun tesisatına "Ark" Yani kısadevre göndermeye başlar,böylece konjektörden başlayarak tesisatınız hasar almaya başlar..
    vah vah startör kavurma olmuş bu koreliler verniğini kaliteli yapmamışlar demekki zamanla yagda sıcaklıkla çözülüp kısa devre yapıyor bu hale geliyor bence hiç ugraşmayın bir sürüde para harcamayın sarımı zor değil çok kalitelide sarıyor bobinajcılar götürün adam akıllı bi güzel sarsınlar alacagınızdanda çok ucuza gelir vede hesabı kitabını bilen varsa sarım sayılarınıda ona göre düzgünce yapılırsa uzun süre orjinalindende iyi çalışır hoysungada deriz aha böyle yapın da ugraştırmayın milleti.

    ayrıca far daki ampul 55 w xzenonlarsa 35 w çeker mümkünse x zenon taktırın 20 w daha az yük biner altarnatöre vede devamlı yanmasın diye bir anahtar koyun luzumsuz yüke binmesin devamlı

  3. #1843
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    ayrıca formdan bir arkadaşımız araba ile takviye yaptığı için tesisatının ısındığını söylemiş,ben buna katılmıyorum.12V. değere sahip bütün araçlarla takviye yapabilirsiniz.Önemli olan çıkış voltajı olan 12 v. değeridir.12v. 60 amperlik bir aküyle motorunuza hiç düşünmeden takviyeyle marş yaptırabilirsiniz.Örnek vermek gerekirse piyasada bulunan 1,5volt küçük pilde , 1,5volt kalem pilde veya 1,5 volt büyük pilde aynı cihazlarda pil yuvasına oturduğu sürece çalıştırabilirsiniz.YAni keşke o kadar yerimiz olsada araba aküsünü motorumuza takabilsek.

    Tesisatınızın ısınma konusunun statör odaklı(inş. değildir.) olma ihtimalinide düşünün lütfen.


    Saygılar...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  4. #1844
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahh ahh sevgili kardeşlerim gidin bir aksesuar satan bir yere krom 10 tl ye bir çif dat dat korna alın içinde röleside var azıcık anahtar tutar eliniz baglayın gitsin bir kona için ne kadar ugraşıyonuz helal olsun size krom olan daha çok yakışıyo her taraf nerdeyse krom[COLOR="Silver"]
    Kayar abi 10 TL'ye bir çift Stebel Magnum bulsam yedek olarak bir çift daha alırım
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  5. #1845
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayrıca formdan bir arkadaşımız araba ile takviye yaptığı için tesisatının ısındığını söylemiş,ben buna katılmıyorum.12V. değere sahip bütün araçlarla takviye yapabilirsiniz.Önemli olan çıkış voltajı olan 12 v. değeridir.12v. 60 amperlik bir aküyle motorunuza hiç düşünmeden takviyeyle marş yaptırabilirsiniz.Örnek vermek gerekirse piyasada bulunan 1,5volt küçük pilde , 1,5volt kalem pilde veya 1,5 volt büyük pilde aynı cihazlarda pil yuvasına oturduğu sürece çalıştırabilirsiniz.YAni keşke o kadar yerimiz olsada araba aküsünü motorumuza takabilsek.

    Tesisatınızın ısınma konusunun statör odaklı(inş. değildir.) olma ihtimalinide düşünün lütfen.


    Saygılar...
    arkadaşım maalesef sorun statör kaynaklı çıktı çünkü bu gün statörden çıkan kablolarda bir siyahlık fark ettim kapağı açınca iki kabloda siyahlaşma ve birinde de basbayağı bir incelme gördüm. şimdi statör arayışındayım. bakalım artık

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahh ahh sevgili kardeşlerim gidin bir aksesuar satan bir yere krom 10 tl ye bir çif dat dat korna alın içinde röleside var azıcık anahtar tutar eliniz baglayın gitsin bir kona için ne kadar ugraşıyonuz helal olsun size krom olan daha çok yakışıyo her taraf nerdeyse krom

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 ----------



    vah vah startör kavurma olmuş bu koreliler verniğini kaliteli yapmamışlar demekki zamanla yagda sıcaklıkla çözülüp kısa devre yapıyor bu hale geliyor bence hiç ugraşmayın bir sürüde para harcamayın sarımı zor değil çok kalitelide sarıyor bobinajcılar götürün adam akıllı bi güzel sarsınlar alacagınızdanda çok ucuza gelir vede hesabı kitabını bilen varsa sarım sayılarınıda ona göre düzgünce yapılırsa uzun süre orjinalindende iyi çalışır hoysungada deriz aha böyle yapın da ugraştırmayın milleti.

    ayrıca far daki ampul 55 w xzenonlarsa 35 w çeker mümkünse x zenon taktırın 20 w daha az yük biner altarnatöre vede devamlı yanmasın diye bir anahtar koyun luzumsuz yüke binmesin devamlı
    acaba bu statörlerin kablo çıkışı ve sayısı bizimkine uygun mu ? bilgin var mı yani tıpatıp aynı çıkış ve kablolar mı

  6. #1846
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Emrah,iyiki varsın diyordum. Bu söylemimle nekadar haklı olduğumu birkez daha görüyorum. Sorunu çözer ve umarım sevdiğin motosikletine yıllarca sorunsuz binersin.
    Dikkat ederseniz yerli-yabancı sitelerde bu motosiklet kullanıcılarının yaşadıkları sorunlar sıralı şekilde hepimizin motosikletinde karşımıza çıkıyor. Bizlerde tecrübelerden,deneyimlerden yararlanarak korelilerin olası eksikliklerini elimine ederek sıfır hata yolunda ilerliyoruz. Bu motosikleti seviyorsak verdiğimiz emeğede değer bence.
    Hatırlarsanız kronik sorunların başında benzin deposu vardı resimlerle sorunu nasıl çözdüğümüzü gösterdik ve olay kapandı.
    ]



    Kısa gidon vidaları sorundu uzunları ile çözdük.

    Servisteki diğer 2008 modelgv650 deki gidon durumunu merak ettim ve sökmek için gittiğimde
    Her zaman söylediğim gibi fabrika işi çözmüş,bizimkinin tam tersine saplama gidon kullanmış.

    Bilinen ve illaki yaşanacak üç numaralı sorun statör bunuda çözersek kronik bir sorun zaten kalmıyor,gerisi tadını çıkarmak diyelim.
    Sorun diye yazıp,çizdiklerimiz her markanın her modelinde yaşanabilen olasılıklardır.
    Araştırdıkların ve işin ustalarından yaptığın yaratıcı,teknik bilgi donanımlı açıklamalarından dolayı tekrar teşekkürler. Ustama direk yazdıklarını okutarak zaman kaybını sıfırlama düşüncesindeyim. Bu motosikletin kullanıcılarındaki öne çıkan bu araştırmacı ve paylaşımcı ruhu gerçekten takdir ediyorum. Saygılarımla.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  7. #1847
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kayar abi 10 TL'ye bir çift Stebel Magnum bulsam yedek olarak bir çift daha alırım
    markası stebel olmayabilir ama sesi stebel gibi hemde krom çin işi ben bir bucuk senedir kullanıyorum 2 si fazla geldi birini çıkardım yetiyor biri hemde ayar vidasından sesini istediğin tonda yarlıyabilirsin istersen titreyen röle tak daha değişik bir ses elde edebilrsin işin yoksa oyna değiştir kolay gelsin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------

    arkadaşım maalesef sorun statör kaynaklı çıktı çünkü bu gün statörden çıkan kablolarda bir siyahlık fark ettim kapağı açınca iki kabloda siyahlaşma ve birinde de basbayağı bir incelme gördüm. şimdi statör arayışındayım. bakalım artık

    evet varan kaçıncı yurt dışındada olmuş şimdi sorun küçük diyebiliriz ama yolda bırakacak kronik arıza buda imalattan kaynaklanıyor bu meseleyi aslında itibarını korumak için hoysungun gidermesi gerekir diye düşünüyorum bazen arabalardada böyle kronik meseler meydana çıktıgında servislere geri çagırıp düzeltiyorlar bu konuda bildiğimce kanunlarda müsait bunu ingilizceyi ve kanunları bilen bir arkadaşımız hoysungla yazışsa da kesin bir çözüm bulsak derim .genelde 10 000 km civarında startör yanıyor daha sonra çıkan modellerde ne yaptılar aynı startör varsa onlardada çıkacak kesin ankaradan serdar kardeşim bu konuda bir şeyler yapabilirmisin yazışabilirmisin veya başka arkadaş deneyelim ayrıca nurettin kardeşim iyi bir bobinajcıyla konuşsan sardırsan daha iyi ve uygun olur düşüncesindeyim şayet hoysung la yazışma netice veririse o zman orjinale değiştirilir diye düşünüyorum

  8. #1848
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Yarın bizim motorla aynı olan XT660 statörünü benim motora montaj edeceğiz,Şans dileyin arkadaşlar =)))
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  9. #1849
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarın bizim motorla aynı olan XT660 statörünü benim motora montaj edeceğiz,Şans dileyin arkadaşlar =)))

    kardeşim işin rasgitsin mevlam yardımcın olsun gecenin bu vakti yapılan dualar kabul olur

  10. #1850
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    kardeşim işin rasgitsin mevlam yardımcın olsun gecenin bu vakti yapılan dualar kabul olur
    t.ederim inş. olur.

    Serden abi sizde bu forum için çok önemlisiniz.Sonuçta sizin yorumunlarınızla ve tecrübenizle üst CC ' ye geçtim =)
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  11. #1851
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    markası stebel olmayabilir ama sesi stebel gibi hemde krom çin işi ben bir bucuk senedir kullanıyorum 2 si fazla geldi birini çıkardım yetiyor biri hemde ayar vidasından sesini istediğin tonda yarlıyabilirsin istersen titreyen röle tak daha değişik bir ses elde edebilrsin işin yoksa oyna değiştir kolay gelsin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------

    arkadaşım maalesef sorun statör kaynaklı çıktı çünkü bu gün statörden çıkan kablolarda bir siyahlık fark ettim kapağı açınca iki kabloda siyahlaşma ve birinde de basbayağı bir incelme gördüm. şimdi statör arayışındayım. bakalım artık

    evet varan kaçıncı yurt dışındada olmuş şimdi sorun küçük diyebiliriz ama yolda bırakacak kronik arıza buda imalattan kaynaklanıyor bu meseleyi aslında itibarını korumak için hoysungun gidermesi gerekir diye düşünüyorum bazen arabalardada böyle kronik meseler meydana çıktıgında servislere geri çagırıp düzeltiyorlar bu konuda bildiğimce kanunlarda müsait bunu ingilizceyi ve kanunları bilen bir arkadaşımız hoysungla yazışsa da kesin bir çözüm bulsak derim .genelde 10 000 km civarında startör yanıyor daha sonra çıkan modellerde ne yaptılar aynı startör varsa onlardada çıkacak kesin ankaradan serdar kardeşim bu konuda bir şeyler yapabilirmisin yazışabilirmisin veya başka arkadaş deneyelim ayrıca nurettin kardeşim iyi bir bobinajcıyla konuşsan sardırsan daha iyi ve uygun olur düşüncesindeyim şayet hoysung la yazışma netice veririse o zman orjinale değiştirilir diye düşünüyorum
    arkadaşım, şaşırtıcı olan bu ki bu güne kadar ben bu statör meselesini yazıncayadek hiç böyle bir şeyden bahs eden yoktu meğer ne kadar da çok yaşayan varmış. şimdi korkum şu ki bobinajcıda sardıralım iki ay sonra tekrar yansın bunun garantisini hangi bobinajcı verecek ki ? hyosunga yazmayı da denerim belki bir şey çıkar ancak pekte umut görmüyorum. bu arada ben 1957 doğumlu genç bir arkaşınızım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------

    bu arada her kes statordan bahs ediyor da fiyatından bahs eden yok. kaça çıkıyor? sardıran varsa kaça ? yinisini alan varsa kaça? bilgi

  12. #1852
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    arkadaşım, şaşırtıcı olan bu ki bu güne kadar ben bu statör meselesini yazıncayadek hiç böyle bir şeyden bahs eden yoktu meğer ne kadar da çok yaşayan varmış. şimdi korkum şu ki bobinajcıda sardıralım iki ay sonra tekrar yansın bunun garantisini hangi bobinajcı verecek ki ? hyosunga yazmayı da denerim belki bir şey çıkar ancak pekte umut görmüyorum. bu arada ben 1957 doğumlu genç bir arkaşınızım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------

    bu arada her kes statordan bahs ediyor da fiyatından bahs eden yok. kaça çıkıyor? sardıran varsa kaça ? yinisini alan varsa kaça? bilgi


    sevgili kardeşim bu gece burdayız anlaşlan gv 650 ciler olarak nurettin kardeşim yaşıtız sayılır bende 56 lıyım en geçlerdeniz heralde sitenin karısdasın sanırım kısmetse tanışırız yarın ben güngören beylik düzü dolaşacam yakınlardaysan bir çayını içerim hoysunga yaz belki neitce alamayız ama yazmazsan hiç netice alamayız en azından hatalarını bilirler genelde imalatcılar her şeyi kendi yapmıyorlar fason yaptırılar veya hazır alırlar monte eder satarlar buda öyle ki başka marka motorlardada aynısı oluyor.sardırma meselesinde bobinajcılarla konuşmak lazım zanımca olur iyi bir usta bundan iyiisini yapar kanatindeyim çünki zor bir sargı değil daha büyük güçte altarnatör ve startörleri sarıp yıllarca çalıştırıyorlar yeni almaktanda uygun olabilir bi araştırmak lazım derim ben

  13. #1853
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım, şaşırtıcı olan bu ki bu güne kadar ben bu statör meselesini yazıncayadek hiç böyle bir şeyden bahs eden yoktu meğer ne kadar da çok yaşayan varmış. şimdi korkum şu ki bobinajcıda sardıralım iki ay sonra tekrar yansın bunun garantisini hangi bobinajcı verecek ki ? hyosunga yazmayı da denerim belki bir şey çıkar ancak pekte umut görmüyorum. bu arada ben 1957 doğumlu genç bir arkaşınızım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------

    bu arada her kes statordan bahs ediyor da fiyatından bahs eden yok. kaça çıkıyor? sardıran varsa kaça ? yinisini alan varsa kaça? bilgi


    sevgili kardeşim bu gece burdayız anlaşlan gv 650 ciler olarak nurettin kardeşim yaşıtız sayılır bende 56 lıyım en geçlerdeniz heralde sitenin karısdasın sanırım kısmetse tanışırız yarın ben güngören beylik düzü dolaşacam yakınlardaysan bir çayını içerim hoysunga yaz belki neitce alamayız ama yazmazsan hiç netice alamayız en azından hatalarını bilirler genelde imalatcılar her şeyi kendi yapmıyorlar fason yaptırılar veya hazır alırlar monte eder satarlar buda öyle ki başka marka motorlardada aynısı oluyor.sardırma meselesinde bobinajcılarla konuşmak lazım zanımca olur iyi bir usta bundan iyiisini yapar kanatindeyim çünki zor bir sargı değil daha büyük güçte altarnatör ve startörleri sarıp yıllarca çalıştırıyorlar yeni almaktanda uygun olabilir bi araştırmak lazım derim ben
    ben yarın öğleden sonra saat 16:00da iş başı yapacağım . o saate kadar müsait olursan görüşürüz. neden olmasın ? 0535 371 08 61

  14. #1854
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS

    Hyosung ile yazışma

    Arkadaşlar,

    Haldun Abi haklı. Ama burada sayı önemli. Birden fazla şikayet gelmesi etkimizi daha da artırır. Ben konuyu tam olarak bilmiyorum.

    Siz Türkçe metni hazırlayın, hatta fotoğraf filan da koyun. Ben çeviriyi yapar, buraya koyarım. Sorunu yaşayan arkadaşlar da hyosung'a çeviriyi gönderirler.

  15. #1855
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,

    Haldun Abi haklı. Ama burada sayı önemli. Birden fazla şikayet gelmesi etkimizi daha da artırır. Ben konuyu tam olarak bilmiyorum.

    Siz Türkçe metni hazırlayın, hatta fotoğraf filan da koyun. Ben çeviriyi yapar, buraya koyarım. Sorunu yaşayan arkadaşlar da hyosung'a çeviriyi gönderirler.
    iyi olur serdar kardeşim hemen yazalım herkez göndersin bunu acil olarak yapalımki magdur olanlar bir an önce haklarını alsınlar zaten konuyu anlamışındır bir şeyler hazırla arkadaşlarda yardımcı olsun yabancı kaynaklı yazılarda verildi onlarıda incelersin bir metin hazırlanır gönderilir

  16. #1856
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Koreli üreticiye şikayet mahiyetinde yazılacak dilekçenin fazla önemi olmayacaktır. Sonuçta ticari ilişkisini yaklaşık 2 sene önce sonlandırmış olduğu Global motor ithalatı motosikletlerden bahsediyoruz. Bu anlamda ne TR de tüketici hakları nede dışarıdan ürünü pazarlayanı bağlayacak neden ortada kalmamış. Malum bizlerde bunun bilincinde olarak, ürünü piyasa değerinin %40 altında sıfırını satın alırken,aradaki mali bedel cepteki garanti belgesidir düşüncesindeydik.
    Mersin'de gv250 kullanıcısının Globalden s&t geçişi sürecinde motor bloğunda çatlama oldu. Yeni ürün talebi reddedildi. İş mahkemeye intikal etti. Global ithalatı kesip,sözleşme iptal olunca sıfırını vermedi.Bayii tamirini cepten karşılasada mahkemenin önü kesilemedi ve ilginçtir bilir kişi raporu ile Bayii 8.500 tl ye motosikleti geri almak zorunda bırakıldı. Bu taze ve canlı örneği şunun için anlattım; gerek TR de gerek yurt dışında birşeyler tutturmak zor bunun yerine işi deneyimlerle,daha sağlıklı ve uyumlu alternatif parçalarla çözmek en sağlıklı iş olacaktır.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #1857
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    nurettin kardeşim karşıya geçince ararı seni hangi semtesin tanışalım kısmetse

  18. #1858
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TR de gerek yurt dışında birşeyler tutturmak zor bunun yerine işi deneyimlerle,daha sağlıklı ve uyumlu alternatif parçalarla çözmek en sağlıklı iş olacaktır.
    Abi tamam, o zaten son çare.

    Biz bi taş atalım, varsın kolumuz yorulsun

    Ya tutarsa / Nasrettin Hoca

  19. #1859
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nurettin kardeşim karşıya geçince ararı seni hangi semtesin tanışalım kısmetse
    arkadaşım ben beylikdüzü , adakentteyim. mutlaka beklerim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 ----------

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koreli üreticiye şikayet mahiyetinde yazılacak dilekçenin fazla önemi olmayacaktır. Sonuçta ticari ilişkisini yaklaşık 2 sene önce sonlandırmış olduğu Global motor ithalatı motosikletlerden bahsediyoruz. Bu anlamda ne TR de tüketici hakları nede dışarıdan ürünü pazarlayanı bağlayacak neden ortada kalmamış. Malum bizlerde bunun bilincinde olarak, ürünü piyasa değerinin %40 altında sıfırını satın alırken,aradaki mali bedel cepteki garanti belgesidir düşüncesindeydik.
    Mersin'de gv250 kullanıcısının Globalden s&t geçişi sürecinde motor bloğunda çatlama oldu. Yeni ürün talebi reddedildi. İş mahkemeye intikal etti. Global ithalatı kesip,sözleşme iptal olunca sıfırını vermedi.Bayii tamirini cepten karşılasada mahkemenin önü kesilemedi ve ilginçtir bilir kişi raporu ile Bayii 8.500 tl ye motosikleti geri almak zorunda bırakıldı. Bu taze ve canlı örneği şunun için anlattım; gerek TR de gerek yurt dışında birşeyler tutturmak zor bunun yerine işi deneyimlerle,daha sağlıklı ve uyumlu alternatif parçalarla çözmek en sağlıklı iş olacaktır.
    ben dün gece koreye mail atmıştım bu sabah cevap vermişler fakat belge, fatura falan istiyorlar. ben maili buraya koyuyorum ilgi ve bilginize

    I received your dealer application and would like to set you up as quickly
    as possible.
    Would you please fax me a business card or a copy of a couple invoices where
    you have bought before. Do you have a website?
    I need to have proof of your involvement in the industry. My fax number is
    819-838-1353.
    Looking forward to hearing from you,

    Sharon Mills
    Sales Representative

  20. #1860
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    ben dün gece koreye mail atmıştım bu sabah cevap vermişler fakat belge, fatura falan istiyorlar. ben maili buraya koyuyorum ilgi ve bilginize

    I received your dealer application and would like to set you up as quickly
    as possible.
    Would you please fax me a business card or a copy of a couple invoices where
    you have bought before. Do you have a website?
    I need to have proof of your involvement in the industry. My fax number is
    819-838-1353.
    Looking forward to hearing from you,

    Sharon Mills
    Sales Representative

    tebrik ederim nurettin bey kardeşim baya bir hızlı davranmışın ve cevapda olumlu fatura belge istediklerine göre ilğilenecekler inşallah neciyede alırsın zararını telafi ederler.ben kısmetse yarın gececem bu gün burda işim uzadı yarın ararım görüşürüz inşallah bey kenti biliyorumda ada kent ne taraf neyse ögreniriz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler